abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43250192
quote:
Op zondag 5 november 2006 01:13 schreef shmoopy het volgende:

[..]

En dat gecombineerd met het feit dat ze hem niet wilde zoenen maar wel wilde aftrekken, als een soort van 'let's get it over with' geeft me een beetje een raar gevoel.
Kijk daar ben ik helemaal mee eens, zo interpreteer ik het helemaal...Zo raar...
"Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich." Hunther S. Thompson
pi_43250198
quote:
Op zondag 5 november 2006 01:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Er zit toch wel een duidelijk verschil tussen "iemand niet durven afwijzen" en "iemand gaan liggen aftrekken" en dat laatste is wat Nena gedaan heeft, en daar is ze niet echt toe gedwongen.
Ze had dat echt niet hoeven doen, en door het wel te doen heeft ze gewoon een signaal gegeven dat minimaal flink verwarrend voor Brian moet zijn.
Ze was te bang om hem af te wijzen. Maar dat had ze dus absoluut moeten doen. Zodat er duidelijkheid is. Geen geflikflooi aan mijn lijf en al dat serieuze gedoe. Klaar!
  zondag 5 november 2006 @ 01:16:53 #83
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_43250210
Laten we wel wezen: ze wisten dat er diverse camera's meedraaiden, iets uit jezelf doen wat je eigenlijk niet wilt toen terwijl een half miljoen mensen dat kunnen zien...
Misschien was het een "Let's get it over with" maar voor een meisje wat zo bezorgd is over haar reputatie (absoluut niet topless rondlopen bijvoorbeeld) heeft ze haar reputatie vannacht toch wel heel makkelijk een ander niveau gegeven.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_43250214
Ben toch benieuwd naar de wederzijdse reacties als de bewoners het de volgende week in de krant lezen..
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
  zondag 5 november 2006 @ 01:17:14 #85
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43250220
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_43250256
quote:
Op zondag 5 november 2006 01:14 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Ik hoor wel vaker dat zoenen intiemer wordt gevonden dan aftrekken. Sorry voor de vergelijking, maar hoertjes hebben dat ook altijd. En NEE ik vind Nena geen hoer, maar ik denk dat het iets van haar uit het verleden is, inderdaad iets van 'let's get it over with'
yep durfde ik niet te schrijven ...en je kan zelf verder gaan...
"Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich." Hunther S. Thompson
pi_43250257
quote:
Op zondag 5 november 2006 01:13 schreef happyme28 het volgende:
Wel een goed gesprek vind ik. Goed dat ze er zo over kunnen praten. Bart lost zo even Nena's probleem op.
Ik vind het mega-irritant dat Bart voor Nena moet spreken.
Ik ben het "ikweetniet" en "ikdurfniet" mentaliteit een beetje zat
  zondag 5 november 2006 @ 01:19:18 #88
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43250262
quote:
Op zondag 5 november 2006 01:16 schreef Leandra het volgende:
Laten we wel wezen: ze wisten dat er diverse camera's meedraaiden, iets uit jezelf doen wat je eigenlijk niet wilt toen terwijl een half miljoen mensen dat kunnen zien...
Misschien was het een "Let's get it over with" maar voor een meisje wat zo bezorgd is over haar reputatie (absoluut niet topless rondlopen bijvoorbeeld) heeft ze haar reputatie vannacht toch wel heel makkelijk een ander niveau gegeven.
Leest iemand mijn reacties wel? Daarin probeer ik al meerdere keren uit te leggen waarom Nena de camera's voor een moment was vergeten vannacht. Brian is echt uren met haar bezig geweest om haar op dat punt te brengen. Het was duidelijk dat hij vanaf het begin daar al naar toe werkte.
  zondag 5 november 2006 @ 01:20:00 #89
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43250276
Nog maar een keer dan:
-
quote:
Op zondag 5 november 2006 01:14 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ze is echt uren lang door Brian in een bepaalde trance gebracht. Dat kun je rustig geloven. Hij heeft haar uren lang als een prinses behandeld, lieve dingen tegen haar gezegd en haar een enorm goed gevoel gegeven. Hij heeft haar gewoon op een zeer effectieve manier verleid (waar Nena blijkbaar zeer gevoelig voor is) en na uren was Nena's weerstand gebroken en is ze mee gegaan in die trance. Ze brak het alleen na een seconde of 30 wel af. Toen belandde ze toch weer opeens op de aarde terug.
pi_43250285
Awww, ze blijft toch heel lief en schattig
pi_43250293
quote:
Op zondag 5 november 2006 01:16 schreef Leandra het volgende:
Onnozel kind. Bart heeft haar dus indirect net gezegd dat het wel erger is dan in de Palyboy te staan!
  zondag 5 november 2006 @ 01:21:26 #92
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43250310
Bart zegt dat hij niets hoeft terug te zien.

Wil hij zijn eerste ontmoeting met Lesley nooit meer terug zien????
pi_43250311
Brian lacht wel, maar hij is niet blij.
Hij zit echt diep ongelukkig aan te zien hoe Nena gek is op Bart.

Oh, en Bart maakt af en toe zo'n opmerking tegen/over Nena om aan te geven dat hij haar wel erg leuk vindt.
Zo blijft ze wel hangen ja.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  zondag 5 november 2006 @ 01:21:48 #94
139520 Gast_op_afstand
Check out any time you like,
pi_43250318
quote:
Op zondag 5 november 2006 01:19 schreef avonne het volgende:

[..]

Ik vind het mega-irritant dat Bart voor Nena moet spreken.
Ik ben het "ikweetniet" en "ikdurfniet" mentaliteit een beetje zat
Ik vind Nena best gegroeid in haar communicatie.. vergeet niet kind is 19.. op haar 15de uit huis vertrokken in een soort schijnwereld geleefd... Tuurlijk ze heeft verkeerde signalen afgegeven... maar wij hebben wel makkelijk kletsen vanachter de computer.
- but you can never leave!
  zondag 5 november 2006 @ 01:22:12 #95
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43250322
quote:
Op zondag 5 november 2006 01:20 schreef moowriece het volgende:
Awww, ze blijft toch heel lief en schattig
Nena is geweldig ...
  zondag 5 november 2006 @ 01:22:46 #96
139520 Gast_op_afstand
Check out any time you like,
pi_43250333
quote:
Op zondag 5 november 2006 01:21 schreef shmoopy het volgende:
Brian lacht wel, maar hij is niet blij.
Hij zit echt diep ongelukkig aan te zien hoe Nena gek is op Bart.

Oh, en Bart maakt af en toe zo'n opmerking tegen/over Nena om aan te geven dat hij haar wel erg leuk vindt.
Zo blijft ze wel hangen ja.
Eensch.
- but you can never leave!
  zondag 5 november 2006 @ 01:22:46 #97
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_43250334
quote:
Op zondag 5 november 2006 01:19 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Leest iemand mijn reacties wel? Daarin probeer ik al meerdere keren uit te leggen waarom Nena de camera's voor een moment was vergeten vannacht. Brian is echt uren met haar bezig geweest om haar op dat punt te brengen. Het was duidelijk dat hij vanaf het begin daar al naar toe werkte.
Ik lees je reacties wel, maar als Nena uit de trance is en er duidelijk spijt van heeft dan had ze dat direct duidelijk en eerlijk tegen Brian moeten zeggen...... eergisternacht ging hij ook al vrij ver, en zij ook... gisteren zal ze dus ook wel spijt hebben gehad, dan is het niet handig om de hele dag nix te zeggen en het 's avonds weer te laten gebeuren.
Vandaag heeft ze hem weer niet verteld (tot vanavond) dat ze het niet prettig vindt.
En dan zou het nog verstandig van haar zijn als ze het nog een keer apart tegen hem zou zeggen, want nu zou Brian nog kunnen zeggen dat ze gezegd heeft wat ze gezegd heeft omdat Bart erbij zat.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_43250349
quote:
Op zondag 5 november 2006 01:20 schreef scanman01 het volgende:
Nog maar een keer dan:
-
[..]
dáág!

daar is een hele simpele oplossing voor: je zegt wat je vindt, of dat nou is "vertel eens een leuke mop" of "rot op" maakt me niet uit.
Je gaat niet uren als een dooie erbij liggen

Je wilt toch niet zeggen dat Brian volleerd hypnotiseur is?
  zondag 5 november 2006 @ 01:24:02 #99
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_43250355
quote:
Op zondag 5 november 2006 01:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik lees je reacties wel, maar als Nena uit de trance is en er duidelijk spijt van heeft dan had ze dat direct duidelijk en eerlijk tegen Brian moeten zeggen...... eergisternacht ging hij ook al vrij ver, en zij ook... gisteren zal ze dus ook wel spijt hebben gehad, dan is het niet handig om de hele dag nix te zeggen en het 's avonds weer te laten gebeuren.
Vandaag heeft ze hem weer niet verteld (tot vanavond) dat ze het niet prettig vindt.
En dan zou het nog verstandig van haar zijn als ze het nog een keer apart tegen hem zou zeggen, want nu zou Brian nog kunnen zeggen dat ze gezegd heeft wat ze gezegd heeft omdat Bart erbij zat.
Misschien speelt ze wel 'hard to get'?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_43250358
quote:
Op zondag 5 november 2006 01:16 schreef moowriece het volgende:

[..]

Ze was te bang om hem af te wijzen. Maar dat had ze dus absoluut moeten doen. Zodat er duidelijkheid is. Geen geflikflooi aan mijn lijf en al dat serieuze gedoe. Klaar!
Mee eens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')