Bart vindt Nena ook wel geweldig. Ze is alleen in leeftijd en gedrag gewoon te jong voor hem.quote:Op zondag 5 november 2006 00:46 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Buurmeisje van het jaar , schoonheid... Bart probeert echt ff Nena' s vertrouwen en stemming op te krikken, goede broer !! ( Waarschijnlijk meent hij het ook )
quote:Op zondag 5 november 2006 00:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bart vindt Nena ook wel geweldig. Ze is alleen in leeftijd en gedrag gewoon te jong voor hem.
En hijheeft Lesley natuurlijk. Daar komt niemand meer tussen.
Prachtig, bijna een perfecte scenario!quote:Op zondag 5 november 2006 00:56 schreef Gast_op_afstand het volgende:
OOh... Bartje.. hahaha zonder te weten steek je een klein dolkje in Nena ; -)
Bonsoirquote:Op zondag 5 november 2006 00:58 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Prachtig, bijna een perfecte scenario!
Ik denk eerder dat hij zich opgelaten voel.quote:Op zondag 5 november 2006 01:00 schreef Myriam1978 het volgende:
Bart geniet!
quote:
Nena heeft volkomen gelijk.quote:Op zondag 5 november 2006 01:01 schreef shmoopy het volgende:
Oe, trouble in paradise, Brian voelt zich ongemakkelijk door het gedoe en zegt dat Nena kattig en kuttig tegen 'm doet.
Nena voelt zich sterk vanwege Bart en bekt 'm af.
Jammer, Nena.
Krijg je als je wartaal uitslaatquote:Op zondag 5 november 2006 01:05 schreef shmoopy het volgende:
Ze zitten gewoon over Nena te praten alsof ze er niet is!
Ik dacht dat ze net toch vrij duidelijk was. Ze zei duidelijk dat hij dan 's nachts maar niet meer bij haar moet komen.quote:Op zondag 5 november 2006 01:05 schreef avonne het volgende:
Jesses wat een dom gedrag van Nena.
Als ze nou 1 keer duidelijk is is ze er van af.
Stomme half-half opmerkingen... pffft
Nee, ik ben het daar echt niet mee eens. Ze durft duidelijk niet af te wijzen.quote:Op zondag 5 november 2006 01:04 schreef Leandra het volgende:
Nena behandelt Brian als iemand die alleen maar goed genoeg is als niemand het ziet/weet.
Hij is idd vervelend aanhoudend, maar ze doet op die momenten ook vrij weinig om hem af te wijzen.
dan zouden ze dus effectief nooit meer met elkaar praten.quote:Op zondag 5 november 2006 01:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze net toch vrij duidelijk was. Ze zei duidelijk dat hij dan 's nachts maar niet meer bij haar moet komen.
Duidelijker kan toch niet?
Bart bemoeit zich er nu mee, maar die weet niet wat er speelt.
Maar dan wel zonder zoenen h`equote:Op zondag 5 november 2006 01:09 schreef Myriam1978 het volgende:
Alleen maar vriendschap..soort sex buddy of zoiets?
Laat die aanhalingstekens maar weg hoor. Dat is al meer serieus dan je je kunt voorstellen.quote:Op zondag 5 november 2006 01:08 schreef Leandra het volgende:
Pijnlijk voor Nena: nogmaals bevestiging van Bart dat hij nix in haar ziet...
Bart: Tussen mij en Nena hangt er nix in de lucht, dan zou ik ook nog een keer voor de camera's vreemd gaan.
Hij neemt zijn "relatie" met Lesley wel heel serieus dus.
Hmmmm, sex wordt niet getolereerd denk ik. Ze zal dus zonder moeten, inclusief de rest!quote:Op zondag 5 november 2006 01:09 schreef Myriam1978 het volgende:
Alleen maar vriendschap..soort sex buddy of zoiets?
Er zit toch wel een duidelijk verschil tussen "iemand niet durven afwijzen" en "iemand gaan liggen aftrekken" en dat laatste is wat Nena gedaan heeft, en daar is ze niet echt toe gedwongen.quote:Op zondag 5 november 2006 01:08 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee, ik ben het daar echt niet mee eens. Ze durft duidelijk niet af te wijzen.
Bart zegt daar iets heel goeds. Ik weet het niet omdat ze haar gedachten niet in woorden kan omzetten.
Vind ik nog steeds ZO raar!quote:Op zondag 5 november 2006 01:10 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Maar dan wel zonder zoenen h`e![]()
Ik weet niet of Brian daar overdrijft of dat het echt zo is.quote:Op zondag 5 november 2006 01:08 schreef avonne het volgende:
[..]
dan zouden ze dus effectief nooit meer met elkaar praten.
Brian vroeg waarom ze overdag niets zegt.
In normale omgang praat iedereen overdag met elkaar, toch?
En dat gecombineerd met het feit dat ze hem niet wilde zoenen maar wel wilde aftrekken, als een soort van 'let's get it over with' geeft me een beetje een raar gevoel.quote:Op zondag 5 november 2006 01:08 schreef happyme28 het volgende:
Ze durft duidelijk niet af te wijzen.
Ze is echt uren lang door Brian in een bepaalde trance gebracht. Dat kun je rustig geloven. Hij heeft haar uren lang als een prinses behandeld, lieve dingen tegen haar gezegd en haar een enorm goed gevoel gegeven. Hij heeft haar gewoon op een zeer effectieve manier verleid (waar Nena blijkbaar zeer gevoelig voor is) en na uren was Nena's weerstand gebroken en is ze mee gegaan in die trance. Ze brak het alleen na een seconde of 30 wel af. Toen belandde ze toch weer opeens op de aarde terug.quote:Op zondag 5 november 2006 01:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zit toch wel een duidelijk verschil tussen "iemand niet durven afwijzen" en "iemand gaan liggen aftrekken" en dat laatste is wat Nena gedaan heeft, en daar is ze niet echt toe gedwongen.
Ik hoor wel vaker dat zoenen intiemer wordt gevonden dan aftrekken. Sorry voor de vergelijking, maar hoertjes hebben dat ook altijd. En NEE ik vind Nena geen hoer, maar ik denk dat het iets van haar uit het verleden is, inderdaad iets van 'let's get it over with'quote:Op zondag 5 november 2006 01:13 schreef shmoopy het volgende:
[..]
En dat gecombineerd met het feit dat ze hem niet wilde zoenen maar wel wilde aftrekken, als een soort van 'let's get it over with' geeft me een beetje een raar gevoel.
Kijk daar ben ik helemaal mee eens, zo interpreteer ik het helemaal...Zo raar...quote:Op zondag 5 november 2006 01:13 schreef shmoopy het volgende:
[..]
En dat gecombineerd met het feit dat ze hem niet wilde zoenen maar wel wilde aftrekken, als een soort van 'let's get it over with' geeft me een beetje een raar gevoel.
Ze was te bang om hem af te wijzen. Maar dat had ze dus absoluut moeten doen. Zodat er duidelijkheid is. Geen geflikflooi aan mijn lijf en al dat serieuze gedoe. Klaar!quote:Op zondag 5 november 2006 01:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zit toch wel een duidelijk verschil tussen "iemand niet durven afwijzen" en "iemand gaan liggen aftrekken" en dat laatste is wat Nena gedaan heeft, en daar is ze niet echt toe gedwongen.
Ze had dat echt niet hoeven doen, en door het wel te doen heeft ze gewoon een signaal gegeven dat minimaal flink verwarrend voor Brian moet zijn.
yep durfde ik niet te schrijvenquote:Op zondag 5 november 2006 01:14 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik hoor wel vaker dat zoenen intiemer wordt gevonden dan aftrekken. Sorry voor de vergelijking, maar hoertjes hebben dat ook altijd. En NEE ik vind Nena geen hoer, maar ik denk dat het iets van haar uit het verleden is, inderdaad iets van 'let's get it over with'
Ik vind het mega-irritant dat Bart voor Nena moet spreken.quote:Op zondag 5 november 2006 01:13 schreef happyme28 het volgende:
Wel een goed gesprek vind ik. Goed dat ze er zo over kunnen praten. Bart lost zo even Nena's probleem op.
Leest iemand mijn reacties wel? Daarin probeer ik al meerdere keren uit te leggen waarom Nena de camera's voor een moment was vergeten vannacht. Brian is echt uren met haar bezig geweest om haar op dat punt te brengen. Het was duidelijk dat hij vanaf het begin daar al naar toe werkte.quote:Op zondag 5 november 2006 01:16 schreef Leandra het volgende:
Laten we wel wezen: ze wisten dat er diverse camera's meedraaiden, iets uit jezelf doen wat je eigenlijk niet wilt toen terwijl een half miljoen mensen dat kunnen zien...
Misschien was het een "Let's get it over with" maar voor een meisje wat zo bezorgd is over haar reputatie (absoluut niet topless rondlopen bijvoorbeeld) heeft ze haar reputatie vannacht toch wel heel makkelijk een ander niveau gegeven.
quote:Op zondag 5 november 2006 01:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze is echt uren lang door Brian in een bepaalde trance gebracht. Dat kun je rustig geloven. Hij heeft haar uren lang als een prinses behandeld, lieve dingen tegen haar gezegd en haar een enorm goed gevoel gegeven. Hij heeft haar gewoon op een zeer effectieve manier verleid (waar Nena blijkbaar zeer gevoelig voor is) en na uren was Nena's weerstand gebroken en is ze mee gegaan in die trance. Ze brak het alleen na een seconde of 30 wel af. Toen belandde ze toch weer opeens op de aarde terug.
Onnozel kind. Bart heeft haar dus indirect net gezegd dat het wel erger is dan in de Palyboy te staan!quote:Op zondag 5 november 2006 01:16 schreef Leandra het volgende:
Laten we wel wezen: ze wisten dat er diverse camera's meedraaiden, iets uit jezelf doen wat je eigenlijk niet wilt toen terwijl een half miljoen mensen dat kunnen zien...
Misschien was het een "Let's get it over with" maar voor een meisje wat zo bezorgd is over haar reputatie (absoluut niet topless rondlopen bijvoorbeeld) heeft ze haar reputatie vannacht toch wel heel makkelijk een ander niveau gegeven.
Ik vind Nena best gegroeid in haar communicatie.. vergeet niet kind is 19.. op haar 15de uit huis vertrokken in een soort schijnwereld geleefd... Tuurlijk ze heeft verkeerde signalen afgegeven... maar wij hebben wel makkelijk kletsen vanachter de computer.quote:Op zondag 5 november 2006 01:19 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik vind het mega-irritant dat Bart voor Nena moet spreken.
Ik ben het "ikweetniet" en "ikdurfniet" mentaliteit een beetje zat
Nena is geweldigquote:Op zondag 5 november 2006 01:20 schreef moowriece het volgende:
Awww, ze blijft toch heel lief en schattig
Eensch.quote:Op zondag 5 november 2006 01:21 schreef shmoopy het volgende:
Brian lacht wel, maar hij is niet blij.
Hij zit echt diep ongelukkig aan te zien hoe Nena gek is op Bart.
Oh, en Bart maakt af en toe zo'n opmerking tegen/over Nena om aan te geven dat hij haar wel erg leuk vindt.
Zo blijft ze wel hangen ja.
Ik lees je reacties wel, maar als Nena uit de trance is en er duidelijk spijt van heeft dan had ze dat direct duidelijk en eerlijk tegen Brian moeten zeggen...... eergisternacht ging hij ook al vrij ver, en zij ook... gisteren zal ze dus ook wel spijt hebben gehad, dan is het niet handig om de hele dag nix te zeggen en het 's avonds weer te laten gebeuren.quote:Op zondag 5 november 2006 01:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Leest iemand mijn reacties wel? Daarin probeer ik al meerdere keren uit te leggen waarom Nena de camera's voor een moment was vergeten vannacht. Brian is echt uren met haar bezig geweest om haar op dat punt te brengen. Het was duidelijk dat hij vanaf het begin daar al naar toe werkte.
dáág!quote:
Misschien speelt ze wel 'hard to get'?quote:Op zondag 5 november 2006 01:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik lees je reacties wel, maar als Nena uit de trance is en er duidelijk spijt van heeft dan had ze dat direct duidelijk en eerlijk tegen Brian moeten zeggen...... eergisternacht ging hij ook al vrij ver, en zij ook... gisteren zal ze dus ook wel spijt hebben gehad, dan is het niet handig om de hele dag nix te zeggen en het 's avonds weer te laten gebeuren.
Vandaag heeft ze hem weer niet verteld (tot vanavond) dat ze het niet prettig vindt.
En dan zou het nog verstandig van haar zijn als ze het nog een keer apart tegen hem zou zeggen, want nu zou Brian nog kunnen zeggen dat ze gezegd heeft wat ze gezegd heeft omdat Bart erbij zat.
Mee eensquote:Op zondag 5 november 2006 01:16 schreef moowriece het volgende:
[..]
Ze was te bang om hem af te wijzen. Maar dat had ze dus absoluut moeten doen. Zodat er duidelijkheid is. Geen geflikflooi aan mijn lijf en al dat serieuze gedoe. Klaar!
Struisvogelpolitiek is niet vreemd voor zo' n vijftig procent van de bevolking, het siert je dat je niet zo bent.. maar ik snap het best... Laten we het een beetje middelen...quote:Op zondag 5 november 2006 01:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik lees je reacties wel, maar als Nena uit de trance is en er duidelijk spijt van heeft dan had ze dat direct duidelijk en eerlijk tegen Brian moeten zeggen...... eergisternacht ging hij ook al vrij ver, en zij ook... gisteren zal ze dus ook wel spijt hebben gehad, dan is het niet handig om de hele dag nix te zeggen en het 's avonds weer te laten gebeuren.
Vandaag heeft ze hem weer niet verteld (tot vanavond) dat ze het niet prettig vindt.
En dan zou het nog verstandig van haar zijn als ze het nog een keer apart tegen hem zou zeggen, want nu zou Brian nog kunnen zeggen dat ze gezegd heeft wat ze gezegd heeft omdat Bart erbij zat.
Ik ben het er zelfs niet mee eens dat ze verkeerde signalen heeft afgegeven. Tot gisteravond aan toe was het iedere keer Brian die bij haar kwam en haar een beetje masseerde enzo.quote:Op zondag 5 november 2006 01:21 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik vind Nena best gegroeid in haar communicatie.. vergeet niet kind is 19.. op haar 15de uit huis vertrokken in een soort schijnwereld geleefd... Tuurlijk ze heeft verkeerde signalen afgegeven... maar wij hebben wel makkelijk kletsen vanachter de computer.
Ja, ze heeft hem gewoon even " geholpen"quote:Op zondag 5 november 2006 01:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben het er zelfs niet mee eens dat ze verkeerde signalen heeft afgegeven. Tot gisteravond aan toe was het iedere keer Brian die bij haar kwam en haar een beetje masseerde enzo.
Ik denk zelf dat het aftrekken haar niet eens zo erg stoort, alleen wel dat Brian het zo serieus opvat. Dat heeft haar vandaag heel erg benauwd. Hij begon haar te claimen en kon er niet tegen als ze met Nart stond te kletsen. Dáár heeft ze moeite mee.
Gewoon een heel sociaal type dus die Nenaquote:Op zondag 5 november 2006 01:27 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ja, ze heeft hem gewoon even " geholpen"![]()
Je zult het belachelijk vinden, maar zo was hij wel een beetje bezig ja. Niet dat hij haar echt gehypnotiseerd heeft natuurlijk, maar hij deed blijkbaar wel exact die dingen waar Nena een zwak voor heeft. En heeft dat dus uren lang volgehouden. Ik begrijp het wel, eerlijk gezegd... en ik denk dus dat vooral Nrian's reactie vandaag haar een beetje bang heeft gemaakt, voor het eerst.quote:Op zondag 5 november 2006 01:23 schreef avonne het volgende:
Je wilt toch niet zeggen dat Brian volleerd hypnotiseur is?
Het zal maar zo kunnen dat Nena het idd zo ziet ja.quote:Op zondag 5 november 2006 01:27 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ja, ze heeft hem gewoon even " geholpen"![]()
Ach, als er geen camera's en anderen bij waren, had ze zich allang laten verwennenquote:Op zondag 5 november 2006 01:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je zult het belachelijk vinden, maar zo was hij wel een beetje bezig ja. Niet dat hij haar echt gehypnotiseerd heeft natuurlijk, maar hij deed blijkbaar wel exact die dingen waar Nena een zwak voor heeft. En heeft dat dus uren lang volgehouden. Ik begrijp het wel, eerlijk gezegd... en ik denk dus dat vooral Nrian's reactie vandaag haar een beetje bang heeft gemaakt, voor het eerst.
Ach... niets is " onmogelijk"quote:Op zondag 5 november 2006 01:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gewoon een heel sociaal type dus die Nena![]()
Dat zou kunnen ja, maar ook dan was het voor haar dus achteraf gezien veel minder serieus geweest dan voor Brian.quote:Op zondag 5 november 2006 01:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ach, als er geen camera's en anderen bij waren, had ze zich allang laten verwennen![]()
Zodra ze zichzelf gevonden heeft.... overigens een heel normaal proces.. heb ik ook een aantal jaar over gedaan... (meer als ik van te voren gedacht had overigens )quote:Op zondag 5 november 2006 01:35 schreef moowriece het volgende:
zou Nena wel een echte lover krijgen? wat denken jullie?
In het huis bedoel je? Ligt er aan wie de nieuwe bewoners zijn. Met deze mannen zeer zeker niet.quote:Op zondag 5 november 2006 01:35 schreef moowriece het volgende:
zou Nena wel een echte lover krijgen? wat denken jullie?
Ohh, van Tessy. Maar een nieuwe mannelijke bewoner zal wel heel moeilijk Nena's aandacht voor Bart kunnen afbakken.quote:Op zondag 5 november 2006 01:36 schreef Leandra het volgende:
Dat ze brieven krijgen van thuis waar in staat wat zij in het huis doen...
Nena zal dus ook wel een briefje krijgen van dr zusje ofzo... waar in ze leest dat ze Brian afgetrokken heeft.
? Mis ik wat Oh over de tatoo's ... excuus... Alweer die rode port ; -)quote:Op zondag 5 november 2006 01:41 schreef Myriam1978 het volgende:
John de Mol op je rug!
Idd, Nena is een top meid!!quote:Op zondag 5 november 2006 01:38 schreef scanman01 het volgende:
Nena is gewoon een beetje zo zoals veel jongens. Een lolletje moet kunnen. Maar omdat Nena een meisje is wordt er moeilijk over gedaan blijkbaar. Nou, ik heb alleen maar respect voor de manier waarop ze met alles omgaat. Het is haar keuze en ik vind het prima
Zodat je haar kon stalken ?quote:Op zondag 5 november 2006 01:42 schreef moowriece het volgende:
[..]
Idd, Nena is een top meid!!Wou dat ze dichtbij woonde, hahaha
![]()
John de Wolfquote:Op zondag 5 november 2006 01:41 schreef Myriam1978 het volgende:
John de Mol op je rug!
Ik zit nog steeds aan de Senseoquote:Op zondag 5 november 2006 01:42 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
? Mis ik wat Oh over de tatoo's ... excuus... Alweer die rode port ; -)
Die heb ik gezien... die vent die het portret van hem op z'n rug hadquote:
quote:Op zondag 5 november 2006 01:47 schreef moowriece het volgende:
Hebben ze het nou over Sylvie Meis???
Wie?quote:Op zondag 5 november 2006 01:49 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Lezen !! (en luisteren )
hijs was 15 cm langer dan de ex van Nena die 1.85 was.quote:Op zondag 5 november 2006 01:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
1.90 want ze had het over 1.85 en toen zei Bart dat ie 5 cm kleiner is dan dan hij.
Ik meen echt dat hij zei dat die ex dus 15 cm korter is dan hij.quote:Op zondag 5 november 2006 01:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
1.90 want ze had het over 1.85 en toen zei Bart dat ie 5 cm kleiner is dan dan hij.
Ok, heb ik het verkeerd verstaan. Tnx.quote:Op zondag 5 november 2006 01:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik meen echt dat hij zei dat die ex dus 15 cm korter is dan hij.
quote:Op zondag 5 november 2006 02:09 schreef moowriece het volgende:
En de nieuwe bewoner is: Brian's ex Tamara!!!!
Zekers, zolang ze achter elkaar staan is het sterkste front in het huis.quote:Op zondag 5 november 2006 02:11 schreef scanman01 het volgende:
Dit drietal heeft de andere bewoners wel messcherp door trouwens. Ze weten veel meer dan ik dacht. Dat is een goede zaak
Als dat waar is dan zijn ze weer het concept aan het "Fokken"quote:Op zondag 5 november 2006 02:17 schreef Myriam1978 het volgende:
ik denk dat Nicolaas is
Nena moet eerst zichzelf vinden... Al zou een figuyur als Bart erbij kunnen helpen.. maar die is dan meer vader en leraar... Lesley is perfect voor Bart.. Al moet Bart wat niveau bijgespijkerd worden.quote:Op zondag 5 november 2006 02:19 schreef scanman01 het volgende:
Pfff... lastig als ik nu zou moeten kiezen tussen Lesley en Nena. Maar de keuze is niet helemaal eerlijk, want van Lesley zie je natuurlijk lang niet zoveel. Dat kan wel een kreng zijn als ze ook in het huis had gezeten. Hoewel ik dat niet denk
Hmmm, dat laatste vind ik totaal niet. Dit is juist de charme van Bart. Wat mij betreft is hij prima zoals hij is en ontbreekt er niet zoiets als niveau ofzo. Hij heeft wat mij betreft voldoende niveau.quote:Op zondag 5 november 2006 02:21 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Nena moet eerst zichzelf vinden... Al zou een figuyur als Bart erbij kunnen helpen.. maar die is dan meer vader en leraar... Lesley is perfect voor Bart.. Al moet Bart wat niveau bijgespijkerd worden.
LOl.. ik verwachte al commentaar... Maar heb je hem weleens aan tafel zien zitten??quote:Op zondag 5 november 2006 02:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hmmm, dat laatste vind ik totaal niet. Dit is juist de charme van Bart. Wat mij betreft is hij prima zoals hij is en ontbreekt er niet zoiets als niveau ofzo. Hij heeft wat mij betreft voldoende niveau.
Ja hoor. Niets mis mee wat mij betreft. Maar nou heb ik al snel iets tegen op mensen met een zogenaamd niveau trouwens.quote:Op zondag 5 november 2006 02:24 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
LOl.. ik verwachte al commentaar... Maar heb je hem weleens aan tafel zien zitten??
Hahaha, mocht je wel willen, he? Ga je voor Nena????quote:Op zondag 5 november 2006 02:23 schreef HiDiHo het volgende:
Nou, ik zal het maar zeggen, heb net bevestiging binnen, ik ben de volgende bewoner.
Gefeliciteerd dan maarquote:Op zondag 5 november 2006 02:23 schreef HiDiHo het volgende:
Nou, ik zal het maar zeggen, heb net bevestiging binnen, ik ben de volgende bewoner.
Ik stem Eveline er als 1e uitquote:Op zondag 5 november 2006 02:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dan maar![]()
Daar gaat onze theorie dat een nieuwe bewoner (vrijwel) niets van het programma gezien mocht hebben.
Doe me een lol en doe Evilene de hatelijke groeten van me![]()
Probeer dan wel even alle anderen mee te krijgen.quote:
Cafeine vrijquote:Op zondag 5 november 2006 02:26 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Grinn, neem het niet te zwaar... het is al laat Teveel senseo is net zo slecht als teveel Port ; -)
Bart, brian gaat wel, maar stephan en nena weet ik niet?quote:Op zondag 5 november 2006 02:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Probeer dan wel even alle anderen mee te krijgen.
Net als cocacola zonder cokequote:Op zondag 5 november 2006 02:31 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Eeehmm wat heeft dat spul dan voor een nut ?![]()
Nena zeer zeker ook. Zonder problemen. Die kan Eveline ook niet uitstaan. Maar Stephan en nog een paar krijg je nooit mee ben ik bang.quote:Op zondag 5 november 2006 02:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bart, brian gaat wel, maar stephan en nena weet ik niet?
Tja.. zelfde reden als waarom jij koffie drinkt denk ik.quote:Op zondag 5 november 2006 02:31 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Eeehmm wat heeft dat spul dan voor een nut ?![]()
Spiegel stefan een winkans voor en plots is hij principeloos... (need more coffeequote:Op zondag 5 november 2006 02:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nena zeer zeker ook. Zonder problemen. Die kan Eveline ook niet uitstaan. Maar Stephan en nog een paar krijg je nooit mee ben ik bang.
Op wie kan ik dan het beste mijn pijlen richten ?quote:Op zondag 5 november 2006 02:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nena zeer zeker ook. Zonder problemen. Die kan Eveline ook niet uitstaan. Maar Stephan en nog een paar krijg je nooit mee ben ik bang.
Pijlen met hartjes of pijlen met gif?quote:Op zondag 5 november 2006 02:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Op wie kan ik dan het beste mijn pijlen richten ?
quote:Op zondag 5 november 2006 02:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Cola drink ik ook altijd zonder cafeine.
Wie kan ik er het beste uitstemmen om zo veel mogelijk stemmen voor me te krijgen. (wie is dus het minst gelieft?)quote:Op zondag 5 november 2006 02:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Pijlen met hartjes of pijlen met gif?
quote:
Heb je de poll meegekregen pasgeleden? Eveline, Sylvia en Ilona scoren het laagst.quote:Op zondag 5 november 2006 02:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wie kan ik er het beste uitstemmen om zo veel mogelijk stemmen voor me te krijgen. (wie is dus het minst gelieft?)
Proef je Uberhoubt nog wat dan? (of hoe je dat dan ook schrijft)quote:Op zondag 5 november 2006 02:37 schreef scanman01 het volgende:
[..].. Ja dat zeggen er meer. Ik heb de mazzel dat ik niet of nauwelijks verschil proef. Zelfde geldt voor koffie.
Oke... Port... Maar ik ga het bijna geloven.... Hoe kunnen we je straks herkennen?quote:Op zondag 5 november 2006 02:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wie kan ik er het beste uitstemmen om zo veel mogelijk stemmen voor me te krijgen. (wie is dus het minst gelieft?)
Jazeker. Zeer lekker zelfs. Cola wel enkel met bacardi erin natuurlijk.quote:Op zondag 5 november 2006 02:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Proef je Uberhoubt nog wat dan? (of hoe je dat dan ook schrijft)
quote:Op zondag 5 november 2006 02:40 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Oke... Port... Maar ik ga het bijna geloven.... Hoe kunnen we je straks herkennen?
Sylvia kan ik begrijpen, die kwam er als laatste bij en wordt nog steeds als allochtoom gezien.quote:Op zondag 5 november 2006 02:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb je de poll meegekregen pasgeleden? Eveline, Sylvia en Ilona scoren het laagst.
Scan.. sinds wanneer geloof jij dat wat niet mag ...niet gebeurt?quote:Op zondag 5 november 2006 02:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]... Meen je dat? Iemand die erin gaat mag dat nooit zeggen, dus je zult nooit weten van iemand dat hij/zij erin gaat
Niet doorvertellen hequote:Op zondag 5 november 2006 02:42 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Scan.. sinds wanneer geloof jij dat wat niet mag ...niet gebeurt?![]()
Goed... Stoot aankomende woensdag om exact 24:00 uur je teen en roep drie keer: FOK FOk Fok !!!quote:
quote:Op zondag 5 november 2006 02:45 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Goed... Stoot aankomende woensdag om exact 24:00 uur je teen en roep drie keer: FOK FOk Fok !!!
quote:Op zondag 5 november 2006 02:42 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Scan.. sinds wanneer geloof jij dat wat niet mag ...niet gebeurt?![]()
Ik zou voor de zelfbenoemde "koning" gaan.. Stephan dus. Als je het heel goed weet te spelen kun je Evilene, Ilona en Sylvia wel meekrijgen, want die weten immers best dat het een onbetrouwbare praatjesmaker is.quote:Op zondag 5 november 2006 02:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Leuk hoor... maar gaan we nu niet af op voorkeur?quote:Op zondag 5 november 2006 02:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou voor de zelfbenoemde "koning" gaan.. Stephan dus. Als je het heel goed weet te spelen kun je Evilene, Ilona en Sylvia wel meekrijgen, want die weten immers best dat het een onbetrouwbare praatjesmaker is.
Als je die maar eenmaal uit dat groepje hebt weggewerkt dan valt het uiteen, Evilene en Sylvia hebben de kwaliteiten niet om dat groepje te leiden en Ilona al helemaal niet.
De rest van dat groepje is dan ook wel weg te krijgen (zonder Stephan vindt Evilene het helemaal dramatisch saai daar, tenzij haar Maikel de nieuwe bewoner wordt) Ilona kun je aan het twijflen brengen met de argumenten van Bart van vanavond, alleen Sylvia zal lastig worden.
Dus dan hou je over:
Natasia (makkelijk zat, die vliegt ondertussen wel een keer zo erg uit dr dak dat ze niet meer te handhaven is)
BBN..... en dat wordt lastig, hoewel ik me aan de ene kant wel afvraag hoe lang Nena dit vol gaat houden, aan de andere kant verbaast het me niets als ze daar 2 jaar lang op dr gemak zit te zitten... beetje puzzelen, die vermaakt zich wel, zolang ze het stappen en shoppen niet echt gaat missen.
Ja ziets, maar ik denk dat het nu nog wel even duurt voordat er iemand uit gaat, of wordt gestemd.quote:Op zondag 5 november 2006 02:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou voor de zelfbenoemde "koning" gaan.. Stephan dus. Als je het heel goed weet te spelen kun je Evilene, Ilona en Sylvia wel meekrijgen, want die weten immers best dat het een onbetrouwbare praatjesmaker is.
Als je die maar eenmaal uit dat groepje hebt weggewerkt dan valt het uiteen, Evilene en Sylvia hebben de kwaliteiten niet om dat groepje te leiden en Ilona al helemaal niet.
De rest van dat groepje is dan ook wel weg te krijgen (zonder Stephan vindt Evilene het helemaal dramatisch saai daar, tenzij haar Maikel de nieuwe bewoner wordt) Ilona kun je aan het twijflen brengen met de argumenten van Bart van vanavond, alleen Sylvia zal lastig worden.
Dus dan hou je over:
Natasia (makkelijk zat, die vliegt ondertussen wel een keer zo erg uit dr dak dat ze niet meer te handhaven is)
BBN..... en dat wordt lastig, hoewel ik me aan de ene kant wel afvraag hoe lang Nena dit vol gaat houden, aan de andere kant verbaast het me niets als ze daar 2 jaar lang op dr gemak zit te zitten... beetje puzzelen, die vermaakt zich wel, zolang ze het stappen en shoppen niet echt gaat missen.
De vraag was wie als eerste weg te werken..... en Bart eruit krijgen lukt je echt niet unaniem, dus die moet je er uittreiteren als de hut al een stuk leger is.quote:Op zondag 5 november 2006 02:51 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Leuk hoor... maar gaan we nu niet af op voorkeur?
Is het niet de bedoeling dat je die villa wint? Dan moet je Bart eruit trappen... Nena op Brian spietsen ( zonder zoenen)... de rest verdwijnt vanzelf omdat evil niet douched... en die raak je kwijt door de kladbokken te verbranden.
Ik pest je maar een beetjequote:Op zondag 5 november 2006 02:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
De vraag was wie als eerste weg te werken..... en Bart eruit krijgen lukt je echt niet unaniem, dus die moet je er uittreiteren als de hut al een stuk leger is.
Je moet eerst de overbodige ballast kwijt, dus dat is Group SESI (Stephan Evilene Sylvia Ilona)
Want?? Aan bakboord zwemmen haaien?!quote:Op zondag 5 november 2006 03:00 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Prima! ( Zolang Ik aan stuurboord sta ; -) )
quote:Op zondag 5 november 2006 03:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Want?? Aan bakboord zwemmen haaien?!![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 03:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Want?? Aan bakboord zwemmen haaien?!![]()
Tsja... zo kon je m ook bekijken... ik zat gelijk in een "Acda & de Munnik" modus.quote:Op zondag 5 november 2006 03:04 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
De ontvanger staat bakboord en de gever stuurboord ( Ik "las" slechts je emoticon )
Not without an invitation at my place dearquote:Op zondag 5 november 2006 03:10 schreef Gast_op_afstand het volgende:
I don't get invited, I show up !
Who's talking about youre place? And about that "dear" :quote:Op zondag 5 november 2006 03:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Not without an invitation at my place dear![]()
In that case: show up where ever you please... I won't be there anyway dearquote:Op zondag 5 november 2006 03:13 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Who's talking about youre place? And about that "dear" :![]()
Scanman, please!quote:Op zondag 5 november 2006 01:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze is echt uren lang door Brian in een bepaalde trance gebracht. Dat kun je rustig geloven. Hij heeft haar uren lang als een prinses behandeld, lieve dingen tegen haar gezegd en haar een enorm goed gevoel gegeven. Hij heeft haar gewoon op een zeer effectieve manier verleid (waar Nena blijkbaar zeer gevoelig voor is) en na uren was Nena's weerstand gebroken en is ze mee gegaan in die trance. Ze brak het alleen na een seconde of 30 wel af. Toen belandde ze toch weer opeens op de aarde terug.
Een soort Etienne - Sabjequote:Op zondag 5 november 2006 01:04 schreef scanman01 het volgende:
Brian heeft hun nachtelijke klik gewoon heel anders opgevat dan nena. Het is niet Nena die 's nachts naar hem toekomt, maar andersom. Iedere keer weer. Nena had hem misschien toen direct weg moeten sturen, maar heeft dat niet gedaan... en daarom heeft ze Brian een verkeerde indruk gegeven. Voor Nena was het veel speelser dan Brian, en daar is hij nu gefrustreerd over.
Goeie praatquote:Op zondag 5 november 2006 03:51 schreef beerking het volgende:
brian .. wat een aap is het wtf, loopt ie wat aan zijn pik te trekken aait ie s'avonds nena wat over haar hoofd heen aaien met zijn beerhanden.
en dan loopt ie ook nog lauwe but over haar hand heen te beren wat een zwijn je die brian.
gatverdamme....
brian kan beter natasia in haar reet gaan naaien want die 2 passen veel beter bij elkaar.
nena kan veel beter hier heen komen dan gaan we lekker een jointje roken en dan kan ze ondertussen lekker aan jimmy komen zuigen.
lekker tog of niet dan ??
Ik lees net op de Talpa site dat sylvia al naar de stallen is.. Dus ik denk dat zij het is in dit geval.quote:Op zondag 5 november 2006 11:30 schreef happyme28 het volgende:
Nee, ik zat ook al te kijken. Maar ik heb Sylvia ooit iets horen zeggen waaruit ik opmaakte dat er 's ochtends ook nog iemand of meer personen de paarden bereden. Moet ook wel, want anders krijgen ze te weinig beweging.
Mag alleen in het weekend he. Morgen moeten ze weer om 9 uur aan het ontbijt zitten.quote:Op zondag 5 november 2006 12:02 schreef scanman01 het volgende:
Ze beginnen zo langzamerhand ook met uitslapen in dgk volgens mij.
Hij is gevraagd (en Nena ook maar die wil niet) om mee te werken aan een promo voor dat Mundo gebeuren.quote:Op zondag 5 november 2006 12:08 schreef scanman01 het volgende:
Hoe zit dat nou met die date voor Brian dan??? Sinds wanneer mag je daten in de gouden kooi
Stream 1 en 3 kloppen niet qua verhouding. 2 en 4 wel.quote:Op zondag 5 november 2006 12:14 schreef blomst het volgende:
Om de eerste stream lijken de bewoners dikker dan ope tweede stream
Dat heeft dan een vrij grote kans van slagen denk ik (voor een korte tijd dan). De meiden die reageren kennen Brian al van de streams en tv. En Brian kijkt niet zo nauw denk ikquote:Op zondag 5 november 2006 12:16 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hij is gevraagd (en Nena ook maar die wil niet) om mee te werken aan een promo voor dat Mundo gebeuren.
Je mag mensen laten komen, maar je mag er alleen niet uit. Het mogen geen vrienden, kennissen of familie zijn heb ik begrepen. Geen idee waar precies de grens ligt, maar als het een relatie zou worden, neem ik aan dat het niet meer mag.
En daarbij is hij als een varken afgetrokken door Nena.quote:Op zondag 5 november 2006 12:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat heeft dan een vrij grote kans van slagen denk ik (voor een korte tijd dan). De meiden die reageren kennen Brian al van de streams en tv. En Brian kijkt niet zo nauw denk ik
Nou! Zeg dat wel.quote:Op zondag 5 november 2006 14:40 schreef scanman01 het volgende:
Wat zijn die lui secuur zeg, voor alleen maar een date-spotje.
Lijkt me ook enigszins ongeloofwaardig. En dat is een understatement. Misschien zijn ze bij de redactie flink aan het manipuleren ofzo?quote:Op zondag 5 november 2006 14:49 schreef avonne het volgende:
Ben ik nou gek of ben ik gek?
Poll op de talpa site
Vind jij dat de sfeer beter is geworden sinds het vertrek van Angelique en Nicolaas?
Ja! Het is beter zo! 6%
Nee, ik mis Nicolaas! 10%
Nee, ik mis Angelique! 82%
Nee, ik mis ze beiden! 2%
LOL... dat dat niet het eindpunt is hebben we toch ook al gezienquote:Op zondag 5 november 2006 14:49 schreef happyme28 het volgende:
Maar het feit dat hij gisteravond zei in het gesprek met Bart (en Nena) dat voor hem zoenen zeker niet het eindpunt is, zegt al genoeg over Brian voor mij.
Hoezo? Het is niet dat ze één van beide terug halen, dus het maakt de regie echt geen zak uit wat de uitslag van de poll is neem ik aan.quote:Op zondag 5 november 2006 14:51 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Lijkt me ook enigszins ongeloofwaardig. En dat is een understatement. Misschien zijn ze bij de redactie flink aan het manipuleren ofzo?
Weet ik veel, uit de gein ofzo. Kan me niet voorstellen dat dit representatief is. Verleden keer hadden ze de stemmen van de poll ervoor ook gewoon meegenomen naar de volgende vraag. Anyway, mij lijkt het stug.quote:Op zondag 5 november 2006 14:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo? Het is niet dat ze één van beide terug halen, dus het maakt de regie echt geen zak uit wat de uitslag van de poll is neem ik aan.
Maar ik vermoed dat wat we gezien hebben ook zeker nog lang niet het eindpunt is voor Brian.quote:Op zondag 5 november 2006 14:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... dat dat niet het eindpunt is hebben we toch ook al gezien
Dat denk ik absoluut. Als je de reacties leest van de site-bezoekers, is er niemand die schrijft "aah, wat erg! Angelique, we gaan je missenn!!!" of zo iets. Zelfs nog geen "jammer voor haar"quote:Op zondag 5 november 2006 14:51 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Lijkt me ook enigszins ongeloofwaardig. En dat is een understatement. Misschien zijn ze bij de redactie flink aan het manipuleren ofzo?
Ik denk dat het volgens Nena ook nooit anders is geweest. Voorgaande keren was hij gewoon wat aan het masseren. Alleen de laatste keer ging het wat verder. Brian bleek het serieuzer op te vatten dan Nenaquote:Op zondag 5 november 2006 15:08 schreef Day het volgende:
Maar ik begrijp ik nou goed dat de relatie tussen Nena en Brian weer gewoon terug is naar vrienden en verder geen gefriemel?
Lijkt mij wel het verstandigst, in ieder geval.
De vorige keer was het ook meer dan gefriemel, Scan.quote:Op zondag 5 november 2006 15:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat het volgens Nena ook nooit anders is geweest. Voorgaande keren was hij gewoon wat aan het masseren. Alleen de laatste keer ging het wat verder. Brian bleek het serieuzer op te vatten dan Nena
quote:Op zondag 5 november 2006 15:14 schreef Day het volgende:
[..]
De vorige keer was het ook meer dan gefriemel, Scan.
En daar deed zij net zo hard aan mee. Je moet het beeld van Nena, de onschuldige, die het allemaal maar ondergaat, toch maar los laten nu. Zeker na het trek-incident!![]()
Sylvia vindt het ook maar niks, aan haar gezicht te zien.quote:Op zondag 5 november 2006 15:15 schreef happyme28 het volgende:
Stephan, Evil, Ilona, Sylvia en Nena gaan een 20min. durend filmpje maken in het kader van een talkshow in combi met het hondenidee.
Stephan schijnt hier het een en ander over gehoord te hebben. Nena luistert echt met een blik van 'ik vertrouw je voor geen meter'.
Stefan is vast blijven zitten in de jaren 80, zowel qua kapsel, kleding en ideeën.quote:Op zondag 5 november 2006 15:20 schreef happyme28 het volgende:
Dat komt omdat Stephan alles al heeft bepaald zo lijkt het en het wordt de show van Stephan en Eveline.
Voor Nena was zoenen ook niet het eindpunt. En voor haar was een eventuele fotoreportage genanter geweest dan wat ze met Brian heeft gedaan, zei ze zelf. Wat Bart zei was in feite keihard voor Nena, dus als hij het geweten had, had hij het niet gezegd. Uit alles bleek, wat mij betreft, dat hij geen enkel idee heeft wat zich heeft afgespeeld.quote:Op zondag 5 november 2006 15:24 schreef Leandra het volgende:
Ik ben er helemaal niet zo zeker van dat Bart niet weet dat Nena Brian heeft liggen aftrekken.
Het zou me al niet verbazen als Brian het zelf verteld heeft (al was het maar uit bezitterigheid, en hij er vanuit gaat dat Bart afstandelijker naar Nena zal doen als hij het weet) en het is natuurlijk net zo goed mogelijk dat Lesley het hem verteld heeft.
Ik vind het namelijk een beetje te toevallig dat het gesprek vannacht zo'n wending nam, en Bart zo nadrukkelijk zei dat zoenen voor hem een eindpunt was.
Voor mij was het meer een "ik weet het, en ik vind dat je te ver gegaan bent" actie van Bart.
Tijd voor Nena om af te nokken daar. Ik dacht ook dat ze iets met Bart ging opzetten.quote:Op zondag 5 november 2006 15:24 schreef happyme28 het volgende:
Nena schiet weer in de 'ik weet het niet' mode. Ze begon goed, maar ze heeft al weer door dat ze alleen mooi mag zijn van Stephan.
En hij denkt serieus dat het een goed idee is. Dat is nog triester!quote:Op zondag 5 november 2006 15:26 schreef happyme28 het volgende:
Tsja een talkshow gecombineerd met het koppelen van asieldieren aan een baasje.
Dit is haar min of meer door de redactie in de maag gesplitst. Dat is ook waar Sylvia zo pissed over was, dat haar idee om een opvang voor dieren te realiseren en dan te koppelen aan een baasje, ineens door Nena gedaan moest worden en nu ook gecombineerd met die suffe tv-show van Stephan en Eveline.quote:Op zondag 5 november 2006 15:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tijd voor Nena om af te nokken daar. Ik dacht ook dat ze iets met Bart ging opzetten.
Ik denk dat Nena niet vies is van een lekker potje sexquote:Op zondag 5 november 2006 15:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]... Ik zie in Nena ook alles behalve een onschuldig meisje
![]()
Nena weet donders goed hoe het allemaal in elkaar steekt en gaat blijkbaar veel makkelijker met seks om dan de meeste meiden van haar leeftijd. Het was volgens mij ook niet de seksuele handeling die haar afgelopen nacht dwars zat, maar meer de reactie en het claimen van Brian. Nena is zeer zeker geen onschuldig meisje.
Oh.. en onder 'gefriemel' valt wat mij betreft ook trekken of vingeren. Vandaar dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |