abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 6 november 2006 @ 10:27:04 #1
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_43284693
Er zijn hier vast meer mensen die lootjes trekken. Dat is hartstikke leuk, maar nu nog een cadeautje verzinnen. En dan niet het afgezaagde luchtje of flesje doucheschuim, maar echt leuke hebbedingetjes waar je iemand mee kunt verrassen.

Spui je ideeën hier, help anderen of doe juist inspiratie op!

TS begint normaal gesproken, maar ik weet nog niks
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 6 november 2006 @ 10:47:40 #2
111612 blrrrt
Het Grote Voordeel Van FOK!
pi_43285153
duidelijk een tvp waardig topic.
Het leven is geen krentenbol.
pi_43285220
spaghetti tang ...
There's a frood who really knows where his towel is.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 6 november 2006 @ 10:52:22 #4
13151 crew  Rewimo
pi_43285234
quote:
Op maandag 6 november 2006 10:51 schreef Vrieskist het volgende:
spaghetti tang ...
Da's in elk geval wel een verrassing ja
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_43285242
Heel goed topic! ik kom ook nooit ver bij het maken van lijstjes enzo .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  maandag 6 november 2006 @ 10:53:10 #6
97348 Matness
Matt about you
pi_43285253
bij de kijkshop hebben ze een glazen spelset, kun je mee schaken, dammen en backgammon spelen.
9,99.

ziet er nog gezellig uit ook.
pi_43285266
goh, dat probleem komt mij bekend voor

Je zou kunnen kijken of je ergens iets van een leuk boek voor minder dan een tientje vind..
Wat ik een jaar geleden ofzo eens gezien heb was een zakje speculaaskruiden met een houten bakvormpje van eenmolentje oid erbij, voor als je koken leuk vind..
Verder.... Ehm, misschien fotolijstjes ofzo, maar dat is alweer zo smaakafhankelijk...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_43285284
spelletjes zijn ook wel leuk, maar dan moet je net iets voor onder een tientje vinden....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_43285295
TeeFeePee.
  maandag 6 november 2006 @ 10:55:02 #10
97348 Matness
Matt about you
pi_43285300
kookboek van fokke en sukke
ook nog net geen tientje
leuk boek trouwens.
pi_43285369
Bij de kringloopwinkel heb je heel leuke kadootjes. Opgezette beesten enzo, voor paar euro. Dat is ook een leuke verassing.
pi_43285739
gewoon strooigoed
  maandag 6 november 2006 @ 11:16:50 #13
111612 blrrrt
Het Grote Voordeel Van FOK!
pi_43285827
De naam van diegene in chocoladeletters.
Het leven is geen krentenbol.
  maandag 6 november 2006 @ 11:18:24 #14
35189 Troel
scherp en bot
pi_43285862
Als je van knutselen houdt, knutselspullen
Als je veel cd's/dvd's brandt, cd's of dvd's
Als je veel chocolade eet, chocoladeletters
Als je van thee/koffie houdt, vraag verschillende soorten thee/koffie
Als je van het maken van bloemstukken houdt, van dat soort frutselspullen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 6 november 2006 @ 11:27:33 #15
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_43286084
Originaliteit is voor mij nooit een sterk punt geweest...ik hou dit topic maar ff in de gaten, zal het nodig hebben
Humans dont deserve to live...
pi_43286087
ja, maar als iemandd knutselspullen zou vragen, dan is er nog heel veel wat je kan geven.. Dus dan moet je al redelijk specifiek worden ja..
  maandag 6 november 2006 @ 11:32:20 #17
35189 Troel
scherp en bot
pi_43286224
quote:
Op maandag 6 november 2006 11:27 schreef teigan het volgende:
ja, maar als iemandd knutselspullen zou vragen, dan is er nog heel veel wat je kan geven.. Dus dan moet je al redelijk specifiek worden ja..
ja, maar dat kan ook wel. Als je van schilderen houdt kun je bijvoorbeeld bepaalde kleuren verf vragen, als je doet aan origami kun je naar het nieuwste boekje vragen of naar nieuw papier.

Er zijn zoveel mogelijkheden daarin.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_43286311
Kan iemand ook een topic openen met 'hoe maak ik een leuke surprise?'
Ik ben een creatieve wanhoop.

Maar... eerst maar eens een verlanglijstje verzinnen. Is op zich ook altijd al een uitdaging.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 6 november 2006 @ 11:37:02 #19
13151 crew  Rewimo
pi_43286353
quote:
Op maandag 6 november 2006 11:35 schreef Levitation het volgende:
Kan iemand ook een topic openen met 'hoe maak ik een leuke surprise?'
Ik ben een creatieve wanhoop.

Maar... eerst maar eens een verlanglijstje verzinnen. Is op zich ook altijd al een uitdaging.
Is er al

Ik voorzie 10 dezelfde surprises
pi_43286446
quote:
Op maandag 6 november 2006 11:37 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Is er al

Ik voorzie 10 dezelfde surprises
Al is een biggetje misschien niet zo geschikt voor een Dieetclub-surprise-avond. Kan erg lullig overkomen.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_43286531
Gewoon de winkel in lopen, op zoek naar aanbiedingen. Verschilt per persoon natuurlijk, dus ligt eraan welke winkel je binnen loopt. Ik heb zo bijvoorbeeld al iets leuks bij de Douglas gescoord, Lipcote voor 5 euro. Ook bij de Xenos hebben ze soms leuke hebbedingetjes. Of wat dacht je van een leuke bad/douche set bij de Etos. Vanaf 5 euro.
Snoep doet het ook altijd goed. Leuke ringen, armbandjes of oorbellen bij de H&M, andere accesoires.

Kijk vooral in de reclamefolders.
Whatever I want.
pi_43286568
tvp, moet ook nog inspiratie opdoen
pi_43292185
ik zag net bij de AH een Janneke Brinkman aquarelpakket voor 9,99, mocht je iemand in de omgeving hebben die dat mooi vind, dan heb je toch iets leuks....
pi_43296908
quote:
Op maandag 6 november 2006 10:54 schreef teigan het volgende:
spelletjes zijn ook wel leuk, maar dan moet je net iets voor onder een tientje vinden....
ik heb het maar vluchtig bekeken, maar ik zag bij de V&D een chocoladeuitvoering van Scrabble en Monopoly. Ik denk alleen neit dat het het complete speelbare spellen zijn, maar het zag er wel grappig uit.
pi_43297430
het spel Set, wat hier ergens op fok! online wordt gespeelt, is ook onder de 10 euro meestal...

Net zoals sommige kaartspelletjes(kan zo gauw geen voorbeeld verzinnen..)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')