Een rood driehoekje betekent dat je (nog) niet naar een andere kan of diegene jouw town kan bezoeken, een groen rondje betekent dat je de persoon kan bezoeken of hij/zij bij jou!quote:Op zondag 19 november 2006 15:14 schreef _Arual_ het volgende:
Maar goed, de volgende mensen staan nu in mijn lijstje (5283 6331 5288 mocht dat nog niet wederzijds zijn).
Duncan
Nathan
Sam
Cosmo
Marici
Saskia
Jolanda
Niels
Cindy
Wie wil me nog meer toevoegen?
Wat betekenen die verschillende iconen voor de plaatsnaam in mijn friend roster?
t staat wel ergens in dit topic: Chaja uit Curio.quote:Op zondag 19 november 2006 22:14 schreef Sashi het volgende:
Oh, Arual, ik kan je niet toevoegen omdat ik je naam en town niet weet? Of heb ik ergens wat gemist??
Heb alle schilderijen al, zou ze voor je kunnen bestellenquote:Op maandag 20 november 2006 12:37 schreef VAgeNERATION het volgende:
Fishing tournee gewonnen![]()
Het begint nu toch echt winter te worden, de mooie kleuren verdwijnen, alles begint nu grauw, grijs en bruin te worden.
Vond het er allemaal net zo mooi uitzien nu, nou ja, hopen dat de sneeuw een hoop goedmaakt straks![]()
Crazy Red was ook weer in town, toch maar weer voor z'n painting gegaan, en dit keer was het een echte![]()
Begint op te schieten nu met de paintings, 10 to go!![]()
Da's raar, keek net en toen stonden al die berichten er nog niet?
Post ik wat, staat er van alles bij, Bedankt iedereen die al cadeautjes hebben besteld!![]()
Haha, das idd makkelijkerquote:Op maandag 20 november 2006 14:16 schreef Maraca het volgende:
Het kost minder moeite om te zeggen welke ik wel heb
Ik heb:
Lovely, Famous en Solemn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2006 19:50:57 ]
Misschien dat het een beetje synchroon loopt, maar op de cube is het 1 december "snowday" en ligt er dan sneeuw.quote:Op maandag 20 november 2006 14:37 schreef VAgeNERATION het volgende:
Die wolken, valt me net op, heb altijd een strak blauwe hemel, denk dat het gaat sneeuwen, deze week nog.
![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 19:49 schreef Ardenlyn het volgende:
EDIT: dat speciale kado van Zelda isOooh.. die heb ik toch alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |