En daarbij is hij als een varken afgetrokken door Nena.quote:Op zondag 5 november 2006 12:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat heeft dan een vrij grote kans van slagen denk ik (voor een korte tijd dan). De meiden die reageren kennen Brian al van de streams en tv. En Brian kijkt niet zo nauw denk ik
Nou! Zeg dat wel.quote:Op zondag 5 november 2006 14:40 schreef scanman01 het volgende:
Wat zijn die lui secuur zeg, voor alleen maar een date-spotje.
Lijkt me ook enigszins ongeloofwaardig. En dat is een understatement. Misschien zijn ze bij de redactie flink aan het manipuleren ofzo?quote:Op zondag 5 november 2006 14:49 schreef avonne het volgende:
Ben ik nou gek of ben ik gek?
Poll op de talpa site
Vind jij dat de sfeer beter is geworden sinds het vertrek van Angelique en Nicolaas?
Ja! Het is beter zo! 6%
Nee, ik mis Nicolaas! 10%
Nee, ik mis Angelique! 82%
Nee, ik mis ze beiden! 2%
LOL... dat dat niet het eindpunt is hebben we toch ook al gezienquote:Op zondag 5 november 2006 14:49 schreef happyme28 het volgende:
Maar het feit dat hij gisteravond zei in het gesprek met Bart (en Nena) dat voor hem zoenen zeker niet het eindpunt is, zegt al genoeg over Brian voor mij.
Hoezo? Het is niet dat ze één van beide terug halen, dus het maakt de regie echt geen zak uit wat de uitslag van de poll is neem ik aan.quote:Op zondag 5 november 2006 14:51 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Lijkt me ook enigszins ongeloofwaardig. En dat is een understatement. Misschien zijn ze bij de redactie flink aan het manipuleren ofzo?
Weet ik veel, uit de gein ofzo. Kan me niet voorstellen dat dit representatief is. Verleden keer hadden ze de stemmen van de poll ervoor ook gewoon meegenomen naar de volgende vraag. Anyway, mij lijkt het stug.quote:Op zondag 5 november 2006 14:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo? Het is niet dat ze één van beide terug halen, dus het maakt de regie echt geen zak uit wat de uitslag van de poll is neem ik aan.
Maar ik vermoed dat wat we gezien hebben ook zeker nog lang niet het eindpunt is voor Brian.quote:Op zondag 5 november 2006 14:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... dat dat niet het eindpunt is hebben we toch ook al gezien
Dat denk ik absoluut. Als je de reacties leest van de site-bezoekers, is er niemand die schrijft "aah, wat erg! Angelique, we gaan je missenn!!!" of zo iets. Zelfs nog geen "jammer voor haar"quote:Op zondag 5 november 2006 14:51 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Lijkt me ook enigszins ongeloofwaardig. En dat is een understatement. Misschien zijn ze bij de redactie flink aan het manipuleren ofzo?
Ik denk dat het volgens Nena ook nooit anders is geweest. Voorgaande keren was hij gewoon wat aan het masseren. Alleen de laatste keer ging het wat verder. Brian bleek het serieuzer op te vatten dan Nenaquote:Op zondag 5 november 2006 15:08 schreef Day het volgende:
Maar ik begrijp ik nou goed dat de relatie tussen Nena en Brian weer gewoon terug is naar vrienden en verder geen gefriemel?
Lijkt mij wel het verstandigst, in ieder geval.
De vorige keer was het ook meer dan gefriemel, Scan.quote:Op zondag 5 november 2006 15:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat het volgens Nena ook nooit anders is geweest. Voorgaande keren was hij gewoon wat aan het masseren. Alleen de laatste keer ging het wat verder. Brian bleek het serieuzer op te vatten dan Nena
quote:Op zondag 5 november 2006 15:14 schreef Day het volgende:
[..]
De vorige keer was het ook meer dan gefriemel, Scan.
En daar deed zij net zo hard aan mee. Je moet het beeld van Nena, de onschuldige, die het allemaal maar ondergaat, toch maar los laten nu. Zeker na het trek-incident!![]()
Sylvia vindt het ook maar niks, aan haar gezicht te zien.quote:Op zondag 5 november 2006 15:15 schreef happyme28 het volgende:
Stephan, Evil, Ilona, Sylvia en Nena gaan een 20min. durend filmpje maken in het kader van een talkshow in combi met het hondenidee.
Stephan schijnt hier het een en ander over gehoord te hebben. Nena luistert echt met een blik van 'ik vertrouw je voor geen meter'.
Stefan is vast blijven zitten in de jaren 80, zowel qua kapsel, kleding en ideeën.quote:Op zondag 5 november 2006 15:20 schreef happyme28 het volgende:
Dat komt omdat Stephan alles al heeft bepaald zo lijkt het en het wordt de show van Stephan en Eveline.
Voor Nena was zoenen ook niet het eindpunt. En voor haar was een eventuele fotoreportage genanter geweest dan wat ze met Brian heeft gedaan, zei ze zelf. Wat Bart zei was in feite keihard voor Nena, dus als hij het geweten had, had hij het niet gezegd. Uit alles bleek, wat mij betreft, dat hij geen enkel idee heeft wat zich heeft afgespeeld.quote:Op zondag 5 november 2006 15:24 schreef Leandra het volgende:
Ik ben er helemaal niet zo zeker van dat Bart niet weet dat Nena Brian heeft liggen aftrekken.
Het zou me al niet verbazen als Brian het zelf verteld heeft (al was het maar uit bezitterigheid, en hij er vanuit gaat dat Bart afstandelijker naar Nena zal doen als hij het weet) en het is natuurlijk net zo goed mogelijk dat Lesley het hem verteld heeft.
Ik vind het namelijk een beetje te toevallig dat het gesprek vannacht zo'n wending nam, en Bart zo nadrukkelijk zei dat zoenen voor hem een eindpunt was.
Voor mij was het meer een "ik weet het, en ik vind dat je te ver gegaan bent" actie van Bart.
Tijd voor Nena om af te nokken daar. Ik dacht ook dat ze iets met Bart ging opzetten.quote:Op zondag 5 november 2006 15:24 schreef happyme28 het volgende:
Nena schiet weer in de 'ik weet het niet' mode. Ze begon goed, maar ze heeft al weer door dat ze alleen mooi mag zijn van Stephan.
En hij denkt serieus dat het een goed idee is. Dat is nog triester!quote:Op zondag 5 november 2006 15:26 schreef happyme28 het volgende:
Tsja een talkshow gecombineerd met het koppelen van asieldieren aan een baasje.
Dit is haar min of meer door de redactie in de maag gesplitst. Dat is ook waar Sylvia zo pissed over was, dat haar idee om een opvang voor dieren te realiseren en dan te koppelen aan een baasje, ineens door Nena gedaan moest worden en nu ook gecombineerd met die suffe tv-show van Stephan en Eveline.quote:Op zondag 5 november 2006 15:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tijd voor Nena om af te nokken daar. Ik dacht ook dat ze iets met Bart ging opzetten.
Ik denk dat Nena niet vies is van een lekker potje sexquote:Op zondag 5 november 2006 15:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]... Ik zie in Nena ook alles behalve een onschuldig meisje
![]()
Nena weet donders goed hoe het allemaal in elkaar steekt en gaat blijkbaar veel makkelijker met seks om dan de meeste meiden van haar leeftijd. Het was volgens mij ook niet de seksuele handeling die haar afgelopen nacht dwars zat, maar meer de reactie en het claimen van Brian. Nena is zeer zeker geen onschuldig meisje.
Oh.. en onder 'gefriemel' valt wat mij betreft ook trekken of vingeren. Vandaar dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |