Ah, dat zal wel es heel goed de oorzaak kunnen zijn..quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:34 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik denk datr Nena bij de testimonials heeft gehoord dat het allemaal in beeld is geweest en ze nu daar zwaar van baaldt ...
De telefoon ging en weg was hij.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tijdens een film? Denk het niet. Of het moet zijn eigen keuze zijn.
Hij kan er niet meer tegen dat Nena hem negeert.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik dacht dat de telefoon ging.... en toen Brian op stondquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zouden ze nooit doen neem ik aan. Zou wel héél erg dom zijn.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:34 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik denk datr Nena bij de testimonials heeft gehoord dat het allemaal in beeld is geweest en ze nu daar zwaar van baaldt ...
hee, alles voor de kijkcijfers he???quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zouden ze nooit doen neem ik aan. Zou wel héél erg dom zijn.
Ik lees het ja. Weet verder niet wat er allemaal gebeurd is vanavond, maar zal ongetwijfeld iets met Brian te maken hebben.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:38 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Hé scan, "onze"Nena zit er even zwaar doorheen ....
Daarom zouden ze het nooit zeggen, want dan flikt ze het nooit weer.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:39 schreef moowriece het volgende:
[..]
hee, alles voor de kijkcijfers he???![]()
Kan zijn dat ze gevraagd hebben wat ze nu echt van Brian vindt oid. Ze is niet dom, dus die snapt heus wel waar dat vandaan komt lijkt me.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zouden ze nooit doen neem ik aan. Zou wel héél erg dom zijn.
Ja.. maar als ze haar reactie voor in de uitzending willen.. zullen ze toch iets hebben moeten zeggen... En we hebben al vaker onbegrijpelijke regie acties meegemaakt bij onze Talpa vrienden....quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daarom zouden ze het nooit zeggen, want dan flikt ze het nooit weer.
Bart is soms een enorme lomperik. Hij moet het handboek over vrouwen van Lesley maar eens beter bestuderenquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:36 schreef happyme28 het volgende:
Dat zou ook nog wel eens kunnen. Zonder dat denk ik ook dat ze behoorlijk spijt heeft van wat ze gedaan heeft.
Brian is verdwenen. Naar testimonials misschien?
Ook wel jammer dat Bart niet ziet dat Nena ergens mee zit. Had ie ff met haar kunenn lullen ofzo. Maar dat is ook typisch mannen(Brian uitgezonderd
)
Nou inderdaad, kan dat mens niet eens 5 min. haar mondje gesloten houden.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:50 schreef Gast_op_afstand het volgende:
kan iemand dat kussen even IN natasia stoppen.
What else is new? Ilona is alleen geinteresseerd als ze dingen krijgt. Ilonaquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:02 schreef Frosting het volgende:
Ilona lijkt ook een beetje verveeld?
quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:03 schreef moowriece het volgende:
Scanman, er is weer mooi shot te capturen van Beauty & the Beast op stream 4
Hoezo?? Leg uit?? Te oud of zo?quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:07 schreef Frosting het volgende:
Ik weet niet.. Ilona lijkt me wel oke. Wel een beetje een dood vogeltje
Ze ziet hem aankomen! Ik denk dat Nena niet meer wil..jammer voor ons..quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:09 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik ben benieuwd of Brian zometeen weer op de bedrand een monoloog gaat afsteken ; -)
Voor de film was het net zo erg.. zoniet erger.. Af en toe een steels bijna.. schuldig/bang blik richting Bart..quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:11 schreef scanman01 het volgende:
Ze kijkt idd niet blij, maar dat kan ook aan de film liggen.
[afbeelding]
Bart weet niet wat hij hoort als zij het vertelt. Dat geldt ook voor alle anderen in het huis denk ik. Volgens mij heeft niemand ook maar een flauw vermoeden dat er al zoiets is gebeurd in de villa. Eveline zal haar zeker meteen als 'slet' bestempelen denk ik. Als de regie op Nena heeft zitten inpraten, zijn ze knap dom bezig geweest. Dat kan er maar zo voor zorgen dat Nena het huis uit stapt..... en dat willen ze absoluut niet.quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:12 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Voor de film was het net zo erg.. zoniet erger.. Af en toe een steels bijna.. schuldig/bang blik richting Bart..
Niet echt een type waar je mee kunt lachen. Beetje een doosje.quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:09 schreef moowriece het volgende:
[..]
Hoezo?? Leg uit?? Te oud of zo?
testimonials? wat is dat?quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:15 schreef happyme28 het volgende:
Brian is inderdaad naar testimonials. Iedereen vindt het inderdaad lang duren. Nena is weggelopen om haar schoenen uit te doen.
Daar zat ik ook op te wachten... Bart zat echter nog teveel op een roze wolkquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:17 schreef scanman01 het volgende:
Als Nena zich echt geen raad meer weet, gaat ze nog wel naar Bart toe
Gesprek met de redactie. Een soort 'biecht'. Die worden voor de tv uitzending gebruikt. Commentaar van de bewoners op de gebeurtenissen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |