Bart, brian gaat wel, maar stephan en nena weet ik niet?quote:Op zondag 5 november 2006 02:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Probeer dan wel even alle anderen mee te krijgen.
Net als cocacola zonder cokequote:Op zondag 5 november 2006 02:31 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Eeehmm wat heeft dat spul dan voor een nut ?![]()
Nena zeer zeker ook. Zonder problemen. Die kan Eveline ook niet uitstaan. Maar Stephan en nog een paar krijg je nooit mee ben ik bang.quote:Op zondag 5 november 2006 02:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bart, brian gaat wel, maar stephan en nena weet ik niet?
Tja.. zelfde reden als waarom jij koffie drinkt denk ik.quote:Op zondag 5 november 2006 02:31 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Eeehmm wat heeft dat spul dan voor een nut ?![]()
Spiegel stefan een winkans voor en plots is hij principeloos... (need more coffeequote:Op zondag 5 november 2006 02:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nena zeer zeker ook. Zonder problemen. Die kan Eveline ook niet uitstaan. Maar Stephan en nog een paar krijg je nooit mee ben ik bang.
Op wie kan ik dan het beste mijn pijlen richten ?quote:Op zondag 5 november 2006 02:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nena zeer zeker ook. Zonder problemen. Die kan Eveline ook niet uitstaan. Maar Stephan en nog een paar krijg je nooit mee ben ik bang.
Pijlen met hartjes of pijlen met gif?quote:Op zondag 5 november 2006 02:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Op wie kan ik dan het beste mijn pijlen richten ?
quote:Op zondag 5 november 2006 02:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Cola drink ik ook altijd zonder cafeine.
Wie kan ik er het beste uitstemmen om zo veel mogelijk stemmen voor me te krijgen. (wie is dus het minst gelieft?)quote:Op zondag 5 november 2006 02:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Pijlen met hartjes of pijlen met gif?
quote:
Heb je de poll meegekregen pasgeleden? Eveline, Sylvia en Ilona scoren het laagst.quote:Op zondag 5 november 2006 02:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wie kan ik er het beste uitstemmen om zo veel mogelijk stemmen voor me te krijgen. (wie is dus het minst gelieft?)
Proef je Uberhoubt nog wat dan? (of hoe je dat dan ook schrijft)quote:Op zondag 5 november 2006 02:37 schreef scanman01 het volgende:
[..].. Ja dat zeggen er meer. Ik heb de mazzel dat ik niet of nauwelijks verschil proef. Zelfde geldt voor koffie.
Oke... Port... Maar ik ga het bijna geloven.... Hoe kunnen we je straks herkennen?quote:Op zondag 5 november 2006 02:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wie kan ik er het beste uitstemmen om zo veel mogelijk stemmen voor me te krijgen. (wie is dus het minst gelieft?)
Jazeker. Zeer lekker zelfs. Cola wel enkel met bacardi erin natuurlijk.quote:Op zondag 5 november 2006 02:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Proef je Uberhoubt nog wat dan? (of hoe je dat dan ook schrijft)
quote:Op zondag 5 november 2006 02:40 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Oke... Port... Maar ik ga het bijna geloven.... Hoe kunnen we je straks herkennen?
Sylvia kan ik begrijpen, die kwam er als laatste bij en wordt nog steeds als allochtoom gezien.quote:Op zondag 5 november 2006 02:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb je de poll meegekregen pasgeleden? Eveline, Sylvia en Ilona scoren het laagst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |