In volgorde: Tosch, Jeffrey de Winter(nu topscoorder?), Kemper en Knuppe.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:11 schreef methodmich het volgende:
Wie scoorden er eigenlijk?
En weet je of Bram Plomp nog speelde bij SSV?
Volgens mij niet maar pin me er niet op vast. Ik let niet zoveel op de tegenstander haha.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:22 schreef methodmich het volgende:
Plomp is de lange verdediger van de foto in de OP. Al laadt die wat traag in doordat VoZ druk is.
Niveau was inderdaad niet al te best. Degradatiekandidaat nummer 1 na al de clubs die ik tot nu toe heb gezien.quote:Op zondag 5 november 2006 14:04 schreef Da_Sandman het volgende:
SSV diep triest. Denk dat GPC nog kans heeft tegen hen...
Hij ziet er ook uit al een autoritair mannetje. Als de scheidsrechter bij de derby (van Duin) maar wat beter is en het goed in de hand houdt.quote:Op zondag 5 november 2006 19:17 schreef HPayne het volgende:
Mooie foto's Bas!
In het kader daarvan:
http://www.vvnunspeet.nl/(...)lides/IMG_9131g.html
Ik laat met niet uitschelden! aldus meneer de politieagent, wat een drama was die vent
Ja ik las het ook. Slaat nergens op.quote:Op maandag 6 november 2006 00:02 schreef HPayne het volgende:
Ik las dat de spanningen al aardig opliepen tussen de Rooie en de Blauwe, en ook mindere incidenten zich voordeden dit weekend tussen supporters van deze clubs.
Maarja dat zijn altijd een paar die het verzieken voor de rest.. ook in het amateurvoetbal dus..
Ja de spanning begint te komen, 3 maanden geleden hoorde ik al dat ik 11-11 moet vrijhouden.quote:Op maandag 6 november 2006 00:24 schreef HPayne het volgende:
Ik ben ook weleens blauw, maar dat is weer een ander verhaal..
En ja tuurlijk gezonde concurrentie is goed, en het hele dorp staat de hele week op zn kop met als hoogtepunt zaterdag..Al last van spanning, of heb je zoveel vertrouwen dat de Vogels over de Blauwe heenvliegen?
Het wordt zeker memorabel, ik ben om 11 uur al in Spakenburgquote:Op maandag 6 november 2006 00:41 schreef HPayne het volgende:
11-11 dat klinkt al alsof het een memorabele dag gaat worden![]()
Lijkt me trouwens wel lastig voor Lok om zo midden in het seizoen er in te komen, en dan ook nog bij de meest belangrijke wedstrijd (tot nu toe) van het jaar.
Als je wint heb je vrienden...
Cool hij staat nu ook als foto van de week op VoZ! Ook Fokkers daar dusquote:[quote]Op zondag 5 november 2006 19:17 schreef HPayne het volgende:
Mooie foto's Bas!
In het kader daarvan:
http://www.vvnunspeet.nl/(...)lides/IMG_9131g.html
Ik laat met niet uitschelden! aldus meneer de politieagent, wat een drama was die vent
Volgens mij gewoon zijn vrouw/vriendin.quote:Op maandag 6 november 2006 19:31 schreef methodmich het volgende:
Is dat de dochter van Leushuis op die laatste foto trouwens???
quote:Uit het oog maar nooit meer uit het hart
6 november 2006
Ik ben hier nu in het Sheraton Hotel in Koeweit en het is hier maandagochtend 11:30. In de winter is er twee uur tijdsverschil met Nederland dus is het in Spakenburg 9:30 uur.
Na een voorspoedige reis zijn de emoties nog steeds prominent aanwezig. Net heb ik de meeste kranten gelezen en dan ga je steeds meer beseffen dat er zaterdag op de Westmaat iets unieks is gebeurd. Sanne en ik hebben door de club, de spelers , de staf en haar supporters een afscheid gekregen waar wij voor altijd kippenvel van zullen krijgen als we er aan terug denken.
Zelfs nu ik dit schrijf krijg ik het weer te kwaad. In de auto op de terugweg zeiden we tegen elkaar dat we ontzettend trots zijn om deel te mogen uit maken van zo'n mooie gemeenschap en vereniging.
De zaterdag begon compleet anders dan normaal en om 10:30 uur zaten Sanne en ik bij Ruth en Rita vd Groep. De snelheid waarmee de TC en het bestuur zaken heeft gedaan met de nieuwe trainer zegt veel over de slagvaardigheid van IJsselnmeervogels. Ook zegt het alles over de club dat een trainer van het kaliber Lok naar de Westmaat komt.
We spraken daar met de nieuwe trainer. Ik kende Cees alleen van gezicht. Meteen klikte het tussen ons en hij kreeg antwoord op alle vragen die hij stelde. Hij komt op mij goed over en mijn gevoel zegt dat IJsselmeervogels een goede keuze heeft gemaakt. Na deze ontmoeting vertrokken we naar de Westmaat. Pieter Mulders was er al en samen zetten we de bespreking voor de wedstrijd tegen SSV op het bord.
Natuurlijk hebben Pieter en ik veel gesproken over de onverwachte gebeurtenissen van de laatste week. Vanaf het moment dat ik besloot om te vertrekken heb ik samen met hem de toekomst besproken. Ik heb Pieter voorgehouden dat het voor zijn trainerscarrière beter zou kunnen zijn om na dit seizoen een frisse start te maken bij een nieuwe club en dus niet zou moeten gaan voor mijn opvolging. Pieter is een uitstekende assistent voor mij geweest en daarnaast een echte vriend. Maar na dit seizoen is hij klaar voor de volgende stap in zijn carrière. Pieter moet in het nieuwe seizoen zelfstandig hoofdtrainer worden bij een nieuwe club. Daar zal hij de kans moeten krijgen om te bewijzen dat hij voor elke amateurclub een uitstekende trainer kan zijn.
De wedstrijd was lastig in het begin omdat SSV erg stug voetbalde. Uiteindelijk was de 4-0 meer dan terecht. Voor het team was de winst erg belangrijk omdat er dan als koploper naar de buren wordt gegaan. Psychologisch sta je dan al met 0-1 voor!. De uitslagen van de concurrenten waren erg gunstig, zodanig dat we met een gerust hart naar Koeweit konden vertrekken.
Na de wedstrijd raakten we in een soort van roes die een onuitwisbare indruk gemaakt heeft op zowel Sanne als mij. De fakkels, het minuten lang zingen, op de schouders bij Jeroen en Dogan, tja teveel om allemaal op te noemen, maar in een woord geweldig.
Na de huldiging van Jan Pieter in de kantine werd het me even teveel. “ You never walk alone” werd door de hele kantine ingezet en toen hield ik het niet meer droog.
Als erelid van de “ronde Tafel” werd daar natuurlijk ook op “de ronde tafel manier” afscheid genomen en na honderden handen geschud te hebben was het afscheid definitief. Mede namens Sanne wil ik iedereen bedanken voor dit unieke en oprechte afscheid.
Speciaal wil ik de spelers bedanken voor hun inzet en toewijding. Het bestuur, de TC, de scoutingcommissie, het jeugdbestuur en de vele vrijwilligers voor de uitstekende samenwerking die gebaseerd was op wederzijds respect en vakkennis.
Mijn periode bij de Vogels was erg succesvol, maar ik schrijf het succes voor de volle 100% toe aan de samenhorigheid en kwaliteiten van de staf. Sanne en ik waren blij dat we een bijdrage konden en mochten leveren.
Okee. Ze lijkt op de foto's aardig wat jonger dan de Sigaar.quote:Op maandag 6 november 2006 22:29 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon zijn vrouw/vriendin.
quote:Naheffing brengt Huizen in financiële problemen
6 november
Het bestuur van Huizen geeft de leden vanaf vandaag opening van zaken over de financiële problemen. De leden hebben bij het wedstrijdsecretariaat inzage in het financiële jaarverslag van de hoofdklasser.
Aanleiding tot de openheid is een publicatie in De Gooi en Eemlander. Het dagblad berichtte hedenochtend dat Huizen binnenkort een belastingaanslag van 150.000 euro tegemoet kan zien. Het is een naheffing van de fiscus over de jaren 2000 tot medio dit jaar. Het gaat om het niet inhouden van loonbelasting en premies bij betalingen aan spelers van het eerste elftal. Aanvankelijk had de fiscus een aanslag van een half miljoen euro opgelegd, aldus de krant.
Voorzitter Evert van der Roest wil de bedragen niet bevestigen, maar erkent dat het bestuur met de fiscus heeft onderhandeld met als compromis een lager bedrag. ,,We gaan sponsors en andere instanties mobiliseren. Lukt dat niet, dan houdt Huizen domweg op te bestaan", zegt Van der Roest in De Gooi en Eemlander.
Van der Roest benadrukt dat de vereniging niet doelbewust met de boekhouding heeft geknoeid. ,,Het gaat om een interpretatie van de regels. De club heeft zich aan de richtlijnen van de voetbalbond gehouden. Tot voor kort was ook sprake van een gedoogbeleid wanneer het ging om bonussen en premies voor amateurvoetballers. Nu zegt de belastingdienst dat die spelers ook daadwerkelijk in dienst zijn geweest en dat er dus loonbelasting afgedragen dient te worden. De fiscus had met een andere interpretatie er ook voor kunnen kiezen om de spelers, en niet de club, aan te slaan."
Het bestuur van Huizen betreurt dat leden en sponsors via de krant kennis hebben moeten nemen van de financiële perikelen.
Kijk hier voor de grotere foto's:quote:Spakenburg vergeet vaker te scoren
11 november
Als een dief in de nacht slopen de spelers van IJsselmeervogels met een glimlach op hun gezicht de kleedkamer van buurman Spakenburg uit. Zij hadden gedaan wat Spakenburg verzuimde te doen, namelijk de kansen omzetten in doelpunten.
Voorafgaande aan de wedstrijd, ook wel de moeder der derby's genoemd, hadden beide supporterskampen weer alles uit de kast gehaald om deze wedstrijd zo mooi mogelijk te omlijsten. Confettikanonnen, rookpotten en slierten in de meest mogelijke uitvoeringen van blauw-wit of rood-wit verhoogden de ambiance en de ruim 8.000 aanwezige toeschouwers keken reikhalzend uit naar de aftrap.
Vanaf het beginsignaal van scheidsrechter Cees van Duijn startte de thuisclub aanvallend en hield het IJsselmeervogels op eigen helft, maar werd het nog niet echt gevaarlijk. Vooral de zeer behendige Erik Homan bezorgde de verdediging van IJsselmeervogels het nodige werk.
Bijna uit het niets kwamen de bezoekers op voorsprong. Een ingooi van 'Vogels'-aanvoerder Jeroen Rijsdijk, halverwege de helft van Spakenburg, werd door de 'blauw-witte' verdediging niet goed beoordeeld. Jeffrey Winter omzeilde de buitenspelval en kwam oog in oog met keeper Khalid Benlahsen te staan. De spits rondde koelbloedig af: 0-1. Na deze tegenslag moest de thuisclub even bijkomen, maar ging het onverdroten door met aanvallen. Dit werd uiteindelijk in de 26ste minuut beloond toen Mustafa Aksit een pass van Donovan Mijnals binnenschoot: 1-1.
Kans op kans creëerde Spakenburg, maar even zoveel keren werden deze kansen om zeep geholpen. Vlak voor rust kreeg Karim El Kaddouri misschien wel de beste kans toen hij met een vrij veld voor zich de bal afgaf, waar hij zelf had moeten schieten. Nu werd de bal tot corner verwerkt.
In de tweede helft was het spelbeeld niet anders. Spakenburg viel aan en IJsselmeervogels hield zich bijna alleen bezig met verdedigen. Ook nu kwam het doelpunt van IJsselmeervogels volslagen onverwacht. Een spaarzame aanval van de bezoekers werd met een schitterend hakje van Jeffrey Winter doeltreffend afgerond: 1-2.
De thuisclub gooide nu alles op alles om een nederlaag te voorkomen en zette nog meer druk op de aanval. Hachelijke taferelen speelden zich af voor het doel van 'Vogels'-doelman Mirco Bovo die de geblesseerde Paul Verboom verving. Zelfs zijn 'blauwe' collega stak vlak voor tijd het veld over om de aanvallers te ondersteunen, maar het mocht allemaal niet baten. Scheidsrechter Cees van Duijn, die overigens samen met zijn assistenten de arbitrage prima voor elkaar had, vond het welletjes en maakte een einde aan deze sportieve ontmoeting.
In de nababbel sloeg Spakenburg-trainer Erik Assink misschien wel de spijker op z'n kop toen hij opmerkte dat vanmiddag bij Spakenburg alles klopte, alleen de uitslag niet.
Jullie kunnen volgende week definitief Quick Boys uitschakelenquote:Op zondag 12 november 2006 00:30 schreef HPayne het volgende:
Hey Bas! Nog gefeliciteerd met jullie mooie overwinning!
Tja en of Nunspeet een titelkandidaat is, ik weet het niet.
Wat ik wel weet is dat we nog niet 1 wedstrijd de mindere zijn geweest, dat is nog nooit gebeurd in de Hoofklasse. Elke ploeg heeft het moeilijk met ons. Kampioen is misschien te veel gevraagd, dat wordt IJsselmeervogels uiteindelijk denk ik. Tis jammer dat je niet bij de wedstrijd hier was, dan had je het kunnen zien, hoe of wij spelen.
Feit is wel dat nu geen 1 tegenstander ons meer zal onderschatten, zeker ook Quick Boys niet volgende week, kijken of Nunspeet ook in die hecktiek staande zal blijven, ik zou het echt enorm knap vinden..
Maar als je ziet met welk gemak Nunspeet soms wedstrijden weet te winnen nu al 6 op rij, zou je zeggen ja Nunspeet doet mee voor de bovenste plaatsen
Alex staat al weken achter elkaar in de basis, wat wil hij nu nog meer?quote:Op zondag 12 november 2006 15:53 schreef methodmich het volgende:
Hmm, Sjoerd na 62 minuten ingevallen voor Alex. Hebben ze ook allebei de derby een keer meegemaakt. In ieder geval hoorde ik van mensen die geweest waren en die ze gesproken hadden, dat ze verre van tevreden zijn bij IJsselmeervogels. Sjoerd zinspeelde zelfs al een beetje op een terugkeer.
O.a. het reizen staat ze tegen.quote:Op zondag 12 november 2006 16:21 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Alex staat al weken achter elkaar in de basis, wat wil hij nu nog meer?
Vorig jaar waren ze vooral een counterploeg. Maar scheelt misschien per opponent.quote:Op zondag 12 november 2006 18:12 schreef HPayne het volgende:
Geinoord is een redelijk aanvallende ploeg met goede aanvallers o.a. Daniel Kops.
Geen idee nog waar het is maar ik denk dat ik er wel heen ga.quote:Op maandag 13 november 2006 19:47 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vorig jaar waren ze vooral een counterploeg. Maar scheelt misschien per opponent.
Ik hoop dat ik het nog kan terugvindenquote:Op maandag 13 november 2006 19:49 schreef methodmich het volgende:
Nou, ga dan vooral voor de reclameborden van MVM Betonstaal staan. Dat vinden ze daar niet leuk. Zie deel 1 voor het hele verhaal.
quote:KNVB blundert met programma amateurvoetbal
ZEIST - De KNVB heeft een blunder gemaakt in het amateurvoetbalprogramma.
Komende zaterdag is er voor zowel IJsselmeervogels als Spakenburg een uitwedstrijd gepland. Dat betekent automatisch dat de buurclubs in het tweede deel van de competitie een keer tegelijkertijd thuis spelen.
Spakenburg heeft de KNVB al in augustus gewezen op de fout. De voetbalbond wilde de fout echter niet rechtzetten.
Hoelang?quote:Op donderdag 16 november 2006 01:21 schreef F1Bas het volgende:
Kevin de Winter schijnt er voorlopig uit te liggen met trombose.
Je hebt gelijk, op een of andere manier zeg ik altijd 'de' erbij.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:47 schreef methodmich het volgende:
F1Bas, je moet dat "de" toch eens weg gaan laten hoor, die jongens zitten er nu al een paar maanden.
Heeft Dogan het weer? Is het weer op dezelfde plek als vorig jaar?quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:19 schreef F1Bas het volgende:
Helaas niet geweest maar 0-4 winnen met 10 man is top. Rode kaart van Tosch in de eerste helft. Toen stond het wel 0-2. Corneille weer een spierscheuringGoals van Jeffrey Winter(who else?), Dennis van der Steen en 2x Sjoerd de Waal.
quote:Geinoord -IJsselmeervogels 0-4 (0-2)
Zaterdag 18 november 2006
IJsselmeervogels boekte in Nieuwegein tegen Geinoord een makkelijke 4-0 overwinning . Ondanks het feit dat de koploper een uur lang met een man minder speelden, nadat Pierre Tosch tegen een rode kaart opliep toen hij een doorgebroken speler had neergehaald, kwam de voorsprong nauwelijks in gevaar.
Trainer Cees Lok kon door blessures niet beschikken over Kevin Winter (kuit), Alexander de Jong (lies), André Kemper (armblessure) en doelman Paul Verboom. Hun plaatsen werden ingenomen door Dogan Corneille, Dennis Knüppe ( die op zijn favoriete stek achter de spitsen begon) Sjoerd van de Waal en Erwin Schouten, die als linkeraanvaller startte. De vele omzettingen hadden weinig effect op het aanvallende spel dat IJsselmeervogels speelt.
Het contrast was enorm voor de IJsselmeervogels-spelers. Afgelopen zaterdag nog spelend voor ruim 8000 waanzinnig fanatieke supporters en vandaag je kunsten vertonen onder een grauwe koude novemberdeken aan een schare toeschouwers die gelukkig wel meest ‘rood' getint waren. Niettemin had het team de knop al snel deze week omgedraaid en de professionele blik op Geinoord gericht. Een Geinoord dat vast en zeker tot op het bot gemotiveerd zou zijn en juist tegen IJsselmeervogels haar beste kant wilde laten zien. Helaas voor de Nieuwegeiners kwam daar weinig van terecht. IJsselmeervogels startte voortvarend en legde Geinoord vanaf het begin haal wil op. De eerste mogelijkheid was niettemin voor de thuisclub. Een schot van 25 meter van aanvoerder Michiel van der Valk werd door doelman Mirco Bovo fraai uit de rechterbenedenhoek geplukt.
Na ruim een kwartier was het IJsselmeervogels dat op voorsprong kwam. Een vloeiende aanval met een prima combinatie tussen Sjoerd van der Waal en Erwin Schouten deed de bal bij Dennis van der Steen belanden. Zijn steekbal was precies op maat voor de inlopende Jeffrey Winter die met een bekeken schuiver doelman Jeffrey Vink kansloos liet. De spits, waarover deze week een bekende amateur-trainer in de media doodleuk vermelde dat hij weinig brengt, scoorde alweer zijn dertiende treffer. Twee minuten later had Erwin Schouten de score kunnen verdubbelen, maar miste op een haar na.
Geinoord bleef echter driegend via de lange bal en had daar in de 21 e minuut bijna succes mee. De behendige aanvaller Daniël Kops schoot vanuit het niets op de paal. IJsselmeervogels was gewaarschuwd. Toch was het de koploper die de score verdubbelde. Dogan Corneille bemoeide zich met een aanval en bracht de bal na een combinatie met Dennis van der Steen hoog voor in de ‘zestien'. De voorzet belande in de lucht precies voor de voeten van Sjoerd van der Waal die het leer snoeihard vanuit stand in de touwen joeg.
De thuisclub gaf zich echter nog niet gewonnen en was even later dicht bij de aansluitingstreffer. Een inzet van Dennis Groenendijk ging van dichtbij hoog over. Twee minuten later was Geinoord opnieuw gevaarlijk en moest Pierre Tosch een overtreding maken om Daniël Kops de doorgang tot doelman Bovo de beletten. De scheidsrechter zag in de struikelpartij van beide spelers rood voor Tosch en gaf Geinoord een vrije trap net buiten het strafschopgebied, die niets opleverde. De tien van IJsselmeervogels, waarin Dogan Corneille de opengevallen plek in het centrum van de verdediging had overgenomen, werden drie minuten later tekort gedaan toen Jeffrey Winter als doorgebroken speler doodleuk een vrije trap kreeg zonder ook maar een kaart voor zijn tegenstander. Ook trainer Cees Lok kende tegenslag toen bleek dat Dogan Corneille door een blessure niet meer verder kon. Luc Joordens was zijn vervanger in het centrum van de verdediging. De verdediger kon terugzien op een prima wedstrijd.
In de slotfase van de enerverende eerste helft mikte Sjoerd van der Waal een vrije trap bijna in het doel en kwam Nieuwegeiner Dennis Groenendijk met geel goed weg nadat hij Dennis van der Steen onderuit had geschoffeld.
In de tweede helft was het kijkspel een stuk minder aantrekkelijk. IJsselmeervogels wilde ten koste van alles de nul handhaven en Geinoord viel wel aan maar kwam niet echt tot uitgespeelde kansen. Schoten vanuit de tweede lijn waren lekkere vangballen voor doelman Mirco Bovo, die opnieuw een prima wedstrijd keepte. Op het middelveld werkte Dennis Knüppe keihard en was ook vocaal de leider. Voorin rende Sjoerd van der Waal zich het snot voor de neus en ook Dennis van der Steen was niet te beroerd een metertje meer of minder af te leggen. De driegende counter van IJsselmeervogels bleef daarmee altijd op de loer liggen.
Na ruim een uur spelen was het dan ook IJsselmeervogels dat scoorde. Een lichte overtreding op Sjoerd van der Waal werd bestraft met een penalty die door Dennis van der Steen werd benut. Trainer Gerrit Plomp van Geinoord bracht even later zijn derde en laatste wissel binnen de lijnen en zag ook dat zijn team vandaag een maatje te klein was voor een IJsselmeervogels in deze vorm. Ondanks de man minder situatie bleven de Spakenburgers moeiteloos op de been. Dat daar soms een dosis geluk bij nodig is bewees een schot van Dennis Groenendijk dat boven Mirco Bovo op de lat uiteen spatte.
In de slotfase werd de moegestreden Jeffrey Winter vervangen door Tommy Gesgarz en was het opnieuw IJsselmeervogels dat vanuit een dodelijke counter scoorden. De grootste verdienste was hierin voor Dennis Knüppe die al kappend en scharend de inlopende Sjoerd van der Waal op maat bediende en met een schuiver zag scoren. Even later floot scheidsrechter Heins voor het einde en kon IJsselmeervogels de vijfde overwinning oprij bijschrijven.
Scheidsrechter: D.E. Heins
Assistent-scheidsrechters: Ouwens en Offers
Toeschouwers: 1100
Scoreverloop:
17' 0-1 Jeffrey Winter
24' 0-2 Sjoerd van der Waal
63 0-3 Dennis van der Steen (Pen.)
90' 0-4 Sjoerd van der Waal
Opstelling IJsselmeervogels: Mirco Bovo, Jan Pieter Hartog , Pierre Tosch , Jeroen Rijsdijk , Henri de Graaf, Dogan Corneille (35. Luc Joordens), Dennis van der Steen , Erwin Schouten , Jeffrey Winter (83. Tommy Gesgarz ), Dennis Knüppe , Sjoerd van der Waal
Tuurlijk doen ze het niet goed. Toen wij op wedstrijddag 4 tegen ze speelden vond ik ze erg matig, zelfs slecht. Maar goed, ze kunnen het wel goed doen vanaf nu maar ik denk dat ze daar toch niet goed genoeg voor zijn.quote:Op zondag 19 november 2006 00:40 schreef HPayne het volgende:
Trouwens ook lekker van de Vogels, ff winnen met 4-0.
En Bas vlak Sparta Nijkerk niet uit, die doen ook goed mee, we moeten er binnenkort heen, verheug me er nu al op..
VoreG, ga je wel eens bij Huizen kijken? Helaas moet ik ook zeggen dat Huizen ook gewoon een matig elftal heeft. Aangezien er toch ex-Vogels spelen bij Huizen gun ik ze wel het beste.quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:59 schreef VoreG het volgende:
Huizen heeft voor de beker tegen Odysseus'91 gespeeld.
Ze speelden erg matig en dat terwijl ze op volle oorlogssterkte waren!
3-0 gewonnen, dat dan weer wel.
Ik kijk wel uitquote:Op zaterdag 25 november 2006 17:20 schreef F1Bas het volgende:
[..]
VoreG, ga je wel eens bij Huizen kijken? Helaas moet ik ook zeggen dat Huizen ook gewoon een matig elftal heeft. Aangezien er toch ex-Vogels spelen bij Huizen gun ik ze wel het beste.
Huizen is zowiezo verdedigend zwak, opvalland dat jullie juist daar dik van hebben verloren.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:18 schreef HPayne het volgende:
Die Kaba is dat die neger? 3 van de 4 doelpunten waren zijn schuld tegen Nunspeet
Hmmm hoe kom ik nu weer bij Huizenquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:23 schreef methodmich het volgende:
Kaba is van Bennekom, jullie tegenstander van zaterdag....
quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:25 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hmmm hoe kom ik nu weer bij Huizen![]()
Neemt niet weg dat er bij Huizen ook een zwak verdedigende neger loopt
Moeten we behalve die kale nog meer spelers 'vrezen'?quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:23 schreef methodmich het volgende:
Kaba is van Bennekom, jullie tegenstander van zaterdag....
Melchiot!quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:25 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat er bij Huizen ook een zwak verdedigende neger loopt
Die ja. Je weet er wel wat van voor iemand die nooit gaatquote:
Ze waren vorige zaterdag op bezoek bij Odysseus'91 dus toen heb ik ze zien voetballenquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:38 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Die ja. Je weet er wel wat van voor iemand die nooit gaat
http://www.ad.nl/utrecht/sport/article847398.ecequote:Op dinsdag 28 november 2006 23:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ze waren vorige zaterdag op bezoek bij Odysseus'91 dus toen heb ik ze zien voetballen.
Zie krantenartikel in hools
Yup, er staat er ook nog 1 in de Gooi en Eemlander, maar dat is een klein stukje.quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:48 schreef F1Bas het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/utrecht/sport/article847398.ece
die?
Jan de Graafquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
Yup, er staat er ook nog 1 in de Gooi en Eemlander, maar dat is een klein stukje.
[afbeelding]
Bas Dreef en Arno Splinter zijn geen slechte middenvelders hoor. Keiji Aikawa altijd wel veel in beweging. En jullie oud-speler Paulo Meijndershagen, al is dat een mooi weer voetballer. Wil zich misschien wel laten zien.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:55 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Moeten we behalve die kale nog meer spelers 'vrezen'?
En hoog op de lijst met gewenste versterkingen van ons, maar misschien zijn we al een jaar te laat. Had afgelopen zomer al gekund.....quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:55 schreef HPayne het volgende:
Morgen eerst tegen Kloetinge, met een van de beste voetballers uit de Hoofdklasse in de gelederen: oud betaald voetballer John Schot.
Sparta - Nunspeet wordt toch wel een topper. Voor de rest hebben jullie wel 2 wedstrijden die 'te winnen zijn'.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:55 schreef HPayne het volgende:
Het programma nog voor de winterstop voor ons:
IJsselmeervogels - Bennekom
Nunspeet - Kloetinge
VVOG - IJsselmeervogels
Sparta Nijkerk - Nunspeet
GVVV - IJsselmeervogels
Ajax - Nunspeet
Denk dat de Vogels daarbij in het voordeel zijn, als het om de titel herbstmeister gaat
Morgen eerst tegen Kloetinge, met een van de beste voetballers uit de Hoofdklasse in de gelederen: oud betaald voetballer John Schot.
Alsmede een derby idd een topper, xtra leuk dus. Voor de Vogels is GVVV uit traditioneel altijd lastig, hoewel ze dit jaar niet best presteren in Veenendaal.quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:14 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Sparta - Nunspeet wordt toch wel een topper. Voor de rest hebben jullie wel 2 wedstrijden die 'te winnen zijn'.
Er is maar één kampioen, en dat zal ook dit jaar weer gaan gebeurenquote:Op maandag 4 december 2006 19:35 schreef methodmich het volgende:
Zou een mooie stunt zijn hoor!
We moeten gewoon zorgen dat het elftal zoals het er nu staat in intact blijft. Goeie verdedeging en spitsen die hun goals meepakken.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:11 schreef methodmich het volgende:
De voornaamste concurrenten laten het behoorlijk afweten, dus ik denk dat de Vogels het wel weer zullen gaan doen. Tenzij Nunspeet voor een daverende verrassing kan zorgen.
Nee absoluut niet, grote kans dat die volgend jaar weer in Hoofdklasse A spelen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:19 schreef methodmich het volgende:
Spakenburg wellicht nog wel, die had ik al hoger verwacht. Dat Quick Boys af lijkt te haken verbaast me geenszins.
Samen met Huizen de zwakste ploeg die ik gezien heb. SSV is dan zeker nog een stuk minder dan Huizen, als ze 2 keer over de middenlijn zijn gekomen is het veel.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:53 schreef HPayne het volgende:
Als ik de verslagen van hun site mag geloven, zijn ze onfortuinlijk maar voetballen ze niet slecht. Maarja dat is vast gezien door een blauwe bril.
Wel opvallend (Rijsoord, SSV, en Groote Lindt) ploegen uit 1C.
quote:Kraker in Nijkerk
Het eerste van IJsselmeervogels is dan wel afgelast. Er wordt nog wel gevoetbald in onze poule.
De mooiste wedstrijd van dit weekend is op een kwartiertje rijden van ons dorp. Nunspeet de nummer twee (1 puntje achter ons) moet in Nijkerk voetballen tegen Sparta, die op de derde plek staat.
Sparta Nijkerk zal moeten winnen om aansluiting met IJsselmeervogels te houden en Nunspeet kan bij winst aan kop komen.
Mooi detail van deze wedstrijd is dat het elftal van Nunspeet aardig wat spelers herbergt met een Spakenburgs verleden. Frank van Twillert, Maurice Pot, Mathieu van Tienhoven en Wim Huijgen zijn namelijk afdankertjes van SVS. Maar ook Bram Zwaan mogen we niet vergeten. Deze verdediger was ooit een talent van IJsselmeervogels.
Hierdoor hinkt mijn gevoel op twee gedachten. Aan de éne kant hoop ik op winst voor Sparta, zodat het kampioenschap weer iets dichterbij komt. Aan de andere kant ben ik voor Nunspeet, omdat Bram Zwaan daar voetbalt en ik het nog steeds zonde vind dat een groot voetballer als Frank van Twillert niet bij een Spakenburgse club zit.
Maar daar zullen Ruben de Goede, Rob Koelewijn en Henk van Steeg (ex-blauwen) van Sparta waarschijnlijk geen rekening mee houden.
Dan maar een gelijkspel!!!
De bron is natuurlijk erg objectiefquote:HerbstMeister
En voor de derde keer op rij zijn we weer HerbstMeister ( Qwa verlies punten zijn we de eerste seizoen helft koploper wat er ook gebeurt tegen Gvvv ) En we weten wat er gebeurde bij de twee vorige twee jaren dat we dat waren. Toen werden we KAMPIOEN. En na de verloren wedstrijd van Nunspeet in Nijkerk, lijkt het er op dat we dat weer gaan worden. Al hangt de worst wel aan de finish natuurlijk. Maar ik wil het eigenlijk niet over HerbstMeister hebben. Eigenlijk is WINTER-Kampioen een beter woord voor deze titel. Niet om de andere spelers te kort te doen. Maar als je twee keer scoort in de Derby heb je wel een streepje voor. Op naar de Titel jongens.
Niet qua verliespuntenquote:Op zondag 10 december 2006 11:56 schreef methodmich het volgende:
Nog één speelronde, dus volgens mij kan Nunspeet nog de officiële wintertitel pakken.
Welke 2?quote:Op zondag 10 december 2006 12:01 schreef methodmich het volgende:
Nee, dat is vaak een consul van de club. Dus dat kan best waar.
Er waren gisteren trouwens twee rode vogels in Werkendam te zien als supporter. Een voormalig rode Vogel mocht twee ballen uit zijn netje halen.
Kwong en Stanley?quote:Op zondag 10 december 2006 12:24 schreef methodmich het volgende:
Lijkt me niet lastig om te raden welke 2 kwamen supporteren....
Mooie tegenstander FC Twente. En IJsselmeervogels naar Spanje, toe maar weer, kun je niet meegaan als mascotte ofzo Bas?quote:Op zondag 10 december 2006 12:20 schreef methodmich het volgende:
Zeker een hoop! Wij gaan op trainingskamp, spelen daar tegen de FC Twente, en dan nog wat oefenen in januari. Maar ook een inhaalduel tegen Ter Leede.
Tegen wie gaat Nunspeet zoal spelen?
ASWH speelt ook in Spanje tegen Twente.quote:Op zondag 10 december 2006 12:31 schreef HPayne het volgende:
[..]
Mooie tegenstander FC Twente. En IJsselmeervogels naar Spanje, toe maar weer, kun je niet meegaan als mascotte ofzo Bas?![]()
Oefenwedstrijden Nunspeet: Flevo Boys, Be Quick 28, Berkum, WHC, HHC Hardenberg, DVS'33, Zeewolde, Urk, OWIOS, SDC Putten.
Alvast wennen aan volgend jaar he.quote:Op zondag 10 december 2006 12:33 schreef methodmich het volgende:
[..]
ASWH speelt ook in Spanje tegen Twente.
Zitten leuke potjes tussen voor Nunspeet, lekker testen tegen de hoofdklasse C.
Nee dat is waar maar die zie ik altijd wel samen. Kevin en Jeffrey Winter waren bijvoorbeeld bij Lisse, uiteraard.quote:Op zondag 10 december 2006 12:32 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen Rode Vogels meer???
weer 13-0 zeker. Als in een zetel naar de titel die Vogels..quote:Op maandag 11 december 2006 01:19 schreef F1Bas het volgende:
O ja, IJsselmeervogels moet in de beker wéér tegen een 4de klasser, IJFC
Ja, die wedstrijd was ook erg slecht en had niet een écht derby sfeer, zoals dit jaar bijvoorbeeld.quote:Op maandag 11 december 2006 01:24 schreef HPayne het volgende:
[..]
weer 13-0 zeker. Als in een zetel naar de titel die Vogels..Vorig jaar gingen jullie eruit tegen Spakenburg, daar was ik ook nog bij die wedstrijd.
Klopt. Maar het lijkt me toch niet zo lastig te raden welke twee Vogels bij Kozakken Boys - ASWH kwamen buurten?quote:Op zondag 10 december 2006 13:19 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nee dat is waar maar die zie ik altijd wel samen. Kevin en Jeffrey Winter waren bijvoorbeeld bij Lisse, uiteraard.
quote:Op maandag 11 december 2006 18:52 schreef methodmich het volgende:
[..]
Klopt. Maar het lijkt me toch niet zo lastig te raden welke twee Vogels bij Kozakken Boys - ASWH kwamen buurten?
Zou heel goed kunnen, wordt een spannende wedstrijd. Maar in de moeilijke wedstijden hebben de Vogels altijd iets extra's. Ik heb er zin in.quote:Op donderdag 14 december 2006 06:45 schreef HPayne het volgende:
GVVV is de laatste weken ook aardig lekker bezig, en de aanvaller van Rooien is er weer bij, na een lange blessure. Vandaar dat ik een 3tje heb neergezet. Tis eigenlijk ook een beetje wat ik stiekem hoop.
Na de uitspraken van held Visee gaan we gewoon winnen bij GVVV.quote:Op donderdag 14 december 2006 19:12 schreef methodmich het volgende:
GVVV heeft een degelijk team, vooral in thuisduels. Paar fanatieke jongens erbij, kunnen best wel eens voor een stuntje zorgen.
quote:BUNSCHOTEN-SPAKENBURG - Spakenburg en IJsselmeervogels spelen met ingang van de volgende competitie hun thuiswedstrijden op kunstgras. Dat hebben de twee voetbalclubs in overleg met de gemeente Bunschoten-Spakenburg besloten.
De overgang van echt naar kunstgras is voor de clubs noodgedwongen. De velden zijn nu grote delen van het seizoen in zeer slechte staat.
De kosten voor de aanleg van de twee velden komen voor rekening van de gemeente Bunschoten- Spakenburg. Zij is eigenaar van de beide sportparken.
Ja heb ik ook gehoord, laat hem lekker het seizoen afmaken hier. Hij is aanvoerder bij ons.quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:51 schreef F1Bas het volgende:
Ik las dat volgens de geruchten de keerper van Nunspeet(Westerhuis) naar ons toe komt, IJsselmeervogels dus.
Het is 'pas' voor volgend seizoen, niet tussentijds.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:09 schreef HPayne het volgende:
[..]
Ja heb ik ook gehoord, laat hem lekker het seizoen afmaken hier. Hij is aanvoerder bij ons.
Sprak pas ook Gerjan Mulder, die zei dat hij ook in de belangstelling staat van de Vogels.
Zou een schande zijn als ze tussentijds zouden weggaan naar een op dit moment een concurrent van ons!!!
Waar heb je dat gelezen trouwens?
Ben je helemaal gek gewordenquote:Op zaterdag 16 december 2006 02:25 schreef HPayne het volgende:
Ik heb gehoord in ruil voor Jeffrey Winter...
Jij ook succes.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:36 schreef HPayne het volgende:
Naar verluid wilde Jeffrey een stapje hoger, vandaar dattie Westerhuis heeft benaderd om te ruilen...
Nee onzin... Ik heb een gezellige avond gehad met rijkelijk veel vocht, maar nu is het tijd om te gaan slapen.
Morgen weer een lange dag, op naar Amsterdam locatie de Toekomst!!
Succes morgen in Veenendaal Bas!![]()
Dat laatste weet ik niet maar tot nu toe voldoet hij niet echt.quote:Op zaterdag 16 december 2006 12:02 schreef methodmich het volgende:
Verboom voldoet dus niet als doelman, begrijp ik hieruit? Of vindt die het bij nader inzien toch te ver allemaal??
Ja, op inzet verloren, dat is nog het ergste. Terechte nederlaag dus, al vind ik GVVV helemaal niet goed. Maar goed, Nunspeet verrassend niet gewonnen, dus alsnog redelijk gunstig, alle 'moeilijke' uitwedstrijden nu gehad.quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:13 schreef methodmich het volgende:
GVVV dus de winnaar vandaag. Terecht F1Bas??
Dankjewel!, eigen teksten iddquote:Op maandag 18 december 2006 19:15 schreef methodmich het volgende:
Leuk HPayne! Eigen teksten neem ik aan?
Alleen over Geinoord ben ik het niet helemaal met je eens. Je noemt ze vaste subtopper, maar plek 10 is toch al lang geen subtop meer? En Mendoza als belangrijke speler, dan had ik Groenendijk genoemd. Mendoza is onlangs de selectie uitgetrapt en moet nog maar afwachten of hij nog mag terugkeren!
Daarnaast zou ik nog zeggen dat Raoul Henar het gewoon goed doet bij Nijkerk ipv aardig, maar dat zijn kleinigheden.
Leuk stuk dus! Misschien binnenkort ook nog een rapportje van Nunspeet met cijfers voor de individuele spelers? Kan F1Bas misschien ook doen van de Vogels.
Zal ik van de week even doen, als ik wat meer tijd heb.quote:Op maandag 18 december 2006 19:15 schreef methodmich het volgende:
Leuk stuk dus! Misschien binnenkort ook nog een rapportje van Nunspeet met cijfers voor de individuele spelers? Kan F1Bas misschien ook doen van de Vogels.
Ja doe dat, dan zul je natuurlijk net zien dat ze de meest baggere wedstrijd uit hun carriere spelenquote:Op maandag 25 december 2006 15:34 schreef F1Bas het volgende:
Erg leuk Hpayne!
De beoordeling zal ik toch zelf ergens in maart moeten herzien
Ik ben uiteraard ook wel benieuwd hoe de spelers het doen die in trek zijn bij de Vogels.
Voor de rest mooie cijfers natuurlijk, niet vreemd naar zo'n prima eerste seizoenshelft.
Leuk, daar basketbalt mijn broer altijd! Als ik vrijdag niks heb ga ik ook even kijken.quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:29 schreef HPayne het volgende:
Zaalvoetbalvereniging VEBO '78 staat vrijdag 29 december garant voor het traditionele toernooi in sporthal De Kuil in Spakenburg.
Deelnemende ploegen zijn: IJsselmeervogels, Spakenburg, VVOG, Nunspeet
Urk, Sparta Nijkerk, Eemdijk en Vebo. De eerste wedstrijd begint om 18.30 (Voz.com)
Leuk tournooitje als ik tijd heb kom ik zeker even kijken..
Waarschijnlijk ga ik wel vrijdag, weet alleen nog niet hoelaat. Hoop niet als bob, vanavond is me dat goed bevallen!!!quote:Op maandag 25 december 2006 19:29 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Leuk, daar basketbalt mijn broer altijd! Als ik vrijdag niks heb ga ik ook even kijken.
Als je donderdag aangeeft dat je ook komt dan is mijn kans iets groter dat ik ga
Tot nu toe kom ik ook, tenzij er nog een afspraak tussendoor komt.quote:Op woensdag 27 december 2006 03:44 schreef HPayne het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ga ik wel vrijdag, weet alleen nog niet hoelaat. Hoop niet als bob, vanavond is me dat goed bevallen!!!![]()
![]()
Kan nergens vinden wie er bij de Vogels meedoen, helaas. Kom je de rooien aanmoedigen bij de mini-derby HPayne?quote:Spakenburg actief op twee zaalvoetbaltoernooien
Evenals in voorgaande jaren is ook in 2006 weer vertegenwoordigd op het traditionele Kerstzaalvoetbaltoernooi van de lokale zaalvoetbalvereniging Vebo '78. Het toernooi wordt afgewerkt op vrijdag 29 december en begint om 18.30 uur. Spakenburg in ingedeeld in een poule met IJsselmeervogels, Nunspeet en Urk. In de andere poule zitten Vebo '78, Eemdijk, VVOG en Sparta Nijkerk. De technische staf heeft de volgende spelers voor dit toernooi geselecteerd: Jan Wout Koelewijn, Rob Hopman, Lambert Zijl, Roderik de Harder, Mustafa Aksit, Karim El Kaddouri en Donovan Mijnals. Nadere info over de aanvangstijden volgt.
Heb je ergens een wedstrijdschema?quote:Op woensdag 27 december 2006 10:59 schreef HPayne het volgende:
Ja van mij mogen ze dat hele tournooi glansrijk winnen, zolang ze in de competitie maar punten laten liggen..
Die derby begint trouwens om 8 uur denk dat ik er wel ben dan.
quote:Op donderdag 28 december 2006 15:48 schreef HPayne het volgende:
Ja, die staat hier: http://www.vv-nunspeet.nl/contentviewer.asp?Topic_ID=892
Ja dat vind ik wel jammer, denk niet dat ik dat red. Maar bij die derby ben ik wel, lijkt me wel mooi, veel supporters enzo.quote:
Zou wel gezellig zijn, ik probeer er morgen om half 7 te zijn. Wie weet tot danquote:Op donderdag 28 december 2006 16:13 schreef HPayne het volgende:
[..]
Ja dat vind ik wel jammer, denk niet dat ik dat red. Maar bij die derby ben ik wel, lijkt me wel mooi, veel supporters enzo.
Ja ik las het gister al maar contracten en amateurvoetbal zegt naar mijn idee niet veel, zeker niet als ze hogerop kunnen. Henri is trouwens goed nieuws, de Haan heb ik nooit echt zien spelen. Maar eigen jeugd is altijd goed.quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:41 schreef methodmich het volgende:
Henri de Graaf en Daniël de Haan volgens AD 2 seizoenen bijgetekend bij IJsselmeervogels.
Gisteren waren Alex en Sjoerd nog bij het ASWH zaalvoetbaltoernooi. Ze hadden het duidelijk naar hun zin. Ook wel logisch, met al die regiospelers.
Ik geef ze ook geen ongelijk hoor maar het zijn wel gewoon dingen die je van te voren kan weten. Ik denk dat 'ze'(spelers in het algemeen die van ver komen) daar de volgende keer beter over moeten nadenken.quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:52 schreef methodmich het volgende:
Maar ja, het is wel flink buiten de regio natuurlijk. Al het andere wat ze hebben speelt zich in deze buurt af. Dat zie je op zo'n avond als gisteren, dan kom je allerlei bekenden tegen en kan je lekker blijven hangen enzovoort. Ze zullen na een training in Spakenburg toch niet lang in de kantine blijven, vermoed ik. Is toch weer ruim een uur terug met de auto en je moet de dag erna weer werken. Dat zijn toch dingen die in het amateurvoetbal wel een rol spelen.
Ik hoop dat Alex vanavond wel speelt, we spelen al met een behoorlijk b garnituur, ook al hoef je zo'n toernooi niet te winnen, wil je ook niet na de poulefase al zijn uitgeschakeld.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:10 schreef methodmich het volgende:
Dat is ook allemaal gezegd hoor hier, toen ze gingen. En zulke dingen spelen natuurlijk vooral als je niet speelt. Als je het hele jaar basisspeler bent, is het al anders.
Speelden er bij jullie veel spelers uit het 1e? Jullie hebben een paar leuke spelers lopen maar die 2-2 tegen de Vogels was 100% buiten de tijd maar goed, die scheidsrechters waren een ramp.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:18 schreef HPayne het volgende:
De finale tussen Sparta Nijkerk en Spakenburg was eenrichtingsverkeer. de blauwen met voorin El Kadourri en de fantastisch spelende Donovan Mijnals, speelden met Sparta. Mijnals houd 2 minuten lang de bal vast door door de zaal heen te dansen, en geeft dan een geweldig hakje achter zn standbeen in staat om Aksit te laten scoren.
Bij Nunspeet speelde 1e 3 wedstrijden de assistent trainer van Nijen als keeper, dat ging prima, maar hij raakte toen geblesseerd, dus moest Ronald Hoek het keeperspak aandoen. Jammer want hij speelde goed in de zaal.
Denk dat Roy van Velzen wel topscorer is van het tournooi, hij scoorde bijna alle goals voor Nunspeet.
Haha precies! Ik heb die wedstrijd niet gezien tegen de vogels. Er was 1 speler bij vanuit 2e elftal, en de assistent trainer was keeper 1e 3 wedstrijden. Verder spelen ze 1e elftal: van Twillert, Pot, van Velzen, Hoek, Drost en Staal.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:58 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Speelden er bij jullie veel spelers uit het 1e? Jullie hebben een paar leuke spelers lopen maar die 2-2 tegen de Vogels was 100% buiten de tijd maar goed, die scheidsrechters waren een ramp.
Ik vond trouwens die nummer 19 van Sparta wel goed. En Spakenburg moet maar gaan zaalvoetballen, dan winnen ze nog eens wat.
Van Velzen en Staal geloof ik. Die laatste weet ik niet 100% zeker. Die van Twillert is echt niet te missen op het veldquote:Op zaterdag 30 december 2006 03:03 schreef HPayne het volgende:
[..]
Haha precies! Ik heb die wedstrijd niet gezien tegen de vogels. Er was 1 speler bij vanuit 2e elftal, en de assistent trainer was keeper 1e 3 wedstrijden. Verder spelen ze 1e elftal: van Twillert, Pot, van Velzen, Hoek, Drost en Staal.
Wie scoorden er tegen de Vogels voor Nunspeet weet je dat?
Druk? het was overvol!! Spakenburg is echt een knotsgek dorp wat dat betreft.quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:09 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Van Velzen en Staal geloof ik. Die laatste weet ik niet 100% zeker. Die van Twillert is echt niet te missen op het veld
Het was nog best druk trouwens, normaal zit ik altijd in de Kuil met 15 man![]()
Nou ik zat met téveel blauwen om me heen wat dat betreftquote:Op zaterdag 30 december 2006 03:22 schreef HPayne het volgende:
[..]
Druk? het was overvol!! Spakenburg is echt een knotsgek dorp wat dat betreft.![]()
En die van Twillert is echt een mooie vent, hij heeft op het veld net zoveel praatjes als in de kroeg.![]()
De nieuwe doelman van de Vogels zat ook op de tribune.
Hopenlijk is hem verteld dat bij IJsselmeervogels de materiaalman dus op doel stond![]()
Ons dorp heet bunschotenquote:Op zaterdag 30 december 2006 03:22 schreef HPayne het volgende:
[..]
Druk? het was overvol!! Spakenburg is echt een knotsgek dorp wat dat betreft.![]()
En die van Twillert is echt een mooie vent, hij heeft op het veld net zoveel praatjes als in de kroeg.![]()
De nieuwe doelman van de Vogels zat ook op de tribune.
Hopenlijk is hem verteld dat bij IJsselmeervogels de materiaalman dus op doel stond![]()
Welkom! Ja i'm so sorry! bunschoten/spakenburg officieel toch?quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:00 schreef VVIJSSELMEERVOGELS het volgende:
[..]
Ons dorp heet bunschoten![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:51 schreef VVIJSSELMEERVOGELS het volgende:
F1 Bas, mooi gesproken. Ik ben zelf ook GEEN fan van Knuppe.
Maar wir sind herbstmeister![]()
Ja, Amerzgiou, volgens VOZ ook de uitblinker van Sparta.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:13 schreef methodmich het volgende:
Nummer 19 van Sparta Nijkerk, was dat Amerzgiou of Dinis Magalhaes niet?
Dank je.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:56 schreef HPayne het volgende:
[..]
Welkom! Ja i'm so sorry! bunschoten/spakenburg officieel toch?![]()
Spakenburg zou em willen inlijven. El Kadourri ging hem al voor in deze stap.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:56 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja, Amerzgiou, volgens VOZ ook de uitblinker van Sparta.
Daar gaan we natuurlijk niet vanuitquote:Op zondag 31 december 2006 16:35 schreef methodmich het volgende:
Toch ben ik wel benieuwd in hoeverre Spakenburg na de winterstop nog gaat aanhaken.
Nee, dat was ik nietquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:16 schreef methodmich het volgende:
Ik zag de terugblik van HPayne ineens ook opduiken op het forum van www.ijsselmeervogels.com
Via F1Bas?? Dan kan je mijn terugblik op A ook wel posten in dat topic.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:59 schreef methodmich het volgende:
Oh ja hoor, doe ze maar allebei. De serieuze en de grappige. Kijken wat ze er van vinden.
Ik had zelf een linkje naar dit topic geplaatst, voor de gein. http://forum.ijsselmeervogels.com/showthread.php?t=285&page=20quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:16 schreef methodmich het volgende:
Ik zag de terugblik van HPayne ineens ook opduiken op het forum van www.ijsselmeervogels.com
Via F1Bas?? Dan kan je mijn terugblik op A ook wel posten in dat topic.
Niks, misschien wel een ideequote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:02 schreef HPayne het volgende:
[..]
F1Bas wat let je om jou Spelersrapport er ook op te zetten?![]()
Zeg VVIJ, zet jouw cijfers hier eens neer al denk ik dat je het aardig met me eens ben als ik je geklaag over bepaalde spelers hoorquote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:15 schreef VVIJSSELMEERVOGELS het volgende:
Ja F1Bas. Doen! Tijdens de wedstrijden ben je ook altijd de fanatiekste!! En het is een goed stuk!
Dat idee had ik al een beetje gekregen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:42 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Voor de mensen hier: VVIJ en ik gaan altijd samen naar de wedstrijden toe![]()
Oke, dan beperk ik me tot cijfers en tot spelers die voldoende hebben gespeeld om beoordeeld te worden. (het is maar een mening)quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:42 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zeg VVIJ, zet jouw cijfers hier eens neer al denk ik dat je het aardig met me eens ben als ik je geklaag over bepaalde spelers hoorwees een beetje lief voor Knuppe
Voor de mensen hier: VVIJ en ik gaan altijd samen naar de wedstrijden toe![]()
In A zouden ze het ook niet beter doen hoor, vermoedelijk zelfs nog wat lager staan.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:41 schreef VVIJSSELMEERVOGELS het volgende:
Quick Boys wil naast nieuwe spelers ook weer terug naar de hoofdklasse A. De poule met ijsselmeervogels is blijkbaar te zwaar voor ze.
1-1 is prima al moet je er niet teveel waarde aan hechten. Op de officiele website staan leuke verslagen van het trainingskamp.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:33 schreef VVIJSSELMEERVOGELS het volgende:
IJsselmeervogels heeft zaterdag gelijk gespeeld tegen FC Volendam met 1-1. Lang niet gek.
De officiele reden van QB om terug te gaan naar A is het feit dat Wij en de buurtjes kunstgras krijgen. Sparta Nijkerk heeft dit al en 3 ploegen met kunstgras is te veel voor QB
@ F1Bas
Kevin en Kemper hebben beter gevoetbald. Jeffrey heeft veel gecoord en dat moet ook als spits (vandaar de 8). Maar wat betreft voetbal brengen Kevin en Kemper net is meer.
2005/2006: 7. Quick Boys 26 - 37 (Hoofdklasse A)quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:41 schreef VVIJSSELMEERVOGELS het volgende:
Quick Boys wil naast nieuwe spelers ook weer terug naar de hoofdklasse A. De poule met ijsselmeervogels is blijkbaar te zwaar voor ze.
Wellicht is Knuppe een goede speler voor ze!
Jullie moeten eerst nog ff winnen van VVOG. Kzal die greunen voor t eerst van me leven eens aanmoedigenquote:Op maandag 8 januari 2007 17:55 schreef F1Bas het volgende:
3 Februari zorgen wij er wel voor dat ze helemaal weg willen uit hoofdklasse B
Zaterdag eerst tegen een 4e klasser voor de bekerquote:Op maandag 8 januari 2007 18:13 schreef HPayne het volgende:
[..]
Jullie moeten eerst nog ff winnen van VVOG. Kzal die greunen voor t eerst van me leven eens aanmoedigen![]()
6-0quote:Op maandag 8 januari 2007 18:31 schreef VVIJSSELMEERVOGELS het volgende:
Wat gaat het worden denk je?
Alweer verplaatst? Zucht.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:58 schreef Dennus-F het volgende:
vvog - ijsselmeervogels is verplaatst naar 27 januari volgens de vvog site.
Mja, vorig jaar was VVOG juist de angstgegner van IJsselmeervogels. Helaas kan ik die dag waar het naar verplaatst is niet komen kijken, dus zullen de Vogels wel winnenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:56 schreef VVIJSSELMEERVOGELS het volgende:
Ze zijn zeker een beetje bang.....
Tuurlijk winnen we HPaynequote:Op woensdag 10 januari 2007 06:04 schreef HPayne het volgende:
[..]
Mja, vorig jaar was VVOG juist de angstgegner van IJsselmeervogels. Helaas kan ik die dag waar het naar verplaatst is niet komen kijken, dus zullen de Vogels wel winnen![]()
Ik las ook ergens dat IJsselmeervogels interesse had in buitenspeler Istvan Bakx van Hoek.
Dat lijkt mij ook wat ver.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:29 schreef methodmich het volgende:
Op zich niet vreemd dat ze iemand zoeken voor de linkerkant. Opschoor is al vaak geblesseerd geweest.
Vraag me alleen af of Bakx dat wil. Die had al min of meer heimwee naar Zeeland bij Sparta en om nu vanuit Zeeland naar Bunschoten te rijden......
Hij kan in ieder geval thuisblijven als ze in Zeeland moeten spelen.Er stond trouwens ook in het bericht dat hij dan om de reistijd dragelijk te maken in de randstad zou gaan wonen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:38 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook wat ver.
Is hij wel goed genoeg denk je?
Tsja, met alle respect maar jullie waren zeker de zwaksten tot nu toe.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:18 schreef El_Buho het volgende:
SSV'65 ... einde verhaal? De komende 4 westrijden zijn cruciaal, staan we dan noh met lege handen .... dan hebben we in ieder geval genoten van het jaartje hoofdklasse ! 4 februari de burenruzie met VV Kloetinge, sleutelduelletje....
We krijgen 1 of twee kunstgrasvelden. Zowel svs als VVIJV krijgen beide een kunstgrasveld op het hoofdveld. Beide clubs willen echter ook 1 bijveld als kunstgrasveld hebben. Echter, de velden zijn van de gemeente en de financiering is nog niet rond. Het is nu wachten op politieke beslissingen.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:19 schreef geenaam het volgende:
VVIJ, wat krijgen we nou? Twee of vier kunstgrasvelden?
Ik zie het liefst natuurlijk Dogan weer tegug op het middenveld, maar dit is blijkbaar niet zijn seizoen. Rijsdijk heeft eerder op het middenveld gespeeld, dus dat is geen probleem. Wellicht dat er centraal in de verdediging nu eerst aan een eigen jeugd speler kan worden gedacht (De Haan bijvoorbeeld).quote:Op maandag 8 januari 2007 21:10 schreef F1Bas het volgende:
VVIJ, wat vind je van de nieuwe opstelling (wellicht) voor na de winterstop?
Joordens centraal naast Tosh en Rijsdijk als beuker op het middenveld.
Lijkt me wel wat.
Ik denk dat de Sparta Nijkerk en GVVV en QB onderschat en dat je SVS overschat.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:17 schreef HPayne het volgende:
Nu het toch winterstop is een mooi moment om mn voorspelling te geven over hoe de competitie gaat eindigen. Leuk om dat achteraf te zien.
1. IJsselmeervogels
2. Spakenburg
3. Nunspeet
4. Sparta Nijkerk
5. GVVV
6. Quick Boys
7. Hoek
8. Ajax
9. Bennekom
10. Geinoord
11. Kloetinge
12. Huizen
13. VVOG
14. SSV'65
IJsselmeervogels blijkt ook dit jaar de sterkste
Spakenburg heeft nog een wedstrijd tegoed tegen SSV, dus die komen wel terug.
Nunspeet houd het niet vol en komt in een dipje.
Quick Boys blijft geen rol van betekenis spelen.
Bennekom gaat beter presteren na het vertrek van Bert van Sas.
Onderin gaan VVOG en Huizen het uitmaken wie er rechtstreeks gaat degraderen.
SSV'65 einde verhaal.
Jullie?
Quick Boys onderschat ik zeker niet omdat ik ze erg slecht vond voetballen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 07:26 schreef VVIJSSELMEERVOGELS het volgende:
[..]
Ik denk dat de Sparta Nijkerk en GVVV en QB onderschat en dat je SVS overschat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |