Ik denk niet dat je als redactie kunt verwachten dat je een spraakmakend nieuw programma neer kunt zetten maar wel van eventuele toekomstige bewoners kunt verwachten dat ze er helemaal niets over te weten komen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook sterk. Maar ze kunnen wel vragen het programma niet te kijken. Is niet te controleren natuurlijk, maar als ze bij intrede laten merken dat ze meer weten dan mogelijk is, staan ze meteen weer buiten.
Lijkt me niet! Maar soms volg ik haar ook niet dus tsja... maar ze is al weer terug dus zal wel niet.quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:48 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Nena gaat Brian zoeken?
Ze heeft beneden gekeken of Brian daar was... Dus ze zocht wel degelijk ff.quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:49 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Lijkt me niet! Maar soms volg ik haar ook niet dus tsja... maar ze is al weer terug dus zal wel niet.
'die harts' ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:47 schreef Gast_op_afstand het volgende:
23:17 - Vechten tegen de slaap
Het lukt zelfs Johny Depp , Antonio Banderas én Salma Hayek niet om de Miljonairs te boeien. Brian en Stephan doen geen moeite om de film af te kijken. Eveline blijft wat langer zitten, maar ook zij houdt het niet vol.: "Ik ga die film niet afkijken hoor, ik vind er echt geen reed aan!" Sylvia, Natasia, Bart en Nena zijn de 'die harts' , ze vechten tegen hun slaap, maar kijken de film toch af.
Bron: Talpa
ahahahha, ja doen!! Ik denk dat Bart naar Brian is om te vragen waarom het zo lang geduurd heeft.quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:54 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Eikel... gaat hij weer weg! Zucht,.... Ik ga me opgeven voor die gouden kooi vakantie !
Ilona volgens mij.quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:59 schreef happyme28 het volgende:
Thanx scan!
Nena zegt tegen Bart dat 'zij' helemaal is overgelopen. Bedoelt ze Natasia of Ilona?
quote:Op zondag 5 november 2006 00:00 schreef avonne het volgende:
hebben jullie ook op alle streams het geluid van stream 1?
Goh, dat is vreemd. Dat hebben vrouwen normaal nooitquote:Op zondag 5 november 2006 00:02 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Grappig.. Nena is onzeker over haar uiterlijk..
nu weer in orde geloof ikquote:
Zet je hem ff in de Nena quotes ;-)quote:Op zondag 5 november 2006 00:05 schreef scanman01 het volgende:
Nena: "Het lijkt me niet fijn om door je knie te worden geschoten"
Bart komt bij Nena liggen, niet anders om. En ik denk niet dat Lesley snel jaloers is hoor.quote:Op zondag 5 november 2006 00:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Probeert ze Lesley jalours te maken?
Zolang Lesley hem hoop en liefde geeft blijft Nena zijn kleine zusjequote:Op zondag 5 november 2006 00:07 schreef moowriece het volgende:
Zou Nena het kunnen lukken om Bart te verleiden en Lesley te vergeten? Of is Bart niet van het idee van zijn kleine zusje af te brengen?
Jammer dat ze het gelijk op zichzelf betrekt 'ik zal wel weer iets fout gedaan hebben'. Die jongen heeft haar en haar zelfvertrouwen echt geen goed gedaan.quote:Op zondag 5 november 2006 00:08 schreef moowriece het volgende:
De ex van Nena is boos?? Schrijft haar niets terug?? Wat een eikel!
Ik verzeker je, daar is geen enkele kans op. Zou Bart nooit doen. Daar denk ik hem al aardig goed voor te kennen.quote:Op zondag 5 november 2006 00:09 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Zolang Lesley hem hoop en liefde geeft blijft Nena zijn kleine zusje![]()
Tenzij nena op een nacht plots een spontane trektocht bij bart begint.. ( Beetje alcohol erbij.. oei oei.. viuurwerk )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |