quote:Op maandag 6 november 2006 21:39 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik liep, toen ik 12, was in een house-broek![]()
24/7: black and white (of was dat 2 bros. on the 4th floor?!)quote:Op maandag 6 november 2006 21:43 schreef Dada het volgende:Vertel mij wat
Droeg die broek ergens in '92 dus jouw jaartallen kloppen hehe. Effe een gouwe ouwe: Dr Alban - It's My Life
![]()
Geen flauw idee iets wits met grijs en groen dacht ikquote:Op maandag 6 november 2006 21:43 schreef Dizer het volgende:Toch niet de Bobby Brown broek? Die had ik ook
![]()
2 Bros on the 4th Floorquote:Op maandag 6 november 2006 21:44 schreef babette21 het volgende:
24/7: black and white (of was dat 2 bros. on the 4th floor?!)
quote:
't waren toch een beetje 2unlimited-wannabees....quote:Op maandag 6 november 2006 21:46 schreef Dada het volgende:
2 Bros on the 4th FloorNiet mijn "ding".
Het zat zo lekker.quote:Op maandag 6 november 2006 21:26 schreef babette21 het volgende:
in 't kader van de kast opruimen en de rommelmarkt (zie: gisteren) ook maar m'n kast in 't ouderlijk huis ingedoken... damn die mode uit de early nineties
![]()
kan iemand me vertellen wáárom alles zo oversized was?!!??
quote:Op maandag 6 november 2006 21:41 schreef Dada het volgende:
[..]
Nep gabbers![]()
Ik droeg midden jaren 90 trouwens ook een Australian pakZelfs nog een tijdje ge-DJt
![]()
Het eerste waar ik aan moest denken toen ik mijn keelpijn begon te voelen... was trachitolquote:
Nee man, dat werkt nietquote:Op maandag 6 november 2006 22:12 schreef alwaysthebest het volgende:
Is dat zo lekker dan?
Ik pak altijd van dat dropspul..
Bien, bienquote:
Oehquote:Op maandag 6 november 2006 23:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Bien, bien
Hoe is het hier?
Oh, we hebben een souvenirtje voor je
Ja, een mooie slanke met een eiffeltoren-figuurquote:Op maandag 6 november 2006 23:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oehwatte? Een mooie vrouw met dikke tieteuh?
Het gaat hier nogal sloom.
en DADA is terug![]()
![]()
P:9 :d9d
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O+OO+
![]()
Wat hoe wist je dat?quote:Op maandag 6 november 2006 23:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, een mooie slanke met een eiffeltoren-figuur
ik wist al lang dat dada terug was joh!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |