Hahahaha.. heb jij die gekregen????quote:Op zondag 9 april 2006 18:56 schreef 19FR08 het volgende:
Dear stranger,
ik verveer me de tering
schrijf please iets terug
from Solomanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zal ik jou ook even toevoegen?quote:Op zondag 9 april 2006 19:12 schreef hellmania het volgende:
gcking kan ik langs komen? voeg me dan ff toe plz
mij ook plz?quote:Op zondag 9 april 2006 19:13 schreef Soloman het volgende:
GCking ik voeg jou ook even toe....
Maar inmiddels zijn mijn gegevens veranderd sind gisteren een eigen DS.quote:Op zondag 9 april 2006 19:15 schreef hellmania het volgende:
[..]
mij ook plz?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
@willow: ik had jouw volgens mij al...
gefeliciteerd!quote:Op zondag 9 april 2006 19:17 schreef Willow76 het volgende:
[..]
Maar inmiddels zijn mijn gegevens veranderd sind gisteren een eigen DS.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop