Ja! It all makes sense.quote:
hoe is het daarbinnen eigenlijk? donker? of vol? en in dat laatste geval: met wat dan (klerenhangers? blikken soep?)?quote:Op maandag 6 november 2006 18:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja! It all makes sense.
quote:
Vol met andere mensen natuurlijk, duh... Erik is echt niet de laatste die uit die kast gekomen is hoorquote:Op maandag 6 november 2006 18:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
hoe is het daarbinnen eigenlijk? donker? of vol? en in dat laatste geval: met wat dan (klerenhangers? blikken soep?)?
hm als dat zo is he, 'n darkroom vol met anderen, gelijkgestelden...quote:Op maandag 6 november 2006 18:20 schreef Zhenar het volgende:
Vol met andere mensen natuurlijk, duh... Erik is echt niet de laatste die uit die kast gekomen is hoor![]()
Het woord "kast" is ook enigszins misplaatst; het is eigenlijk meer een soort darkroom.![]()
Omdat het er stinkt.quote:Op maandag 6 november 2006 18:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm als dat zo is he, 'n darkroom vol met anderen, gelijkgestelden...
waarom komt men er dan uberhaupt uit?!![]()
Veijenoooooort...Rotterdaaaaaaahaaaamquote:Op maandag 6 november 2006 08:52 schreef Zhenar het volgende:
Dat zal best.![]()
Maar wel in een lelijke gebombardeerde sfeerloze kutstad![]()
Smegma stinkt toch niet?quote:
quote:
quote:Op maandag 6 november 2006 18:24 schreef Dada het volgende:
[..]
Veijenoooooort...Rotterdaaaaaaahaaaam
Het is er klein.quote:Op maandag 6 november 2006 18:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
hoe is het daarbinnen eigenlijk? donker? of vol? en in dat laatste geval: met wat dan (klerenhangers? blikken soep?)?
Utereeeeeeeg!!!!!!quote:
Het zit zeker vol met fundamentalistenquote:Op maandag 6 november 2006 18:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is er klein.
Zeg, stem jij lekker op die kneus van een Wilders, net zo dom en bekrompenquote:Op maandag 6 november 2006 18:30 schreef Dizer het volgende:
3. Te veel buitenlanders. En dan bedoel ik de kutbuitenlanders... Turken en Marokanen...
Ik ga stemmen op Fortynquote:Op maandag 6 november 2006 18:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Zeg, stem jij lekker op die kneus van een Wilders, net zo dom en bekrompen.
Stomme allochtoonquote:
No. You're scaring me, with all that Scientology crap.quote:Op maandag 6 november 2006 18:35 schreef TomCruise het volgende:
[..]
Baby, darling. How are you? Let's have lunch.
What? You don't believe in Aliens?quote:Op maandag 6 november 2006 18:38 schreef KristinDavis het volgende:
[..]
No. You're scaring me, with all that Scientology crap.
quote:Op maandag 6 november 2006 18:39 schreef TomCruise het volgende:
[..]
What? You don't believe in Aliens?
Do's: Naar de dokter gaan. Dont's: Niet naar de dokter gaan.quote:Op maandag 6 november 2006 18:47 schreef babette21 het volgende:
klonen
even wat anders: volgens mij collega's heb ik voorhoofdsholteontsteking...
iemand ervaring mee? wat zijn de do's en don'ts???
Dude.... that sucks..quote:Op maandag 6 november 2006 18:47 schreef babette21 het volgende:
klonen
even wat anders: volgens mij collega's heb ik voorhoofdsholteontsteking...
iemand ervaring mee? wat zijn de do's en don'ts???
oke hint is duidelijk... ik wilde niet omdat ik dit jaar al 8 keer geweest benquote:Op maandag 6 november 2006 18:49 schreef Svensational het volgende:
Do's: Naar de dokter gaan. Dont's: Niet naar de dokter gaan.
Enquote:Op maandag 6 november 2006 18:30 schreef Dizer het volgende:
1. Rotterdam is een kutstad.
2. Het is sfeerloos.
3. Te veel buitenlanders. En dan bedoel ik de kutbuitenlanders... Turken en Marokanen...
4. Heb ik al gezegd dat het een kutstad is?
Amsterdam, dat is pas een sfeervolle stadnetals Maastricht
en een kleinbeetje Utrecht en Alkmaar
.
Een kast vol met snoepjes is toch ook niet erg?quote:
Rome vind ik ook heel leuk al vond ik Venetië en Pompeï tien keer leukerquote:
quote:Op maandag 6 november 2006 18:56 schreef Zhenar het volgende:
Een kast vol met snoepjes is toch ook niet erg?Wat is je punt?
!
... en 't plakt.... dús 't past in het plaatje waarom je wél die kast uit wil, waar e 't dus over haddenquote:Smegma, een vertaling van het Griekse woord σμήγμα voor zeep, is een mengeling van epitheelcellen, huidafscheiding en vocht dat zich kan ophopen onder de voorhuid van de penis en in de vulva met een karakteristieke sterke geur en smaak. Smegma komt voor bij alle mannelijke en vrouwelijke zoogdieren.
New York is nummer 1quote:Op maandag 6 november 2006 18:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
EnNew York
natuurlijk
![]()
Wij zitten eigenlijk wat steden betreft vrijwel op één lijn!![]()
Pompeïquote:Op maandag 6 november 2006 18:58 schreef Zhenar het volgende:
Rome vind ik ook heel leuk al vond ik Venetië en Pompeï tien keer leuker![]()
![]()
![]()
heimwee...quote:Sydney lijkt me ook geweldig.
Ga je mijn komisch bedoelde "mening" nu onderuit halen met echte argumenten?!quote:Op maandag 6 november 2006 18:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
[..]
... en 't plakt.... dús 't past in het plaatje waarom je wél die kast uit wil, waar e 't dus over hadden![]()
uhuhquote:Op maandag 6 november 2006 19:01 schreef Zhenar het volgende:
Ga je mijn komisch bedoelde "mening" nu onderuit halen met echte argumenten?!![]()
!!!!
quote:Op maandag 6 november 2006 19:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
joh kruip helemaal in z'n darmkanaal.....
OMFG te komischquote:Op maandag 6 november 2006 19:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]Doe niet alsof jíj het niet geil vindt om dezelfde voorkeuren als een andere ShowChatter te hebben, mevrouwtje "OMFG je lijkt mijn zusje wel!!!!111!!"
!
ga jij nou maar een taalcursus volgenquote:Op maandag 6 november 2006 19:05 schreef Dizer het volgende:
OMFG te komisch
Babette die gewoon geowned wordt!
Mijn vote voor de bitchy award gaat zeker weten naar Zhenar
quote:Op maandag 6 november 2006 19:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
OMFG te komisch
Babette die gewoon geowned wordt!
Mijn vote voor de bitchy award gaat zeker weten naar Zhenar
Bitch!quote:Op maandag 6 november 2006 19:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
ga jij nou maar een taalcursus volgen
en trouwens, die stem gaf je vorig jaar óók al aan Zhenar.... maar wie ging ermee vandoor??!?!![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 19:11 schreef babette21 het volgende:
ga jij nou maar een taalcursus volgen.
Ja maar dit jaar is het dus geen incrowd... en wanneer het komt op de rest van FOK... tssk lady.. .you gotta say.. .LOSER!quote:Op maandag 6 november 2006 19:11 schreef babette21 het volgende:
en trouwens, die stem gaf je vorig jaar óók al aan Zhenar.... maar wie ging ermee vandoor??!?!![]()
Ja loop maar wegquote:Op maandag 6 november 2006 19:15 schreef babette21 het volgende:
oh hoe tof is dit, er valt wat te winnen en iedereen is meteen weer té vals![]()
helaas moet ik nu eten....
maar wordt vervolgd... uiteraard!!
quote:Op maandag 6 november 2006 19:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja loop maar wegje bent een loser... want je hebt geen UNAGI
Iquote:
Oudquote:
EN deze?quote:
Iedereen is zo lyrisch over die Spidey filmsquote:
erg overschat idd... heb alleen deel 1 gezien, was best oké maar die hype snap ik echt nietquote:Op maandag 6 november 2006 19:54 schreef Dada het volgende:
Iedereen is zo lyrisch over die Spidey filmsIk vond het maar simpel vermaak (dat zou geen probleem zijn maar er zit ook nog eens amper aktie in
) Magere films....
klinkt mij als een contradictie....quote:Doe mij maar een goede Van Damme
quote:Op maandag 6 november 2006 19:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
EN deze?
[afbeelding]
[afbeelding]
Oh sorry, dit is wel een privé collectie![]()
een ex-vriendje van mij deed dat ook.... naar jochquote:Op maandag 6 november 2006 20:05 schreef PeRi het volgende:
Ik ben bij een leuke opleiding cq baan gaan als leerling radiodiagnostisch laborant kijken, lastige solli ronde. Ze hebben maar plek voor 6 en er waren 50 gegadigden..
En jij vindquote:
Die heeft de opleiding toch al gedaan dan?quote:Op maandag 6 november 2006 20:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
een ex-vriendje van mij deed dat ook.... naar joch
pik zijn plek maar in
kan toch voor die baan gaan.... en ik weet 't niveau van die opleiding niet, maar 't ligt vast boven dat van hemquote:Op maandag 6 november 2006 20:16 schreef PeRi het volgende:
Die heeft de opleiding toch al gedaan dan?.
Dat vraag ik me nou ook steeds afquote:
quote:Op maandag 6 november 2006 20:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
kan toch voor die baan gaan.... en ik weet 't niveau van die opleiding niet, maar 't ligt vast boven dat van hem
quote:Op maandag 6 november 2006 20:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
(stiekem vind ik alleen je bieslook-opmerking leuk)
Valt in dezelfde categorie: WTF was er aan de hand met schoudervullingen eind jaren 80?quote:Op maandag 6 november 2006 21:26 schreef babette21 het volgende:
in 't kader van de kast opruimen en de rommelmarkt (zie: gisteren) ook maar m'n kast in 't ouderlijk huis ingedoken... damn die mode uit de early nineties
![]()
kan iemand me vertellen wáárom alles zo oversized was?!!??
én begin jaren 90! kwam net 'n colbert tegen: mooi zwart, kwaltiteit nog goed, wel wat groot (maat 40 terwijl ik hooguit 36 hadquote:Op maandag 6 november 2006 21:28 schreef Dizer het volgende:
Valt in dezelfde categorie: WTF was er aan de hand met schoudervullingen eind jaren 80?
Ik liep, toen ik 12, was in een house-broekquote:Op maandag 6 november 2006 21:33 schreef babette21 het volgende:
oh en nog erger: ik kwam 'n soort van leren jack tegen die ik ooit had, toen ik 16 of 17 was ofzo... dat ding is gróóót, niet normaal... volgens mi is het gewoon 'n mannenjack! en daar ging ik mee over straat! en naar schóól!!!![]()
ik was ook van de nike air maxquote:Op maandag 6 november 2006 21:38 schreef Dizer het volgende:
Ach, ik droeg ergens in de jaren negentig het volgende outfit...
Nike air max schoenen
een australian traings pak
zijkanten van mijn kop geschoren
en dansde op feestjes op deze manier:
[afbeelding]
Nep gabbersquote:Op maandag 6 november 2006 21:38 schreef Dizer het volgende:
Ach, ik droeg ergens in de jaren negentig het volgende outfit...
Nike air max schoenen
een australian traings pak
zijkanten van mijn kop geschoren
en dansde op feestjes op deze manier:
[afbeelding]
neeeee!?!?quote:Op maandag 6 november 2006 21:39 schreef Dada het volgende:
Ik liep, toen ik 12, was in een house-broek![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 21:41 schreef babette21 het volgende:
neeeee!?!?
ik had ook wel wat van die gastjes in de klas (zo tussen '92 en '94 denk ik), maar die broeken konden écht niet hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |