abonnement Unibet Coolblue
pi_30448475
De serie gaat ook op de Nintendo DS zijn verslavende gameplay tonen. Hoewel Nintendo de game nog nóg uitgebreider gaat maken dan de Gamecube versie al was. Want er komt een multiplayer in de game. Dit betekent dat je met maximaal vier spelers in één dorp kan rondlopen. Natuurlijk kun je ook een praatje met elkaar maken via het geïntegreerde chat-systeem die in Animal Crossing zal zitten. Uiteraard kun je ook in dit deel allemaal objecten ontwerpen. Alleen nu kun je dit doen doormiddel van het touchscreen te bedienen. Ohja, en dan natuurlijk de tofste vernieuwing: de game gaat online!

Helaas ligt hij pas in 2006 in de winkel, maar de game lijkt het wachten waard. Virtueel leven is nog nooit zo leuk geweest!

pi_30448495
lol?
pi_30448522
Animal Crossing en de rest van de DS najaarsline-up verdient zijn eigen topic. Ik had wat tijd op deze donkere zaterdag, dus ben maar aan de slag gegaan.
pi_30448531
ik kan echt niet wachten op dit spel

hopenlijk bouwen ze DS speak er in, maar van wat ik nu te horen heb gekregen kan het spel dat niet aan
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_30448881
Spam
Xbox Live: Anormius
pi_30448902
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:04 schreef Mister_T het volgende:
Spam
jij spamt ja, door in elk topic dat te zeggen
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_30458075
Ik kan niet wachten tot dit spel er is.
  zaterdag 10 september 2005 @ 17:50:23 #8
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_30458379
Imho is het ook overdreven hoor om zomaar al die topics aan te gaan maken. Nieuws over al die games kunnen in het DS topic, en als de game bijna launched zou je voor mijn part zo'n topic kunnen maken, nu is het vrij overbodig.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 10 september 2005 @ 18:11:17 #9
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_30459012
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 17:50 schreef MMaRsu het volgende:
Imho is het ook overdreven hoor om zomaar al die topics aan te gaan maken. Nieuws over al die games kunnen in het DS topic, en als de game bijna launched zou je voor mijn part zo'n topic kunnen maken, nu is het vrij overbodig.
Nee.

Alle PC-Games prop je toch ook niet in 1 topic? Daarnaast heet het subforum Games&Consoles, dus games en consoles apart. In het Algemene Nintendo DS topic kan je al het nieuws kwijt, bijv. over online gaan, uitbreidingen, kleine games etc. In de Games topics kan je alles over de games kwijt. Zo vermijd je de kans dat in 1 topic over 3 games tegelijk zit te praten...
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  zaterdag 10 september 2005 @ 18:13:44 #10
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_30459097
En toch blijf ik het onnodig vinden om nu al topics te openen over games die pas in 2006 uitkomen..
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_32068740
Kan niet wachten op de game. Hij komt 31 maart in Europa volgens de nieuwste releaselist, maar ik denk er toch over om hem te importeren.

Zijn er dan belemmeringen als ik online wil gaan? Iemand die dat weet?
pi_32079110
Ik denk het haast niet Thomper.
Wanneer is de US release?
pi_32083214
quote:
Op maandag 7 november 2005 21:08 schreef Thomper het volgende:
Kan niet wachten op de game. Hij komt 31 maart in Europa volgens de nieuwste releaselist, maar ik denk er toch over om hem te importeren.

Zijn er dan belemmeringen als ik online wil gaan? Iemand die dat weet?
Ik denk niet dat tie 31 maart uit komt, vast wel eerder, 31 maand is het eind van Q1, en daar stond tie op geplant, ik denk dat ze nog niet precies weten wanneer ze het spel laten uitkomen
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_32085290
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 06:57 schreef Cutie het volgende:
Wanneer is de US release?
5 december
"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
pi_32098843
Ik importeer deze ook maar denk ik. Kan ik mooi Thomper z'n dorpje terroriseren .
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_32126408
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 21:11 schreef Steeven het volgende:
Ik importeer deze ook maar denk ik. Kan ik mooi Thomper z'n dorpje terroriseren .
Not if I get there first.
pi_32139646
quote:
Op woensdag 9 november 2005 19:58 schreef Thomper het volgende:

[..]

Not if I get there first.
NIET IMPORTEREN! straks kan ik niet in jou dorpje, de geruchten gaan, dat je online, niet tegen andere versie kunt ofzow
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_32139692
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 18:13 schreef MMaRsu het volgende:
En toch blijf ik het onnodig vinden om nu al topics te openen over games die pas in 2006 uitkomen..
Revolution Topic, PS3 topic
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_32139797
quote:
Op donderdag 10 november 2005 09:02 schreef Morthill het volgende:

[..]

Revolution Topic, PS3 topic
Die discussie iszoooooooooo september
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_32139827
quote:
Op donderdag 10 november 2005 09:11 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Die discussie iszoooooooooo september
Je bedoelt topic openen over console die pas over een jaar uit komt? Ik wil er niet over discussiëren, ik wil meer alleen zeggen dat het daar ok is bevonden dus niet zeuren over games (als het games zijn met hoge verwachtingen natuurlijk)
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_32142105
Ik importeer in ieder geval Heb geen zin om tot maart te wachten omdat ze het spel moeten vertalen naar talen die ik toch niet spreek/lees
"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
pi_33066747
Zo Hier de Animal Crossing: Wild World discussie maar weer verder Gister online gespeeld met Thomper, was tof Vanavond weer online.

Tom Nook is vandaag aan het verbouwen, en ik heb mn zakken vol en ik wil al mn visjes zo graag verkopen
"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
pi_33074756
quote:
Op woensdag 14 december 2005 10:51 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Zo Hier de Animal Crossing: Wild World discussie maar weer verder Gister online gespeeld met Thomper, was tof Vanavond weer online.

Tom Nook is vandaag aan het verbouwen, en ik heb mn zakken vol en ik wil al mn visjes zo graag verkopen
Tijdreizen . Ik heb geen geduld hoor . Open met die winkel, hier met die fossielen en hup met dat geld .
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_33079115
quote:
Op woensdag 14 december 2005 10:51 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Zo Hier de Animal Crossing: Wild World discussie maar weer verder Gister online gespeeld met Thomper, was tof Vanavond weer online.

Tom Nook is vandaag aan het verbouwen, en ik heb mn zakken vol en ik wil al mn visjes zo graag verkopen
Inderdaad heel erg cool. Van het weekend weer, zit nu onder het huiswerk.
  woensdag 14 december 2005 @ 20:49:21 #25
100878 remcheese
Op de dag dat woei wiiiii werd
pi_33082021
quote:
Op woensdag 14 december 2005 10:51 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Zo Hier de Animal Crossing: Wild World discussie maar weer verder Gister online gespeeld met Thomper, was tof Vanavond weer online.

Tom Nook is vandaag aan het verbouwen, en ik heb mn zakken vol en ik wil al mn visjes zo graag verkopen
Mag ik komen spelen?
Giggity giggity giggity!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')