quote:
Ik heb niet gelezen wat jullie schreven, maar het feit dat jullie op mij reageren maakt alles alweer goedquote:Op zondag 5 november 2006 22:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja sorry hoor, Dizer is ineens weer opgedoken, we moeten onze echtelijke ruzie van deze week nog inhalen
Kutsmoes!quote:Op zondag 5 november 2006 22:33 schreef babette21 het volgende:
het líjkt of jij eerder was, maar dat komt enkel omdat mijn pc trager is....
iedereen weet dat ik eerder op invoeren klikte
slotje dus!!
Speciaal voor jou, weer openquote:Op zondag 5 november 2006 22:34 schreef PeRi het volgende:
Nouhou Dizer je pikt mijn slotje in.
Banaanvraag... ban dus!quote:Op zondag 5 november 2006 22:35 schreef babette21 het volgende:
aaaaaah Dizer loopt slotjes te zetten in fora die niet van hem zijn....
ban dus!!
da's best ziekelijk eigenlijk....quote:
Oh helemaal niet. Heerlijk knuffelen. Gewoon op zijn Amerikaansquote:Op zondag 5 november 2006 22:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's best ziekelijk eigenlijk....
somebody stop him! stop him now!!!!quote:Op zondag 5 november 2006 22:36 schreef Dizer het volgende:
Oh helemaal niet. Heerlijk knuffelen. Gewoon op zijn Amerikaans.
*knuffelt*quote:Op zondag 5 november 2006 22:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
somebody stop him! stop him now!!!!
ga uit m'n aura jij!!!!!quote:Op zondag 5 november 2006 22:40 schreef Dizer het volgende:
*knuffelt*
Fine! Be murky!quote:
Ja maar dat zou niet zo passen bij het DIzeriaanse taalquote:Op zondag 5 november 2006 22:42 schreef babette21 het volgende:
(zinstechnisch is het trouwens logischer om te zeggen: "laten we elkaar allemaal een knuffel geven")
Perima.quote:Op zondag 5 november 2006 22:46 schreef PeRi het volgende:
[..]
Erik ik denk dat we wat afstand moeten nemen van elkaar.
quote:
Neequote:Op zondag 5 november 2006 22:49 schreef babette21 het volgende:
is 't trouwens niet een beetje vroeg voor 'n kerstmuts???
die wel ja...quote:Op zondag 5 november 2006 22:49 schreef Dizer het volgende:
Ross: No, no don't! Stop cleansing my aura! No, just leave my aura alone, okay?
... maar die niet! hoe vertalen ze "murky" dan??quote:Phoebe: Fine! Be murky!
de sint is nog niet eens geweest joh!!quote:
donker en muf...quote:Op zondag 5 november 2006 22:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
die wel ja...
[..]
... maar die niet! hoe vertalen ze "murky" dan??
Ik doe niet aan sinterklaas. Vind sinterklaas geen bal aanquote:Op zondag 5 november 2006 22:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
de sint is nog niet eens geweest joh!!
en da's nog wel 'n bisschop, zou jou toch moeten aanspreken![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 22:53 schreef babette21 het volgende:
aha.... maar ik ben niet donker en muf
hooguit 'n beetje hechtingsgestoord
Gaaf!quote:Op maandag 6 november 2006 06:53 schreef Dada het volgende:
Ennuh ik heb het genoegen gehadBob Dylan
live te mogen aanschouwen
quote:
quote:
Dat zal best.quote:
Ja, dat welquote:Op maandag 6 november 2006 08:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat zal best.![]()
Maar wel in een lelijke gebombardeerde sfeerloze kutstad![]()
Bedoel je niet "frewgie"?quote:
Nee.quote:
Okee.quote:
Hoe was de verhuizing?quote:
Vlotquote:
Ik ben vorig jaar geweest!quote:Op maandag 6 november 2006 06:53 schreef Dada het volgende:
Ennuh ik heb het genoegen gehadBob Dylan
live te mogen aanschouwen
Nog lang niet geïnstalleerd!quote:Op maandag 6 november 2006 10:35 schreef PeRi het volgende:
Zhen..
Al helemaal geïnstalleerd in je nieuwe huis? Foto's!
Niks sfeerloosquote:Op maandag 6 november 2006 08:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat zal best.![]()
Google jij dan maar eens één sfeervol plaatje van de stad Rotterdam.quote:
quote:Op maandag 6 november 2006 11:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Google jij dan maar eens één sfeervol plaatje van de stad Rotterdam.! En dan heb ik het over de fysieke stad, dus geen feestende mensen ofzo, dat is valsspelen!
![]()
Als jij daar nou over 1 uur staat, hebben we een minimeetquote:
Ik ben daar vannmiddag.quote:Op maandag 6 november 2006 11:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Als jij daar nou over 1 uur staat, hebben we een minimeet.
Ik? Welk meisje? Met dat blauw? Ik heb gister niet gekekenquote:Op maandag 6 november 2006 11:29 schreef BVO het volgende:
Was dat meisje bij XFA gisteravond niet echt een look-a-like van jou?
Ik lijk niet op een standaard Hindoe.quote:Op maandag 6 november 2006 11:30 schreef BVO het volgende:
Ja. Ik zag opeens zo'n Hindoemeisje door het beeld vliegen. Die door was. Eén gezicht
.
Paint! Vooral leuk als je bedroevende paintskills hebt. Zoals ik dus.quote:Op maandag 6 november 2006 11:32 schreef BVO het volgende:
Dat fotosoepen kan zeker alleen metphotoshop
?
Die is eng.quote:
Ik baalde echt dat ik geen internet bij de hand had op het moment dat zij voorbij kwam bij Xfactorquote:
Die was wel leuk.quote:Op maandag 6 november 2006 11:30 schreef BVO het volgende:
Ja. Ik zag opeens zo'n Hindoemeisje door het beeld vliegen. Die door was. Eén gezicht
.
dramaqueen-alert!! dramaqueen-alert!!quote:Op maandag 6 november 2006 12:23 schreef Dizer het volgende:
Die vuile kuthoeren van een taliban!
! Ze hebben de skyline zoooo verpest gewoon
wannabe-dramaqueens zijn níet hip Erikquote:Op maandag 6 november 2006 13:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Lief dat je me aankondigt, babette.
ja doeiii, zo kun je alles wat krom is wel recht pratenquote:Op maandag 6 november 2006 14:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben ook niet hip. Daar ben ik juist hip door.
Kijk nou uit met wat je zegt!!quote:Op maandag 6 november 2006 13:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
dramaqueen-alert!! dramaqueen-alert!!
Ik moest ook direct aan PeRi denken...quote:Op maandag 6 november 2006 11:29 schreef BVO het volgende:
Was dat meisje bij XFA gisteravond niet echt een look-a-like van jou?
Je bent net zo braaf als ikquote:Op maandag 6 november 2006 16:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ben mij van geen kwaad bewust
ik ook!!!quote:Op maandag 6 november 2006 16:34 schreef Svensational het volgende:
Ik moest ook direct aan PeRi denken...
quote:
Daar zat jij toen ook nog inquote:Op maandag 6 november 2006 18:06 schreef Tha_Erik het volgende:
OMG, topics uit IDO teruglezen is echt dodelijk grappig.
Ik probeer iemand te "dissen".
[..]
.
ik vond ze nogal irritant eigenlijk...quote:Op maandag 6 november 2006 17:54 schreef BVO het volgende:
Roef en Marian vanavond bij Man bijt Hond en Shownieuws, morgen opnames bij Jensen.
Roef en Marian
Ja! It all makes sense.quote:
hoe is het daarbinnen eigenlijk? donker? of vol? en in dat laatste geval: met wat dan (klerenhangers? blikken soep?)?quote:Op maandag 6 november 2006 18:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja! It all makes sense.
quote:
Vol met andere mensen natuurlijk, duh... Erik is echt niet de laatste die uit die kast gekomen is hoorquote:Op maandag 6 november 2006 18:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
hoe is het daarbinnen eigenlijk? donker? of vol? en in dat laatste geval: met wat dan (klerenhangers? blikken soep?)?
hm als dat zo is he, 'n darkroom vol met anderen, gelijkgestelden...quote:Op maandag 6 november 2006 18:20 schreef Zhenar het volgende:
Vol met andere mensen natuurlijk, duh... Erik is echt niet de laatste die uit die kast gekomen is hoor![]()
Het woord "kast" is ook enigszins misplaatst; het is eigenlijk meer een soort darkroom.![]()
Omdat het er stinkt.quote:Op maandag 6 november 2006 18:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm als dat zo is he, 'n darkroom vol met anderen, gelijkgestelden...
waarom komt men er dan uberhaupt uit?!![]()
Veijenoooooort...Rotterdaaaaaaahaaaamquote:Op maandag 6 november 2006 08:52 schreef Zhenar het volgende:
Dat zal best.![]()
Smegma stinkt toch niet?quote:
quote:
quote:Op maandag 6 november 2006 18:24 schreef Dada het volgende:
[..]
Veijenoooooort...Rotterdaaaaaaahaaaam
Het is er klein.quote:Op maandag 6 november 2006 18:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
hoe is het daarbinnen eigenlijk? donker? of vol? en in dat laatste geval: met wat dan (klerenhangers? blikken soep?)?
Utereeeeeeeg!!!!!!quote:
Het zit zeker vol met fundamentalistenquote:Op maandag 6 november 2006 18:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is er klein.
Zeg, stem jij lekker op die kneus van een Wilders, net zo dom en bekrompenquote:Op maandag 6 november 2006 18:30 schreef Dizer het volgende:
3. Te veel buitenlanders. En dan bedoel ik de kutbuitenlanders... Turken en Marokanen...
Ik ga stemmen op Fortynquote:Op maandag 6 november 2006 18:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Zeg, stem jij lekker op die kneus van een Wilders, net zo dom en bekrompen.
Stomme allochtoonquote:
No. You're scaring me, with all that Scientology crap.quote:Op maandag 6 november 2006 18:35 schreef TomCruise het volgende:
[..]
Baby, darling. How are you? Let's have lunch.
What? You don't believe in Aliens?quote:Op maandag 6 november 2006 18:38 schreef KristinDavis het volgende:
[..]
No. You're scaring me, with all that Scientology crap.
quote:Op maandag 6 november 2006 18:39 schreef TomCruise het volgende:
[..]
What? You don't believe in Aliens?
Do's: Naar de dokter gaan. Dont's: Niet naar de dokter gaan.quote:Op maandag 6 november 2006 18:47 schreef babette21 het volgende:
klonen
even wat anders: volgens mij collega's heb ik voorhoofdsholteontsteking...
iemand ervaring mee? wat zijn de do's en don'ts???
Dude.... that sucks..quote:Op maandag 6 november 2006 18:47 schreef babette21 het volgende:
klonen
even wat anders: volgens mij collega's heb ik voorhoofdsholteontsteking...
iemand ervaring mee? wat zijn de do's en don'ts???
oke hint is duidelijk... ik wilde niet omdat ik dit jaar al 8 keer geweest benquote:Op maandag 6 november 2006 18:49 schreef Svensational het volgende:
Do's: Naar de dokter gaan. Dont's: Niet naar de dokter gaan.
Enquote:Op maandag 6 november 2006 18:30 schreef Dizer het volgende:
1. Rotterdam is een kutstad.
2. Het is sfeerloos.
3. Te veel buitenlanders. En dan bedoel ik de kutbuitenlanders... Turken en Marokanen...
4. Heb ik al gezegd dat het een kutstad is?
Amsterdam, dat is pas een sfeervolle stadnetals Maastricht
en een kleinbeetje Utrecht en Alkmaar
.
Een kast vol met snoepjes is toch ook niet erg?quote:
Rome vind ik ook heel leuk al vond ik Venetië en Pompeï tien keer leukerquote:
quote:Op maandag 6 november 2006 18:56 schreef Zhenar het volgende:
Een kast vol met snoepjes is toch ook niet erg?Wat is je punt?
!
... en 't plakt.... dús 't past in het plaatje waarom je wél die kast uit wil, waar e 't dus over haddenquote:Smegma, een vertaling van het Griekse woord σμήγμα voor zeep, is een mengeling van epitheelcellen, huidafscheiding en vocht dat zich kan ophopen onder de voorhuid van de penis en in de vulva met een karakteristieke sterke geur en smaak. Smegma komt voor bij alle mannelijke en vrouwelijke zoogdieren.
New York is nummer 1quote:Op maandag 6 november 2006 18:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
EnNew York
natuurlijk
![]()
Wij zitten eigenlijk wat steden betreft vrijwel op één lijn!![]()
Pompeïquote:Op maandag 6 november 2006 18:58 schreef Zhenar het volgende:
Rome vind ik ook heel leuk al vond ik Venetië en Pompeï tien keer leuker![]()
![]()
![]()
heimwee...quote:Sydney lijkt me ook geweldig.
Ga je mijn komisch bedoelde "mening" nu onderuit halen met echte argumenten?!quote:Op maandag 6 november 2006 18:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
[..]
... en 't plakt.... dús 't past in het plaatje waarom je wél die kast uit wil, waar e 't dus over hadden![]()
uhuhquote:Op maandag 6 november 2006 19:01 schreef Zhenar het volgende:
Ga je mijn komisch bedoelde "mening" nu onderuit halen met echte argumenten?!![]()
!!!!
quote:Op maandag 6 november 2006 19:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
joh kruip helemaal in z'n darmkanaal.....
OMFG te komischquote:Op maandag 6 november 2006 19:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]Doe niet alsof jíj het niet geil vindt om dezelfde voorkeuren als een andere ShowChatter te hebben, mevrouwtje "OMFG je lijkt mijn zusje wel!!!!111!!"
!
ga jij nou maar een taalcursus volgenquote:Op maandag 6 november 2006 19:05 schreef Dizer het volgende:
OMFG te komisch
Babette die gewoon geowned wordt!
Mijn vote voor de bitchy award gaat zeker weten naar Zhenar
quote:Op maandag 6 november 2006 19:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
OMFG te komisch
Babette die gewoon geowned wordt!
Mijn vote voor de bitchy award gaat zeker weten naar Zhenar
Bitch!quote:Op maandag 6 november 2006 19:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
ga jij nou maar een taalcursus volgen
en trouwens, die stem gaf je vorig jaar óók al aan Zhenar.... maar wie ging ermee vandoor??!?!![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 19:11 schreef babette21 het volgende:
ga jij nou maar een taalcursus volgen.
Ja maar dit jaar is het dus geen incrowd... en wanneer het komt op de rest van FOK... tssk lady.. .you gotta say.. .LOSER!quote:Op maandag 6 november 2006 19:11 schreef babette21 het volgende:
en trouwens, die stem gaf je vorig jaar óók al aan Zhenar.... maar wie ging ermee vandoor??!?!![]()
Ja loop maar wegquote:Op maandag 6 november 2006 19:15 schreef babette21 het volgende:
oh hoe tof is dit, er valt wat te winnen en iedereen is meteen weer té vals![]()
helaas moet ik nu eten....
maar wordt vervolgd... uiteraard!!
quote:Op maandag 6 november 2006 19:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja loop maar wegje bent een loser... want je hebt geen UNAGI
Iquote:
Oudquote:
EN deze?quote:
Iedereen is zo lyrisch over die Spidey filmsquote:
erg overschat idd... heb alleen deel 1 gezien, was best oké maar die hype snap ik echt nietquote:Op maandag 6 november 2006 19:54 schreef Dada het volgende:
Iedereen is zo lyrisch over die Spidey filmsIk vond het maar simpel vermaak (dat zou geen probleem zijn maar er zit ook nog eens amper aktie in
) Magere films....
klinkt mij als een contradictie....quote:Doe mij maar een goede Van Damme
quote:Op maandag 6 november 2006 19:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
EN deze?
[afbeelding]
[afbeelding]
Oh sorry, dit is wel een privé collectie![]()
een ex-vriendje van mij deed dat ook.... naar jochquote:Op maandag 6 november 2006 20:05 schreef PeRi het volgende:
Ik ben bij een leuke opleiding cq baan gaan als leerling radiodiagnostisch laborant kijken, lastige solli ronde. Ze hebben maar plek voor 6 en er waren 50 gegadigden..
En jij vindquote:
Die heeft de opleiding toch al gedaan dan?quote:Op maandag 6 november 2006 20:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
een ex-vriendje van mij deed dat ook.... naar joch
pik zijn plek maar in
kan toch voor die baan gaan.... en ik weet 't niveau van die opleiding niet, maar 't ligt vast boven dat van hemquote:Op maandag 6 november 2006 20:16 schreef PeRi het volgende:
Die heeft de opleiding toch al gedaan dan?.
Dat vraag ik me nou ook steeds afquote:
quote:Op maandag 6 november 2006 20:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
kan toch voor die baan gaan.... en ik weet 't niveau van die opleiding niet, maar 't ligt vast boven dat van hem
quote:Op maandag 6 november 2006 20:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
(stiekem vind ik alleen je bieslook-opmerking leuk)
Valt in dezelfde categorie: WTF was er aan de hand met schoudervullingen eind jaren 80?quote:Op maandag 6 november 2006 21:26 schreef babette21 het volgende:
in 't kader van de kast opruimen en de rommelmarkt (zie: gisteren) ook maar m'n kast in 't ouderlijk huis ingedoken... damn die mode uit de early nineties
![]()
kan iemand me vertellen wáárom alles zo oversized was?!!??
én begin jaren 90! kwam net 'n colbert tegen: mooi zwart, kwaltiteit nog goed, wel wat groot (maat 40 terwijl ik hooguit 36 hadquote:Op maandag 6 november 2006 21:28 schreef Dizer het volgende:
Valt in dezelfde categorie: WTF was er aan de hand met schoudervullingen eind jaren 80?
Ik liep, toen ik 12, was in een house-broekquote:Op maandag 6 november 2006 21:33 schreef babette21 het volgende:
oh en nog erger: ik kwam 'n soort van leren jack tegen die ik ooit had, toen ik 16 of 17 was ofzo... dat ding is gróóót, niet normaal... volgens mi is het gewoon 'n mannenjack! en daar ging ik mee over straat! en naar schóól!!!![]()
ik was ook van de nike air maxquote:Op maandag 6 november 2006 21:38 schreef Dizer het volgende:
Ach, ik droeg ergens in de jaren negentig het volgende outfit...
Nike air max schoenen
een australian traings pak
zijkanten van mijn kop geschoren
en dansde op feestjes op deze manier:
[afbeelding]
Nep gabbersquote:Op maandag 6 november 2006 21:38 schreef Dizer het volgende:
Ach, ik droeg ergens in de jaren negentig het volgende outfit...
Nike air max schoenen
een australian traings pak
zijkanten van mijn kop geschoren
en dansde op feestjes op deze manier:
[afbeelding]
neeeee!?!?quote:Op maandag 6 november 2006 21:39 schreef Dada het volgende:
Ik liep, toen ik 12, was in een house-broek![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 21:41 schreef babette21 het volgende:
neeeee!?!?
ik had ook wel wat van die gastjes in de klas (zo tussen '92 en '94 denk ik), maar die broeken konden écht niet hoor
quote:Op maandag 6 november 2006 21:39 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik liep, toen ik 12, was in een house-broek![]()
24/7: black and white (of was dat 2 bros. on the 4th floor?!)quote:Op maandag 6 november 2006 21:43 schreef Dada het volgende:Vertel mij wat
Droeg die broek ergens in '92 dus jouw jaartallen kloppen hehe. Effe een gouwe ouwe: Dr Alban - It's My Life
![]()
Geen flauw idee iets wits met grijs en groen dacht ikquote:Op maandag 6 november 2006 21:43 schreef Dizer het volgende:Toch niet de Bobby Brown broek? Die had ik ook
![]()
2 Bros on the 4th Floorquote:Op maandag 6 november 2006 21:44 schreef babette21 het volgende:
24/7: black and white (of was dat 2 bros. on the 4th floor?!)
quote:
't waren toch een beetje 2unlimited-wannabees....quote:Op maandag 6 november 2006 21:46 schreef Dada het volgende:
2 Bros on the 4th FloorNiet mijn "ding".
Het zat zo lekker.quote:Op maandag 6 november 2006 21:26 schreef babette21 het volgende:
in 't kader van de kast opruimen en de rommelmarkt (zie: gisteren) ook maar m'n kast in 't ouderlijk huis ingedoken... damn die mode uit de early nineties
![]()
kan iemand me vertellen wáárom alles zo oversized was?!!??
quote:Op maandag 6 november 2006 21:41 schreef Dada het volgende:
[..]
Nep gabbers![]()
Ik droeg midden jaren 90 trouwens ook een Australian pakZelfs nog een tijdje ge-DJt
![]()
Het eerste waar ik aan moest denken toen ik mijn keelpijn begon te voelen... was trachitolquote:
Nee man, dat werkt nietquote:Op maandag 6 november 2006 22:12 schreef alwaysthebest het volgende:
Is dat zo lekker dan?
Ik pak altijd van dat dropspul..
Bien, bienquote:
Oehquote:Op maandag 6 november 2006 23:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Bien, bien
Hoe is het hier?
Oh, we hebben een souvenirtje voor je
Ja, een mooie slanke met een eiffeltoren-figuurquote:Op maandag 6 november 2006 23:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oehwatte? Een mooie vrouw met dikke tieteuh?
Het gaat hier nogal sloom.
en DADA is terug![]()
![]()
P:9 :d9d
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O+OO+
![]()
Wat hoe wist je dat?quote:Op maandag 6 november 2006 23:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, een mooie slanke met een eiffeltoren-figuur
ik wist al lang dat dada terug was joh!
Oh, ik loop achterquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:02 schreef MissBliss het volgende:
Omdat ik er nog was toen hij hier poste natuurlijk![]()
Iddquote:
NIet echt he? We hebben geen eens 1 topic vol gekregenquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Idd
maar verder niks nieuws hier, ik hoef niet terug te lezen?
Ohquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
NIet echt he? We hebben geen eens 1 topic vol gekregen
Gezelligquote:
Die is ook tof!quote:
Ik bén tofquote:
En jij bent?quote:
Wat een slecht idee weer van mij.quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:33 schreef Odysseuzzz het volgende:
En dan noem ik het TT dichten. of zo.
Fetelluh!!!quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:00 schreef babette21 het volgende:
wij hebben onwijze rellen hier op 't werk
ja what's to tell... er ontstaan gewoon 'n aantal groepen (beetje de oldbie's tegen de newbie's) en iedereen vindt elkaar stom enzo... roddel en achterklap, veel onderhuidse spanning en van die heerlijke valse opmerkingen de hele dag dusquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:05 schreef PeRi het volgende:
Fetelluh!!!
Klinkt als ene plek waar alleen vrouwen werkenquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja what's to tell... er ontstaan gewoon 'n aantal groepen (beetje de oldbie's tegen de newbie's) en iedereen vindt elkaar stom enzo... roddel en achterklap, veel onderhuidse spanning en van die heerlijke valse opmerkingen de hele dag dus
Klinkt als ShowChat en de set van GTSTquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja what's to tell... er ontstaan gewoon 'n aantal groepen (beetje de oldbie's tegen de newbie's) en iedereen vindt elkaar stom enzo... roddel en achterklap, veel onderhuidse spanning en van die heerlijke valse opmerkingen de hele dag dus
Mannen doen altijd of het ze niets kan schelen allemaal, maar zij zijn de grootste roddelaars van allemaalquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Klinkt als ene plek waar alleen vrouwen werken
Wat ben ik blij dat ik dat niet heb op kantoor
Welnee johquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:30 schreef PeRi het volgende:
[..]
Mannen doen altijd of het ze niets kan schelen allemaal, maar zij zijn de grootste roddelaars van allemaal.
bíjna alleen maar vrouwen...quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:33 schreef Dizer het volgende:
Klinkt als ene plek waar alleen vrouwen werken
Wat ben ik blij dat ik dat niet heb op kantoor
Echt welquote:
nu je het zegtquote:
Ach, wij roddelen niet op kantoor.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Echt welMannen noemen het beestje niet bij de naam, maar roddelen doen ze zeker
![]()
![]()
! Overigens zijn de grootste "roddelnichten" onder de mannen die ik ken opmerkelijk genoeg hetero
![]()
Het enige dat je zeker weet, is dat jij niet roddelt op kantoor!quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach, wij roddelen niet op kantoor.. Echt
!
touchéquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:47 schreef Zhenar het volgende:
Het enige dat je zeker weet, is dat jij niet roddelt op kantoor!De rest roddelt echt wel. En raad eens over wie...
![]()
Ameliequote:
Ik ben wel een roddelnicht.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Echt welMannen noemen het beestje niet bij de naam, maar roddelen doen ze zeker
![]()
![]()
! Overigens zijn de grootste "roddelnichten" onder de mannen die ik ken opmerkelijk genoeg hetero
![]()
Toch nog iemand die reageertquote:
Jaquote:Op maandag 6 november 2006 21:50 schreef babette21 het volgende:
't waren toch een beetje 2unlimited-wannabees....
ik vond 't wel leuk met uitgaan enzo, maar thuis draaide ik vooral Take That enzo
Niet echtquote:
quote:
quote:
Daar moet nog over worden gestemdquote:
Op de partij met de leukste allochtoonquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:32 schreef Dizer het volgende:
Over stemmen gesproken, waar ga je op stemmen?
Je weet toch
Hallo.quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:47 schreef Tha_Erik het volgende:
HOI ATB!
Hmm.. ik weet het nog niet. Ben het vooral het meest met CDA overeens geloof ik... maar HP...quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:33 schreef Dada het volgende:
[..]
Op de partij met de leukste allochtoon [afbeelding] Je weet toch
HP maakt goede computers hoorquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:41 schreef Dizer het volgende:
Hmm.. ik weet het nog niet. Ben het vooral het meest met CDA overeens geloof ik... maar HP...
Hai Zappquote:
quote:
Hai!quote:
Goed!quote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hai!
You have a very sexy problem.
Vette paychecks zijn tof!quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Goed!
Nu wachten op mn 1e salarisEn ondertussen teer ik op m'n laatste beetje spaargeld.
De 23e in dienst treden terwijl er rond de 20e wordt verloond is niet handig![]()
Maar straks wel een vette paycheque.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |