Da's nogal lastig in een surprise te verwerkenquote:
Ik nietquote:Op dinsdag 7 november 2006 09:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heeft niet iedereen die al? Wij hebben ooit voor kerst onze hele familie en vriendenkring van zo'n set voorzien.![]()
blijkbaar nietquote:Op dinsdag 7 november 2006 09:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heeft niet iedereen die al? Wij hebben ooit voor kerst onze hele familie en vriendenkring van zo'n set voorzien.![]()
Mooi, een nieuw slachtoffer!quote:
NEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mooi, een nieuw slachtoffer!![]()
Nog even voor 16 mei naar de kijkshop dus...![]()
Boek over fotografie? Of misschien geheugenkaartje voor digitale camera (512 MB is wel voor <E20 te krijgen)?quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:06 schreef Werewolf het volgende:
Aaargh....
De tijd begint te dringen.
Zaterdag heb ik mijn eerste sinterklaasfeest en de week daarna het tweede.
Voor alletwee de keren moet ik nog iets bedenken om zelf te vragen van ongeveer 20 euro .
Ik heb in dit topic nog niet echt goede ideeen opgedaan, dus als iemand nog een tip heeft...
Ik vind zelf een gezelschapsspel wel leuk, maar welke zijn dan echt de moeite waard voor 20 euro?
Voor in huis en sportspullen heb ik eigenlijk wel alles.
Boeken misschien, maar welke?
Fotograferen als hobbie, maar alles daarvan is duur...
Leuke gadgets misschien?
HELP!
Bol.com: E 19,79quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:51 schreef Troel het volgende:
Ik weet niet of Carcassonne onder de 20 is, maar dat s echt een superspel!
Uitbreidingen van het kaartspel van Catan heb ik nog niet van gehoord...quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:43 schreef YPPY het volgende:
En uitbreidingen voor het kaartspel van catan? Die zijn ook leuk.
Je hebt verschillende van dat soort spelletjes bij de bart smit liggen.
Bijv. machiavelli
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |