Ik heb dinsdag eindelijk weer iets gevonden (was verdomd goed verstopt) en nu vindt ik elke dag weer iets....toch ff heel goed zoeken dus, het moet ergens zijn.......gemeen hè!quote:Op zondag 12 november 2006 21:35 schreef Maraca het volgende:
Ik kan ook niks meer vinden... heel raar en ook jammer
Nee hoor de plek veranderd nietquote:Op vrijdag 17 november 2006 05:27 schreef lizardtattoo het volgende:
Nee, als je een dag niets opgraaft verdwijnen ze weer, je kunt er per dag maximaal zo veel vinden en vind je ze niet, dan liggen er de volgende dag op andere plaatsen nieuwe en de oude zijn weg..
, ben ook wel nieuwsgierig naar jouw dorpje, en ik vind dat jij ook wel een fototje verdient in dit topic.quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:09 schreef lizardtattoo het volgende:
Ik ben nog een paar dagen heel druk met werk en reviews, daarna kom ik ook weer uitgebreid AC'en. Ik heb sinds ik een Lite heb een nieuwe code en volgens mij hebben niet veel mensen mij toegevoegd want ik zie nooit meer iemand online...
Code in mijn sig klopt, en mijn foto staat er al bijquote:Op vrijdag 17 november 2006 11:26 schreef VAgeNERATION het volgende:
Volgens mij blijven ze ook liggen, dat verklaard ook waarom sommige mensen niks vinden, dan liggen ze waarschijnlijk net moeilijk verstopt, slecht zichtbaar of achter een boom ofzo.![]()
@lizzardtattoo, post je nog een nieuwe friendscode?
[..]
, ben ook wel nieuwsgierig naar jouw dorpje, en ik vind dat jij ook wel een fototje verdient in dit topic.![]()
Ben morgen naar een open dag.. weet niet precies hoe laat ik thuis ben maar ik kan 's avonds zeker!quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:26 schreef VAgeNERATION het volgende:
@Maraca, Ben eindelijk weer eens een heel weekend vrij, maar net Gears of War gekocht, dus zal niet lang online zijn dit weekend, maar zeg maar als je online komt, een klein uurtje kan ik hem wel wegleggen denk ik.
Even uit al het geweld is wel goed dan denk ik![]()
Kan hem nu nog niet bekijken, zo weer werken, het word een lange dag vandaag. *zucht*
Nee, niet echtquote:Op zaterdag 18 november 2006 16:56 schreef magical_reflex het volgende:
ps. heeft het nut om al die namen uit de OP alvast in te voeren?
Ik ben er! Ik ben er!quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:50 schreef VAgeNERATION het volgende:
He Blue, vanochtend iets van 68 ofzo.
Ik wil wel even komen buurten hoor, voor je tafels, maar volgens mij kan je ook veel brieven opsturen, dan komt de brief van Nook ook sneller.![]()
Maraca, Hoor het wel als je nog kan vanavond![]()
Denk dat je mij nog niet hebt toegevoegd. Nadat we bij Sakia vertrokken was bij mij ook de verbinding weg......snif....quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:52 schreef Donpancho het volgende:
de deur is open....
En het vistoernooi natuurlijk!quote:Op zondag 19 november 2006 09:21 schreef Cutie het volgende:
Vergeet Joan, de Turniplady vanochtend niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |