Da's in elk geval wel een verrassing jaquote:Op maandag 6 november 2006 10:51 schreef Vrieskist het volgende:
spaghetti tang ...
ja, maar dat kan ook wel. Als je van schilderen houdt kun je bijvoorbeeld bepaalde kleuren verf vragen, als je doet aan origami kun je naar het nieuwste boekje vragen of naar nieuw papier.quote:Op maandag 6 november 2006 11:27 schreef teigan het volgende:
ja, maar als iemandd knutselspullen zou vragen, dan is er nog heel veel wat je kan geven.. Dus dan moet je al redelijk specifiek worden ja..
Is er alquote:Op maandag 6 november 2006 11:35 schreef Levitation het volgende:
Kan iemand ook een topic openen met 'hoe maak ik een leuke surprise?'
Ik ben een creatieve wanhoop.![]()
Maar... eerst maar eens een verlanglijstje verzinnen. Is op zich ook altijd al een uitdaging.![]()
Al is een biggetje misschien niet zo geschikt voor een Dieetclub-surprise-avond. Kan erg lullig overkomen.quote:Op maandag 6 november 2006 11:37 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Is er al
Ik voorzie 10 dezelfde surprises
ik heb het maar vluchtig bekeken, maar ik zag bij de V&D een chocoladeuitvoering van Scrabble en Monopoly. Ik denk alleen neit dat het het complete speelbare spellen zijn, maar het zag er wel grappig uit.quote:Op maandag 6 november 2006 10:54 schreef teigan het volgende:
spelletjes zijn ook wel leuk, maar dan moet je net iets voor onder een tientje vinden....
Set is wel heel erg leuk! Dus dat is wel een goede tip.quote:Op maandag 6 november 2006 18:10 schreef teigan het volgende:
het spel Set, wat hier ergens op fok! online wordt gespeelt, is ook onder de 10 euro meestal...
Net zoals sommige kaartspelletjes(kan zo gauw geen voorbeeld verzinnen..)
Heeft niet iedereen die al? Wij hebben ooit voor kerst onze hele familie en vriendenkring van zo'n set voorzien.quote:Op maandag 6 november 2006 10:53 schreef Matness het volgende:
bij de kijkshop hebben ze een glazen spelset, kun je mee schaken, dammen en backgammon spelen.
9,99.
ziet er nog gezellig uit ook.
Da's nogal lastig in een surprise te verwerkenquote:
Ik nietquote:Op dinsdag 7 november 2006 09:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heeft niet iedereen die al? Wij hebben ooit voor kerst onze hele familie en vriendenkring van zo'n set voorzien.![]()
blijkbaar nietquote:Op dinsdag 7 november 2006 09:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heeft niet iedereen die al? Wij hebben ooit voor kerst onze hele familie en vriendenkring van zo'n set voorzien.![]()
Mooi, een nieuw slachtoffer!quote:
NEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mooi, een nieuw slachtoffer!![]()
Nog even voor 16 mei naar de kijkshop dus...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |