abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43479395
quote:
Op zondag 12 november 2006 15:53 schreef methodmich het volgende:
Hmm, Sjoerd na 62 minuten ingevallen voor Alex. Hebben ze ook allebei de derby een keer meegemaakt. In ieder geval hoorde ik van mensen die geweest waren en die ze gesproken hadden, dat ze verre van tevreden zijn bij IJsselmeervogels. Sjoerd zinspeelde zelfs al een beetje op een terugkeer.
Alex staat al weken achter elkaar in de basis, wat wil hij nu nog meer?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_43479463
quote:
Op zondag 12 november 2006 16:21 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Alex staat al weken achter elkaar in de basis, wat wil hij nu nog meer?
O.a. het reizen staat ze tegen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_43482667
Geinoord is een redelijk aanvallende ploeg met goede aanvallers o.a. Daniel Kops.
Wij hadden het geluk dat ze 2 keer rood kregen, en we de wedstrijd uiteindelijk makkelijk wonnen met 2-0. Maar denk eigenlijk ook niet dat het al te lastig zal worden voor de Vogels
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_43510446
http://www.destentor.nl/s(...)rt/article825974.ece

Een mooi stukje over Nunspeet en de realiteitszin van de spelers over het succes.
pi_43518432
quote:
Op zondag 12 november 2006 18:12 schreef HPayne het volgende:
Geinoord is een redelijk aanvallende ploeg met goede aanvallers o.a. Daniel Kops.
Vorig jaar waren ze vooral een counterploeg. Maar scheelt misschien per opponent.
www.thuisuiteten.nl
pi_43518471
quote:
Op maandag 13 november 2006 19:47 schreef methodmich het volgende:

[..]

Vorig jaar waren ze vooral een counterploeg. Maar scheelt misschien per opponent.
Geen idee nog waar het is maar ik denk dat ik er wel heen ga.
pi_43518505
Nou, ga dan vooral voor de reclameborden van MVM Betonstaal staan. Dat vinden ze daar niet leuk. Zie deel 1 voor het hele verhaal.
www.thuisuiteten.nl
pi_43518977
quote:
Op maandag 13 november 2006 19:49 schreef methodmich het volgende:
Nou, ga dan vooral voor de reclameborden van MVM Betonstaal staan. Dat vinden ze daar niet leuk. Zie deel 1 voor het hele verhaal.
Ik hoop dat ik het nog kan terugvinden
pi_43552451
Vandaag in de krant een stukje met Lex, hoe hij de derby beleefd heeft. Hij vond het supergaaf, zelfs huilende mensen enzovoort.
www.thuisuiteten.nl
pi_43553365
quote:
KNVB blundert met programma amateurvoetbal

ZEIST - De KNVB heeft een blunder gemaakt in het amateurvoetbalprogramma.

Komende zaterdag is er voor zowel IJsselmeervogels als Spakenburg een uitwedstrijd gepland. Dat betekent automatisch dat de buurclubs in het tweede deel van de competitie een keer tegelijkertijd thuis spelen.

Spakenburg heeft de KNVB al in augustus gewezen op de fout. De voetbalbond wilde de fout echter niet rechtzetten.

pi_43554581
Toto Stand:

F1Bas: 35 (+6)
HPayne: 32 (+5)
DennusF: 27 (+5)
Methodmich: 21 (+4)

Zaterdag

Bennekom - SSV '65 1
Geinoord - IJsselmeervogels 2
GVVV - Huizen 1
Kloetinge - Ajax 1
Quick Boys - Nunspeet 1
Sparta Nijkerk - Spakenburg 2
VVOG - Hoek 2
pi_43556159
Bennekom - SSV '65 1
GVVV - Huizen 1
Kloetinge - Ajax 3
Quick Boys - Nunspeet 3
Sparta Nijkerk - Spakenburg 2
VVOG - Hoek 2

Hpayne, Quick boys is nu te verslaan, dus een stunt zit er wellicht in.
pi_43558446
Mja ik heb er niet zon goed gevoel over, QB is gebrand om te winnen en Nunspeet zit al tijden op rozen. Bovendien is onze topscorer Arie Smit geschorst, die gaan we missen als aangever en afmaker denk ik.
Ik ga er iig wel heen zaterdag we zullen zien.
pi_43596756
Kevin de Winter schijnt er voorlopig uit te liggen met trombose.
pi_43599087
Bennekom - SSV '65 (Bennekom)
Geinoord - IJsselmeervogels (IJsselmeervogels)
GVVV - Huizen (GVVV)
Kloetinge - Ajax (Gelijk)
Quick Boys - Nunspeet (Quick Boys)
Sparta Nijkerk - Spakenburg (Spakenburg
VVOG - Hoek (VVOG)
pi_43612806
quote:
Op donderdag 16 november 2006 01:21 schreef F1Bas het volgende:
Kevin de Winter schijnt er voorlopig uit te liggen met trombose.
Hoelang?
Corneille ziet zn kans weer denk ik
pi_43618898
F1Bas, je moet dat "de" toch eens weg gaan laten hoor, die jongens zitten er nu al een paar maanden.

Bennekom - SSV '65 1
GVVV - Huizen 1
Kloetinge - Ajax 1
Quick Boys - Nunspeet 3
Sparta Nijkerk - Spakenburg 3
VVOG - Hoek 2
www.thuisuiteten.nl
pi_43624131
quote:
Op donderdag 16 november 2006 19:47 schreef methodmich het volgende:
F1Bas, je moet dat "de" toch eens weg gaan laten hoor, die jongens zitten er nu al een paar maanden.
Je hebt gelijk, op een of andere manier zeg ik altijd 'de' erbij.
pi_43640822
Kevin Winter en Alexander de Jong geblesseerd, wordt dus een aangepast middenveld. Sjoerd vast wel in de basis.

Mijn reisgenoot is ziek dus ik weet niet of ik morgen wel ga

[ Bericht 41% gewijzigd door F1Bas op 17-11-2006 18:34:50 ]
pi_43642255
Ik lees hier [18-11]VBL-Meet in Utreg #2 dat jij helemaal niet naar de Vogels kunt morgen.
www.thuisuiteten.nl
pi_43652125
Programma vandaag

Bennekom - SSV '65
Het bezoek van de promovendus en hekkensluiter uit Goes lijkt dé mogelijkheid voor Bennekom om eindelijk eens te winnen en wat aansluiting te vinden bij de middenmoot. Of stunt SSV '65?

Geinoord - IJsselmeervogels
De knokploeg uit Nieuwegein maakte vorig jaar naam als reuzendoder. IJsselmeervogels is dus gewaarschuwd en zal de koppositie niet zonder slag of stoot kunnen verdedigen.

GVVV - Huizen
Huizen staat laag en de kans dat de promovendus punten haalt in Veenendaal lijkt op voorhand niet groot. GVVV kan met winst goede zaken doen.

Kloetinge - AFC Ajax
Kunnen de Amsterdammers wederom punten pakken in een uitduel, zoals ze vaak deden vorig seizoen? Of is Kloetinge een te lastige horde?

Quick Boys - Nunspeet
Quick Boys wilde voor de titel gaan, promovendus Nunspeet maakt een heerlijke periode door. De ploeg is in de winning mood en zal dus gaan voor een stuntje in Katwijk.

Sparta Nijkerk - Spakenburg
De nummer drie ontvangt Spakenburg, dat qua verliespunten nog altijd gedeeld koploper is. Kan Karim El Kaddouri opnieuw schitteren op het kunstgras van zijn oude club en Spakenburg aan de winst helpen?

VVOG - Hoek
VVOG heeft dringend punten nodig, maar het is slechts de vraag of Hoek daar de ideale opponent voor is. De Zeeuwen willen namelijk zo lang mogelijk bovenin blijven meedoen.
www.thuisuiteten.nl
pi_43652772
Ja MM ik ga zo naar Katwijk, lijkt me wel mooi daar altijd 2000 toeschouwers op de tribune, en dan vandaag nog een wedstrijd die er toe doet. Ik denk dat als Nunspeet de eerste stormen van aanvallen overleeft en QB het voetballen onmogelijk gaat maken dat er weer een kans inzit. (zoals laatste tijd) Het grote verschil is QB moet en Nunspeet hoeft, duidelijk waar de druk ligt, en de taak voor Nunspeet is hun eigen spelletje te spelen, zonder teveel ontzag voor de tegenstander
Wel erg jammer dat onze spits Arie Smit is geschorst, kortom ik ben blij met een puntje vandaag
pi_43652890
Doe je iets oranjes aan?
www.thuisuiteten.nl
pi_43652965
Haha kan ik wel doen ja, ben me toevallig net aant omkleden. alleen jammer dat er holland op staat...
pi_43653026

Het is wel de topper van de dag in B natuurlijk, met Sparta Nijkerk - Spakenburg. Zal F1Bas nog naar Nieuwegein gaan?
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')