quote:
Ik heb niet gelezen wat jullie schreven, maar het feit dat jullie op mij reageren maakt alles alweer goedquote:Op zondag 5 november 2006 22:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja sorry hoor, Dizer is ineens weer opgedoken, we moeten onze echtelijke ruzie van deze week nog inhalen
Kutsmoes!quote:Op zondag 5 november 2006 22:33 schreef babette21 het volgende:
het líjkt of jij eerder was, maar dat komt enkel omdat mijn pc trager is....
iedereen weet dat ik eerder op invoeren klikte
slotje dus!!
Speciaal voor jou, weer openquote:Op zondag 5 november 2006 22:34 schreef PeRi het volgende:
Nouhou Dizer je pikt mijn slotje in.
Banaanvraag... ban dus!quote:Op zondag 5 november 2006 22:35 schreef babette21 het volgende:
aaaaaah Dizer loopt slotjes te zetten in fora die niet van hem zijn....
ban dus!!
da's best ziekelijk eigenlijk....quote:
Oh helemaal niet. Heerlijk knuffelen. Gewoon op zijn Amerikaansquote:Op zondag 5 november 2006 22:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's best ziekelijk eigenlijk....
somebody stop him! stop him now!!!!quote:Op zondag 5 november 2006 22:36 schreef Dizer het volgende:
Oh helemaal niet. Heerlijk knuffelen. Gewoon op zijn Amerikaans.
*knuffelt*quote:Op zondag 5 november 2006 22:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
somebody stop him! stop him now!!!!
ga uit m'n aura jij!!!!!quote:Op zondag 5 november 2006 22:40 schreef Dizer het volgende:
*knuffelt*
Fine! Be murky!quote:
Ja maar dat zou niet zo passen bij het DIzeriaanse taalquote:Op zondag 5 november 2006 22:42 schreef babette21 het volgende:
(zinstechnisch is het trouwens logischer om te zeggen: "laten we elkaar allemaal een knuffel geven")
Perima.quote:Op zondag 5 november 2006 22:46 schreef PeRi het volgende:
[..]
Erik ik denk dat we wat afstand moeten nemen van elkaar.
quote:
Neequote:Op zondag 5 november 2006 22:49 schreef babette21 het volgende:
is 't trouwens niet een beetje vroeg voor 'n kerstmuts???
die wel ja...quote:Op zondag 5 november 2006 22:49 schreef Dizer het volgende:
Ross: No, no don't! Stop cleansing my aura! No, just leave my aura alone, okay?
... maar die niet! hoe vertalen ze "murky" dan??quote:Phoebe: Fine! Be murky!
de sint is nog niet eens geweest joh!!quote:
donker en muf...quote:Op zondag 5 november 2006 22:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
die wel ja...
[..]
... maar die niet! hoe vertalen ze "murky" dan??
Ik doe niet aan sinterklaas. Vind sinterklaas geen bal aanquote:Op zondag 5 november 2006 22:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
de sint is nog niet eens geweest joh!!
en da's nog wel 'n bisschop, zou jou toch moeten aanspreken![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 22:53 schreef babette21 het volgende:
aha.... maar ik ben niet donker en muf
hooguit 'n beetje hechtingsgestoord
Gaaf!quote:Op maandag 6 november 2006 06:53 schreef Dada het volgende:
Ennuh ik heb het genoegen gehadBob Dylan
live te mogen aanschouwen
quote:
quote:
Dat zal best.quote:
Ja, dat welquote:Op maandag 6 november 2006 08:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat zal best.![]()
Maar wel in een lelijke gebombardeerde sfeerloze kutstad![]()
Bedoel je niet "frewgie"?quote:
Nee.quote:
Okee.quote:
Hoe was de verhuizing?quote:
Vlotquote:
Ik ben vorig jaar geweest!quote:Op maandag 6 november 2006 06:53 schreef Dada het volgende:
Ennuh ik heb het genoegen gehadBob Dylan
live te mogen aanschouwen
Nog lang niet geïnstalleerd!quote:Op maandag 6 november 2006 10:35 schreef PeRi het volgende:
Zhen..
Al helemaal geïnstalleerd in je nieuwe huis? Foto's!
Niks sfeerloosquote:Op maandag 6 november 2006 08:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat zal best.![]()
Maar wel in een lelijke gebombardeerde sfeerloze kutstad![]()
Google jij dan maar eens één sfeervol plaatje van de stad Rotterdam.quote:
quote:Op maandag 6 november 2006 11:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Google jij dan maar eens één sfeervol plaatje van de stad Rotterdam.! En dan heb ik het over de fysieke stad, dus geen feestende mensen ofzo, dat is valsspelen!
![]()
Als jij daar nou over 1 uur staat, hebben we een minimeetquote:
Ik ben daar vannmiddag.quote:Op maandag 6 november 2006 11:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Als jij daar nou over 1 uur staat, hebben we een minimeet.
Ik? Welk meisje? Met dat blauw? Ik heb gister niet gekekenquote:Op maandag 6 november 2006 11:29 schreef BVO het volgende:
Was dat meisje bij XFA gisteravond niet echt een look-a-like van jou?
Ik lijk niet op een standaard Hindoe.quote:Op maandag 6 november 2006 11:30 schreef BVO het volgende:
Ja. Ik zag opeens zo'n Hindoemeisje door het beeld vliegen. Die door was. Eén gezicht
.
Paint! Vooral leuk als je bedroevende paintskills hebt. Zoals ik dus.quote:Op maandag 6 november 2006 11:32 schreef BVO het volgende:
Dat fotosoepen kan zeker alleen metphotoshop
?
Die is eng.quote:
Ik baalde echt dat ik geen internet bij de hand had op het moment dat zij voorbij kwam bij Xfactorquote:
Die was wel leuk.quote:Op maandag 6 november 2006 11:30 schreef BVO het volgende:
Ja. Ik zag opeens zo'n Hindoemeisje door het beeld vliegen. Die door was. Eén gezicht
.
dramaqueen-alert!! dramaqueen-alert!!quote:Op maandag 6 november 2006 12:23 schreef Dizer het volgende:
Die vuile kuthoeren van een taliban!
! Ze hebben de skyline zoooo verpest gewoon
wannabe-dramaqueens zijn níet hip Erikquote:Op maandag 6 november 2006 13:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Lief dat je me aankondigt, babette.
ja doeiii, zo kun je alles wat krom is wel recht pratenquote:Op maandag 6 november 2006 14:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben ook niet hip. Daar ben ik juist hip door.
Kijk nou uit met wat je zegt!!quote:Op maandag 6 november 2006 13:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
dramaqueen-alert!! dramaqueen-alert!!
Ik moest ook direct aan PeRi denken...quote:Op maandag 6 november 2006 11:29 schreef BVO het volgende:
Was dat meisje bij XFA gisteravond niet echt een look-a-like van jou?
Je bent net zo braaf als ikquote:Op maandag 6 november 2006 16:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ben mij van geen kwaad bewust
ik ook!!!quote:Op maandag 6 november 2006 16:34 schreef Svensational het volgende:
Ik moest ook direct aan PeRi denken...
quote:
Daar zat jij toen ook nog inquote:Op maandag 6 november 2006 18:06 schreef Tha_Erik het volgende:
OMG, topics uit IDO teruglezen is echt dodelijk grappig.
Ik probeer iemand te "dissen".
[..]
.
ik vond ze nogal irritant eigenlijk...quote:Op maandag 6 november 2006 17:54 schreef BVO het volgende:
Roef en Marian vanavond bij Man bijt Hond en Shownieuws, morgen opnames bij Jensen.
Roef en Marian
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |