Klinkt als ene plek waar alleen vrouwen werkenquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja what's to tell... er ontstaan gewoon 'n aantal groepen (beetje de oldbie's tegen de newbie's) en iedereen vindt elkaar stom enzo... roddel en achterklap, veel onderhuidse spanning en van die heerlijke valse opmerkingen de hele dag dus
Klinkt als ShowChat en de set van GTSTquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja what's to tell... er ontstaan gewoon 'n aantal groepen (beetje de oldbie's tegen de newbie's) en iedereen vindt elkaar stom enzo... roddel en achterklap, veel onderhuidse spanning en van die heerlijke valse opmerkingen de hele dag dus
Mannen doen altijd of het ze niets kan schelen allemaal, maar zij zijn de grootste roddelaars van allemaalquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Klinkt als ene plek waar alleen vrouwen werken
Wat ben ik blij dat ik dat niet heb op kantoor
Welnee johquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:30 schreef PeRi het volgende:
[..]
Mannen doen altijd of het ze niets kan schelen allemaal, maar zij zijn de grootste roddelaars van allemaal.
bíjna alleen maar vrouwen...quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:33 schreef Dizer het volgende:
Klinkt als ene plek waar alleen vrouwen werken
Wat ben ik blij dat ik dat niet heb op kantoor
Echt welquote:
nu je het zegtquote:
Ach, wij roddelen niet op kantoor.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Echt welMannen noemen het beestje niet bij de naam, maar roddelen doen ze zeker
![]()
![]()
! Overigens zijn de grootste "roddelnichten" onder de mannen die ik ken opmerkelijk genoeg hetero
![]()
Het enige dat je zeker weet, is dat jij niet roddelt op kantoor!quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach, wij roddelen niet op kantoor.. Echt
!
touchéquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:47 schreef Zhenar het volgende:
Het enige dat je zeker weet, is dat jij niet roddelt op kantoor!De rest roddelt echt wel. En raad eens over wie...
![]()
Ameliequote:
Ik ben wel een roddelnicht.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Echt welMannen noemen het beestje niet bij de naam, maar roddelen doen ze zeker
![]()
![]()
! Overigens zijn de grootste "roddelnichten" onder de mannen die ik ken opmerkelijk genoeg hetero
![]()
Toch nog iemand die reageertquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |