Scan.. sinds wanneer geloof jij dat wat niet mag ...niet gebeurt?quote:Op zondag 5 november 2006 02:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]... Meen je dat? Iemand die erin gaat mag dat nooit zeggen, dus je zult nooit weten van iemand dat hij/zij erin gaat
Niet doorvertellen hequote:Op zondag 5 november 2006 02:42 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Scan.. sinds wanneer geloof jij dat wat niet mag ...niet gebeurt?![]()
Goed... Stoot aankomende woensdag om exact 24:00 uur je teen en roep drie keer: FOK FOk Fok !!!quote:
quote:Op zondag 5 november 2006 02:45 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Goed... Stoot aankomende woensdag om exact 24:00 uur je teen en roep drie keer: FOK FOk Fok !!!
quote:Op zondag 5 november 2006 02:42 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Scan.. sinds wanneer geloof jij dat wat niet mag ...niet gebeurt?![]()
Ik zou voor de zelfbenoemde "koning" gaan.. Stephan dus. Als je het heel goed weet te spelen kun je Evilene, Ilona en Sylvia wel meekrijgen, want die weten immers best dat het een onbetrouwbare praatjesmaker is.quote:Op zondag 5 november 2006 02:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wie kan ik er het beste uitstemmen om zo veel mogelijk stemmen voor me te krijgen. (wie is dus het minst gelieft?)
Leuk hoor... maar gaan we nu niet af op voorkeur?quote:Op zondag 5 november 2006 02:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou voor de zelfbenoemde "koning" gaan.. Stephan dus. Als je het heel goed weet te spelen kun je Evilene, Ilona en Sylvia wel meekrijgen, want die weten immers best dat het een onbetrouwbare praatjesmaker is.
Als je die maar eenmaal uit dat groepje hebt weggewerkt dan valt het uiteen, Evilene en Sylvia hebben de kwaliteiten niet om dat groepje te leiden en Ilona al helemaal niet.
De rest van dat groepje is dan ook wel weg te krijgen (zonder Stephan vindt Evilene het helemaal dramatisch saai daar, tenzij haar Maikel de nieuwe bewoner wordt) Ilona kun je aan het twijflen brengen met de argumenten van Bart van vanavond, alleen Sylvia zal lastig worden.
Dus dan hou je over:
Natasia (makkelijk zat, die vliegt ondertussen wel een keer zo erg uit dr dak dat ze niet meer te handhaven is)
BBN..... en dat wordt lastig, hoewel ik me aan de ene kant wel afvraag hoe lang Nena dit vol gaat houden, aan de andere kant verbaast het me niets als ze daar 2 jaar lang op dr gemak zit te zitten... beetje puzzelen, die vermaakt zich wel, zolang ze het stappen en shoppen niet echt gaat missen.
Ja ziets, maar ik denk dat het nu nog wel even duurt voordat er iemand uit gaat, of wordt gestemd.quote:Op zondag 5 november 2006 02:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou voor de zelfbenoemde "koning" gaan.. Stephan dus. Als je het heel goed weet te spelen kun je Evilene, Ilona en Sylvia wel meekrijgen, want die weten immers best dat het een onbetrouwbare praatjesmaker is.
Als je die maar eenmaal uit dat groepje hebt weggewerkt dan valt het uiteen, Evilene en Sylvia hebben de kwaliteiten niet om dat groepje te leiden en Ilona al helemaal niet.
De rest van dat groepje is dan ook wel weg te krijgen (zonder Stephan vindt Evilene het helemaal dramatisch saai daar, tenzij haar Maikel de nieuwe bewoner wordt) Ilona kun je aan het twijflen brengen met de argumenten van Bart van vanavond, alleen Sylvia zal lastig worden.
Dus dan hou je over:
Natasia (makkelijk zat, die vliegt ondertussen wel een keer zo erg uit dr dak dat ze niet meer te handhaven is)
BBN..... en dat wordt lastig, hoewel ik me aan de ene kant wel afvraag hoe lang Nena dit vol gaat houden, aan de andere kant verbaast het me niets als ze daar 2 jaar lang op dr gemak zit te zitten... beetje puzzelen, die vermaakt zich wel, zolang ze het stappen en shoppen niet echt gaat missen.
De vraag was wie als eerste weg te werken..... en Bart eruit krijgen lukt je echt niet unaniem, dus die moet je er uittreiteren als de hut al een stuk leger is.quote:Op zondag 5 november 2006 02:51 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Leuk hoor... maar gaan we nu niet af op voorkeur?
Is het niet de bedoeling dat je die villa wint? Dan moet je Bart eruit trappen... Nena op Brian spietsen ( zonder zoenen)... de rest verdwijnt vanzelf omdat evil niet douched... en die raak je kwijt door de kladbokken te verbranden.
Ik pest je maar een beetjequote:Op zondag 5 november 2006 02:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
De vraag was wie als eerste weg te werken..... en Bart eruit krijgen lukt je echt niet unaniem, dus die moet je er uittreiteren als de hut al een stuk leger is.
Je moet eerst de overbodige ballast kwijt, dus dat is Group SESI (Stephan Evilene Sylvia Ilona)
Want?? Aan bakboord zwemmen haaien?!quote:Op zondag 5 november 2006 03:00 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Prima! ( Zolang Ik aan stuurboord sta ; -) )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |