hey sam van samcity :p ik heb jou toegevoegd aan me lijstjequote:Op donderdag 9 november 2006 14:43 schreef Sammetje het volgende:
Wat SUPER zeg die foto's!! Nooit aan gedacht *ben wellicht nog te nieuw...hihi*
Heb gister al het fruit dat ik bewaard had alsnog geplant en voila.....het groeit allemaal! Thanks!
Greetings,
Sam from Samcity
fc 1074 5461 2905
(laat ff weten als iemand me toevoegd)
quote:Op zondag 12 november 2006 10:32 schreef VAgeNERATION het volgende:
met een mansion model, ben ik nu klaar met HRA?
OOw!, een Lovely painting would be lovelyquote:Op zondag 12 november 2006 10:52 schreef Maraca het volgende:
Je avatar is leuk!(moet er alleen niet te lang naar kijken)
Blathers was erg blij met het schilderij, mag ook wel aangezien ik al een hele poos geen donaties meer heb gedaan (kan niks meer vinden!)
Kan voor je bestellen:
- Famous painting en
- Lovely painting
voor de rest is het maar een lege boel
Ik heb het besteld, je hoort van me als ik het binnen heb. Ik zal ook wat bij Nook kopen dan.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:06 schreef Cutie het volgende:
Winky, dat zou erg fijn zijn!
Zou je misschien ook in mijn Nook wat willen kopen? Dan krijg ook ik de laatste uitbreiding!
Vanavond staan de poorten van New York weer open!
beter voeg jou ook toe vanavondquote:Op donderdag 16 november 2006 00:02 schreef Sashi het volgende:
Ohja
Theamerican, Reintji, Blue uit Quixy, Sam uit samcity en Cutie ben zo brutaal geweest jullie toe te voegen....
Groetjes Sas
fc: 4510-5557-8272
saskia uit p'end
Heb deze vraag ook een keer gepost en Ardenlyn kon me verzekeren dan de bloemetjes blijven staan... ikke blij!quote:Op donderdag 16 november 2006 10:17 schreef VAgeNERATION het volgende:
Op het messageboard ook al een kleine hint over dat het misschien gaat sneeuwen binnenkort.
Ben echt super nieuwsgierig hoe Quantiki er in de sneeuw uit gaat zien, maar ook een beetje bang, nu ik toch een fors aantal hybrids buiten heb staan ipv in m'n kast. Er gebeurt echt niks met m'n bloemen door de winter toch?![]()
Heb je toegevoegd! Ben zelf ook pas 5 weken bezig hoor.......erg verslavend, so be aware!quote:Op woensdag 15 november 2006 23:55 schreef Sashi het volgende:
Hallo, ik ben een groentje op het gebied van Animal Crossing....Ik ben sinds vandaag online..MIjn dorpje stelt niet zo heel veel voor nog..en weet begod niet hoe het allemaal werkt enzo....:-)
Dus als jullie mij toe willen voegen, graag!
Mijn Friendcode is: 4510-557-8272
Enne @theamerican ik heb wel wat kersen in mijn dorp! 1 boompje geloof ik....
Gaan we lootjes trekkenquote:Op donderdag 16 november 2006 12:33 schreef Theamerican het volgende:
mensen ik las iets op een ander forum en vond best wel grappig.
zullen we op 5 dacember of rond de datum van sinterklaas afspreken en elkaar kadotje geven niet iedereen kadotjes aan 1 iemand maar gewoon jullie snappen me wel![]()
haha, nnintendo fourm toevalligquote:Op donderdag 16 november 2006 12:33 schreef Theamerican het volgende:
mensen ik las iets op een ander forum en vond best wel grappig.
zullen we op 5 dacember of rond de datum van sinterklaas afspreken en elkaar kadotje geven niet iedereen kadotjes aan 1 iemand maar gewoon jullie snappen me wel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |