Ja, jammer. Ze moet wat meer zelfvertrouwen hebben. Ze heeft genoeg capaciteiten om er wat moois van te maken. Volgens mij snakt ze naar oprechte liefde (maar niet die van slijm Brian).quote:Op zondag 5 november 2006 00:10 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Jammer dat ze het gelijk op zichzelf betrekt 'ik zal wel weer iets fout gedaan hebben'. Die jongen heeft haar en haar zelfvertrouwen echt geen goed gedaan.
Ik vond het wel vrij goed wat hij tegen haar zei, dat het normaal is dat ze nog gevoelens voor hem heeft.quote:Op zondag 5 november 2006 00:13 schreef happyme28 het volgende:
Ik vind het wel sneu voor Nena hoor, ze zit duidelijk niet lekker in haar vel en kan niet echt met haar verhaal ergens naartoe. Bart doet zijn best, maar hij heeft van dat soort adviezen duidelijk ook geen kaas gegeten.
Daar is ei gewoon te lomp voor en te weinig meevoelend. Dat is het probleem van Nena: ze kan haar verhaal niet kwijt. Niemand begrijpt haar.quote:Op zondag 5 november 2006 00:13 schreef happyme28 het volgende:
Ik vind het wel sneu voor Nena hoor, ze zit duidelijk niet lekker in haar vel en kan niet echt met haar verhaal ergens naartoe. Bart doet zijn best, maar hij heeft van dat soort adviezen duidelijk ook geen kaas gegeten.
Mwoah, ik zou er niet mee geholpen zijn.quote:Op zondag 5 november 2006 00:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vond het wel vrij goed wat hij tegen haar zei, dat het normaal is dat ze nog gevoelens voor hem heeft.
Haha, zegt het niet, maar ze impliceert veel. Maar het gaat al weer over onzin inmiddels.quote:Op zondag 5 november 2006 00:22 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Nena bekend alweer dat ze geile dromen over Bart heeft.
Grappig? Dat straalt er van alle kanten vanaf.quote:Op zondag 5 november 2006 00:02 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Grappig.. Nena is onzeker over haar uiterlijk..
Tja, moet ie zich maar niet zo opdringen aan arme Nena..quote:Op zondag 5 november 2006 00:26 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Overigens.. Brian.. die ging gisterenavond slapen met het gevoel van : Yes!! Eindelijk... Ik heb het voor elkaar... en kreeg vandaag een kater van hier tot tokyo... Best sneu.
Inderdaad hahah.. Al had Nena Brian besprongen, dan had ik het nog Brians schuld gevonden ! ( bevooroordeeld? ik? Welnee! )quote:Op zondag 5 november 2006 00:29 schreef moowriece het volgende:
[..]
Tja, moet ie zich maar niet zo opdringen aan arme Nena..
Hij weet wat Nena's zwakke punten zijn en heeft haar gewoon uren lang verleid vannacht.quote:Op zondag 5 november 2006 00:30 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Inderdaad hahah.. Al had Nena Brian besprongen, dan had ik het nog Brians schuld gevonden ! ( bevooroordeeld? ik? Welnee! )
Eigenlijk heeft ze met het feit dat ze 'm meer heeft toegelaten dan dat ze zelf eigenlijk wil te zeggen, al voldoende gezegd. Beetje kromme zin, maar komt er op neer dat ik vind dat Nena voldoende heeft gezegd. Ik hoop dat ze het advies van Bart ter harte neemt en Brian voortaan meteen wegduwdquote:Op zondag 5 november 2006 00:37 schreef scanman01 het volgende:
Jammer dat Nena het niet aan Bart durfde te vertellen, want dan kon hij veel beter reageren. Maar wel begrijpelijk dat ze niets zegt, want ze weet niet of de mensen thuis het al weten en als ze het tegen Bart zegt, weet wel iedereen het.
Nena en bart zijn gewoon leuke TV, leuke interactie.. die twee er uit en ik denk dat mijn interesse ook snel weg is.quote:Op zondag 5 november 2006 00:44 schreef scanman01 het volgende:
Al met al heeft Bart het wel voor elkaar gekregen dat Nena weer stralend lacht
Met zijn geintjes over de naam enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |