Zekers, zolang ze achter elkaar staan is het sterkste front in het huis.quote:Op zondag 5 november 2006 02:11 schreef scanman01 het volgende:
Dit drietal heeft de andere bewoners wel messcherp door trouwens. Ze weten veel meer dan ik dacht. Dat is een goede zaak
Als dat waar is dan zijn ze weer het concept aan het "Fokken"quote:Op zondag 5 november 2006 02:17 schreef Myriam1978 het volgende:
ik denk dat Nicolaas is
Nena moet eerst zichzelf vinden... Al zou een figuyur als Bart erbij kunnen helpen.. maar die is dan meer vader en leraar... Lesley is perfect voor Bart.. Al moet Bart wat niveau bijgespijkerd worden.quote:Op zondag 5 november 2006 02:19 schreef scanman01 het volgende:
Pfff... lastig als ik nu zou moeten kiezen tussen Lesley en Nena. Maar de keuze is niet helemaal eerlijk, want van Lesley zie je natuurlijk lang niet zoveel. Dat kan wel een kreng zijn als ze ook in het huis had gezeten. Hoewel ik dat niet denk
Hmmm, dat laatste vind ik totaal niet. Dit is juist de charme van Bart. Wat mij betreft is hij prima zoals hij is en ontbreekt er niet zoiets als niveau ofzo. Hij heeft wat mij betreft voldoende niveau.quote:Op zondag 5 november 2006 02:21 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Nena moet eerst zichzelf vinden... Al zou een figuyur als Bart erbij kunnen helpen.. maar die is dan meer vader en leraar... Lesley is perfect voor Bart.. Al moet Bart wat niveau bijgespijkerd worden.
LOl.. ik verwachte al commentaar... Maar heb je hem weleens aan tafel zien zitten??quote:Op zondag 5 november 2006 02:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hmmm, dat laatste vind ik totaal niet. Dit is juist de charme van Bart. Wat mij betreft is hij prima zoals hij is en ontbreekt er niet zoiets als niveau ofzo. Hij heeft wat mij betreft voldoende niveau.
Ja hoor. Niets mis mee wat mij betreft. Maar nou heb ik al snel iets tegen op mensen met een zogenaamd niveau trouwens.quote:Op zondag 5 november 2006 02:24 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
LOl.. ik verwachte al commentaar... Maar heb je hem weleens aan tafel zien zitten??
Hahaha, mocht je wel willen, he? Ga je voor Nena????quote:Op zondag 5 november 2006 02:23 schreef HiDiHo het volgende:
Nou, ik zal het maar zeggen, heb net bevestiging binnen, ik ben de volgende bewoner.
Gefeliciteerd dan maarquote:Op zondag 5 november 2006 02:23 schreef HiDiHo het volgende:
Nou, ik zal het maar zeggen, heb net bevestiging binnen, ik ben de volgende bewoner.
Ik stem Eveline er als 1e uitquote:Op zondag 5 november 2006 02:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dan maar![]()
Daar gaat onze theorie dat een nieuwe bewoner (vrijwel) niets van het programma gezien mocht hebben.
Doe me een lol en doe Evilene de hatelijke groeten van me![]()
Probeer dan wel even alle anderen mee te krijgen.quote:
Cafeine vrijquote:Op zondag 5 november 2006 02:26 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Grinn, neem het niet te zwaar... het is al laat Teveel senseo is net zo slecht als teveel Port ; -)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |