abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43479395
quote:
Op zondag 12 november 2006 15:53 schreef methodmich het volgende:
Hmm, Sjoerd na 62 minuten ingevallen voor Alex. Hebben ze ook allebei de derby een keer meegemaakt. In ieder geval hoorde ik van mensen die geweest waren en die ze gesproken hadden, dat ze verre van tevreden zijn bij IJsselmeervogels. Sjoerd zinspeelde zelfs al een beetje op een terugkeer.
Alex staat al weken achter elkaar in de basis, wat wil hij nu nog meer?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_43479463
quote:
Op zondag 12 november 2006 16:21 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Alex staat al weken achter elkaar in de basis, wat wil hij nu nog meer?
O.a. het reizen staat ze tegen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_43482667
Geinoord is een redelijk aanvallende ploeg met goede aanvallers o.a. Daniel Kops.
Wij hadden het geluk dat ze 2 keer rood kregen, en we de wedstrijd uiteindelijk makkelijk wonnen met 2-0. Maar denk eigenlijk ook niet dat het al te lastig zal worden voor de Vogels
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_43510446
http://www.destentor.nl/s(...)rt/article825974.ece

Een mooi stukje over Nunspeet en de realiteitszin van de spelers over het succes.
pi_43518432
quote:
Op zondag 12 november 2006 18:12 schreef HPayne het volgende:
Geinoord is een redelijk aanvallende ploeg met goede aanvallers o.a. Daniel Kops.
Vorig jaar waren ze vooral een counterploeg. Maar scheelt misschien per opponent.
www.thuisuiteten.nl
pi_43518471
quote:
Op maandag 13 november 2006 19:47 schreef methodmich het volgende:

[..]

Vorig jaar waren ze vooral een counterploeg. Maar scheelt misschien per opponent.
Geen idee nog waar het is maar ik denk dat ik er wel heen ga.
pi_43518505
Nou, ga dan vooral voor de reclameborden van MVM Betonstaal staan. Dat vinden ze daar niet leuk. Zie deel 1 voor het hele verhaal.
www.thuisuiteten.nl
pi_43518977
quote:
Op maandag 13 november 2006 19:49 schreef methodmich het volgende:
Nou, ga dan vooral voor de reclameborden van MVM Betonstaal staan. Dat vinden ze daar niet leuk. Zie deel 1 voor het hele verhaal.
Ik hoop dat ik het nog kan terugvinden
pi_43552451
Vandaag in de krant een stukje met Lex, hoe hij de derby beleefd heeft. Hij vond het supergaaf, zelfs huilende mensen enzovoort.
www.thuisuiteten.nl
pi_43553365
quote:
KNVB blundert met programma amateurvoetbal

ZEIST - De KNVB heeft een blunder gemaakt in het amateurvoetbalprogramma.

Komende zaterdag is er voor zowel IJsselmeervogels als Spakenburg een uitwedstrijd gepland. Dat betekent automatisch dat de buurclubs in het tweede deel van de competitie een keer tegelijkertijd thuis spelen.

Spakenburg heeft de KNVB al in augustus gewezen op de fout. De voetbalbond wilde de fout echter niet rechtzetten.

pi_43554581
Toto Stand:

F1Bas: 35 (+6)
HPayne: 32 (+5)
DennusF: 27 (+5)
Methodmich: 21 (+4)

Zaterdag

Bennekom - SSV '65 1
Geinoord - IJsselmeervogels 2
GVVV - Huizen 1
Kloetinge - Ajax 1
Quick Boys - Nunspeet 1
Sparta Nijkerk - Spakenburg 2
VVOG - Hoek 2
pi_43556159
Bennekom - SSV '65 1
GVVV - Huizen 1
Kloetinge - Ajax 3
Quick Boys - Nunspeet 3
Sparta Nijkerk - Spakenburg 2
VVOG - Hoek 2

Hpayne, Quick boys is nu te verslaan, dus een stunt zit er wellicht in.
pi_43558446
Mja ik heb er niet zon goed gevoel over, QB is gebrand om te winnen en Nunspeet zit al tijden op rozen. Bovendien is onze topscorer Arie Smit geschorst, die gaan we missen als aangever en afmaker denk ik.
Ik ga er iig wel heen zaterdag we zullen zien.
pi_43596756
Kevin de Winter schijnt er voorlopig uit te liggen met trombose.
pi_43599087
Bennekom - SSV '65 (Bennekom)
Geinoord - IJsselmeervogels (IJsselmeervogels)
GVVV - Huizen (GVVV)
Kloetinge - Ajax (Gelijk)
Quick Boys - Nunspeet (Quick Boys)
Sparta Nijkerk - Spakenburg (Spakenburg
VVOG - Hoek (VVOG)
pi_43612806
quote:
Op donderdag 16 november 2006 01:21 schreef F1Bas het volgende:
Kevin de Winter schijnt er voorlopig uit te liggen met trombose.
Hoelang?
Corneille ziet zn kans weer denk ik
pi_43618898
F1Bas, je moet dat "de" toch eens weg gaan laten hoor, die jongens zitten er nu al een paar maanden.

Bennekom - SSV '65 1
GVVV - Huizen 1
Kloetinge - Ajax 1
Quick Boys - Nunspeet 3
Sparta Nijkerk - Spakenburg 3
VVOG - Hoek 2
www.thuisuiteten.nl
pi_43624131
quote:
Op donderdag 16 november 2006 19:47 schreef methodmich het volgende:
F1Bas, je moet dat "de" toch eens weg gaan laten hoor, die jongens zitten er nu al een paar maanden.
Je hebt gelijk, op een of andere manier zeg ik altijd 'de' erbij.
pi_43640822
Kevin Winter en Alexander de Jong geblesseerd, wordt dus een aangepast middenveld. Sjoerd vast wel in de basis.

Mijn reisgenoot is ziek dus ik weet niet of ik morgen wel ga

[ Bericht 41% gewijzigd door F1Bas op 17-11-2006 18:34:50 ]
pi_43642255
Ik lees hier [18-11]VBL-Meet in Utreg #2 dat jij helemaal niet naar de Vogels kunt morgen.
www.thuisuiteten.nl
pi_43652125
Programma vandaag

Bennekom - SSV '65
Het bezoek van de promovendus en hekkensluiter uit Goes lijkt dé mogelijkheid voor Bennekom om eindelijk eens te winnen en wat aansluiting te vinden bij de middenmoot. Of stunt SSV '65?

Geinoord - IJsselmeervogels
De knokploeg uit Nieuwegein maakte vorig jaar naam als reuzendoder. IJsselmeervogels is dus gewaarschuwd en zal de koppositie niet zonder slag of stoot kunnen verdedigen.

GVVV - Huizen
Huizen staat laag en de kans dat de promovendus punten haalt in Veenendaal lijkt op voorhand niet groot. GVVV kan met winst goede zaken doen.

Kloetinge - AFC Ajax
Kunnen de Amsterdammers wederom punten pakken in een uitduel, zoals ze vaak deden vorig seizoen? Of is Kloetinge een te lastige horde?

Quick Boys - Nunspeet
Quick Boys wilde voor de titel gaan, promovendus Nunspeet maakt een heerlijke periode door. De ploeg is in de winning mood en zal dus gaan voor een stuntje in Katwijk.

Sparta Nijkerk - Spakenburg
De nummer drie ontvangt Spakenburg, dat qua verliespunten nog altijd gedeeld koploper is. Kan Karim El Kaddouri opnieuw schitteren op het kunstgras van zijn oude club en Spakenburg aan de winst helpen?

VVOG - Hoek
VVOG heeft dringend punten nodig, maar het is slechts de vraag of Hoek daar de ideale opponent voor is. De Zeeuwen willen namelijk zo lang mogelijk bovenin blijven meedoen.
www.thuisuiteten.nl
pi_43652772
Ja MM ik ga zo naar Katwijk, lijkt me wel mooi daar altijd 2000 toeschouwers op de tribune, en dan vandaag nog een wedstrijd die er toe doet. Ik denk dat als Nunspeet de eerste stormen van aanvallen overleeft en QB het voetballen onmogelijk gaat maken dat er weer een kans inzit. (zoals laatste tijd) Het grote verschil is QB moet en Nunspeet hoeft, duidelijk waar de druk ligt, en de taak voor Nunspeet is hun eigen spelletje te spelen, zonder teveel ontzag voor de tegenstander
Wel erg jammer dat onze spits Arie Smit is geschorst, kortom ik ben blij met een puntje vandaag
pi_43652890
Doe je iets oranjes aan?
www.thuisuiteten.nl
pi_43652965
Haha kan ik wel doen ja, ben me toevallig net aant omkleden. alleen jammer dat er holland op staat...
pi_43653026

Het is wel de topper van de dag in B natuurlijk, met Sparta Nijkerk - Spakenburg. Zal F1Bas nog naar Nieuwegein gaan?
www.thuisuiteten.nl
pi_43653201
Tja je kunt natuurlijk ook naar de intocht van sinterklaas gaan kijken
pi_43662393
Helaas niet geweest maar 0-4 winnen met 10 man is top. Rode kaart van Tosch in de eerste helft. Toen stond het wel 0-2. Corneille weer een spierscheuring Goals van Jeffrey Winter(who else?), Dennis van der Steen en 2x Sjoerd de Waal.

Blauwen

En Hpayne, zeer netjes. Ik had al gezegd dat NU de kans was om te winnen.

De titel gaat denk ik tussen IJsselmeervogels en Nunspeet. Waarbij ik Nunspeet niet kansloos acht, wij hebben nu veel te veel blessure's. Volgend weekend tegen een 4de klasser dus dat valt wel mee.

[ Bericht 5% gewijzigd door F1Bas op 18-11-2006 18:27:34 ]
  zaterdag 18 november 2006 @ 18:50:43 #78
95576 geenaam
Met één N ja!
pi_43663231
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 18:19 schreef F1Bas het volgende:
Helaas niet geweest maar 0-4 winnen met 10 man is top. Rode kaart van Tosch in de eerste helft. Toen stond het wel 0-2. Corneille weer een spierscheuring Goals van Jeffrey Winter(who else?), Dennis van der Steen en 2x Sjoerd de Waal.
Heeft Dogan het weer? Is het weer op dezelfde plek als vorig jaar?
Not that dangerous!
Wat een eer, wat een eer.. Teveel eer voor mij:
Op donderdag 28 juni 2007 17:06 schreef Biogarde het volgende:
Ah, vroeg me al af waar onze FOK!-clown was :')
pi_43663682
Mooi, 0-4. Leuk dat Sjoerd van der Waal twee keer scoorde. Sparta Nijkerk en Nunspeet doen ook goede zaken, evenals AFC Ajax. VVOG en SSV '65 blijven in problemen, Bennekom boekt een kostbare winst.

Morgen update.
www.thuisuiteten.nl
pi_43671823
Versalg van IJsselmeervogels.nl:
quote:
Geinoord -IJsselmeervogels 0-4 (0-2)
Zaterdag 18 november 2006
IJsselmeervogels boekte in Nieuwegein tegen Geinoord een makkelijke 4-0 overwinning . Ondanks het feit dat de koploper een uur lang met een man minder speelden, nadat Pierre Tosch tegen een rode kaart opliep toen hij een doorgebroken speler had neergehaald, kwam de voorsprong nauwelijks in gevaar.

Trainer Cees Lok kon door blessures niet beschikken over Kevin Winter (kuit), Alexander de Jong (lies), André Kemper (armblessure) en doelman Paul Verboom. Hun plaatsen werden ingenomen door Dogan Corneille, Dennis Knüppe ( die op zijn favoriete stek achter de spitsen begon) Sjoerd van de Waal en Erwin Schouten, die als linkeraanvaller startte. De vele omzettingen hadden weinig effect op het aanvallende spel dat IJsselmeervogels speelt.

Het contrast was enorm voor de IJsselmeervogels-spelers. Afgelopen zaterdag nog spelend voor ruim 8000 waanzinnig fanatieke supporters en vandaag je kunsten vertonen onder een grauwe koude novemberdeken aan een schare toeschouwers die gelukkig wel meest ‘rood' getint waren. Niettemin had het team de knop al snel deze week omgedraaid en de professionele blik op Geinoord gericht. Een Geinoord dat vast en zeker tot op het bot gemotiveerd zou zijn en juist tegen IJsselmeervogels haar beste kant wilde laten zien. Helaas voor de Nieuwegeiners kwam daar weinig van terecht. IJsselmeervogels startte voortvarend en legde Geinoord vanaf het begin haal wil op. De eerste mogelijkheid was niettemin voor de thuisclub. Een schot van 25 meter van aanvoerder Michiel van der Valk werd door doelman Mirco Bovo fraai uit de rechterbenedenhoek geplukt.
Na ruim een kwartier was het IJsselmeervogels dat op voorsprong kwam. Een vloeiende aanval met een prima combinatie tussen Sjoerd van der Waal en Erwin Schouten deed de bal bij Dennis van der Steen belanden. Zijn steekbal was precies op maat voor de inlopende Jeffrey Winter die met een bekeken schuiver doelman Jeffrey Vink kansloos liet. De spits, waarover deze week een bekende amateur-trainer in de media doodleuk vermelde dat hij weinig brengt, scoorde alweer zijn dertiende treffer. Twee minuten later had Erwin Schouten de score kunnen verdubbelen, maar miste op een haar na.
Geinoord bleef echter driegend via de lange bal en had daar in de 21 e minuut bijna succes mee. De behendige aanvaller Daniël Kops schoot vanuit het niets op de paal. IJsselmeervogels was gewaarschuwd. Toch was het de koploper die de score verdubbelde. Dogan Corneille bemoeide zich met een aanval en bracht de bal na een combinatie met Dennis van der Steen hoog voor in de ‘zestien'. De voorzet belande in de lucht precies voor de voeten van Sjoerd van der Waal die het leer snoeihard vanuit stand in de touwen joeg.
De thuisclub gaf zich echter nog niet gewonnen en was even later dicht bij de aansluitingstreffer. Een inzet van Dennis Groenendijk ging van dichtbij hoog over. Twee minuten later was Geinoord opnieuw gevaarlijk en moest Pierre Tosch een overtreding maken om Daniël Kops de doorgang tot doelman Bovo de beletten. De scheidsrechter zag in de struikelpartij van beide spelers rood voor Tosch en gaf Geinoord een vrije trap net buiten het strafschopgebied, die niets opleverde. De tien van IJsselmeervogels, waarin Dogan Corneille de opengevallen plek in het centrum van de verdediging had overgenomen, werden drie minuten later tekort gedaan toen Jeffrey Winter als doorgebroken speler doodleuk een vrije trap kreeg zonder ook maar een kaart voor zijn tegenstander. Ook trainer Cees Lok kende tegenslag toen bleek dat Dogan Corneille door een blessure niet meer verder kon. Luc Joordens was zijn vervanger in het centrum van de verdediging. De verdediger kon terugzien op een prima wedstrijd.
In de slotfase van de enerverende eerste helft mikte Sjoerd van der Waal een vrije trap bijna in het doel en kwam Nieuwegeiner Dennis Groenendijk met geel goed weg nadat hij Dennis van der Steen onderuit had geschoffeld.

In de tweede helft was het kijkspel een stuk minder aantrekkelijk. IJsselmeervogels wilde ten koste van alles de nul handhaven en Geinoord viel wel aan maar kwam niet echt tot uitgespeelde kansen. Schoten vanuit de tweede lijn waren lekkere vangballen voor doelman Mirco Bovo, die opnieuw een prima wedstrijd keepte. Op het middelveld werkte Dennis Knüppe keihard en was ook vocaal de leider. Voorin rende Sjoerd van der Waal zich het snot voor de neus en ook Dennis van der Steen was niet te beroerd een metertje meer of minder af te leggen. De driegende counter van IJsselmeervogels bleef daarmee altijd op de loer liggen.
Na ruim een uur spelen was het dan ook IJsselmeervogels dat scoorde. Een lichte overtreding op Sjoerd van der Waal werd bestraft met een penalty die door Dennis van der Steen werd benut. Trainer Gerrit Plomp van Geinoord bracht even later zijn derde en laatste wissel binnen de lijnen en zag ook dat zijn team vandaag een maatje te klein was voor een IJsselmeervogels in deze vorm. Ondanks de man minder situatie bleven de Spakenburgers moeiteloos op de been. Dat daar soms een dosis geluk bij nodig is bewees een schot van Dennis Groenendijk dat boven Mirco Bovo op de lat uiteen spatte.
In de slotfase werd de moegestreden Jeffrey Winter vervangen door Tommy Gesgarz en was het opnieuw IJsselmeervogels dat vanuit een dodelijke counter scoorden. De grootste verdienste was hierin voor Dennis Knüppe die al kappend en scharend de inlopende Sjoerd van der Waal op maat bediende en met een schuiver zag scoren. Even later floot scheidsrechter Heins voor het einde en kon IJsselmeervogels de vijfde overwinning oprij bijschrijven.

Scheidsrechter: D.E. Heins

Assistent-scheidsrechters: Ouwens en Offers

Toeschouwers: 1100

Scoreverloop:
17' 0-1 Jeffrey Winter
24' 0-2 Sjoerd van der Waal
63 0-3 Dennis van der Steen (Pen.)
90' 0-4 Sjoerd van der Waal

Opstelling IJsselmeervogels: Mirco Bovo, Jan Pieter Hartog , Pierre Tosch , Jeroen Rijsdijk , Henri de Graaf, Dogan Corneille (35. Luc Joordens), Dennis van der Steen , Erwin Schouten , Jeffrey Winter (83. Tommy Gesgarz ), Dennis Knüppe , Sjoerd van der Waal
pi_43674486
Ja je had gelijk Bas, en een stunt is het niet eens meer, het lijkt zo gewoon de laatste tijd. De 7e overwinning op rij alweer.
Quick Boys was niet wat ik verwacht had. Ze begonnen wel goed met een doelpunt van Mike van Gool, daarna gooide Nunspeet de wedstrijd op slot door 2 doelpunten van een geweldig spelende Frank van Twillert. (wat is hij belangrijk voor Nunspeet!!) QB mocht blij zijn dat het niet al met de rust 1-4 achterstond.
Na rust een zelfde spelbeeld QB mocht komen maar kon dat niet en wij waren levensgevaarlijk voorin. Het was aan de slechte afronding te danken dat het de 2e helft bij 1 doelpunt bleef.
Gerjan Mulder maakte de bevrijdende treffer 1-3.
En die Maarten Bak de meest overschatte speler die er bij QB rondloopt, hij was echt slecht. Ze lijken er geen zin in te hebben, kijken wanneer ze het lek boven krijgen, titelkandidaat zijn ze wat mij betreft niet.

Trouwens ook lekker van de Vogels, ff winnen met 4-0.
En Bas vlak Sparta Nijkerk niet uit, die doen ook goed mee, we moeten er binnenkort heen, verheug me er nu al op..
pi_43674820
quote:
Op zondag 19 november 2006 00:40 schreef HPayne het volgende:

Trouwens ook lekker van de Vogels, ff winnen met 4-0.
En Bas vlak Sparta Nijkerk niet uit, die doen ook goed mee, we moeten er binnenkort heen, verheug me er nu al op..
Tuurlijk doen ze het niet goed. Toen wij op wedstrijddag 4 tegen ze speelden vond ik ze erg matig, zelfs slecht. Maar goed, ze kunnen het wel goed doen vanaf nu maar ik denk dat ze daar toch niet goed genoeg voor zijn.
pi_43687259
Quick Boys vond ik voor het seizoen al geen titelkandidaat, dus het verbaast me niet zo. De straf voor hun vlucht naar B.

Overigens kan Maarten Bak wel degelijk heel goed voetballen hoor.

Speeldag 10

Bennekom - SSV '65 4-2 (0-1)
33. 0-1 Christiaan Boon 49. 1-1 Bas Dreef 62. 1-2 Mehmet Dolma 65. 2-2 Paulo Meijndershagen 74. 3-2 Henk van Essen 81. 4-2 Paulo Meijndershagen

Geinoord - IJsselmeervogels 0-4 (0-2)
20. 0-1 Jeffrey Winter 25. 0-2 Sjoerd van der Waal 75. 0-3 Dennis van der Steen (penalty) 88. 0-4 Sjoerd van der Waal
Rood: Pierre Tosch (IJsselmeervogels)

GVVV - Huizen 2-0 (1-0)
24. 1-0 Antonio Aguilar Aguilera (penalty) 72. 2-0 Richard Beekink

Kloetinge - AFC Ajax 2-3 (2-1)
13. 1-0 Regillio Pinas 33. 2-0 John Schot 37. 2-1 Rocky Korssen 66. 2-2 Sinisa Gagula 67. 2-3 Jeremy Overbeek Bloem

Quick Boys - Nunspeet 1-3 (1-2)
20. 1-0 Mike van Gool 35. 1-1 Frank van Twillert 43. 1-2 Frank van Twillert 65. 1-3 Gerjan Mulder
Rood: Ricardo Appelman (Quick Boys, 2 x geel)

Sparta Nijkerk - Spakenburg 1-0 (0-0)
48. 1-0 Marco Kints

VVOG - Hoek 1-3 (0-1)
27. 0-1 Jan Huijgens 67. 0-2 Jan Huijgens 88. 1-2 Edmund Mijnheer 90. 1-3 Jan Huijgens

STAND

1. IJsselmeervogels 11-26
2. Nunspeet 11-25
3. Sparta Nijkerk 11-22
4. Hoek 10-21
5. Quick Boys 11-18
6. GVVV 11-17
7. Spakenburg 9-14
8. Kloetinge 11-11 (-6)
9. AFC Ajax 11-11 (-7)
10. Geinoord 11-11 (-8)
11. Bennekom 11-10
12. Huizen 11-9
13. VVOG 11-6
14. SSV '65 10-3

TOPSCORERS

1. Jeffrey Winter (IJsselmeervogels) 13
2. Jan Huijgens (Hoek) 12
3. Raoul Henar (Sparta Nijkerk) 10
4. Maarten Bak (Quick Boys) 9
5. Arie Smit (Nunspeet) 7
Frank van Twillert (Nunspeet) 7

Frank van Twillert hielp Nunspeet met twee goals aan winst bij Quick Boys en is nu vijfde op de topscorerslijst

Zaterdag de inhaalmatch tussen Spakenburg en Hoek.
www.thuisuiteten.nl
pi_43688676
Ja die Maarten Bak kan misschien best voetballen, maar hij liet het gister echt niet zien. Als je dan vantevoren die verhalen leest en hoort over die topspits, valt het in het echt tegen.
Leuk was dat voor de wedstrijd van Twillert werd uitgescholden en er werd gelachen "haha wat moet die dikzak in de spits"
Prompt schiet ie er 2 in, en daar gingen de middelvingers en de witte zakdoekjes.. Prachtig

Edit: http://sport.westonline.nl/nieuwsitem/2356 rechtsonderin voor beelden van de wedstrijd

[ Bericht 18% gewijzigd door HPayne op 20-11-2006 11:14:43 ]
pi_43782112
VoZ magazine alweer gestopt wegens te weinig draagkracht (abbonnees en adverteerders)
Vind ik erg jammer, want vond het een leuk blad om te lezen.
Vind het ook wel beetje opvallend want de site voz.com staat bij de landelijke top 5 van voetbalsites in Nederland.
Denk dat veel mensen toch gewoon dachten dat er niks vernieuwends in stond vergeleken met de site.... Jammer
pi_43792238
Ik vind het ook heel jammer inderdaad. Wellicht komt er nog een sponsor, maar dat denk ik niet.

Onze clubs hebben er in ieder geval wel een keer met wedstrijdverslag ingestaan, ASWH zelfs twee keer. Dus da's fijn. En we hebben 8 collector's items!

Hopelijk ooit nog een wel slagende poging!!
www.thuisuiteten.nl
pi_43808893
Helaas nog helemaal niet gelezen.

Dit weekend trouwens alleen Spakenburg - Hoek ?

Spankenburg wint dit wel, zeker thuis. Een '1' dus.
pi_43810535
Spakenburg heeft thuis al 2 x verloren, maar denk ook wel dat ze deze pot winnen, ook een 1 dus.
Ze zullen wel moeten na de 2 nederlagen op rij.

Helaas verder een voetballoos weekend als het om de competitie gaat. Nunspeet is uitgeschakeld voor de beker en de Vogels moeten tegen 4e klasser DOB. Uit altijd lastig heb ik me laten vertellen...
pi_43881552
Spakenburg weer niet weet te winnen; 2-2 thuis tegen Hoek

IJsselmeervogels wint met 0-11 van vvDob(districtbeker), een makkie dus met een b-elftal. Maar ja, het is dan ook een 4e klasser

edit: 6 goals van Jeffrey Winter.

[ Bericht 6% gewijzigd door F1Bas op 25-11-2006 18:53:34 ]
pi_43881724
Huizen heeft voor de beker tegen Odysseus'91 gespeeld.
Ze speelden erg matig en dat terwijl ze op volle oorlogssterkte waren!
3-0 gewonnen, dat dan weer wel.
pi_43882214
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 16:59 schreef VoreG het volgende:
Huizen heeft voor de beker tegen Odysseus'91 gespeeld.
Ze speelden erg matig en dat terwijl ze op volle oorlogssterkte waren!
3-0 gewonnen, dat dan weer wel.
VoreG, ga je wel eens bij Huizen kijken? Helaas moet ik ook zeggen dat Huizen ook gewoon een matig elftal heeft. Aangezien er toch ex-Vogels spelen bij Huizen gun ik ze wel het beste.
pi_43882306
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 17:20 schreef F1Bas het volgende:

[..]

VoreG, ga je wel eens bij Huizen kijken? Helaas moet ik ook zeggen dat Huizen ook gewoon een matig elftal heeft. Aangezien er toch ex-Vogels spelen bij Huizen gun ik ze wel het beste.
Ik kijk wel uit .

Hup Odysseus'91
pi_43884836
Opnieuw puntverlies voor Spakenburg dus, al verbaast het me niet.

Spakenburg - Hoek 2-2 (1-1)
13. 1-0 Richard Rademaker 42. 1-1 Jan Huijgens 52. 2-1 Roderik de Harder 60. 2-2 Djamel Buijsse

Huijgens met zijn 13e goal nu naast Jeffrey Winter op de topscorerslijst.

Naast IJsselmeervogels en Huizen bekeren ook Geinoord (6-0 tegen TOV) en GVVV (10-2 tegen Bunnik '73) verder. Kloetinge ligt eruit in Zuid I na een 0-3 thuis tegen Baronie.

[ Bericht 37% gewijzigd door methodmich op 25-11-2006 20:19:36 ]
www.thuisuiteten.nl
pi_43919640
Toto Stand:

F1Bas: 39 (+4)
HPayne: 36 (+4)
DennusF: 31 (+4)
Methodmich: 25 (+4)

Afgelopen speelronde alle 4 dezelfde wedstrijden goed voorspeld.

Zaterdag:

Weer eens een vol programma, waarbij ik IJsselmeervogels en Nunspeet in staat acht hun hoge positie te kunnen behouden door te winnen op eigen veld. QB zal in Huizen een wederopstanding vinden denk ik, en Sparta Nijkerk zet hun goede serie voort.
Een staartduel tussen SSV en VVOG, denk dat de ploeg uit Goes te weinig kwaliteit in huis heeft om het ook tegen de Harderwijkers te bolwerken. We zullen zien.
Hier alvast mijn voorspellingen:

Ajax - Sparta Nijkerk 2
Geinoord - Spakenburg 2
Hoek - GVVV 1
Huizen - Quick Boys 2
Nunspeet - Kloetinge 1
SSV '65 - VVOG 2
IJsselmeervogels - Bennekom 1
pi_43920126
Ajax - Sparta Nijkerk 2
Geinoord - Spakenburg 2
Hoek - GVVV 3
Huizen - Quick Boys 2
Nunspeet - Kloetinge 1
SSV '65 - VVOG 2

De meeste uitslagen liggen wel voor de hand, toch ga ik wel voor een puntje voor GVVV bij Hoek. Zaterdag eindelijk weer eens een thuiswedstrijd, ik ben erbij.
pi_43969739
AFC Ajax - Sparta Nijkerk 2
Geinoord - Spakenburg 3
Hoek - GVVV 1
Huizen - Quick Boys 2
Nunspeet - Kloetinge 1
SSV '65 - VVOG 3

Bennekom moet kunnen, tegen het Kale Gevaar. En natuurlijk Splinter. Let op die lange Kaba achterin, daar moest Jack altijd enorm om lachen. "Die staat bij mij in het tweede."
www.thuisuiteten.nl
pi_43970285
Die Kaba is dat die neger? 3 van de 4 doelpunten waren zijn schuld tegen Nunspeet
pi_43971889
Ja, lange neger achterin. Kan wel goed koppen en pakt dan zijn goaltjes mee. Verdedigend echter zeer zwak.
www.thuisuiteten.nl
pi_43972412
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 19:18 schreef HPayne het volgende:
Die Kaba is dat die neger? 3 van de 4 doelpunten waren zijn schuld tegen Nunspeet
Huizen is zowiezo verdedigend zwak, opvalland dat jullie juist daar dik van hebben verloren.
pi_43972452
Kaba is van Bennekom, jullie tegenstander van zaterdag....
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')