Hij heeft geen idee wat er speelt en ik denk dat Nena het niet makkelijk durft te zeggen. Lastig.quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:20 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Bart !!!!!!!!! Neem haar mee naar een stil plekje om te praten !!
Ja, wat een dumbo, die Bart. Alle hints ziet ie niet!!!!quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij heeft geen idee wat er speelt en ik denk dat Nena het niet makkelijk durft te zeggen. Lastig.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:23 schreef moowriece het volgende:
Oeps Nena, kijk zo in je kruis. Heb je dat scanman? ;-)
Vind je het gek? Die jongen zweeft op een wolk en krijgt niet al te veel meer mee van andere mensen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:24 schreef moowriece het volgende:
[..]
Ja, wat een dumbo, die Bart. Alle hints ziet ie niet!!!!
Ja iedereen heeft het door, behalve Bartquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:25 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ze hebben door dat er iets speelt, maar weten niet wat. Ze zien dat ze elkaar negeren....
Al begrijpt hij haar hints ook de helft van de tijd nietquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:26 schreef Frosting het volgende:
Bart denkt nog aan de zwoele zoentjes met het paardenmeisje
Reken erop dat dat wel mee valt. Ze weten toch al precies wat ze voor elkaar voelen. Zonder camera's wil je niet weten wat er allemaal al zou zijn gebeurd. Maar ja, dat is nou eenmaal niet aan de orde.quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:27 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Al begrijpt hij haar hints ook de helft van de tijd niet![]()
Misschien had er dan juist niks gebeurd. Roeien met de riemen die je hebt is het ook in het huisquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Reken erop dat dat wel mee valt. Ze weten toch al precies wat ze voor elkaar voelen. Zonder camera's wil je niet weten wat er allemaal al zou zijn gebeurd. Maar ja, dat is nou eenmaal niet aan de orde.
nena zal nooit om contactpunten Bart wegstemmen, alleen als ze bart niet meeer mag door of jalouzie of een stomme actie.quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:33 schreef happyme28 het volgende:
Stephan begint nu toch weer over het wegstemmen van Bart. Zodra hij de mogelijkheid heeft bij een meerderheid van stemmen, wil hij Bart eruit krijgen. Hij wil de 'nieuwe' in zijn groepje zodat hij een meerderheid heeft. Hij geeft als reden dat hij Bart eruit wil, omdat dan de meeste contactpunten vrijkomen. Hij denkt dat hij Nena meekrijgt om tegen Bart te stemmen.
Idd ik versta stephan eveline en ... niet eens meerquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:29 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Wat een K** herrie die film !
quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:33 schreef happyme28 het volgende:
Stephan begint nu toch weer over het wegstemmen van Bart. Zodra hij de mogelijkheid heeft bij een meerderheid van stemmen, wil hij Bart eruit krijgen. Hij wil de 'nieuwe' in zijn groepje zodat hij een meerderheid heeft. Hij geeft als reden dat hij Bart eruit wil, omdat dan de meeste contactpunten vrijkomen. Hij denkt dat hij Nena meekrijgt om tegen Bart te stemmen.
Kijk dan naan Bright Lights, Big City met Michael J. Fox!! Veel leuker, waarom kijken ze daar niet naar?quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:33 schreef Gast_op_afstand het volgende:
pfff zie net dat die film nog 3 kwartier duurt.... gaap !
Wil je daar een serieus antwoord op ? ....quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
... Heeft die vent echt een plaat voor z'n kop ?
Ja dat basseert hij neem ik aan op de stemming van gisteren, maar hij is wel erg naief.quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ten eerste zal die regel dat het unaniem moet echt niet veranderen. Dan is het programma zo afgelopen. En Nena meekrijgen? Heeft die vent echt een plaat voor z'n kop ?
Staat hier ook aanquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:35 schreef moowriece het volgende:
[..]
Kijk dan naan Bright Lights, Big City met Michael J. Fox!! Veel leuker, waarom kijken ze daar niet naar?
Stephan kan zoveel willen, maar dan vergeet hij even dat die "nieuwe" dus al wel 6 weken Gouden Kooi heeft kunnen kijken, en dus precies weet hoe onbetrouwbaar welke bewoner is....... en dan staat Stephan toch wel bovenaan, met Evilene met stip op de 2de plaats.quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:33 schreef happyme28 het volgende:
Stiekeme briefjesquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:36 schreef scanman01 het volgende:
Lesley hoort dit ook natuurlijk (tenminste, zou kunnen) en dan mag ze dus niets zeggen morgen
Of de 'reserve bewoners' staan vanaf het begin al vast en mogen het programma niet kijken ofzo.quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Stephan kan zoveel willen, maar dan vergeet hij even dat die "nieuwe" dus al wel 6 weken Gouden Kooi heeft kunnen kijken, en dus precies weet hoe onbetrouwbaar welke bewoner is....... en dan staat Stephan toch wel bovenaan, met Evilene met stip op de 2de plaats.
Mocht hij een nieuwe dus "mee kunnen krijgen" dan gaat hem dat op een later punt opbreken, want een nieuwe die zich bij dat groepje aansluit doet dat in de wetenschap dat hij met slangen samenwerkt, en die kan dus op een bepaald moment niet anders doen dan die slangen er uit gooien.
Ilona zei dat hij al bijna een uur bij de testimonial zit, volgens mij.quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:38 schreef moowriece het volgende:
Waarom zien we geen ENKEL shot van Brian?? Waar is ie die klojo?????
Nee, Angelique had nog een schuld bij Nicolaas. Die had hij kwijtgescholden. Maar de punten die hij nog had, die zijn weg (ca. 25 geloof ik).quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:38 schreef scanman01 het volgende:
Dan gezeur over die punten van Nicolaas snap ik ook niet trouwens. Toen Nicolaas net weg was, zei Eveline al dat Angelique de punten van Nicolaas had gekregen. Angelique zelf zei dat ook. En nu zijn ze opeens gestolen?
Zou kunnen maar dat wil dus zeggen dat er reserve-bewoners ergens in afzondering zijn?? Tot mogelijk een jaar na het begin van de Gouden Kooi??quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of de 'reserve bewoners' staan vanaf het begin al vast en mogen het programma niet kijken ofzo.
Wie weet wat JdM allemaal bedenkt.
Ja, wie gelooft dat? Hij moet wel een complete zenuwinzinking hebben dan.quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ilona zei dat hij al bijna een uur bij de testimonial zit, volgens mij.
Lijkt mij ook sterk. Maar ze kunnen wel vragen het programma niet te kijken. Is niet te controleren natuurlijk, maar als ze bij intrede laten merken dat ze meer weten dan mogelijk is, staan ze meteen weer buiten.quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou kunnen maar dat wil dus zeggen dat er reserve-bewoners ergens in afzondering zijn?? Tot mogelijk een jaar na het begin van de Gouden Kooi??
Lijkt me sterk... maar het zou kunnen.
" Loden kooi "quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou kunnen maar dat wil dus zeggen dat er reserve-bewoners ergens in afzondering zijn?? Tot mogelijk een jaar na het begin van de Gouden Kooi??
Lijkt me sterk... maar het zou kunnen.
Dat doen ze toch zelf. Die tv kan zachter hoor, dat vroegen ze net ook de hele tijd.quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:44 schreef scanman01 het volgende:
De regie baalt vast ook als een stekker dat het gesprek tussen die drie nauwelijks te volgen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |