Struisvogelpolitiek is niet vreemd voor zo' n vijftig procent van de bevolking, het siert je dat je niet zo bent.. maar ik snap het best... Laten we het een beetje middelen...quote:Op zondag 5 november 2006 01:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik lees je reacties wel, maar als Nena uit de trance is en er duidelijk spijt van heeft dan had ze dat direct duidelijk en eerlijk tegen Brian moeten zeggen...... eergisternacht ging hij ook al vrij ver, en zij ook... gisteren zal ze dus ook wel spijt hebben gehad, dan is het niet handig om de hele dag nix te zeggen en het 's avonds weer te laten gebeuren.
Vandaag heeft ze hem weer niet verteld (tot vanavond) dat ze het niet prettig vindt.
En dan zou het nog verstandig van haar zijn als ze het nog een keer apart tegen hem zou zeggen, want nu zou Brian nog kunnen zeggen dat ze gezegd heeft wat ze gezegd heeft omdat Bart erbij zat.
Ik ben het er zelfs niet mee eens dat ze verkeerde signalen heeft afgegeven. Tot gisteravond aan toe was het iedere keer Brian die bij haar kwam en haar een beetje masseerde enzo.quote:Op zondag 5 november 2006 01:21 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik vind Nena best gegroeid in haar communicatie.. vergeet niet kind is 19.. op haar 15de uit huis vertrokken in een soort schijnwereld geleefd... Tuurlijk ze heeft verkeerde signalen afgegeven... maar wij hebben wel makkelijk kletsen vanachter de computer.
Ja, ze heeft hem gewoon even " geholpen"quote:Op zondag 5 november 2006 01:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben het er zelfs niet mee eens dat ze verkeerde signalen heeft afgegeven. Tot gisteravond aan toe was het iedere keer Brian die bij haar kwam en haar een beetje masseerde enzo.
Ik denk zelf dat het aftrekken haar niet eens zo erg stoort, alleen wel dat Brian het zo serieus opvat. Dat heeft haar vandaag heel erg benauwd. Hij begon haar te claimen en kon er niet tegen als ze met Nart stond te kletsen. Dáár heeft ze moeite mee.
Gewoon een heel sociaal type dus die Nenaquote:Op zondag 5 november 2006 01:27 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ja, ze heeft hem gewoon even " geholpen"![]()
Je zult het belachelijk vinden, maar zo was hij wel een beetje bezig ja. Niet dat hij haar echt gehypnotiseerd heeft natuurlijk, maar hij deed blijkbaar wel exact die dingen waar Nena een zwak voor heeft. En heeft dat dus uren lang volgehouden. Ik begrijp het wel, eerlijk gezegd... en ik denk dus dat vooral Nrian's reactie vandaag haar een beetje bang heeft gemaakt, voor het eerst.quote:Op zondag 5 november 2006 01:23 schreef avonne het volgende:
Je wilt toch niet zeggen dat Brian volleerd hypnotiseur is?
Het zal maar zo kunnen dat Nena het idd zo ziet ja.quote:Op zondag 5 november 2006 01:27 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ja, ze heeft hem gewoon even " geholpen"![]()
Ach, als er geen camera's en anderen bij waren, had ze zich allang laten verwennenquote:Op zondag 5 november 2006 01:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je zult het belachelijk vinden, maar zo was hij wel een beetje bezig ja. Niet dat hij haar echt gehypnotiseerd heeft natuurlijk, maar hij deed blijkbaar wel exact die dingen waar Nena een zwak voor heeft. En heeft dat dus uren lang volgehouden. Ik begrijp het wel, eerlijk gezegd... en ik denk dus dat vooral Nrian's reactie vandaag haar een beetje bang heeft gemaakt, voor het eerst.
Ach... niets is " onmogelijk"quote:Op zondag 5 november 2006 01:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gewoon een heel sociaal type dus die Nena![]()
Dat zou kunnen ja, maar ook dan was het voor haar dus achteraf gezien veel minder serieus geweest dan voor Brian.quote:Op zondag 5 november 2006 01:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ach, als er geen camera's en anderen bij waren, had ze zich allang laten verwennen![]()
Zodra ze zichzelf gevonden heeft.... overigens een heel normaal proces.. heb ik ook een aantal jaar over gedaan... (meer als ik van te voren gedacht had overigens )quote:Op zondag 5 november 2006 01:35 schreef moowriece het volgende:
zou Nena wel een echte lover krijgen? wat denken jullie?
In het huis bedoel je? Ligt er aan wie de nieuwe bewoners zijn. Met deze mannen zeer zeker niet.quote:Op zondag 5 november 2006 01:35 schreef moowriece het volgende:
zou Nena wel een echte lover krijgen? wat denken jullie?
Ohh, van Tessy. Maar een nieuwe mannelijke bewoner zal wel heel moeilijk Nena's aandacht voor Bart kunnen afbakken.quote:Op zondag 5 november 2006 01:36 schreef Leandra het volgende:
Dat ze brieven krijgen van thuis waar in staat wat zij in het huis doen...
Nena zal dus ook wel een briefje krijgen van dr zusje ofzo... waar in ze leest dat ze Brian afgetrokken heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |