Ja echt lollig... redactie 'LIVE MUZIEK'. Bart: Live muziek?? nee joh.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:59 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Het plasmascherm geeft ook suggesties... hahaha De redactie ziet het wel zitten ; -)))
Ja, maar een potjse schaken.. beetje dollen moet kunnen ! Ze zijn ook maatjes !quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:09 schreef happyme28 het volgende:
Die is veel te druk met Lesley bezig joh.
Ja, maar nu heeft hij even geen tijd voor haar. Hij kijkt niet eens even naar haar om. Als je haar ziet zitten, zou je er toch direct naartoe lopen als het je maatje is.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:10 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ja, maar een potjse schaken.. beetje dollen moet kunnen ! Ze zijn ook maatjes !
Inderdaad, ik zou haar even een knuffel geven om d'r op te vrolijken. Of doe ik nu net als Brian??quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:11 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja, maar nu heeft hij even geen tijd voor haar. Hij kijkt niet eens even naar haar om. Als je haar ziet zitten, zou je er toch direct naartoe lopen als het je maatje is.
Ze is dolverliefd op Bart maar weet dat ze geen kans (meer) bij hem maakt. En wat dan? Brian? Nee, dus..quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:13 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Nena is ook haar spontane : Ik ga bart eens dollen momenten kwijt... Eerst zoch ze hem weleens op en zei: Hé, vermaak me! Ik vond dat soort acties wel leuk!
Ik denk dat ze heimelijk verliefd op Bart is.. en dat gedoe van vanacht.. meer lust en aandacht was... Soort tegenreactie...
Het gaat er niet om wat er gedaan wordt, maar wie het doet. Maar ik denk ook dat ze Bart leuker vind dat ze wil toegeven, maar ik denk ook dat ze 'm eigenlijk te oud vindt.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:13 schreef moowriece het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zou haar even een knuffel geven om d'r op te vrolijken. Of doe ik nu net als Brian??
Eigenlijk hè... Het is een vrouw.. we kunnen wel tig dingen bedenken , we zullen het toch nooit snappen .quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:16 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat er gedaan wordt, maar wie het doet. Maar ik denk ook dat ze Bart leuker vind dat ze wil toegeven, maar ik denk ook dat ze 'm eigenlijk te oud vindt.
Ach, wat is leeftijd nou? Ik vind het helemaal geen groot leeftijdsverschil hoor. En vergeet niet dat Lesley ook (pas) 20 is.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:16 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat er gedaan wordt, maar wie het doet. Maar ik denk ook dat ze Bart leuker vind dat ze wil toegeven, maar ik denk ook dat ze 'm eigenlijk te oud vindt.
Bart vind het ook geen probleem, dat heeft hij al meerdere keren tegen Nena gezegd, maar Nena vindt hem te oud heeft ze vanaf het begin gezegd. Misschien dat ze daar nu spijt van heeft, maar ze maakt ook steeds grapjes over zijn leeftijd en dat hij oud is en zij jong.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:18 schreef moowriece het volgende:
[..]
Ach, wat is leeftijd nou? Ik vind het helemaal geen groot leeftijdsverschil hoor. En vergeet niet dat Lesley ook (pas) 20 is.
Idd, de ziel van een vrouw is tig complex. Je moet een Phd hebben om het te kunnen begrijpen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:17 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Eigenlijk hè... Het is een vrouw.. we kunnen wel tig dingen bedenken , we zullen het toch nooit snappen .![]()
Gelóóf me. zelfs dát helpt niet !quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:20 schreef moowriece het volgende:
[..]
Idd, de ziel van een vrouw is tig complex. Je moet een Phd hebben om het te kunnen begrijpen.![]()
Ik zat precies hetzelfde te denken. Ik hoop het toch echt niet.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:21 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Met de blik die nena heeft zou je bijna denken dat ze op het punt staat haar koffer te pakken !
Ah, wellicht kan happeme28 hiermee helpen? Zij sporeekt uit ervaring ???quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:21 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Gelóóf me. zelfs dát helpt niet !![]()
Wie is hij? Bart of Brianquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:22 schreef Gast_op_afstand het volgende:
( Brian denkt: voordat Bart daar gaat zitten... ( want die zitten meestal naast elkaar , daar zat hij gisteren nog over te klagen bij Nena ))
HIj = Brian , hij vertelde gisteren dat hij het niet leuk vond hoe Bart en nena met elkaar om gingen, en dat ze nooit eens naar hem (Brian) toe kwam uit zichzelf... Hij was bijna ziellig gisteren.. maar kkreeg er wel een handjob door... (medelijden)quote:
Hahaha, nou als ik een inschatting moet maken, denk ik dat ze niet echt iets met Bart wil beginnen, maar wel zijn aandacht wil en op een of andere manier Brian gebruikt om Bart jaloers te maken. Maar als Bart ineens zou zeggen dat hij Nena wel ziet zitten, dan wil ze niet meer denk ik.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:23 schreef moowriece het volgende:
[..]
Ah, wellicht kan happeme28 hiermee helpen? Zij sporeekt uit ervaring ???![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:24 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Once upaon a time in Mexico ( rtl5)
quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Volgens mij kijken ze RTL5 "Once upon a time in Mexico"
Edit: Wat hij zegt...
[..]
Dank je, happyme28 voor je grondige analyse. Niet vreemd dat mannen daar soms superquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:27 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hahaha, nou als ik een inschatting moet maken, denk ik dat ze niet echt iets met Bart wil beginnen, maar wel zijn aandacht wil en op een of andere manier Brian gebruikt om Bart jaloers te maken. Maar als Bart ineens zou zeggen dat hij Nena wel ziet zitten, dan wil ze niet meer denk ik.
Enne... zo ben ik dus nietmaar ken zulke meiden wel
maar het is dan niet slecht bedoeld, maar gewoon een soort van bevestiging dat ze de moeite waar zijn. Maar... niet alle vrouwen zijn over een kam te scheren he
![]()
Tsss... alleen daarom al zou ik 'm niet moeten. Welke vriend verbiedt nou een vriendin om met een andere vriend om te gaan. Wat is Nena Brian nou verplicht?? Niets toch.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:25 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
HIj = Brian , hij vertelde gisteren dat hij het niet leuk vond hoe Bart en nena met elkaar om gingen, en dat ze nooit eens naar hem (Brian) toe kwam uit zichzelf... Hij was bijna ziellig gisteren.. maar kkreeg er wel een handjob door... (medelijden)
Ik hoor de voice over al:" wat gaat er door Nena heen? Vergeeft ze het Brian? Of verlangt ze naar een nieuwe hete nacht met hem? Kijk volgende week weer naar een nieuwe aflevering van De Gouden Kooi!"quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:27 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Hoezo lichaamstaal... Nena kruipt weg bij Brian in haar schulp... En Brian durft nog niet eens naar haar te kijken... Volgens mij kun je met een mes daar door de negatieve spanning tussen die twee heen snijden.
Hij kan het met wel meer personeel goed vindenquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:07 schreef happyme28 het volgende:
Bart en Marc mogen elkaar wel. Erg leuk.
Ja, van die jaloerse types. Kunnen bloedlink zijn ook.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:30 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Tsss... alleen daarom al zou ik 'm niet moeten. Welke vriend verbiedt nou een vriendin om met een andere vriend om te gaan. Wat is Nena Brian nou verplicht?? Niets toch.
Tijdens een film? Denk het niet. Of het moet zijn eigen keuze zijn.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:36 schreef happyme28 het volgende:
Brian is verdwenen. Naar testimonials misschien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |