Scan.. sinds wanneer geloof jij dat wat niet mag ...niet gebeurt?quote:Op zondag 5 november 2006 02:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]... Meen je dat? Iemand die erin gaat mag dat nooit zeggen, dus je zult nooit weten van iemand dat hij/zij erin gaat
Niet doorvertellen hequote:Op zondag 5 november 2006 02:42 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Scan.. sinds wanneer geloof jij dat wat niet mag ...niet gebeurt?![]()
Goed... Stoot aankomende woensdag om exact 24:00 uur je teen en roep drie keer: FOK FOk Fok !!!quote:
quote:Op zondag 5 november 2006 02:45 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Goed... Stoot aankomende woensdag om exact 24:00 uur je teen en roep drie keer: FOK FOk Fok !!!
quote:Op zondag 5 november 2006 02:42 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Scan.. sinds wanneer geloof jij dat wat niet mag ...niet gebeurt?![]()
Ik zou voor de zelfbenoemde "koning" gaan.. Stephan dus. Als je het heel goed weet te spelen kun je Evilene, Ilona en Sylvia wel meekrijgen, want die weten immers best dat het een onbetrouwbare praatjesmaker is.quote:Op zondag 5 november 2006 02:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wie kan ik er het beste uitstemmen om zo veel mogelijk stemmen voor me te krijgen. (wie is dus het minst gelieft?)
Leuk hoor... maar gaan we nu niet af op voorkeur?quote:Op zondag 5 november 2006 02:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou voor de zelfbenoemde "koning" gaan.. Stephan dus. Als je het heel goed weet te spelen kun je Evilene, Ilona en Sylvia wel meekrijgen, want die weten immers best dat het een onbetrouwbare praatjesmaker is.
Als je die maar eenmaal uit dat groepje hebt weggewerkt dan valt het uiteen, Evilene en Sylvia hebben de kwaliteiten niet om dat groepje te leiden en Ilona al helemaal niet.
De rest van dat groepje is dan ook wel weg te krijgen (zonder Stephan vindt Evilene het helemaal dramatisch saai daar, tenzij haar Maikel de nieuwe bewoner wordt) Ilona kun je aan het twijflen brengen met de argumenten van Bart van vanavond, alleen Sylvia zal lastig worden.
Dus dan hou je over:
Natasia (makkelijk zat, die vliegt ondertussen wel een keer zo erg uit dr dak dat ze niet meer te handhaven is)
BBN..... en dat wordt lastig, hoewel ik me aan de ene kant wel afvraag hoe lang Nena dit vol gaat houden, aan de andere kant verbaast het me niets als ze daar 2 jaar lang op dr gemak zit te zitten... beetje puzzelen, die vermaakt zich wel, zolang ze het stappen en shoppen niet echt gaat missen.
Ja ziets, maar ik denk dat het nu nog wel even duurt voordat er iemand uit gaat, of wordt gestemd.quote:Op zondag 5 november 2006 02:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou voor de zelfbenoemde "koning" gaan.. Stephan dus. Als je het heel goed weet te spelen kun je Evilene, Ilona en Sylvia wel meekrijgen, want die weten immers best dat het een onbetrouwbare praatjesmaker is.
Als je die maar eenmaal uit dat groepje hebt weggewerkt dan valt het uiteen, Evilene en Sylvia hebben de kwaliteiten niet om dat groepje te leiden en Ilona al helemaal niet.
De rest van dat groepje is dan ook wel weg te krijgen (zonder Stephan vindt Evilene het helemaal dramatisch saai daar, tenzij haar Maikel de nieuwe bewoner wordt) Ilona kun je aan het twijflen brengen met de argumenten van Bart van vanavond, alleen Sylvia zal lastig worden.
Dus dan hou je over:
Natasia (makkelijk zat, die vliegt ondertussen wel een keer zo erg uit dr dak dat ze niet meer te handhaven is)
BBN..... en dat wordt lastig, hoewel ik me aan de ene kant wel afvraag hoe lang Nena dit vol gaat houden, aan de andere kant verbaast het me niets als ze daar 2 jaar lang op dr gemak zit te zitten... beetje puzzelen, die vermaakt zich wel, zolang ze het stappen en shoppen niet echt gaat missen.
De vraag was wie als eerste weg te werken..... en Bart eruit krijgen lukt je echt niet unaniem, dus die moet je er uittreiteren als de hut al een stuk leger is.quote:Op zondag 5 november 2006 02:51 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Leuk hoor... maar gaan we nu niet af op voorkeur?
Is het niet de bedoeling dat je die villa wint? Dan moet je Bart eruit trappen... Nena op Brian spietsen ( zonder zoenen)... de rest verdwijnt vanzelf omdat evil niet douched... en die raak je kwijt door de kladbokken te verbranden.
Ik pest je maar een beetjequote:Op zondag 5 november 2006 02:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
De vraag was wie als eerste weg te werken..... en Bart eruit krijgen lukt je echt niet unaniem, dus die moet je er uittreiteren als de hut al een stuk leger is.
Je moet eerst de overbodige ballast kwijt, dus dat is Group SESI (Stephan Evilene Sylvia Ilona)
Want?? Aan bakboord zwemmen haaien?!quote:Op zondag 5 november 2006 03:00 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Prima! ( Zolang Ik aan stuurboord sta ; -) )
quote:Op zondag 5 november 2006 03:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Want?? Aan bakboord zwemmen haaien?!![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 03:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Want?? Aan bakboord zwemmen haaien?!![]()
Tsja... zo kon je m ook bekijken... ik zat gelijk in een "Acda & de Munnik" modus.quote:Op zondag 5 november 2006 03:04 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
De ontvanger staat bakboord en de gever stuurboord ( Ik "las" slechts je emoticon )
Not without an invitation at my place dearquote:Op zondag 5 november 2006 03:10 schreef Gast_op_afstand het volgende:
I don't get invited, I show up !
Who's talking about youre place? And about that "dear" :quote:Op zondag 5 november 2006 03:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Not without an invitation at my place dear![]()
In that case: show up where ever you please... I won't be there anyway dearquote:Op zondag 5 november 2006 03:13 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Who's talking about youre place? And about that "dear" :![]()
Scanman, please!quote:Op zondag 5 november 2006 01:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze is echt uren lang door Brian in een bepaalde trance gebracht. Dat kun je rustig geloven. Hij heeft haar uren lang als een prinses behandeld, lieve dingen tegen haar gezegd en haar een enorm goed gevoel gegeven. Hij heeft haar gewoon op een zeer effectieve manier verleid (waar Nena blijkbaar zeer gevoelig voor is) en na uren was Nena's weerstand gebroken en is ze mee gegaan in die trance. Ze brak het alleen na een seconde of 30 wel af. Toen belandde ze toch weer opeens op de aarde terug.
Een soort Etienne - Sabjequote:Op zondag 5 november 2006 01:04 schreef scanman01 het volgende:
Brian heeft hun nachtelijke klik gewoon heel anders opgevat dan nena. Het is niet Nena die 's nachts naar hem toekomt, maar andersom. Iedere keer weer. Nena had hem misschien toen direct weg moeten sturen, maar heeft dat niet gedaan... en daarom heeft ze Brian een verkeerde indruk gegeven. Voor Nena was het veel speelser dan Brian, en daar is hij nu gefrustreerd over.
Goeie praatquote:Op zondag 5 november 2006 03:51 schreef beerking het volgende:
brian .. wat een aap is het wtf, loopt ie wat aan zijn pik te trekken aait ie s'avonds nena wat over haar hoofd heen aaien met zijn beerhanden.
en dan loopt ie ook nog lauwe but over haar hand heen te beren wat een zwijn je die brian.
gatverdamme....
brian kan beter natasia in haar reet gaan naaien want die 2 passen veel beter bij elkaar.
nena kan veel beter hier heen komen dan gaan we lekker een jointje roken en dan kan ze ondertussen lekker aan jimmy komen zuigen.
lekker tog of niet dan ??
Ik lees net op de Talpa site dat sylvia al naar de stallen is.. Dus ik denk dat zij het is in dit geval.quote:Op zondag 5 november 2006 11:30 schreef happyme28 het volgende:
Nee, ik zat ook al te kijken. Maar ik heb Sylvia ooit iets horen zeggen waaruit ik opmaakte dat er 's ochtends ook nog iemand of meer personen de paarden bereden. Moet ook wel, want anders krijgen ze te weinig beweging.
Mag alleen in het weekend he. Morgen moeten ze weer om 9 uur aan het ontbijt zitten.quote:Op zondag 5 november 2006 12:02 schreef scanman01 het volgende:
Ze beginnen zo langzamerhand ook met uitslapen in dgk volgens mij.
Hij is gevraagd (en Nena ook maar die wil niet) om mee te werken aan een promo voor dat Mundo gebeuren.quote:Op zondag 5 november 2006 12:08 schreef scanman01 het volgende:
Hoe zit dat nou met die date voor Brian dan??? Sinds wanneer mag je daten in de gouden kooi
Stream 1 en 3 kloppen niet qua verhouding. 2 en 4 wel.quote:Op zondag 5 november 2006 12:14 schreef blomst het volgende:
Om de eerste stream lijken de bewoners dikker dan ope tweede stream
Dat heeft dan een vrij grote kans van slagen denk ik (voor een korte tijd dan). De meiden die reageren kennen Brian al van de streams en tv. En Brian kijkt niet zo nauw denk ikquote:Op zondag 5 november 2006 12:16 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hij is gevraagd (en Nena ook maar die wil niet) om mee te werken aan een promo voor dat Mundo gebeuren.
Je mag mensen laten komen, maar je mag er alleen niet uit. Het mogen geen vrienden, kennissen of familie zijn heb ik begrepen. Geen idee waar precies de grens ligt, maar als het een relatie zou worden, neem ik aan dat het niet meer mag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |