Heel hard hopen dat iemand anders ´m heeft en kwijt wil.........heb al gekeken, maar heb ´m helaas niet. Ook het shirt voor Sashi heb ik niet, maar zal de shop in de gaten houden.quote:Op woensdag 22 november 2006 01:16 schreef AsCin het volgende:
Hebben jullie enig idee waar ik een optical shirt vandaan kan halen?
Ah daar ben jequote:Op woensdag 22 november 2006 18:37 schreef radioanne het volgende:
Woohoo ik heb net ook AC gekocht! Kan niet wachten te beginnen zometeen!![]()
Wat voor specifieke dingen dan Blue?, krijg volgens mij van hem steeds dat idiote baksteen patroonquote:Op donderdag 23 november 2006 13:12 schreef Blue007 het volgende:
@VAgeNERATION,
Heb je de gouden axe dan al??
Ik zag dat hij hele grappige patronen heeft, als je hem iets specifieks te eten geeft!
Alle versies van Animal Crossing hebben seizoenen hoor, in de N64, Cube en DS versie wisselen de seizoenen elkaar af aan de hand van de klok en kalender. Verwacht binnenkort maar sneeuw in je dorpje!quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:32 schreef _Arual_ het volgende:
Jaargetijde misschien?
Ja, Zondag best zin om online te gaan, zeg maar wanneer, dan leg ik GoW wel even neer, dat spel slokt me momenteel ook helemaal opquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:19 schreef Reintji het volgende:
klik, hier staan allerlei weetjes over AC:WW karakters. Zal ik kijken of ik zondag die spulletjes voor je kan brengen?
Toch vind ik AC voor de Cube leuker qua dingetjes, evenementen(feestdagen!) en karakters. Groot voordeel van de DS versie vind ik het online gebeuren. Hopelijk wordt de Wii versie een mooie tussne versie!
Ja, maar op mijn CC regende het nog wel eens... Op de DS heb ik dat niet meegemaakt. En dat terwijl ik mijn GC ook in de herfst gebruiktequote:Op vrijdag 24 november 2006 14:40 schreef Reintji het volgende:
[..]
Alle versies van Animal Crossing hebben seizoenen hoor, in de N64, Cube en DS versie wisselen de seizoenen elkaar af aan de hand van de klok en kalender. Verwacht binnenkort maar sneeuw in je dorpje!
Ik heb ACWW sinds juni en ik heb zat regen gehad hoor.. onweer ookquote:Op vrijdag 24 november 2006 18:05 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ja, maar op mijn CC regende het nog wel eens... Op de DS heb ik dat niet meegemaakt. En dat terwijl ik mijn GC ook in de herfst gebruikte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |