nee, ik kreeg net mijn lootje binnen voor de surprisequote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:15 schreef BobdG het volgende:
jij ziet weer pepernoten in de winkel, het eerste wat in je opkomt: SUPRISES!!
bij mij: BIER!
ik zou het combineren![]()
Nee, wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:43 schreef Natalie het volgende:
Een doolhof als surprise is ook leuk
Iemand dat wel eens gedaan?
Ja, dat heb ik ook wel een aantal keer gedaan. Een keer had ik alles zo gedaan dat het alleen in ons huis klopte, besloten mijn ouders de laatste dag dat het gezellig was als we bij oma de surprises zouden gaan doenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:45 schreef Nesle het volgende:
Ik maak om het jaar een surprise door het huis heen, moet diegene opdrachten doen.
En dan aan het einde komt hij/zij bij het kado uit.
Maar soms duurt dat ook wel wat lang hoor, we vieren het meestal met zon 11 mensen,
en dan raken sommige aardig geirriteerd![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:18 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook wel een aantal keer gedaan. Een keer had ik alles zo gedaan dat het alleen in ons huis klopte, besloten mijn ouders de laatste dag dat het gezellig was als we bij oma de surprises zouden gaan doenIn anderhalf uur tijd een paar nieuwe gedichten in elkaar moeten flansen en cadeau's opnieuw in en uit pakken
![]()
Oei dat is een leuk idee zeg!quote:Op maandag 6 november 2006 11:43 schreef omearos het volgende:
Ik heb een keer voor een computergek een kartonnen versie van Minesweeper gemaakt (grote doos met vakjes, dun papier er overeen om doorheen te prikken en nummertjes die aangeven hoeveel kadootjes er in de buurt zijn)
Ik heb echt weer zin in surprises knutselen
Hoe heb je dat gedaan? Klinkt leukquote:Op woensdag 1 november 2006 19:46 schreef Gitanki het volgende:
[..]
![]()
Schrikeffecten zijn ook mooi, vorig jaar een doos met een losse deksel gemaakt voor mijn zusje, alleen toen ze de deksel eraf haalde gingen er knalstrips af die van buiten op gewone repen karton lijken![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |