quote:Op maandag 6 november 2006 21:39 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik liep, toen ik 12, was in een house-broek![]()
24/7: black and white (of was dat 2 bros. on the 4th floor?!)quote:Op maandag 6 november 2006 21:43 schreef Dada het volgende:Vertel mij wat
Droeg die broek ergens in '92 dus jouw jaartallen kloppen hehe. Effe een gouwe ouwe: Dr Alban - It's My Life
![]()
Geen flauw idee iets wits met grijs en groen dacht ikquote:Op maandag 6 november 2006 21:43 schreef Dizer het volgende:Toch niet de Bobby Brown broek? Die had ik ook
![]()
2 Bros on the 4th Floorquote:Op maandag 6 november 2006 21:44 schreef babette21 het volgende:
24/7: black and white (of was dat 2 bros. on the 4th floor?!)
quote:
't waren toch een beetje 2unlimited-wannabees....quote:Op maandag 6 november 2006 21:46 schreef Dada het volgende:
2 Bros on the 4th FloorNiet mijn "ding".
Het zat zo lekker.quote:Op maandag 6 november 2006 21:26 schreef babette21 het volgende:
in 't kader van de kast opruimen en de rommelmarkt (zie: gisteren) ook maar m'n kast in 't ouderlijk huis ingedoken... damn die mode uit de early nineties
![]()
kan iemand me vertellen wáárom alles zo oversized was?!!??
quote:Op maandag 6 november 2006 21:41 schreef Dada het volgende:
[..]
Nep gabbers![]()
Ik droeg midden jaren 90 trouwens ook een Australian pakZelfs nog een tijdje ge-DJt
![]()
Het eerste waar ik aan moest denken toen ik mijn keelpijn begon te voelen... was trachitolquote:
Nee man, dat werkt nietquote:Op maandag 6 november 2006 22:12 schreef alwaysthebest het volgende:
Is dat zo lekker dan?
Ik pak altijd van dat dropspul..
Bien, bienquote:
Oehquote:Op maandag 6 november 2006 23:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Bien, bien
Hoe is het hier?
Oh, we hebben een souvenirtje voor je
Ja, een mooie slanke met een eiffeltoren-figuurquote:Op maandag 6 november 2006 23:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oehwatte? Een mooie vrouw met dikke tieteuh?
Het gaat hier nogal sloom.
en DADA is terug![]()
![]()
P:9 :d9d
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O+OO+
![]()
Wat hoe wist je dat?quote:Op maandag 6 november 2006 23:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, een mooie slanke met een eiffeltoren-figuur
ik wist al lang dat dada terug was joh!
Oh, ik loop achterquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:02 schreef MissBliss het volgende:
Omdat ik er nog was toen hij hier poste natuurlijk![]()
Iddquote:
NIet echt he? We hebben geen eens 1 topic vol gekregenquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Idd
maar verder niks nieuws hier, ik hoef niet terug te lezen?
Ohquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
NIet echt he? We hebben geen eens 1 topic vol gekregen
Gezelligquote:
Die is ook tof!quote:
Ik bén tofquote:
En jij bent?quote:
Wat een slecht idee weer van mij.quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:33 schreef Odysseuzzz het volgende:
En dan noem ik het TT dichten. of zo.
Fetelluh!!!quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:00 schreef babette21 het volgende:
wij hebben onwijze rellen hier op 't werk
ja what's to tell... er ontstaan gewoon 'n aantal groepen (beetje de oldbie's tegen de newbie's) en iedereen vindt elkaar stom enzo... roddel en achterklap, veel onderhuidse spanning en van die heerlijke valse opmerkingen de hele dag dusquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:05 schreef PeRi het volgende:
Fetelluh!!!
Klinkt als ene plek waar alleen vrouwen werkenquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja what's to tell... er ontstaan gewoon 'n aantal groepen (beetje de oldbie's tegen de newbie's) en iedereen vindt elkaar stom enzo... roddel en achterklap, veel onderhuidse spanning en van die heerlijke valse opmerkingen de hele dag dus
Klinkt als ShowChat en de set van GTSTquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja what's to tell... er ontstaan gewoon 'n aantal groepen (beetje de oldbie's tegen de newbie's) en iedereen vindt elkaar stom enzo... roddel en achterklap, veel onderhuidse spanning en van die heerlijke valse opmerkingen de hele dag dus
Mannen doen altijd of het ze niets kan schelen allemaal, maar zij zijn de grootste roddelaars van allemaalquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Klinkt als ene plek waar alleen vrouwen werken
Wat ben ik blij dat ik dat niet heb op kantoor
Welnee johquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:30 schreef PeRi het volgende:
[..]
Mannen doen altijd of het ze niets kan schelen allemaal, maar zij zijn de grootste roddelaars van allemaal.
bíjna alleen maar vrouwen...quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:33 schreef Dizer het volgende:
Klinkt als ene plek waar alleen vrouwen werken
Wat ben ik blij dat ik dat niet heb op kantoor
Echt welquote:
nu je het zegtquote:
Ach, wij roddelen niet op kantoor.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Echt welMannen noemen het beestje niet bij de naam, maar roddelen doen ze zeker
![]()
![]()
! Overigens zijn de grootste "roddelnichten" onder de mannen die ik ken opmerkelijk genoeg hetero
![]()
Het enige dat je zeker weet, is dat jij niet roddelt op kantoor!quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach, wij roddelen niet op kantoor.. Echt
!
touchéquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:47 schreef Zhenar het volgende:
Het enige dat je zeker weet, is dat jij niet roddelt op kantoor!De rest roddelt echt wel. En raad eens over wie...
![]()
Ameliequote:
Ik ben wel een roddelnicht.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Echt welMannen noemen het beestje niet bij de naam, maar roddelen doen ze zeker
![]()
![]()
! Overigens zijn de grootste "roddelnichten" onder de mannen die ik ken opmerkelijk genoeg hetero
![]()
Toch nog iemand die reageertquote:
Jaquote:Op maandag 6 november 2006 21:50 schreef babette21 het volgende:
't waren toch een beetje 2unlimited-wannabees....
ik vond 't wel leuk met uitgaan enzo, maar thuis draaide ik vooral Take That enzo
Niet echtquote:
quote:
quote:
Daar moet nog over worden gestemdquote:
Op de partij met de leukste allochtoonquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:32 schreef Dizer het volgende:
Over stemmen gesproken, waar ga je op stemmen?
Je weet toch
Hallo.quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:47 schreef Tha_Erik het volgende:
HOI ATB!
Hmm.. ik weet het nog niet. Ben het vooral het meest met CDA overeens geloof ik... maar HP...quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:33 schreef Dada het volgende:
[..]
Op de partij met de leukste allochtoon [afbeelding] Je weet toch
HP maakt goede computers hoorquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:41 schreef Dizer het volgende:
Hmm.. ik weet het nog niet. Ben het vooral het meest met CDA overeens geloof ik... maar HP...
Hai Zappquote:
quote:
Hai!quote:
Goed!quote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hai!
You have a very sexy problem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |