abonnement Unibet Coolblue
  zondag 5 november 2006 @ 12:35:45 #1
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_43256024



Algemene info
ACWW toont nu ook op de DS zijn verslavende gameplay. Het spel is nu nog uitgebreider dan de Gamecube versie al was. Behalve dat er meer fossielen, vissen, insecten en meubels te sparen zijn is er nu ook een online multiplayer-optie in het spel opgenomen. Nu kan je met maximaal 4 spelers (incl. jezelf) in één dorp rondlopen. Zowel via Wifi als via Nintendo’s eigen wereldwijde WFC systeem.

Screenshots



Friendcodes


Als je nog niet in deze lijst staat meldt dat dan even!


Links
Nederlandse Animal Crossing Wild World Site // http://ms.nintendo-europe.com/animalcrossingds/nlNL/
Engelse site waar je je catalogus e.d. bij kan houden // http://www.animalcrossingcommunity.com/
Engelse site vol met informatie // http://www.animalxing.com
OP van FOK! Animal Crossing // http://wiki.fok.nl/index.php/OP/AC:WW


Vorige deeltjes
|1|2|3|4|5|6|7|8|9|10|11|12|13|14|15|16|17|18|19|20|21|22|23|24|
|25|26|27|28|29|30|31|32

Interesse?


Hall of fame

Tijn, Heather, Chessa, Cadfael, Picanto

Liz, Suuz, Droopy, Dev, Djen

Meja, VAgeNERATION

[ Bericht 6% gewijzigd door lizardtattoo op 10-11-2006 21:58:53 ]
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_43257962
Woohoo! een nieuwe, was bijna bang dat er geen nieuwe meer zou komen.
Zelfs Cosmo is er blij van:



Moest er vanochtend zo vroeg uit dat ik er niet eens aan dacht dat Nook nog dicht was, kwam er pas achter toen ik voor zijn deur stond, vol beladen met fruit.
Niet zo hardcore...
pi_43258222
Ik kan weer online!

Ik ben op zoek naar vriendjes voor in mijn FriendsList. Ook zou ik graag in de lijst opgenomen willen worden.

Friendscode: 1718 805 2 1099
Naam: Duncan
Town: New York

Zou je het even willen melden als je me toegevoegd hebt dan voeg ik jou ook toe!
pi_43263707


Mijn eerste Jacob's Ladder! De juiste weg voor een "Perfect Town" score?
  zondag 5 november 2006 @ 17:54:37 #5
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_43265470
Ga eens naar Pelly.. als je een JL hebt heb je al Perfect Town
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_43265493
Ik zal je wel toevoegen Cutie, maar ben je nou een meisje die met een mannetje speelt of een jongen die zich voordoet als meisje op fok dan? maak verder niet uit hoor.

He, he eindelijk weer een foto van iemand anders, volgens mij krijg je jacobs ladders alleen met een PT Reintji, maar is dat een zwarte cosmos daar onderin?mooi , en wie is die gekke pinguin? , die ken ik nog niet.
Niet zo hardcore...
  zondag 5 november 2006 @ 17:58:08 #7
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_43265584
Dat is Gwen.. ik heb haar ook in mijn town
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_43267228
@Maraca; ben al twee keer bij Pelly geweest en ze zegt dat de bewoners erg "happy" zijn en dat westpunt zo moet blijven. Grappig, nu al een PT, dacht dat ik daarvoor veel meer bloemen moest planten. Maar goed, "even" volhouden dus voor die gouden gieter!

@ Vageneration; Ja het gaat nu steeds beter met de hybrids. Zwarte cosmos was zelfs de eerste. Had vandaag ook de eerste blauwe pantsie. Mijn nieuwe digitale camera even getest met AC:WW, zal eens wat vaker wat plaatsen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Reintji op 05-11-2006 19:08:35 ]
pi_43275893
quote:
Op zondag 5 november 2006 14:05 schreef Cutie het volgende:
Ik kan weer online!

Ik ben op zoek naar vriendjes voor in mijn FriendsList. Ook zou ik graag in de lijst opgenomen willen worden.

Friendscode: 1718 805 2 1099
Naam: Duncan
Town: New York

Zou je het even willen melden als je me toegevoegd hebt dan voeg ik jou ook toe!
ik zal je toevoegen voeg je mij dan ook toe?

hoor het wel en als er verder me iemand wil toevoegen mag het ook maar zeg het dan wel ff doe ik jou ook namelijk
xbox 360 gamertag: Phoebe85
pi_43285062
Vanochtend langs Red geweest, hij had een white katana te koop.
Aangezien de prijs ff op internet gekeken, daar staat dat het alleen een crazy red item is voor 36800 bells, hij vroeg er bij mij het dubbele voor, heb het nog betaald ook.

Mn paardenbloem is nou al drie of vier dagen in leven , normaal zou het al lang een puff geworden zijn.
Vanochtend mn eerste zwarte tulp gekweekt.

Naast de witte bok Chevre nu ook een zwarte bok naar quantiki verhuist, Nan.
Niet zo hardcore...
pi_43285901
dat bloemen kweken vind ik zo irri
xbox 360 gamertag: Phoebe85
  maandag 6 november 2006 @ 13:16:47 #12
44902 R_B
OEHWEE, you are good looking!
pi_43289018
Mensen een vraagje:

Tom Nook doet de laatste tijd een beetje raar...elke keer als ik dingen kom verkopen..

Normaal stond er 'what can i do for you' etc..

Nu krijgt ik nog een tussentekst waarin staat 'grhhmpff' ofzoiets..

tom is boos???
pi_43296344
Ik zal straks mijn friendcode plaatsen. Kan ik alle mensen uit de OP nog toevoegen, of is er een aantal niet meer actief?
pi_43297904
Tom is niet boos, tom wil met je praten ;-)

Die pinguin op de foto is trouwens "Friga"
pi_43299919
@Vageneration: Ik ben inderdaad een meisje wat met een mannetje speelt. Heb al eens een meisjes-character gehad en wilde nu eens een jongetje proberen. Ik heb jou ook toegevoegd!

@Theamerican: Ik heb jou ook toegevoegd!

@Arual: Ik denk dat je beter kunt wachten tot mensen bevestigen dat ze jou ook toevoegen; anders is je lijstje zo vol.

Trouwens, mochten er mensen bij me op bezoek komen: Ik ben heel erg op zoek naar een paar kersen om te planten. Dan heb ik alle fruitsoorten!

Zijn er nog meer mensen die me toe willen voegen aan hun friendslist?
pi_43316926
oke cutie thnx
xbox 360 gamertag: Phoebe85
  dinsdag 7 november 2006 @ 10:09:28 #17
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_43317801
Ik ben nog een paar dagen heel druk met werk en reviews, daarna kom ik ook weer uitgebreid AC'en. Ik heb sinds ik een Lite heb een nieuwe code en volgens mij hebben niet veel mensen mij toegevoegd want ik zie nooit meer iemand online...
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_43318989
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 10:09 schreef lizardtattoo het volgende:
Ik ben nog een paar dagen heel druk met werk en reviews, daarna kom ik ook weer uitgebreid AC'en. Ik heb sinds ik een Lite heb een nieuwe code en volgens mij hebben niet veel mensen mij toegevoegd want ik zie nooit meer iemand online...
reviews over games lijkt me ook leuk maken
xbox 360 gamertag: Phoebe85
  dinsdag 7 november 2006 @ 12:47:11 #19
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_43321683
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 11:04 schreef Theamerican het volgende:

[..]

reviews over games lijkt me ook leuk maken
Als je denkt dat je goed genoeg kunt schrijven mag je altijd een open sollicitatie sturen aan games@fok.nl
Of je kunt eerst een userreview proberen natuurlijk.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_43322434
nou ik heb nog nooit gedaan dus zou de eerste keer worden dus dan wordt automatisch userreview wie weet dat ik het keer probeer
xbox 360 gamertag: Phoebe85
  dinsdag 7 november 2006 @ 14:12:49 #21
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_43323844
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 12:47 schreef lizardtattoo het volgende:

[..]

Als je denkt dat je goed genoeg kunt schrijven mag je altijd een open sollicitatie sturen aan games@fok.nl
Of je kunt eerst een userreview proberen natuurlijk.
Gratis spelletjes
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_43338076
Ik ben nog nooit online geweest, is het wat?

mijn friendcode

3393-8584-4439

naam: Nathan
stad: Norwood

Dus als iemand vrienden wilt worden
pi_43350718
ja voeg je vanavond wel toe
xbox 360 gamertag: Phoebe85
  woensdag 8 november 2006 @ 10:04:30 #24
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_43351213
Ik heb mijn dorpje gewist na 3 maanden.

Ik ga nu lekker opnieuw beginnen zal vanavond mijn friendscode hier ook even neer zetten.
There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it.
pi_43351393
@ Cutie, ik ben niet zoveel online de laatste tijd maar als je een keer tijd hebt en ik online kan, mag je wel m'n enige kersenboom plukken.
Is al lang geleden dat die geplukt is trouwens,(is m'n "homefruit")

Niet zo hardcore...
pi_43351756
Het gaat goed met de Hybrids, de blauwe pansies vliegen de grond uit:



Cosmo word er week van

de zwarte tulpen beginnen ook op gang te komen



Het nadeel is alleen hoe meer hybrids, hoe meer werk aan water geven iedere dag, Cosmo word er een beetje moe van.

Als je een verwelkte zwarte tulp water geeft met de gouden gieter, krijg je dan ook gouden tulpen?
of werkt dat alleen met rozen?
Niet zo hardcore...
pi_43352225
quote:
Op woensdag 8 november 2006 10:31 schreef VAgeNERATION het volgende:
Het gaat goed met de Hybrids, de blauwe pansies vliegen de grond uit:
zijn dat niet de paarse pansies?? Kan het verkeerd hebben Blauwe pansies nog steeds nie bij me!!
Heb nog een nebuloid voor je... heb je die al??

Gracie is eindelijk langs geweest!! jippie!!
ACWW: N:Blue/ T:Quixy/ 5412-6138-5749
ACC: Blue007
pi_43353857
als je overnieuw begint heb je dan ook andere friends code nee toch?
xbox 360 gamertag: Phoebe85
pi_43355651
Zoek van de Nebuloids alleen nog de slim en de tall versie, toch bedankt dat je nog even aan mij dacht.

Nee het zijn echt blauwe pansies, Blue , de paarse staan ergens anders
Niet zo hardcore...
pi_43358554
Nou een kers heb ik al gekregen van een van de bosdieren mijn homefruit is sinasappel
  woensdag 8 november 2006 @ 14:51:07 #31
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_43359250
quote:
Op woensdag 8 november 2006 11:57 schreef Theamerican het volgende:
als je overnieuw begint heb je dan ook andere friends code nee toch?
Geen idee, ik heb de vorige nooit opgeschreven...
There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it.
pi_43359515
ohw
xbox 360 gamertag: Phoebe85
pi_43364442
volgensmij is je code dan wel anders. Ik dacht eerst ook dat mijn friendscode hetzelfde was gebleven maar na opnieuw beginnen was hij toch verandert. Misschien omdat je een nieuwe nick en stadnaam hebt ofzo?
pi_43364460
Ja FC is anders
pi_43364557
Wacht ff, badbadpresident = Cutie, of begrijp IK het dan verkeerd?
Niet zo hardcore...
pi_43368470
Nog iets, In de OP staan de oude topics maar dat stopt dus bij topic 25, zijn de daaropvolgende topics nu niet opgeslagen of word dat ooit nog bijgewerkt?
Heb de eerste 25 al helemaal uitgelezen
Niet zo hardcore...
pi_43368766
nope die ben ik niet
pi_43369593
Oh, oke, want die kersen zijn dus voor Cutie, jij krijgt ze dus niet
Heb maar 1 kersenboom nog, en je staat nieteens in m'n lijst

Wanneer begint trouwens de winter in acww, ben nieuwsgierig naar die sneeuw
Niet zo hardcore...
  woensdag 8 november 2006 @ 21:30:45 #39
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_43374227
quote:
Op woensdag 8 november 2006 19:15 schreef VAgeNERATION het volgende:
Nog iets, In de OP staan de oude topics maar dat stopt dus bij topic 25, zijn de daaropvolgende topics nu niet opgeslagen of word dat ooit nog bijgewerkt?
Heb de eerste 25 al helemaal uitgelezen
Dat kun je zelf doen op de Wiki (zie linkje in OP namelijk http://wiki.fok.nl/index.php/OP/AC:WW )
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
  woensdag 8 november 2006 @ 21:39:27 #40
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_43374644
quote:
Op woensdag 8 november 2006 19:15 schreef VAgeNERATION het volgende:
Nog iets, In de OP staan de oude topics maar dat stopt dus bij topic 25, zijn de daaropvolgende topics nu niet opgeslagen of word dat ooit nog bijgewerkt?
Heb de eerste 25 al helemaal uitgelezen
Ik was al bang dat iemand het zou opmerken
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_43375441
IK MOET DIT SPEL!!!!!!
pi_43376118
quote:
Op woensdag 8 november 2006 21:30 schreef lizardtattoo het volgende:

[..]

Dat kun je zelf doen op de Wiki (zie linkje in OP namelijk http://wiki.fok.nl/index.php/OP/AC:WW )
Oke bedankt, maar wat moet ik daar dan doen?, ik ben hier zo slecht in
Maraca!
Niet zo hardcore...
  woensdag 8 november 2006 @ 22:08:02 #43
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_43376140
Ben pas een maand aan het crossen, maar nu al verslaafd!!!!!

Wie kan mij een tip geven?
Ik heb inmiddels al extra kersenbomen (mijn 'home' fruit zijn peren) ook heb ik een appelboom. Heb nog een perzik en een sinaasappel in de 'dresser' liggen. Maakt het uit dat je dat in de winter plant? Ik heb namelijk al een paar 'failures' gehad.

Zal morgen mijn frienscode hier neerzetten, want lijkt me leuk om 'friends' over de vloer te krijgen.

greeting from Samcity
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
  woensdag 8 november 2006 @ 22:13:04 #44
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_43376403
quote:
Op woensdag 8 november 2006 22:07 schreef VAgeNERATION het volgende:

[..]

Oke bedankt, maar wat moet ik daar dan doen?, ik ben hier zo slecht in
Maraca!
Ugh.. ga weg
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_43376534
Volgens mij is het nog geen winter in acww, en ik denk ook niet dat et daaraan ligt, nooit iets over gehoord iig.
Gewoon blijven proberen, anders kom ik je wel een keer berg fruit brengen.

@ Maraca
Nee joh, ik zou niet durven , ehhh... ,nee laat maar
Niet zo hardcore...
  woensdag 8 november 2006 @ 22:24:40 #46
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_43376972
quote:
Op woensdag 8 november 2006 22:15 schreef VAgeNERATION het volgende:
@ Maraca
Nee joh, ik zou niet durven , ehhh... ,nee laat maar
Ik pas het tussen nu en ... een half jaar aan ok?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_43377214
It's a deal !
Thanx
Niet zo hardcore...
pi_43386383
in de week van 17 tot 25 november moet iedereen online gaan met animal crossing.
nintendo geeft dat een kadotje weg

hier volgt bericht.

Nintendo gaat een nieuw cadeautje geven aan Animal Crossing Wild World spelers.


Al bijna een jaar uit in Japan, en ook in Amerika en Europa al meer dan een half jaar oud. Toch doet Animal Crossing Wild World het nog steeds erg goed op de DS, zo blijkt uit dit nieuwtje van vandaag. In de week van 17 t/m 24 november zal Nintendo namelijk een nieuw cadeautje geven aan iedereen die die week het spel online speelt.

Wat voor cadeautje? Wij weten het niet, Nintendo liet alleen weten dat het iets met Zelda te maken zou hebben. Waarom? Omdat Twilight Princess diezelfde week in de winkels ligt in Amerika! Zoek je WiFi-adapter dus maar vast weer op, wissel friendcodes uit, en zorg ervoor dat je dat unieke presentje meepikt.

gaan met die banaan dus
xbox 360 gamertag: Phoebe85
pi_43386449
Morge acww'ers,
Vandaag maar 2 hybrids, een paarse roos en een orange pansie, misschien vind ik vanavond tijdens het watergeven nog wat, maar vind het tot nu toe wat magertjes.

Heb trouwens een overvloed aan orange pansies, dus als er nog iemand interesse heeft hybrids te ruilen

Het plan is zaterdag avond maar weer eens online te gaan, maar dat zou zomaar om kunnen slaan, dus bind me er niet op vast .

misschien zijn er mensen die ook wel eens op de foto willen in het forum, kom gerust langs
Niet zo hardcore...
pi_43386516
Woohoo , the American, wou net zoiets vragen als "weet iemand nog iets van komende cadeautjes"
dacht nog laat maar zitten, maar weet je of het ook voor europa is, we worden nogal eens uitgesloten.
Niet zo hardcore...
pi_43387641
, was opzoek naar de foto's van een aantal maanden terug, toen het nog druk was online,
kon ze niet vinden, heb ik die dan nooit geplaatst? , teruglezen kan ook niet want de topics staan er NOG niet in



Weet niet meer wie het allemaal zijn maar Blue staat erbij, en volgens mij cadfael en ardenlyn.

En deze, weet bijna zeker: Ardenlyn en Blue



Dacht dat ik ze toen geplaatst had , nou ja nu staan ze er alsnog

Het was trouwens toen Blue die hoge turnips prijzen had, was echt een stormloop toen
Niet zo hardcore...
pi_43388985
quote:
Op donderdag 9 november 2006 10:05 schreef VAgeNERATION het volgende:
Woohoo , the American, wou net zoiets vragen als "weet iemand nog iets van komende cadeautjes"
dacht nog laat maar zitten, maar weet je of het ook voor europa is, we worden nogal eens uitgesloten.
van wat ik begrepen heb wel proberen kan geen kwaad lijkt me
xbox 360 gamertag: Phoebe85
pi_43390781
@VAgeNERATION, leuk, leuk, leuk!!!
Ik heb iid ook nog geen foto in de OP... kom wel een keertje bij je langs ervoor! Moet wel kijken in welke outfit ik vereeuwigd wil worden! hihihi

@Anitra: Waar ben je nou??!!
ACWW: N:Blue/ T:Quixy/ 5412-6138-5749
ACC: Blue007
  donderdag 9 november 2006 @ 14:43:18 #54
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_43395412
Wat SUPER zeg die foto's!! Nooit aan gedacht *ben wellicht nog te nieuw...hihi*

Heb gister al het fruit dat ik bewaard had alsnog geplant en voila.....het groeit allemaal! Thanks!

Greetings,

Sam from Samcity
fc 1074 5461 2905
(laat ff weten als iemand me toevoegd)
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
pi_43400209
Zou er iemand vanavond bij mij langs willen komen en wat willen kopen bij Tom. Dan heb ik eindelijk de laatste uitbreiding. Vanaf 8 uur doe ik de poorten voor een half uur open (zal er zelf niet zijn).

Name: Wopsie
Town: Myville
FC: 3093 1692 3556

Als je even doorgeeft zal ik je toevoegen. Je mag me na deze actie gelijk weer verwijderen want ik zal niet veel online zijn.

Alvast bedankt.

PS Fruit wat er hangt mag geplukt worden, ik heb alle soorten alleen weet ik niet of het allemaal aan de bomen hangt nu. Svp wel van mijn weinige hybrids afblijven, ben er zo trots op
pi_43400923
quote:
Op donderdag 9 november 2006 12:25 schreef Blue007 het volgende:
@VAgeNERATION, leuk, leuk, leuk!!!
Ik heb iid ook nog geen foto in de OP... kom wel een keertje bij je langs ervoor! Moet wel kijken in welke outfit ik vereeuwigd wil worden! hihihi

@Anitra: Waar ben je nou??!!
Ik ga Zaterdagavond waarschijnlijk online Blue, dus als je niks te doen hebt

Ja het lijkt wel of alle huisvrouwtjes massaal acww opzij hebben gezet voor BB of DGK , (zie Suuz ook niet meer)
No offence, girls

Zat trouwens nog ff naar die foto's te kijken, Man I miss my tann , als je ziet hoe bleek ik er nu bij loop.
Niet zo hardcore...
pi_43404016
quote:
Op donderdag 9 november 2006 09:59 schreef Theamerican het volgende:
in de week van 17 tot 25 november moet iedereen online gaan met animal crossing.
nintendo geeft dat een kadotje weg

hier volgt bericht.

Nintendo gaat een nieuw cadeautje geven aan Animal Crossing Wild World spelers.


Al bijna een jaar uit in Japan, en ook in Amerika en Europa al meer dan een half jaar oud. Toch doet Animal Crossing Wild World het nog steeds erg goed op de DS, zo blijkt uit dit nieuwtje van vandaag. In de week van 17 t/m 24 november zal Nintendo namelijk een nieuw cadeautje geven aan iedereen die die week het spel online speelt.

Wat voor cadeautje? Wij weten het niet, Nintendo liet alleen weten dat het iets met Zelda te maken zou hebben. Waarom? Omdat Twilight Princess diezelfde week in de winkels ligt in Amerika! Zoek je WiFi-adapter dus maar vast weer op, wissel friendcodes uit, en zorg ervoor dat je dat unieke presentje meepikt.

gaan met die banaan dus
Voorlopig is het alleen voor Amerika, aangezien de wii en zelda dan gelauncht worden op de 19de. Er is nog niks bekend of Europa ook mag mee genieten van cadautjes . Maar het is natuurlijk nu wel weer voordeel als je amerikanen in je lijst hebt
quote:
Op donderdag 9 november 2006 10:50 schreef VAgeNERATION het volgende:
, was opzoek naar de foto's van een aantal maanden terug, toen het nog druk was online,
kon ze niet vinden, heb ik die dan nooit geplaatst? , teruglezen kan ook niet want de topics staan er NOG niet in

[afbeelding]

Weet niet meer wie het allemaal zijn maar Blue staat erbij, en volgens mij cadfael en ardenlyn.
Ik ben de rechtse, ik ben altijd beetje foto schuw
pi_43405111
Hoi allemaal! Ik zet vanavond mijn poorten weer open!
Slein, heb jij zin om me weer toe te voegen? Heb een nieuw dorp en een nieuw character!
Ik voeg jou in ieder geval wel toe, vond het een tijdje geleden altijd erg gezellig!

@ Winky: Ik heb je toegevoegd en zal wat in je winkel kopen. Voeg je mij ook toe?

@BadBadPresident: Ik heb jou toegevoegd, voeg je mij ook toe?

Friendscode: 1718 805 2 1099
Naam: Duncan
Town: New York

[ Bericht 40% gewijzigd door Cutie op 09-11-2006 19:27:31 ]
pi_43405646
quote:
Op donderdag 9 november 2006 19:21 schreef Cutie het volgende:
@ Winky: Ik heb je toegevoegd en zal wat in je winkel kopen. Voeg je mij ook toe?


Friendscode: 1718 805 2 1099
Naam: Duncan
Town: New York
Ik ga je toevoegen, poort is om 8 uur open.
pi_43408326
quote:
Op donderdag 9 november 2006 19:21 schreef Cutie het volgende:
Hoi allemaal! Ik zet vanavond mijn poorten weer open!
Slein, heb jij zin om me weer toe te voegen? Heb een nieuw dorp en een nieuw character!
Ik voeg jou in ieder geval wel toe, vond het een tijdje geleden altijd erg gezellig!

@ Winky: Ik heb je toegevoegd en zal wat in je winkel kopen. Voeg je mij ook toe?

@BadBadPresident: Ik heb jou toegevoegd, voeg je mij ook toe?

Friendscode: 1718 805 2 1099
Naam: Duncan
Town: New York
Ik zal je weer toevoegen
  donderdag 9 november 2006 @ 20:47:00 #61
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_43408550
quote:
Op donderdag 9 november 2006 17:23 schreef VAgeNERATION het volgende:

[..]

Ik ga Zaterdagavond waarschijnlijk online Blue, dus als je niks te doen hebt

Ja het lijkt wel of alle huisvrouwtjes massaal acww opzij hebben gezet voor BB of DGK , (zie Suuz ook niet meer)
No offence, girls
Ik ben geen huisvrouw
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_43410451
quote:
Op donderdag 9 november 2006 17:23 schreef VAgeNERATION het volgende:
Ik ga Zaterdagavond waarschijnlijk online Blue, dus als je niks te doen hebt

Ja het lijkt wel of alle huisvrouwtjes massaal acww opzij hebben gezet voor BB of DGK , (zie Suuz ook niet meer)
No offence, girls
Ben zaterdagavond helaas niet thuis! Zal volgend weekend worden...

Je scoort niet met bovenstaande opmerking.....
Offence taken! Ben geen huisvrouw, I'm just the hard working manager of my own life!!
ACWW: N:Blue/ T:Quixy/ 5412-6138-5749
ACC: Blue007
pi_43415196
Ahhh trek het je niet aan, bedoelde er niks mee,
hoop dat mijn vrouw er later geen probleem mee heeft, vind het juist een schande dat het tegenwoordig normaal is om je kind de hele dag op een creche te zetten, omdat mensen soms niet meer rond komen met een gezin met 1 werkende ouder.

Touwens ze mag best werken, zou het idaal vinden huisman te worden, combineerd beter met m'n hobby's

Maar als je je echt beledigt voelt, speciaal voor jouw een bloemetje,



, of ben ik nou weer te cliche
Niet zo hardcore...
pi_43418439
hoe oud zijn jullie eigenlijk?
xbox 360 gamertag: Phoebe85
pi_43418956
Vandaag vroeg Annabelle de miereneter naar "Meja" uit "Paradise", die had ze al 132 dagen niet meer gezien. Toch wel grappig hoe die dieren door WFC verhuizen want bij Meja (flurry toch?) ben ik nooit geweest! Dus bij deze, de groetjes van Annabelle

Gisteren een zwarte roos gevonden, vandaag alweer verwelkt, maar helaas nog geen gouden gieter. Heb nu 1 zwarte, 1 paarse en 7 roze rozen, wat roze en zwarte cosmos en 1 blauwe pansie. Moet er maar eens wat meer werk van maken. Blauwe rozen bijvoorbeeld en van die tulpen heb ik nog helemaal niets.

29j btw
pi_43419191
wist wel dat er oudere zijn die ook speelde.
was namelijk zo dat iemand me uitlachte omdat ik een kinderspelletje speelde

maar vind zo leuk
xbox 360 gamertag: Phoebe85
pi_43419875
@VAgeNERATION: Ik accepteer je bloemetje, mits jij beloofd wat liever te zijn
Je zou moeten weten dat zo'n opmerking discussie oproept!
Ikke ben alleenstaand met een zoontje van bijna 3, werk 3 dagen, zoontje lief gaat 2,5 dag naar de creche, omdat mama dearest in ons onderhoud moet voorzien! En ja, ben ook mn eigen "housemanager"! En in geval met een partner, heb ik liever dat ik ook wat werk, zodat manlief vaker thuis is en niet de hele week moet werken omdat hij zn gezin moet onderhouden!!

NEXT TOPIC!! hihihi
ACWW bijvoorbeeld??
ACWW: N:Blue/ T:Quixy/ 5412-6138-5749
ACC: Blue007
pi_43420233
Ah, oke Blue, ik bedoelde het echt niet slecht hoor heb het beste met jullie voor,
soms komen mijn vage opmerkingen misschien wat anders over dan ik bedoel, (wist idd wel dat zo'n soort opmerking voor heftige reacties kan zorgen).
Heb zelf een zus waar de tweede nu op komst is, en het is een zware job, als je dan ook nog eens alleenstaand bent, RESPECT!

Maar inderdaad On topic weer, vandaag maar 1 hybrid, weer een blauwe pansie, Blue als ik je weer zie mag jij hem hebben, als pleister op de onbedoelde wond.

Er is ook weer een nieuwe bewoner, Mint ofzo, een eekhoorn, Ardenlyn zou jaloers zijn.
Niet zo hardcore...
pi_43420805
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 09:33 schreef Theamerican het volgende:
hoe oud zijn jullie eigenlijk?
Zoals ik al eens zei in een online sessie , "In Acww zijn we allemaal even oud",
Er is nog nooit een spel geweest waar ik iedere dag wel even mee moet spelen, maar bij dit spel is dat wel zo, ga iedere dag wel minimaal 1 keer naar Quantiki, al is het maar om mijn bloemen te bewateren.

Daarbij hoort dit topic ook bij het spel, en lees hier ook eigenlijk iedere dag wel even bij, en dan heb je nog het online gedeelte, zit ook wel eens op xbox live, maar het leuke is dat er hierbij helemaal geen competitie in zit, je helpt elkaar juist of babbelt wat.

Als je me toen bij de release van het spel had gezegt dat ik het nu nog iedere dag zou spelen, zou ik je voor gek verklaard hebben.

krijg zelf ook wel eens opmerkingen van mensen die weten dat ik het speel, maar bazuin het gewoon niet rond.
Mensen die het niet spelen snappen het ook niet, speel het een week en je bent hooked.

Denk trouwens dat het overschot dat hier acww speelt minimaal 20+ is.
Niet zo hardcore...
pi_43421382
@ VAgeNERATION
ACWW: N:Blue/ T:Quixy/ 5412-6138-5749
ACC: Blue007
  vrijdag 10 november 2006 @ 12:51:01 #71
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_43423509
Ik ben geen huisvrouw en ik weet niet eens wat BB en DGK is. BreinBrekers (Dr nogwattes Brain Training???) en Donkey ?? Konga ?? ofzo? Dus ik voel me niet beledigd.
En ja, ik ben ouder dan 20 ook.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
  vrijdag 10 november 2006 @ 12:57:18 #72
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_43423675
Hier ook, 33 jaar 2 jonge kids.......die absoluut niet aan Mama's DS mogen komen!!!!
Ben sinds 1 oktober werkeloos en heb toen de DS aangeschaft....alsof ik me anders zou vervelen....NOT!

Maarre, terug naar ACWW, nog niemand Sam toegevoegd????
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
  vrijdag 10 november 2006 @ 14:56:17 #73
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_43427499
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 12:51 schreef lizardtattoo het volgende:
Ik ben geen huisvrouw en ik weet niet eens wat BB en DGK is. BreinBrekers (Dr nogwattes Brain Training???) en Donkey ?? Konga ?? ofzo? Dus ik voel me niet beledigd.
En ja, ik ben ouder dan 20 ook.


Big Brother en De Gouden kooi

En ik ben nog onder de 20 ..
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  vrijdag 10 november 2006 @ 16:16:49 #74
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_43430064
Oh, nou voel ik me wel beledigd. Dat soort rotzooi kijk ik niet.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_43430515
Lekker vroeg vrij

Damn, wat 1 non-serieuze post wel niet teweeg kan brengen
Heb het nu wel uitgelegd toch? echt waar, props voor de huisvrouwen

Van jouw wist ik dat je nog onder de 20 was Maraca, maar scheelt niet veel meer toch?

@ lizardtattoo, Heb een aantal oude topics teruggevonden , in m'n postgeschiedenis natuurlijk , keek ik eigenlijk nooit naar.
Maar nu wil ik de OP wel zelf aanpassen, hoef ik Maraca niet weer aan het weer te zetten, maar wat moet ik daar doen dan?, en kan ik niks opfcken als ik dat doe?
Niet zo hardcore...
  vrijdag 10 november 2006 @ 16:46:40 #76
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_43430924
Gewoon kijken hoe het er nu staat en dan hetzelfde doen met de andere topics. Kan niet missen, zo moeilijk is het niet.

[url= hierhettopicplakken ] hierhetnummer [/url ]

en dan een |
dan het volgende topic en zo verder tot je bij 32 bent.

(ik zet er even spaties tussen omdat het forum er anders meteen linkjes van maakt en je nog niet kan zien hoe het moet, maar die spaties moeten er dus niet bij)

Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
  vrijdag 10 november 2006 @ 16:54:00 #77
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_43431148
Ik sla voor de zekerheid toch maar de OP op in een kladblok

Edit: opgeslagen.. gaat uw gang Fuij
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_43431387
bedankt Maraca, ben al aan het proberen, waar kan ik het topic adres plus [url.. . . [url] kopieeren, anders moet ik steeds [url.. . [url] typen , of kan dat niet.
sorry, ben zo'n pc noob

Fuji
Niet zo hardcore...
pi_43431423
Ik ben al 3 weken niet bezig geweest.

wil niet weten hoe mijn dorpje er nu uitziet.

Wil iemand help puinruimen en het weer leefbaar maken van mijn dorpje??
I'm not lost, i'm just geocaching
pi_43431760
Nou, heb geprobeerd om topic 26 erin te zetten gebeurd nog niet veel volgens mij,
ik wacht wel een half jaartje
Niet zo hardcore...
  vrijdag 10 november 2006 @ 17:50:20 #81
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_43432707
Eh nee, dat verschijnt ook niet automatisch in de OP. Degene die een nieuw topic opent (straks deel 34 dus) kopieert dat verhaal van de wiki en daar staat dan alles in. Een moderator (of ik) kan wel de OP aanpassen van het huidige topic. Dus als het klaar is kan je dat aan een modje vragen (of aan mij).
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_43433112
Cutie, BadBadPresident en Sammetje, ik heb jullie toegevoegd.

Wie van jullie mag ik nog meer toevoegen?

Mijn gegevens:

5283 6331 5288

Mijn poppetje heet Chaja en woont in het zeer chaotische Curio.
pi_43438961
@ lizardtattoo, aangepast mis alleen deeltje 27 ,hoop dat het gelukt is.

@_Arual_ ,Ik wil je wel toevoegen , of had ik jou nou al in m'n lijst gezet?

Thnx Maraca
Niet zo hardcore...
  vrijdag 10 november 2006 @ 21:21:29 #84
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_43439078
27 heb ik er snel tussen gezet (bedankt Blue voor je overzichtelijke My Active Topics )
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  vrijdag 10 november 2006 @ 22:08:06 #85
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_43440424
En tadaa
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_43443655
super!
Niet zo hardcore...
  zaterdag 11 november 2006 @ 00:15:17 #87
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_43443904
Bedankt Lizard
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_43446095
Zo, nachtdienst.. <gaap>.. gelukkig AC:WW mee, lekker onkruid wieden en die dieren een beetje vervelen. Al 7 dagen PT,... bijna op de helft. Ik ruik de gieter al! Er willen wel steeds dieren verhuizen.. Blijf cadeautjes sturen
pi_43448054
Arual: Ik voeg jou straks ook toe!

@ Iedereen, vanavond staan de poorten van New York open!
pi_43452671
O, leuk wou hem ook al open zetten vanavond, maar als ik zie dat jij eerder open bent kom ik wel even buurten.
Had je nog kersen nodig Cutie?, of misschien iets anders?
Niet zo hardcore...
pi_43455556
@ Cutie: zou je vanavond bij me langs kunnen komen en wat bij Tom willen kopen. Poort staat open.

Alvast bedankt.
pi_43455642
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 21:18 schreef VAgeNERATION het volgende:
@ lizardtattoo, aangepast mis alleen deeltje 27 ,hoop dat het gelukt is.

@_Arual_ ,Ik wil je wel toevoegen , of had ik jou nou al in m'n lijst gezet?

Thnx Maraca
Voeg me maar toe!

Ik had gisteren iets raars. Ik was online met de DS, poorten open maar er was verder niemand. En opeens kreeg ik een blauw scherm met die rotmol, en toen werd het spel opeens afgesloten met de mededeling dat ik gegevens kwijt was. Heb ik niet eerder gehad.
pi_43457691
@ Winky: Ik zal het weer proberen. De vorige keer zag ik je helaas niet online.

@ Vageneration: Kersen! Kersen! Kersen! En Kiddie wallpaper!
Als ik zie dat jij je poorten openhebt kom ik bij jou langs; anders ben je van harte welkom bij mij!

@ Arual: Ik heb je toegevoegd!
@ Sammetje: Ik heb je toegevoegd!
pi_43458120
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 18:05 schreef Cutie het volgende:
@ Winky: Ik zal het weer proberen. De vorige keer zag ik je helaas niet online.
Ik ben in ieder geval vanaf nu online dus zou het nu wel moeten lukken. Ik zie dat je kersen nodig hebt, die heb ik ook dus kun je eventueel ook bij mij plukken.
  zaterdag 11 november 2006 @ 19:02:50 #95
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_43459022
Wanneer gaan de poorten open Cutie? Heb weer eens zin om online te gaan gamen Heb je alleen kersen nodig? Heb je de rest van het fruit al?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_43459892
Niet zo hardcore...
  zaterdag 11 november 2006 @ 19:35:35 #97
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_43459930
Oooeeh.. ik ga ook even online

Heb je nog iets nodig Fuji?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_43460073
Als je toevallig een breedbeeld tv ofzo hebt, maar dan niet van robo set,
Of van die dinge loids ofzo, kan effe niet op de naam komen. je weet wel

Maakt niet uit dacht ik wel, je hoeft natuurlijk niks mee te brengen
Niet zo hardcore...
  zaterdag 11 november 2006 @ 19:43:38 #99
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_43460114
ieeh.. die heb ik niet
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zaterdag 11 november 2006 @ 19:59:27 #100
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_43460529
iemand nog hoge turnip prijzen bij Nook? Heb vorige week voor het eerst Turnips gekocht, wist niet dat dat alleen op zondagochtend (de enige dag dat ik uit slaap) kon....hihi! Lang leve Internetsites....
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
pi_43461983
@ Winky: Ik heb spulletjes gekocht bij jouw Nook, dus waarschijnlijk gaat hij uitbreiden!

Ook heb ik bij Winky kersen kunnen plukken, dus daarin ben ik ook voorzien!

@ Maraca: Ik voeg je toe!

@ Vageneration: I'm on my way! Helaas heb ik niks van hetgene dat je zoekt.

@ Sammetje: Helaas, de prijs bij mij is 63.
pi_43462445
@cutie, sorry net al een tijdje met Maraca online geweest en heb hem net uitgezet, nu een beetje tv kijken, en fototjes uploaden
Misschien dat ik later nog even kijk of je je poort open hebt, oke?
Niet zo hardcore...
  zaterdag 11 november 2006 @ 21:12:14 #103
16038 Winky
tjilp tjilp
pi_43462700
Bedank Cutie. Ik zag net dat Nook morgen dicht is wegens uitbreiding
  zaterdag 11 november 2006 @ 21:26:00 #104
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_43463047
Heb ik nog niet te klagen met een turnip prijs van 79....

Maraca en Vageneration ik heb jullie ook toegevoegd, dus als jullie mij ook zouden willen toevoegen. Ben vanavond wellicht niet meer online, want de bomen zijn inmiddels 'kaal'

Zijn er nog mensen die spulletje nodig hebben? Mijn la zit stampes vol en heb al een hoop weggegeven aan mijn favo dorpsgenoten.......dus laat maar horen als je nog iets mist.
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
pi_43464656
Het was weer heel gezellig Maraca, al lijkt het daar misschien niet op als ik jou hier zo op mijn bed ziet liggen



En hier met slaapoogjes voor de tv



Toch nog ff je favorite programma afkijken als je op visite bent is niet netje he

Had je het schilderij al? misschien kan je een keer bij nooks catalogus gaan kijken of je een schilderij hebt die ik nog niet heb?, als ik op Red moet wachten ben ik over 5 jaar nog bezig denk ik

Er gebeurden weer een hoop gekke dingen vanavond, het toppunt vond ik nog toen onze characters "samensmolten"
tot 1, dat had ik echt nog nooit gezien , jammer dat we vergeten zijn daar een fototje van te maken.
Niet zo hardcore...
pi_43469534
Iemand nog belang bij een KK Slider pic?
pi_43469829
Reintji, ik zou die foto wel willen hebben!

Is er nog iemand die een Kiddie Wallpaper voor me heeft? Daar zou ik erg blij mee zijn!

Wie is er verder nog op zoek naar iets? Misschien kunnen we elkaar helpen!

Vageneration, jammer dat we elkaar misgelopen zijn. Ik heb vandaag nog wel een tijdje mijn poort open, en doordeweeks staat de poort meestal zo rond acht uur wel even open. Lijkt me erg leuk om weer eens bezoek te krijgen!
  zondag 12 november 2006 @ 09:51:57 #108
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_43470271
Oooh jeetje.. die foto's

Ik had nog 2 schilderijen.. ik weet zo niet welke dat zijn.. zal even kijken


@ Cutie: volgens mij kan ik die wel voor je bestellen
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_43470692
Ook al goed naar m'n nieuwe avatar gekeken Maraca?

Na aanleiding van de opmerking van Blue007 vorige week, over de HRA points, toch maar wat dingetjes verandert aan m'n interieur.
Vanochtend 2 brieven van HRA:
150.273 points! You've acquired enough pieces to earn extra points!
A lucky bonus! HRA
2e brief:
UNBELIEVABLE!! Please take this gift to commemorate earning 150.000+ points!! HRA

met een mansion model , ben ik nu klaar met HRA?

@ Cutie, gister met Maraca vanaf mijn kamer online geweest, scheelt een hele toer naar beneden.
Hij is niet uitgevallen, dus zal weer eens wat vaker proberen online te gaan, als het vanuit mijn kamer lukt is het een stuk leuker als op zo'n ongezellig kantoor.

Trouwens Maraca, jij mag me dan Fuji als nieuwe bijnaam noemen, Mint heeft nu ook een bijnaam voor me bedacht:



Zal er maar niks achter zoeken
Niet zo hardcore...
  zondag 12 november 2006 @ 10:52:53 #110
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_43470953
Je avatar is leuk! (moet er alleen niet te lang naar kijken)

Blathers was erg blij met het schilderij, mag ook wel aangezien ik al een hele poos geen donaties meer heb gedaan (kan niks meer vinden!)

Kan voor je bestellen:

- Famous painting en
- Lovely painting

voor de rest is het maar een lege boel
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_43471316
mensen!!!!!!!

er zijn een enkele die mij hebben toegevoegd aan hun lijsje

alleen heb 2 weken geleden ongeveer me dorp gewist en ben overnieuw begonnen en nu had ik dus gelezen dat je friendscode dan ook veranderd .

dus bij deze me nieuwe friendscode 5111-8359-7605

naam van me dorp enzo is allemaal gelijk gebleven

weet niet of er mensen online gaan vanavond? hoor het wel
xbox 360 gamertag: Phoebe85
pi_43471429
quote:
Op donderdag 9 november 2006 14:43 schreef Sammetje het volgende:
Wat SUPER zeg die foto's!! Nooit aan gedacht *ben wellicht nog te nieuw...hihi*

Heb gister al het fruit dat ik bewaard had alsnog geplant en voila.....het groeit allemaal! Thanks!

Greetings,

Sam from Samcity
fc 1074 5461 2905
(laat ff weten als iemand me toevoegd)
hey sam van samcity :p ik heb jou toegevoegd aan me lijstje
xbox 360 gamertag: Phoebe85
pi_43472588
quote:
Op zondag 12 november 2006 10:32 schreef VAgeNERATION het volgende:
met een mansion model , ben ik nu klaar met HRA?

yep... now ur done!
ACWW: N:Blue/ T:Quixy/ 5412-6138-5749
ACC: Blue007
pi_43472961
He allemaal,

Ik ben ook weer eens bezig en wil vaak weer online, en mijn lijsten ook weer bijgewerkt.

Wie mag ik toevoegen??
I'm not lost, i'm just geocaching
  zondag 12 november 2006 @ 12:53:16 #115
64218 philipnorth
zeg maar Danny
pi_43473245
.

[ Bericht 99% gewijzigd door philipnorth op 12-11-2006 12:53:42 ]
pi_43473284
Flurrie, je mag mij toevoegen!
Theamerican, ik zal je gegevens aanpassen! Voeg je mij ook toe?

Ik ben nu niet online, maar vanaf een uurtje of 7 wel weer. Tot vanavond!
pi_43478912
Cutie, ik heb je toegevoegd. Wanneer om een uurtje of 19:00h je poort open staat kom ik die KK Slider pic wel even brengen.




King Tut wig, met de nieuwste Hybrids.

Hier overigens de volgende schilderijen;
Solemn, Quaint, Perfect, Amazing, Moving en Lovely painting..

Edit: Poort was dicht Cutie? Heb een tijdje gekeken. Moet straks aan de slag met de nachtdienst. Ergens deze week dan maar.

Hebben meer mensen trouwens al een aantal weken geen fossielen en gyroids meer?

[ Bericht 22% gewijzigd door Reintji op 13-11-2006 02:44:31 ]
  zondag 12 november 2006 @ 21:35:00 #118
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_43489668
Ik kan ook niks meer vinden... heel raar en ook jammer
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zondag 12 november 2006 @ 22:12:16 #119
16038 Winky
tjilp tjilp
pi_43491142
Ik heb gisteren sinds tijden weer met veel pijn en moeite één fossiel kunnen vinden. Het schijnt dat ze er wel zijn alleen zijn ze nu zo lastig te zien.
pi_43497524
Hey Maraca, kun jij voor mij tzt het "famous" schilderij bestellen. Ik kan dan wel een paar voor jou bestellen (zie vorige post)
  maandag 13 november 2006 @ 09:37:26 #121
44902 R_B
OEHWEE, you are good looking!
pi_43499531
Ik moet nog 14 dagen voor de perfect town...

Die bloemen die je in zo'n town ziet heb ik gisteren in mijn town ook gespot...gisteren zei phylius dat we het altijd zo moeten houden..
nu maar wachten op de gouden gieter...
pi_43499609
die fossils zijn idd moeilijk te vinden is me al twee dagen niet gelukt.
xbox 360 gamertag: Phoebe85
  maandag 13 november 2006 @ 10:52:08 #123
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_43501175
O.k., ik heb ze al weken niet meer gevonden. Maar zijn ze nog steeds hetzelfde herkenbaar??

TheAmerican ik heb jou inmiddels ook toegevoegd. Ik was gisteravond nog eventjes online, maar helaas had niemand meer de poort open staan..........
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
pi_43502128
moeten gewoon keer afspreken zeker in die week dat we kadotje krijgen
xbox 360 gamertag: Phoebe85
pi_43504342
quote:
Op zondag 12 november 2006 10:52 schreef Maraca het volgende:
Je avatar is leuk! (moet er alleen niet te lang naar kijken)

Blathers was erg blij met het schilderij, mag ook wel aangezien ik al een hele poos geen donaties meer heb gedaan (kan niks meer vinden!)

Kan voor je bestellen:

- Famous painting en
- Lovely painting

voor de rest is het maar een lege boel
OOw!, een Lovely painting would be lovely ,
Als je hem maar niet verliest onderweg, er word nog wel eens wat verloren hier :

Niet zo hardcore...
pi_43516499
@ Reijtji: Excuses, ik ben gisteravond inderdaad niet meer online gegaa; was later thuis dan gepland,etc.

@ Theamerican: Ik heb je nieuwe friendscode toegevoegd!
Over 20 minuten staat de poort van New York open!
't regent in New York!
pi_43532873
@ Cutie, ik kijk dinsdag avond nog wel even. Kun je een richttijd geven?

@ VAgeNERATION, zou je het patroon van die tegels eens kunnen posten? Of staan ze al ergens online?
pi_43535498
@Reintji, Het patroon van m'n tegels heb ik zelf ontworpen, en staan naar mijn weten niet online,
Het is niet echt 1 patroon maar heb er minimaal een stuk of 10 verschillende gemaakt, anders word het zo eentonig.
Kan er waarschijnlijk wel 1 in t-shirt vorm geven, maar heb ze zelf ook gewoon random gemaakt, is denk ik makkelijker om zelf te doen.

@ Maraca, gelijk een goede reden om die painting te bestellen en langs te komen , heb hier een moeder die haar kindje verloren is, in Vertigo.
Dacht eerst, he een nieuwe bewoner , totdat ik haar aansprak en haar naam zag, Katies moeder dus.

O,ja Whitney is ook weer eens terug komen verhuizen uit jouw stadje naar mijn Quantiki, ik wil NIEUWE bewoners.
Niet zo hardcore...
pi_43536370
ik heb nibbit so sweet
xbox 360 gamertag: Phoebe85
pi_43539555
Oké! ruim 10 verschillende, goed bezig! Ik zal eens aan de slag., 10 gaan ik niet redden denk ik :-)
  dinsdag 14 november 2006 @ 20:02:42 #131
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_43553898
@ ACWW-ers: Ik heb vandaag de Lovely en Famous painting besteld.. kiddie wallpaper had ik helaas helemaal niet in mijn catalogus..

@ Fuji: Ik heb een katje in mijn dorp dat heel graag naar huis wil Had niet gezien dat je dat al wist.. erm.. wanneer spreken we af?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_43556568
Pfoe, moet zo werken , anders had het wel even snel online kunnen komen, waarschijnlijk zaterdag pas weer tijd.
Super dat je het schilderij besteld hebt , Red had weer eens een fake aangesmeerd
Niet zo hardcore...
  dinsdag 14 november 2006 @ 22:33:19 #133
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_43560550
Nou.. vooruit, dan wacht ik wel tot zaterdag

Werk ze
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_43571319
Grappig! Heb vandaag de foto van pascal ontvangen, heb er niks voor hoeven doen!
ACWW: N:Blue/ T:Quixy/ 5412-6138-5749
ACC: Blue007
  woensdag 15 november 2006 @ 18:03:58 #135
16038 Winky
tjilp tjilp
pi_43582066
@ Cutie: als je wilt kan ik de kiddiewall voor je bestellen.
pi_43582147
Winky, dat zou erg fijn zijn!
Zou je misschien ook in mijn Nook wat willen kopen? Dan krijg ook ik de laatste uitbreiding!

Vanavond staan de poorten van New York weer open!
  woensdag 15 november 2006 @ 18:24:11 #137
16038 Winky
tjilp tjilp
pi_43582694
quote:
Op woensdag 15 november 2006 18:06 schreef Cutie het volgende:
Winky, dat zou erg fijn zijn!
Zou je misschien ook in mijn Nook wat willen kopen? Dan krijg ook ik de laatste uitbreiding!

Vanavond staan de poorten van New York weer open!
Ik heb het besteld, je hoort van me als ik het binnen heb. Ik zal ook wat bij Nook kopen dan.
pi_43587752
@Cutie, zag je niet meer langs komen. tot een volgende keer dan!
pi_43594925
Hallo, ik ben een groentje op het gebied van Animal Crossing....Ik ben sinds vandaag online..MIjn dorpje stelt niet zo heel veel voor nog..en weet begod niet hoe het allemaal werkt enzo....:-)
Dus als jullie mij toe willen voegen, graag!

Mijn Friendcode is: 4510-557-8272

Enne @theamerican ik heb wel wat kersen in mijn dorp! 1 boompje geloof ik....
pi_43595100
Ohja

Theamerican, Reintji, Blue uit Quixy, Sam uit samcity en Cutie ben zo brutaal geweest jullie toe te voegen....


Groetjes Sas
fc: 4510-5557-8272
saskia uit p'end
pi_43599054
quote:
Op donderdag 16 november 2006 00:02 schreef Sashi het volgende:
Ohja

Theamerican, Reintji, Blue uit Quixy, Sam uit samcity en Cutie ben zo brutaal geweest jullie toe te voegen....


Groetjes Sas
fc: 4510-5557-8272
saskia uit p'end
beter voeg jou ook toe vanavond
xbox 360 gamertag: Phoebe85
pi_43600553
Te druk deze week, dat ik nog maar net de tijd vind om m'n bloemen water te geven, vandaag alvast m'n fruit geoogst, en volgens mij echt de meeste hybrids ever gekweekt in 1 dag, ben er al een stuk of vijf tegen gekomen, en dan ben ik nog niet eens overal langs geweest.
Vanavond laat bloemen water geven, dan kan ik de balans op maken, normaal heb ik nooit meer als drie hybrids op 1 dag en misschien een jacobsladder, daar staat er ook bijna iedere dag een nieuwe van.

Zo mooi hoe alles bijna onopgemerkt verandert in acww, de bomen zo mooi in het rood met van die paarse blaadjes er tussendoor, het gras met nu van die paars/blauwe stipjes.

Op het messageboard ook al een kleine hint over dat het misschien gaat sneeuwen binnenkort.
Ben echt super nieuwsgierig hoe Quantiki er in de sneeuw uit gaat zien, maar ook een beetje bang, nu ik toch een fors aantal hybrids buiten heb staan ipv in m'n kast. Er gebeurt echt niks met m'n bloemen door de winter toch?
En een sneeuwpop maken! ,Let it snow, let it snow, let it snow.

@Maraca, Katies moeder loopt hier nog steeds rond met de matteklopper, denk dat Katie ervan langs gaat krijgen.
Denk je wel dat ze blijft tot Zaterdag?, als ze niet geholpen word gaat ze weg toch?
Zeg maar vast tegen Katie dat haar moeder flink pissed is , kan me wel voorstellen ook, hoe vaak zij wel niet verdwaalt.

Trouwens Nan is alweer verhuist, ze woonde hier net een week ofzo, als Chief nou eens een keer ging verhuizen, die woont hier echt al een paar maanden!
Niet zo hardcore...
pi_43601695
had vorige keer een fiets kon er jamergenoeg niet op fietsen

@vagenaration je had over je hybrids en je kast? wat moet ik daaruit op maken dat je kast heb waar je kan kweken ofzo :S
xbox 360 gamertag: Phoebe85
pi_43604419
mensen ik las iets op een ander forum en vond best wel grappig.

zullen we op 5 dacember of rond de datum van sinterklaas afspreken en elkaar kadotje geven niet iedereen kadotjes aan 1 iemand maar gewoon jullie snappen me wel
xbox 360 gamertag: Phoebe85
pi_43606430
quote:
Op donderdag 16 november 2006 10:17 schreef VAgeNERATION het volgende:
Op het messageboard ook al een kleine hint over dat het misschien gaat sneeuwen binnenkort.
Ben echt super nieuwsgierig hoe Quantiki er in de sneeuw uit gaat zien, maar ook een beetje bang, nu ik toch een fors aantal hybrids buiten heb staan ipv in m'n kast. Er gebeurt echt niks met m'n bloemen door de winter toch?
Heb deze vraag ook een keer gepost en Ardenlyn kon me verzekeren dan de bloemetjes blijven staan... ikke blij!
raakte al ff in paniek
ACWW: N:Blue/ T:Quixy/ 5412-6138-5749
ACC: Blue007
  donderdag 16 november 2006 @ 13:39:12 #146
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_43606491
quote:
Op woensdag 15 november 2006 23:55 schreef Sashi het volgende:
Hallo, ik ben een groentje op het gebied van Animal Crossing....Ik ben sinds vandaag online..MIjn dorpje stelt niet zo heel veel voor nog..en weet begod niet hoe het allemaal werkt enzo....:-)
Dus als jullie mij toe willen voegen, graag!

Mijn Friendcode is: 4510-557-8272

Enne @theamerican ik heb wel wat kersen in mijn dorp! 1 boompje geloof ik....
Heb je toegevoegd! Ben zelf ook pas 5 weken bezig hoor.......erg verslavend, so be aware!

greetz,
Sam
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
  donderdag 16 november 2006 @ 15:56:09 #147
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_43611027
quote:
Op donderdag 16 november 2006 12:33 schreef Theamerican het volgende:
mensen ik las iets op een ander forum en vond best wel grappig.

zullen we op 5 dacember of rond de datum van sinterklaas afspreken en elkaar kadotje geven niet iedereen kadotjes aan 1 iemand maar gewoon jullie snappen me wel
Gaan we lootjes trekken

En je kan bloemen gewoon in je kast bewaren.. dan kweek je niks, maar gaan ze ook niet dood..
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_43611231
owwwww
xbox 360 gamertag: Phoebe85
pi_43614359
Pakjesavond , da's lang geleden, lijkt me opzich wel grappig, maar lootjes trekken is weer iets te bewerkelijk volgens mij.
We kunnen ook gewoon een verlanglijstje posten, en dan zie je wel wat je krijgt, of dubbel of driedubbel.
Cosmo is van de partij, als ik niks te doen heb dan.

O,ja dat van die hybrids was idd dus dat ik ze in de kast stonden, had toen nog niet zoveel zin om iedere dag de boel water te geven.
Niet zo hardcore...
pi_43614411
quote:
Op donderdag 16 november 2006 12:33 schreef Theamerican het volgende:
mensen ik las iets op een ander forum en vond best wel grappig.

zullen we op 5 dacember of rond de datum van sinterklaas afspreken en elkaar kadotje geven niet iedereen kadotjes aan 1 iemand maar gewoon jullie snappen me wel
haha, nnintendo fourm toevallig


Ik doe mee, heb nog wel leuke dingen liggen
  donderdag 16 november 2006 @ 22:22:31 #151
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_43622853
Sashi, vond het erg gezelli in p'end! Nog bedankt voor de cocosnoot, hoop dat deze wel goed groeit......

Ik zou de site nog even doorlinken en dat is http://www.animal-crossing.nl

Hier heb ik dus idd ook de info vandaan over de turnips. Kwam ik dus ook pas na een maand achter dat Joan zondags tussen 6 en 12uur door het dorp loopt. Normaal speel ik niet op zondagochtend, dus toch maar even aangepast....hihi

Als je trouwens nieuwe bomen plant van het fruit dat niet standaard in je dorp groeit, krijg je daar bij Nook 500bells per stuk voor en dan gaat het echt snel. Dan kan je heel snel je hyp. afbetalen. En vergeet niet dat (bijna) alles in je lades kan......scheelt enorm veel.

Succes!!! Enne, kom snel eens langs in Samcity

greetz,
Sam (33....hahahaha)
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
  donderdag 16 november 2006 @ 22:24:20 #152
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_43622920
quote:
Op zondag 12 november 2006 21:35 schreef Maraca het volgende:
Ik kan ook niks meer vinden... heel raar en ook jammer
Ik heb dinsdag eindelijk weer iets gevonden (was verdomd goed verstopt) en nu vindt ik elke dag weer iets....toch ff heel goed zoeken dus, het moet ergens zijn.......gemeen hè!
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
pi_43623618
ja nintendo ja
xbox 360 gamertag: Phoebe85
  donderdag 16 november 2006 @ 23:50:36 #154
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_43625550
Maar.. ik heb een hele lange tijd niks gezocht.. dan zou mijn dorpje toch helemaal vol moeten zitten met gaten?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  vrijdag 17 november 2006 @ 05:27:18 #155
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_43628435
Nee, als je een dag niets opgraaft verdwijnen ze weer, je kunt er per dag maximaal zo veel vinden en vind je ze niet, dan liggen er de volgende dag op andere plaatsen nieuwe en de oude zijn weg..
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_43628974
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 05:27 schreef lizardtattoo het volgende:
Nee, als je een dag niets opgraaft verdwijnen ze weer, je kunt er per dag maximaal zo veel vinden en vind je ze niet, dan liggen er de volgende dag op andere plaatsen nieuwe en de oude zijn weg..
Nee hoor de plek veranderd niet
Ik heb expres 3 fossils achter de Townhall begraven en die hebben er weken lang gelegen.
Ik werd zo flauw dat ik elke keer in een pitfall stapte.
Als ik een gat zag wist ik zeker dat het een pitfall was omdat de 3 fossils achter de townhall lagen.
  vrijdag 17 november 2006 @ 10:16:03 #157
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_43631086
Ja, als je ze zelf begraaft blijven ze wel liggen, maar de fossils en gyroids die het spel erin stopt veranderen steeds als je ze niet opgraaft.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_43631236
Volgens mij blijven degene die het spel zelf heeft begraven ook op dezelfde plek liggen.
Ik zal het eens testen.
Zal zo AC opstarten en morgen weer kijken. Ik wil het nu weten ook
pi_43632892
Volgens mij blijven ze ook liggen, dat verklaard ook waarom sommige mensen niks vinden, dan liggen ze waarschijnlijk net moeilijk verstopt, slecht zichtbaar of achter een boom ofzo.

@lizzardtattoo, post je nog een nieuwe friendscode?
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 10:09 schreef lizardtattoo het volgende:
Ik ben nog een paar dagen heel druk met werk en reviews, daarna kom ik ook weer uitgebreid AC'en. Ik heb sinds ik een Lite heb een nieuwe code en volgens mij hebben niet veel mensen mij toegevoegd want ik zie nooit meer iemand online...
, ben ook wel nieuwsgierig naar jouw dorpje, en ik vind dat jij ook wel een fototje verdient in dit topic.

Vandaag m'n eerste black cosmos gekweekt

@Maraca, Ben eindelijk weer eens een heel weekend vrij, maar net Gears of War gekocht , dus zal niet lang online zijn dit weekend, maar zeg maar als je online komt, een klein uurtje kan ik hem wel wegleggen denk ik.
Even uit al het geweld is wel goed dan denk ik
Kan hem nu nog niet bekijken, zo weer werken, het word een lange dag vandaag. *zucht*
Niet zo hardcore...
  vrijdag 17 november 2006 @ 13:16:03 #160
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_43634456
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 11:26 schreef VAgeNERATION het volgende:
Volgens mij blijven ze ook liggen, dat verklaard ook waarom sommige mensen niks vinden, dan liggen ze waarschijnlijk net moeilijk verstopt, slecht zichtbaar of achter een boom ofzo.

@lizzardtattoo, post je nog een nieuwe friendscode?
[..]

, ben ook wel nieuwsgierig naar jouw dorpje, en ik vind dat jij ook wel een fototje verdient in dit topic.
Code in mijn sig klopt, en mijn foto staat er al bij
Ik moet nog drie reviews, dan heb ik weer tijd (die 'paar dagen' is een beetje uitgelopen en het kost me nog anderhalve week ofzo) - zal wel flink onkruid wieden worden
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_43634739
Ik moet nu de late dienst in, voor degene die een bezoekje willen brengen aan mijn dorp, ik zorg dat de gates rond 23en open zijn.....als zal dan het gros zijn nintendo niet meer aan hebben! Denk ik,

saskia uit p'end
4510-5557-8272
pi_43640291
Oke Lizzardtattoo , Als je weer eens online gaat wil ik je wel toevoegen, en als ik tijd heb help ik je wel met onkruid wieden.
Niet zo hardcore...
  vrijdag 17 november 2006 @ 19:58:33 #163
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_43642026
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 11:26 schreef VAgeNERATION het volgende:
@Maraca, Ben eindelijk weer eens een heel weekend vrij, maar net Gears of War gekocht , dus zal niet lang online zijn dit weekend, maar zeg maar als je online komt, een klein uurtje kan ik hem wel wegleggen denk ik.
Even uit al het geweld is wel goed dan denk ik
Kan hem nu nog niet bekijken, zo weer werken, het word een lange dag vandaag. *zucht*
Ben morgen naar een open dag.. weet niet precies hoe laat ik thuis ben maar ik kan 's avonds zeker!
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_43642347
Sashi:
Ik heb jou ook toegevoegd. Hoop je binnenkort eens te zien!

Reintji: Het lukte me gisteren helaas niet om jouw dorp in te komen. Volgende keer beter?

Heeft er vanavond nog iemand z'n poort open?
pi_43659113
Heej mensen,

ik heb ook ACWW

Ik ben normaal gesproken niet standaardonline, maar mijn msnadres is altijd te vinden via mijn profiel.

Ik ben btw nog op zoek naar sinaasappels..

Jolanda uit Startown:
18 90 5 77 9 38 43
Alleen in je dromen ben je vrij..
Pinterest: pinterest.com/jolandadj/
pi_43659823
ha die landgenoten!

ik ben nu ook online en zou heel graag eens iemands dorpje bezoeken. En mocht er iemand zijn die even bij mij wil langskomen om iets bij Nook te kopen dn zou dat helemaal geweldig zijn.

mijn naam is niels
stad is bigiguni
friendcode is 1031-6352-6619

ik zal de poort alvast openzetten.

mijn vrouw speelt ook wel eens en die friendcode zal ik binnenkort ook even plaatsen

ps. heeft het nut om al die namen uit de OP alvast in te voeren?
pi_43660061
magic, ik kom er zo aan..

Moet nog ff iets verkopen..
Alleen in je dromen ben je vrij..
Pinterest: pinterest.com/jolandadj/
  zaterdag 18 november 2006 @ 17:15:27 #168
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_43660420
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 16:56 schreef magical_reflex het volgende:
ps. heeft het nut om al die namen uit de OP alvast in te voeren?
Nee, niet echt Degene die jij toevoegd moet jou ook toevoegen.. dan kan je beter iets regelen hier..
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_43661863
We zijn al bij elkaar op visite geweest Ik heb iets bij Nook gekocht, dus de kapper kan daar komen.. En voor mij had hij 2 sinaasappels. Dus daar zal ik vast wel een mooie boom van krijgen
Alleen in je dromen ben je vrij..
Pinterest: pinterest.com/jolandadj/
pi_43661936
nook heeft me al verteld dat ie morgen dicht is, dus dat wordt een mooie winkel! :p
pi_43662429
Heeft iemand 300+ turnip prijs vandaag??

Zo niet... kan iemand straks een speedy bezoekje aan me brengen, zodat ik mijn bestelde tafels van TN kan ontvangen? Thanx!
ACWW: N:Blue/ T:Quixy/ 5412-6138-5749
ACC: Blue007
pi_43663220
He Blue , vanochtend iets van 68 ofzo.
Ik wil wel even komen buurten hoor, voor je tafels, maar volgens mij kan je ook veel brieven opsturen, dan komt de brief van Nook ook sneller.

Maraca, Hoor het wel als je nog kan vanavond
Niet zo hardcore...
pi_43664777
ha die mensen, kunnen jullie mij ook effe toevoegen? Ik ben al zo vrij geweest om
cosmo,
duncan,
marici,
lizzie,
nathan,
sam,
chaja en
saskia toe te voegen, maar ik heb nog veel meer ruimte voor vriendjes.
  zaterdag 18 november 2006 @ 20:05:48 #174
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_43665438
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 18:50 schreef VAgeNERATION het volgende:
He Blue , vanochtend iets van 68 ofzo.
Ik wil wel even komen buurten hoor, voor je tafels, maar volgens mij kan je ook veel brieven opsturen, dan komt de brief van Nook ook sneller.

Maraca, Hoor het wel als je nog kan vanavond
Ik ben er! Ik ben er!
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_43667119
mn poorten staan open...
heb bezoek, dus zal niet altijd antwoorden...
mag alles plukken en kopen
bloem meenmemen en rennen verboden

K.K.'s in town!
ACWW: N:Blue/ T:Quixy/ 5412-6138-5749
ACC: Blue007
pi_43667954
Maraca, als je er nog bent, ik zit bij Blue
Niet zo hardcore...
  zaterdag 18 november 2006 @ 21:22:12 #177
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_43668512
Ik kom er zo aan (als jullie er nog zijn)

edit: net te laat

[ Bericht 34% gewijzigd door Maraca op 18-11-2006 21:30:09 ]
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_43668887
Poort is open Maraca!
Niet zo hardcore...
pi_43669489
wie is er die mij heb toegevoegd?
xbox 360 gamertag: Phoebe85
pi_43670041
Sorry dacht dat ik jouw al had toegevoegd Theamerican, Nu iig wel
Nog online dan?
Niet zo hardcore...
pi_43670089
He? Das maf! Ik had mn poorten open, kijk nu ff... krijg ik een foutmelding!
Iemand langs geweest of deed wifi gewoon raar!?
ACWW: N:Blue/ T:Quixy/ 5412-6138-5749
ACC: Blue007
pi_43670098
ik ben er nog wel maar heb jouw gegevens niet :s
xbox 360 gamertag: Phoebe85
pi_43670290
Ik was even in jouw town Blue nog wat cadeautjes neergelegd en wat gekocht bij Nook, toen kwam er een visitor, denk Maraca, en toen viel de verbinding weg , de cadeautjes krijg je nog wel een keer dan

@ theamerican check de OP
Niet zo hardcore...
pi_43670464
ikke

maare heb je toegevoegd
xbox 360 gamertag: Phoebe85
pi_43670844
ok... das iid maf!
Ik heb ze weer open, mocht er nog ff iemand langs kunnen komen...
ACWW: N:Blue/ T:Quixy/ 5412-6138-5749
ACC: Blue007
pi_43670929
had je mij ook toegevoegd blue?
xbox 360 gamertag: Phoebe85
pi_43670988
Ik zal zo eens kijken
Niet zo hardcore...
pi_43671429
mensen moet er helaas vandoor sorry bye
xbox 360 gamertag: Phoebe85
pi_43671888
Pff kom net thuis uit mijn late dienst, ga nu mijn bakbeest uitlaten en met een twintig minuten staan de poorten open!!!
pi_43672613
WOW a pretty blue pansie!!!
Was it you cosmo??!!
If so...Thank you!!
ACWW: N:Blue/ T:Quixy/ 5412-6138-5749
ACC: Blue007
pi_43672712
MIsschien een rare vraag hoor..maar hoe zie ik dat mensen mij hebben toegevoegd en online zijn???

Enne magical_reflex, heb jou ook toegevoegd!! Hopenlijk tot snel!
  zaterdag 18 november 2006 @ 23:32:57 #192
162052 Donpancho
AC:WW Feng Shui
pi_43672824
Hi ik heb me net geregistreerd.
Ben redelijk nieuw met dit spel.

Mijn naam is: cindy
mijn stad is: P.land
en mijn friend code is 4768-2571-4250

Zou iemand even bij mij binnen willen komen of zijn of haar poort open doen zodat ik even kan testen ?

Thanks
Naam : Cindy
Land : P.land
Friendscode : 4768-2571-4250
pi_43672872
Wees welkom,

saskia p'end
4510-5557-8272
  zaterdag 18 november 2006 @ 23:52:14 #194
162052 Donpancho
AC:WW Feng Shui
pi_43673391
de deur is open....
Naam : Cindy
Land : P.land
Friendscode : 4768-2571-4250
  zaterdag 18 november 2006 @ 23:58:37 #195
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_43673545
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 23:52 schreef Donpancho het volgende:
de deur is open....
Denk dat je mij nog niet hebt toegevoegd. Nadat we bij Sakia vertrokken was bij mij ook de verbinding weg......snif....

greetz,
Sam from Samcity
fc 1074 5461 2905

maybe next time......
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
  zondag 19 november 2006 @ 00:17:28 #196
162052 Donpancho
AC:WW Feng Shui
pi_43673985
Hi sam ik voeg je toe. En saskia ik verloor mn verbinding net door lag ofzo. Sorry mn poort staat weer open zo.
Naam : Cindy
Land : P.land
Friendscode : 4768-2571-4250
  zondag 19 november 2006 @ 00:44:01 #197
162052 Donpancho
AC:WW Feng Shui
pi_43674588
Is er nog iemand online ?
Naam : Cindy
Land : P.land
Friendscode : 4768-2571-4250
pi_43678283
Saahi, Magical_Reflex, Lekker Apart, Blue007, ik heb jullie toegevoegd!

Vergeet Joan, de Turniplady vanochtend niet!
pi_43679084


Yes! Was er ook helemaal klaar mee om 3x per dag te kijken en te gieteren. Wanneer ik goed heb geteld ook een dezer dagen de "golden slingshot".

@ Cutie, ik zat vanaf donderdag in Duitsland (en geen WiFI in het hotel, schandalig! ). Ben net weer terug, waarschijnlijk ben ik vanmiddag of anders volgende week 's avonds wel een keertje online.

@ Maraca, zou je mijn gegevens op de OP willen zetten

Blue007, Maraca, Cosmo, Ardenlyn en Sas heb ik toegevoegd.
quote:
Op zondag 19 november 2006 09:21 schreef Cutie het volgende:
Vergeet Joan, de Turniplady vanochtend niet!
En het vistoernooi natuurlijk!

[ Bericht 17% gewijzigd door Reintji op 19-11-2006 13:33:13 ]
  zondag 19 november 2006 @ 12:16:29 #200
162052 Donpancho
AC:WW Feng Shui
pi_43680485
Jullie mogen mij trouwens toevoegen aan de lijst in de OP.
Naam : Cindy
Land : P.land
Friendscode : 4768-2571-4250
pi_43684750
Verdorie, iben ik allerlei friendcodes in aan het voeren, klapt internet er weer uit. Dahaag, spelgegevens van de laatste drie uur...
pi_43685068
Bovenaan met 47.1 inches, heb er wel heel wat seabass voor moeten inleveren , Kid Cat's record van 45.7 bleek moeilijker als gedacht.

Als er trouwens nog iemand zin heeft om een pakjesavond af te spreken, ik heb gisteravond al wat gezien toen ik op bezoek was en nog wat andere dingen op mijn verlanglijstje :

Gyroids die ik nog niet heb
Breedbeeld tv(niet de roboversie:( )
Bij Blue gezien:
Zo'n lange cactus met van die schijven
Zwembad met badeendje
Oude grammafoonplatenspeler
O,ja als er nog iemand een Turban teveel heeft, dat met die red turnips schiet niet op

@Maraca, heb je al een brief ontangen van Katie's moeder?, zo ja wat heb je gekregen?
Wacht met smart op de golden lucky cat
Niet zo hardcore...
pi_43685530
Maar goed, de volgende mensen staan nu in mijn lijstje (5283 6331 5288 mocht dat nog niet wederzijds zijn).

Duncan
Nathan
Sam
Cosmo
Marici
Saskia
Jolanda
Niels
Cindy

Wie wil me nog meer toevoegen?

Wat betekenen die verschillende iconen voor de plaatsnaam in mijn friend roster?
pi_43688706
Arual ik heb je toegevoegd.. Ook op msn.
Alleen in je dromen ben je vrij..
Pinterest: pinterest.com/jolandadj/
pi_43689931
quote:
Op zondag 19 november 2006 15:14 schreef _Arual_ het volgende:
Maar goed, de volgende mensen staan nu in mijn lijstje (5283 6331 5288 mocht dat nog niet wederzijds zijn).

Duncan
Nathan
Sam
Cosmo
Marici
Saskia
Jolanda
Niels
Cindy

Wie wil me nog meer toevoegen?

Wat betekenen die verschillende iconen voor de plaatsnaam in mijn friend roster?
Een rood driehoekje betekent dat je (nog) niet naar een andere kan of diegene jouw town kan bezoeken, een groen rondje betekent dat je de persoon kan bezoeken of hij/zij bij jou!
pi_43693934
@VAgeNERATION: Wel slim shoppen zo!! hihihi
Had nog een gyroid gevonden vanmorgen.. weet alleen de naam niet meer to be continued...
Mocht wendell deze week langskomen, en ik krijg weer 2 turbans, krijg je er wel 1tje van me! Had er zelf 2 nodig om de ruil goed te laten verlopen... ben nu bij de laatste! Nu pascal nog....

Voor degenen die me laatst hebben toegevoegd... Ik ben bijna nooit online...
Of het moet zijn dat ik met iemand heb afgesproken...

En als het goed is, heb ik ook de trophy!! spannend.....

Ik zou ook graag willen meedoen aan pakjesavond, weet alleen niet of ik kan!
Maar ja.. items van gulliver en de ninendo theme, zijn van harte welkom!
Ik lees wel wat jullie zouden willen...
ACWW: N:Blue/ T:Quixy/ 5412-6138-5749
ACC: Blue007
pi_43696113
klote pokkezooi kom net thuis was fish tourny vergeten
xbox 360 gamertag: Phoebe85
pi_43700214
Zijn er toevallig mensen online??
pi_43700358
Oh, Arual, ik kan je niet toevoegen omdat ik je naam en town niet weet? Of heb ik ergens wat gemist??
pi_43700609
Hey anybody online.
By the way ik heb me naam verandert van Donpancho in AsCin want ik kwam er namelijk niet meer in
arme ik hahaha nou in ieder geval met een half uurtje zet ik mijn poort open dus please be welcome.
Naam : Cindy
Stad : P.land
Friendscode : 4768-2571-4250
pi_43700695
quote:
Op zondag 19 november 2006 22:14 schreef Sashi het volgende:
Oh, Arual, ik kan je niet toevoegen omdat ik je naam en town niet weet? Of heb ik ergens wat gemist??
t staat wel ergens in dit topic: Chaja uit Curio.
pi_43700803
Hey arual ik heb je ook toegevoegd...just so you know
Naam : Cindy
Stad : P.land
Friendscode : 4768-2571-4250
pi_43700878
Cindy, ik heb peren! Ik heb ze bewaard!! Kom je ze halen? Zet ik mijn ds aan namelijk!
pi_43700888
Hey Sashi!
Was gezellig gister let me know als ik vandaag weer ff kan langskomen
Naam : Cindy
Stad : P.land
Friendscode : 4768-2571-4250
pi_43700968
oeps
pi_43701011
yep is goed zie je zo x
Naam : Cindy
Stad : P.land
Friendscode : 4768-2571-4250
pi_43701095
Hey sas ik kan nog niet bij je naar binnen
Naam : Cindy
Stad : P.land
Friendscode : 4768-2571-4250
pi_43701426
Hey sas hij zegt dat je poort niet open staat
Naam : Cindy
Stad : P.land
Friendscode : 4768-2571-4250
pi_43701589
haha, mijn poorten staan wagenwijd open!!! Hahaha maar hij zei, iets van trying to communicate....enzo....
pi_43707512
@ VAgeNERATION, ik heb evt. de breedbeeld tv en het zwembad met ditto eend
  maandag 20 november 2006 @ 09:39:12 #221
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_43709435
@ VAgeNERATION, ik heb de golden lucky cat binnenkregen!

En ik kreeg van het kleine katje een musicbox
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_43710411
Wowie wat een posts weer!
Er is een heel handige 'edit' knop rechts boven je berichtje... dan kan je je berichtje aanpassen en niet steeds een nieuwe post aanmaken!
Ter info
ACWW: N:Blue/ T:Quixy/ 5412-6138-5749
ACC: Blue007
pi_43713749
Fishing tournee gewonnen

Het begint nu toch echt winter te worden, de mooie kleuren verdwijnen, alles begint nu grauw, grijs en bruin te worden.
Vond het er allemaal net zo mooi uitzien nu, nou ja, hopen dat de sneeuw een hoop goedmaakt straks

Crazy Red was ook weer in town, toch maar weer voor z'n painting gegaan, en dit keer was het een echte
Begint op te schieten nu met de paintings, 10 to go!

Da's raar, keek net en toen stonden al die berichten er nog niet?
Post ik wat, staat er van alles bij, Bedankt iedereen die al cadeautjes hebben besteld!
Niet zo hardcore...
  maandag 20 november 2006 @ 13:28:55 #224
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_43715116
Verloren

Maar... Hugh woont nu bij mij
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_43715329
Woohoo Maraca, mijn Hugh?
Heb ook een spiksplinternieuwe bewoner, Savannah of zoiets, m'n eerste Zebra
Niet zo hardcore...
  maandag 20 november 2006 @ 13:54:37 #226
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_43715898
Ja, Hugh uit Quantiki
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_43716179
quote:
Op maandag 20 november 2006 12:37 schreef VAgeNERATION het volgende:
Fishing tournee gewonnen

Het begint nu toch echt winter te worden, de mooie kleuren verdwijnen, alles begint nu grauw, grijs en bruin te worden.
Vond het er allemaal net zo mooi uitzien nu, nou ja, hopen dat de sneeuw een hoop goedmaakt straks

Crazy Red was ook weer in town, toch maar weer voor z'n painting gegaan, en dit keer was het een echte
Begint op te schieten nu met de paintings, 10 to go!

Da's raar, keek net en toen stonden al die berichten er nog niet?
Post ik wat, staat er van alles bij, Bedankt iedereen die al cadeautjes hebben besteld!
Heb alle schilderijen al, zou ze voor je kunnen bestellen
  maandag 20 november 2006 @ 14:05:02 #228
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_43716198
Bestel dan ook maar voor mij
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_43716223
quote:
Op maandag 20 november 2006 14:05 schreef Maraca het volgende:
Bestel dan ook maar voor mij
Welke mis je nog? dan zal ik ze vanaaf bestellen
  maandag 20 november 2006 @ 14:16:58 #230
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_43716502
Het kost minder moeite om te zeggen welke ik wel heb

Ik heb:
Lovely, Famous en Solemn
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_43716623
quote:
Op maandag 20 november 2006 14:16 schreef Maraca het volgende:
Het kost minder moeite om te zeggen welke ik wel heb

Ik heb:
Lovely, Famous en Solemn
Haha, das idd makkelijker

Laat het weten als ik ze binnen heb.


En wat anders: gaat het plan nog door met sinterklaas??
pi_43717135
Ik vind het wel een leuk idee, zeg maar wanneer.
Ik weet niet welke ik nog moet maar ik heb al:
dainty, solemn, quaint, famous, amazing, common, scary, lovely, strange en opulent painting
Hoef ze niet allemaal tegelijk hoor, maar als je me een eindje op weg wil helpen

Ik weet trouwens niet of iedereen hier weet dat:
Als je iets besteld bij Nook en je daarna gelijk vier brieven verstuurd, dan vijf minuten later weer opstart, je meteen je orderd items krijgt.
En als Nook je verteld heeft dat hij "out of orders" is die dag, dan heeft hij gelogen , je kunt gewoon doorbestellen nu.

Die wolken , valt me net op, heb altijd een strak blauwe hemel, denk dat het gaat sneeuwen, deze week nog.

[ Bericht 14% gewijzigd door VAgeNERATION op 20-11-2006 14:46:08 ]
Niet zo hardcore...
pi_43718337
Het lijkt me erg leuk om een pakjesavond te organiseren!
Ik doe in ieder geval mee!

Vageneration: Zou het echt nu al gaan sneeuwen? Lijkt me op zich meer iets voor in december!

Wie heeft er trouwens vorige week het special item van Nintendo gekregen?
Ik wel!
  maandag 20 november 2006 @ 15:41:53 #234
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_43718864
Heb je de US of EUR versie Cutie? Ik heb niks gekregen
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_43718962
Uhm, Japanse DS met USA Animal Crossing...
Denk krijgen jullie in december waarschijnlijk het kadootje, als de Wii hier launcht!
pi_43721306
De USA versie lijkt wel vaker wat te krijgen, dan de EU versie...
Of heb ik het mis? Nou ja, je kan in Amerika iig soms naar een toystore en goodies downloaden!
Is zie me al staan!! hahaha
ACWW: N:Blue/ T:Quixy/ 5412-6138-5749
ACC: Blue007
pi_43721778
Hi, naar het schijnt zwerft er ergens een walvis rond ?

Iemand enig idee waar ?
Naam : Cindy
Stad : P.land
Friendscode : 4768-2571-4250
pi_43723920
ik heb de friendcode van mijn vrouw nu ook. voeg maar toe als jullie willen (en laat even weten natuurlijk). ze is vooral gek op de kiddie collectie, dus mocht je nog wat weg willen geven.

birri uit bigiguni
1117-5365-4154
pi_43726064
ik heb het getest (beetje laat maar ok) en de gaten blijven op dezelfde plek liggen als je ze niet opgraafd.

PS: Blue dankje voor het netje via bottle mail

EDIT: dat speciale kado van Zelda is
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2006 19:50:57 ]
pi_43727369
quote:
Op maandag 20 november 2006 14:37 schreef VAgeNERATION het volgende:
Die wolken , valt me net op, heb altijd een strak blauwe hemel, denk dat het gaat sneeuwen, deze week nog.
Misschien dat het een beetje synchroon loopt, maar op de cube is het 1 december "snowday" en ligt er dan sneeuw.
  maandag 20 november 2006 @ 20:40:38 #241
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_43727896
quote:
Op maandag 20 november 2006 19:49 schreef Ardenlyn het volgende:
EDIT: dat speciale kado van Zelda is
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oooh.. die heb ik toch al
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_43730664
Heeft er misschien iemand een bold check shirt liggen? Want Opal wil niet meer met mij praten, tot ik zo een shirt heb geregeld voor haar hahaha

@magical, ik heb je vrouw toegevoegd!
pi_43731265
@ vageneration, zo nog online? Breedbeeld tv en zwembad liggen klaar.

Fishtoernooi met een 46,2" lange sea-bass gewonnen!
pi_43739350
heeft iemand al iets gekregen van dat kadotje van nintendo of niet? ben nieuwgierig
xbox 360 gamertag: Phoebe85
pi_43739716
Vandaag geen hybrids, wel troon gekocht, spotlight item a la 760.000 bells

@Reintji, sorry de drukte begint weer, waarschijnlijk tussendoor wel even tijd, maar echt de tijd heb ik Zondag pas weer. , toch bedankt dat je het al heb besteld

@The american, lees deze pagina ff door
Niet zo hardcore...
pi_43739976
heb ik gedaan zeker overheen gelezen

sorry heb gelezen
xbox 360 gamertag: Phoebe85
pi_43740602
@ VAgeNERATION, ok hier ook. Soms kijk ik wel even of er iemand online is en anders zie je ze zondag wel.

Nee, nog geen kadootjes hier. (ook niet in mijn schoen overigens )
pi_43757592
Hi is er nog iemand online om even langs te wippen ?
Naam : Cindy
Stad : P.land
Friendscode : 4768-2571-4250
pi_43758166
En ik heb trouwens ook mijn poort open staan, dus wees welkom......!
Naam : Cindy
Stad : P.land
Friendscode : 4768-2571-4250
pi_43758964
Start net even op om vast m'n bloemetjes water te geven, krijg ik een onverwachte brief van Nookie, ben ik eindelijk ook een Gold member.
Komt vast door die troon van vanochtend, moet nu alleen weer wat kiezen om uit m'n "funroom" te halen, om weer plaats te maken voor het nookintons-model, heb nu 6 models.(hoeveel models zijn er eigenlijk?)
Denk dat de funroom eruit gaat binnenkort, hier nog een laatste pic:



ooew, beetje wazig maar toch, het is de enige die ik ervan heb,
Weer met Blue
Niet zo hardcore...
pi_43759678
Dat was de laatste model...
Hihihi dat was grappig, he?!
Jemig! wat heb je veel foto's samen met mij! hihihi
En zo vaak zien we elkaar niet eens!
De goede oude tijd!
ACWW: N:Blue/ T:Quixy/ 5412-6138-5749
ACC: Blue007
pi_43770828
Hebben jullie enig idee waar ik een optical shirt vandaan kan halen?
Naam : Cindy
Stad : P.land
Friendscode : 4768-2571-4250
  woensdag 22 november 2006 @ 08:15:54 #253
44902 R_B
OEHWEE, you are good looking!
pi_43772522
Iemand al dat extra item dat deze week te verkrijgen is als je online gaat?

Volgens mij is het alleen voor de us versie namelijk..
pi_43772873
Spuit 11

@ Blue, Ga Zondagmiddag weer online waarschijnlijk, dus als je kan, je bent welkom.
Je bent erg fotogeniek denk ik
Niet zo hardcore...
pi_43774276
@VAgeNERATION
hahahaha, als ACWW poppetje ja!
Helaas... ik ga dit weekend in een huisje zitten met de familie, ter ere van mn moeders verjaardag....
Dus ben ik er WEER niet!
ACWW: N:Blue/ T:Quixy/ 5412-6138-5749
ACC: Blue007
pi_43779522
@Blue, maakt niet uit, komt wel weer een keer,alvast gefeliciteerd met je moeder, en veel plezier.
Niet zo hardcore...
  woensdag 22 november 2006 @ 17:20:59 #257
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_43788230
quote:
Op woensdag 22 november 2006 01:16 schreef AsCin het volgende:
Hebben jullie enig idee waar ik een optical shirt vandaan kan halen?
Heel hard hopen dat iemand anders ´m heeft en kwijt wil.........heb al gekeken, maar heb ´m helaas niet. Ook het shirt voor Sashi heb ik niet, maar zal de shop in de gaten houden.

Sashi, ik heb je flessenpost ontvangen......erg leuk!!!!
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
pi_43790749
Woohoo ik heb net ook AC gekocht! Kan niet wachten te beginnen zometeen!
pi_43793650
Hey sammetje thanx voor het kijken in iedere geval
Naam : Cindy
Stad : P.land
Friendscode : 4768-2571-4250
pi_43796174
AsCin, ik heb een optical shirt voor je besteld en ik zal zo effe wat brieven posten in de hoop dat ik hem dan snel over de post krijg.

als ik heb heb moeten we maar een keertje buurten
pi_43802200
Sammetje, wat grappig! Hahahaha dat jij m net moet krijgen...ik heb ook flessenpost gekregen! Reclame folder haahahah


voor wie wil, mijn gates zijn met een half uurtje open(hond eerst uitlaten!)
pi_43803976
Hey magic_reflex super cool lijkt me erg gezellig!!!!
Naam : Cindy
Stad : P.land
Friendscode : 4768-2571-4250
pi_43804172
Kan iemand me trouwens uitleggen hoe dat flessenpost gedoe werkt want volgens mij doe ik iets niet goed, moet toch met contact mode of zo of heb ik het helemaal fout hahahahah, want dat zou namelijk heel goed kunnen.
Naam : Cindy
Stad : P.land
Friendscode : 4768-2571-4250
pi_43804336
En is er ook toevallig nog iemand online op dit tijdstip........... I am so bored!!!
Naam : Cindy
Stad : P.land
Friendscode : 4768-2571-4250
pi_43804418
Ik ben er?
pi_43804429
hoooooooooooooooi
Naam : Cindy
Stad : P.land
Friendscode : 4768-2571-4250
pi_43804495
bij jou of bij mij
Naam : Cindy
Stad : P.land
Friendscode : 4768-2571-4250
pi_43804562
quote:
Op woensdag 22 november 2006 18:37 schreef radioanne het volgende:
Woohoo ik heb net ook AC gekocht! Kan niet wachten te beginnen zometeen!
Ah daar ben je
pi_43804597
Eeeh voor deze keer bij jou?
pi_43804660
ok
Naam : Cindy
Stad : P.land
Friendscode : 4768-2571-4250
pi_43804898
poort staat open
Naam : Cindy
Stad : P.land
Friendscode : 4768-2571-4250
pi_43806306
Vandaag weer effe gespeeld. En wat is me stad een tering zooi zeg.
pi_43813082
Vandaag was Wendell er weer eens, toevallig had ik van de week 2 red turnips geplant.
Dus ik toch maar een red turnip opgegraven en hem gegeven, in twee drie happen slokte wendell de red turnip op, en ik was vol verbazing dat hij me deze keer eindelijk een turban gaf, ipv een gitaar zoals altijd.

Dus ik kan nu eindelijk door gaan ruilen voor Nooks picture, maar als er nog iemand eens een turban teveel heeft wil ik hem nog steeds graag hebben, vind hem zelf eigenlijk ook wel mooi om op te zetten

Wendell zei nog iets van als je me volgende keer iets anders te eten geeft, I might give you a different picture.
Zou je van Wendell ook een picture kunnen krijgen?, of bedoelt hij gewoon een dom patroon?

Verder alweer wat nieuwe hybrids tegengekomen tijdens het fruit plukken, een paar waar ik er weinig van heb, dus het moet een lucky day zijn voor mij
Niet zo hardcore...
pi_43817525
@VAgeNERATION,
Heb je de gouden axe dan al??
Ik zag dat hij hele grappige patronen heeft, als je hem iets specifieks te eten geeft!
ACWW: N:Blue/ T:Quixy/ 5412-6138-5749
ACC: Blue007
pi_43825073
ik heb vandaag turnipprijzen van 387!!!! (gisteren al mijn turnips verkocht voor 150 of zo )
zal vanavond wel even de poorten openzetten voor liefhebbers. (zal eerst hier wel een nieuwe post maken) weet alleen niet of ik zoveel tijd heb.
pi_43825351
Nou ik heb t al een paar uur gespeeld, maar gisteravond was de winkel van Tom Nook dicht, kon dus niet veel doen en had ook nog geen schop of vishengel. Vanochtend maar meteen gekocht en al een fossiel gevonden en visjes gevangen. Maar ik vind t tot nu nog een beetje saai de enige manier om aan spulletjes te komen voor je huis bijvoorbeeld is via Nook en die verkoopt nog helemaal niet veel.. Ga ik het nog wat leuker vinden? Normaal ben ik heel erg fan van The Sims bijv. maar die gaat wel heeeeel langzaam...
  donderdag 23 november 2006 @ 17:29:21 #277
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_43825616
radioanne, je kan ook aan spulletjes komen door te ruilen met mensen hier als je online kan, en door dingen te doen voor je dorpsbewoners. Ook iedere dag aan alle bomen schudden, komt geld uit en soms spulletjes (ook bijen, die kunnen steken!).
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_43827422
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:12 schreef Blue007 het volgende:
@VAgeNERATION,
Heb je de gouden axe dan al??
Ik zag dat hij hele grappige patronen heeft, als je hem iets specifieks te eten geeft!
Wat voor specifieke dingen dan Blue?, krijg volgens mij van hem steeds dat idiote baksteen patroon , en ik heb al zo weinig ruimte, moet ik weer een eigen ontwerp weggooien, en het lullige is dat tie niet vantevoren zegt welk patroon ie geeft, dan neem ik hem aan: "damn weer die bakstenen"

De gouden Axe, krijg je toch als je elke hybrid gekweekt hebt? anyway zit ik ook niet echt op te wachten, hoevaak kap je nou een boom om?, alleen leuk voor de heb

Zou wel graag nog een golden net of hengel willen, maar dat zit er voorlopig nog niet in denk ik, is toch als je alle vissen/bugs vangt?, stom eigenlijk als je alle bugs hebt denk ik niet dat je dan nog veel met je netje rond loopt.
De vraag is of ik dat ooit nog wel ga halen, de meeste bugs/vissen komen pas tegen de zomer weer toch?

Nou nog 1 avondje en twee dagen aanbaggeren op het werk en dan Zondag weer lekker vrij , dan lekker uitslapen en de rest van de dag acww'en gears of war spelen en beetje buizen, maar daar moet ik nog niet teveel aan denken anders duurt het zo lang
Niet zo hardcore...
pi_43828504
@VAgeNERATION
Golden axe- Red Turnip - Give Wendell-Get Turban-Give Sahara-Get massage chair-Give Mayor-Get Scallop-Give Pascal- TADA! Geeft gewoon een voldoening als het is gelukt!
Als je de red vase krijgt, kan je die iid aan Redd geven, voor de safe en dan krijg je van Nook zijn foto....

Je kan een scala aan patronen krijgen van Wendell, waarschijnlijk geef je hem altijd hetzelfde te eten?!
Fresh Water Fish Give:
Footprints--Char
Overhead view A--Catfish
Overhead view B--Giant Snakehead
Overhead view C--Pond Smelt
Overhead view D--Gar
Puddle--Crawfish, Frog, or Killifish
Checkpoint 1--Salmon
Checkpoint 2--King Salmon
North/South road/East/West road/South/East curve/South/West curve/North/West curve/Intersection/Crosswalk--Any freshwater fish*
*Besides the Char, Catfish, Giant Snakehead, Pond Smelt, Gar, Crawfish, Frog, Killifish, Salmon, or the King Salmon.

Salt Water Fish Give:
Stones--Barred Knifejaw
Fossil Dummy--Coelacanth
Storm Drain--Shark, Hammerhead Shark, or Ocean Sunfish
Stop Sign/No Entry Sign/Right Turn Sign/Left Turn Sign/Exclamation Sign/No U-Turn Sign/House This Way/Town Hall This Way/Museum This Way--Any saltwater fish**:
**Besides the Barred Knifejaw, Coelacanth, Shark, Hammerhead Shark, or the Ocean Sunfish.

Other Give:
Speed Boost --Coconut
Brick Box--Orange, Cherry, Apple, Peach, or Pear
"?" Box--Acorn
Down Stairs --White Turnip

[ Bericht 13% gewijzigd door Blue007 op 23-11-2006 20:01:14 ]
ACWW: N:Blue/ T:Quixy/ 5412-6138-5749
ACC: Blue007
pi_43831782
ik heb mijn poort opengezet, waarschijnlijk maar voor een uurtje ofzo, dus mocht je gebruik willen maken van mijn hoge turnipprijzen, wees er snel bij!

update: de poort is weer dicht

[ Bericht 29% gewijzigd door magical_reflex op 23-11-2006 21:43:18 ]
pi_43840567
Druk geweest magical reflex? , misschien dat ik zelf ook weer eens met white turnips begin, heb het gevoel dat er binnenkort in Quantiki ook hoge turnip prijzen gaan komen

@ Blue, wow das veel!
Weet dit soort dingen wel te vinden op internet, maar lees er meestal vluchtig overheen vind het wel leuk als er nog wat verrasingen blijven, toch bedankt

Denk je trouwens alle geheimen van acww al ontrafeld zijn? of zouden er nog dingen niet gevonden zijn bv mbt hybrids
Zou tof zijn als je bv met bepaalde trucjes elke dag wel 100 blue pansies zou kunnen kweken, ben je een soort van acww tovenaar

Trouwens, what the hell is een Giant Snakehead voor een vis, klinkt goed

Truste
Niet zo hardcore...
pi_43847192
klik, hier staan allerlei weetjes over AC:WW karakters. Zal ik kijken of ik zondag die spulletjes voor je kan brengen?

Toch vind ik AC voor de Cube leuker qua dingetjes, evenementen(feestdagen!) en karakters. Groot voordeel van de DS versie vind ik het online gebeuren. Hopelijk wordt de Wii versie een mooie tussne versie!
pi_43848637
Ik hoop echt dat ze op de Wii een hele uitgebreide versie maken.
*Meer feestdagen,
*schoenen kunnen kopen,
*geen bloemen water hoeven te geven als het regent,
*met meerdere mensen in je huisje, meer fruit zoals ananas banaan framboos aardbei enz,
*meer hybrids veeel meer hybrids ,
*als je bij Nook wat koopt dat je dan alles in een lijst kan zetten en dan inplaats van 1 voor 1 dingen kopen dat je dan in 1x je boodschappenlijst koopt,
*meer emoties,
*dat er 's nachts ook meer te doen isen ga zo maar door ben nog heel wat vergeten maar ik hoop echt op een hele uitgebreide versie die de lol van de GC en DS versie heeft en dat dan meer!
pi_43849172
Regen, da's ook al zoiets. Op mijn DS regent het niet. Jaargetijde misschien?
pi_43849592
Hier regende het laatst wel eventjes..maar was eigenlijk te kort om een paraplu voor te kopen!

Ik had trouwens net wel wat grappigs...ik schoot tot 3 keer aan toe een ballon uit de lucht en toevallig was het een keukenuitzet! Ik heb nu een keuken, hoekkeuken en een koelkast.....leuk toch?

Wilde hier iemand nog een Nintendo bank hebben?
pi_43851141
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 13:32 schreef _Arual_ het volgende:
Jaargetijde misschien?
Alle versies van Animal Crossing hebben seizoenen hoor, in de N64, Cube en DS versie wisselen de seizoenen elkaar af aan de hand van de klok en kalender. Verwacht binnenkort maar sneeuw in je dorpje!
pi_43856993
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 12:19 schreef Reintji het volgende:
klik, hier staan allerlei weetjes over AC:WW karakters. Zal ik kijken of ik zondag die spulletjes voor je kan brengen?

Toch vind ik AC voor de Cube leuker qua dingetjes, evenementen(feestdagen!) en karakters. Groot voordeel van de DS versie vind ik het online gebeuren. Hopelijk wordt de Wii versie een mooie tussne versie!
Ja, Zondag best zin om online te gaan, zeg maar wanneer, dan leg ik GoW wel even neer, dat spel slokt me momenteel ook helemaal op , kijk erg uit naar die widescreen tv

Weet niet of ik acww op de wii ga spelen, heb nooit ac op de console gespeeld, maar vind het juist echt een fijn spelletje voor de handheld met de tv erbij aan of iets anders, ideaal, pak hem er ook sneller bij als dat ik de console aanzet.
Het is gewoon een soort ritme, meestal s'ochtends fruit oogsten en dan s'avonds laat m'n bloemen water geven .
Verwacht dat de wii versie wel geconnect kan worden met de ds versie, of er komt een nieuwe op de ds die dat kan.
Niet zo hardcore...
pi_43857662
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 14:40 schreef Reintji het volgende:

[..]

Alle versies van Animal Crossing hebben seizoenen hoor, in de N64, Cube en DS versie wisselen de seizoenen elkaar af aan de hand van de klok en kalender. Verwacht binnenkort maar sneeuw in je dorpje!
Ja, maar op mijn CC regende het nog wel eens... Op de DS heb ik dat niet meegemaakt. En dat terwijl ik mijn GC ook in de herfst gebruikte
  vrijdag 24 november 2006 @ 18:19:42 #289
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_43858027
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 18:05 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Ja, maar op mijn CC regende het nog wel eens... Op de DS heb ik dat niet meegemaakt. En dat terwijl ik mijn GC ook in de herfst gebruikte
Ik heb ACWW sinds juni en ik heb zat regen gehad hoor.. onweer ook
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_43858603

Speel sinds Nederlandse release, Maart ergens geloof ik, ook genoeg regen gehad, onweer ook.
Onweer is top , in het echte leven ook trouwens. , snap niet dat ze het ONweer noemen
Niet zo hardcore...
pi_43861791
Hallo allemaal,

Willen jullie mij toevoegen aan jullie vriendenlijst? Ik wil ook wel eens een andere stad in. Mijn friendscode is 1117 5365 4154 (naam Birri, stad bigiguni). Nou hopelijk tot gauw!!!
Laat me even weten of je me hebt toegevoegd.
pi_43862262
Hey magic reflex ik heb je toegevoegd maar volgens mij staat er een 1 teveel bij je eerste vier cijfers wabt je code is te lang maar in ieder gev al met tien minuten zet ik mijn poorten open dus wees welkom
Naam : Cindy
Stad : P.land
Friendscode : 4768-2571-4250
pi_43862753
Hey magic als je wel komt wil je dan iets van fruit bij jou meenemen... enne had ik het goed van je code want anders heb ik het verkeerd ingevoerd
Naam : Cindy
Stad : P.land
Friendscode : 4768-2571-4250
pi_43863313
Nou iemand anders online?
Naam : Cindy
Stad : P.land
Friendscode : 4768-2571-4250
pi_43864118
sas ben je er?
Naam : Cindy
Stad : P.land
Friendscode : 4768-2571-4250
pi_43864131
Ik ben je mail adres kwijt weet niet wat er gebeurt is
Naam : Cindy
Stad : P.land
Friendscode : 4768-2571-4250
pi_43867012
cindy ben je daar nog?
verbinding werd ineens verbroken
pi_43867014
hey birri contact viel weg
Naam : Cindy
Stad : P.land
Friendscode : 4768-2571-4250
pi_43867037
balen, leuke kapsel zeker weg?
pi_43867126
winkel is nu dicht... binnenkort een nieuwe poging wagen?
pi_43867421
Ja kapsel weg maar goed ik ga je bed bestellen tot snel x
Naam : Cindy
Stad : P.land
Friendscode : 4768-2571-4250
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')