Daar gaan we natuurlijk niet vanuitquote:Op zondag 31 december 2006 16:35 schreef methodmich het volgende:
Toch ben ik wel benieuwd in hoeverre Spakenburg na de winterstop nog gaat aanhaken.
Nee, dat was ik nietquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:16 schreef methodmich het volgende:
Ik zag de terugblik van HPayne ineens ook opduiken op het forum van www.ijsselmeervogels.com
Via F1Bas?? Dan kan je mijn terugblik op A ook wel posten in dat topic.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:59 schreef methodmich het volgende:
Oh ja hoor, doe ze maar allebei. De serieuze en de grappige. Kijken wat ze er van vinden.
Ik had zelf een linkje naar dit topic geplaatst, voor de gein. http://forum.ijsselmeervogels.com/showthread.php?t=285&page=20quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:16 schreef methodmich het volgende:
Ik zag de terugblik van HPayne ineens ook opduiken op het forum van www.ijsselmeervogels.com
Via F1Bas?? Dan kan je mijn terugblik op A ook wel posten in dat topic.
Niks, misschien wel een ideequote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:02 schreef HPayne het volgende:
[..]
F1Bas wat let je om jou Spelersrapport er ook op te zetten?![]()
Zeg VVIJ, zet jouw cijfers hier eens neer al denk ik dat je het aardig met me eens ben als ik je geklaag over bepaalde spelers hoorquote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:15 schreef VVIJSSELMEERVOGELS het volgende:
Ja F1Bas. Doen! Tijdens de wedstrijden ben je ook altijd de fanatiekste!! En het is een goed stuk!
Dat idee had ik al een beetje gekregen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:42 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Voor de mensen hier: VVIJ en ik gaan altijd samen naar de wedstrijden toe![]()
Oke, dan beperk ik me tot cijfers en tot spelers die voldoende hebben gespeeld om beoordeeld te worden. (het is maar een mening)quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:42 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zeg VVIJ, zet jouw cijfers hier eens neer al denk ik dat je het aardig met me eens ben als ik je geklaag over bepaalde spelers hoorwees een beetje lief voor Knuppe
Voor de mensen hier: VVIJ en ik gaan altijd samen naar de wedstrijden toe![]()
In A zouden ze het ook niet beter doen hoor, vermoedelijk zelfs nog wat lager staan.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:41 schreef VVIJSSELMEERVOGELS het volgende:
Quick Boys wil naast nieuwe spelers ook weer terug naar de hoofdklasse A. De poule met ijsselmeervogels is blijkbaar te zwaar voor ze.
1-1 is prima al moet je er niet teveel waarde aan hechten. Op de officiele website staan leuke verslagen van het trainingskamp.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:33 schreef VVIJSSELMEERVOGELS het volgende:
IJsselmeervogels heeft zaterdag gelijk gespeeld tegen FC Volendam met 1-1. Lang niet gek.
De officiele reden van QB om terug te gaan naar A is het feit dat Wij en de buurtjes kunstgras krijgen. Sparta Nijkerk heeft dit al en 3 ploegen met kunstgras is te veel voor QB
@ F1Bas
Kevin en Kemper hebben beter gevoetbald. Jeffrey heeft veel gecoord en dat moet ook als spits (vandaar de 8). Maar wat betreft voetbal brengen Kevin en Kemper net is meer.
2005/2006: 7. Quick Boys 26 - 37 (Hoofdklasse A)quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:41 schreef VVIJSSELMEERVOGELS het volgende:
Quick Boys wil naast nieuwe spelers ook weer terug naar de hoofdklasse A. De poule met ijsselmeervogels is blijkbaar te zwaar voor ze.
Wellicht is Knuppe een goede speler voor ze!
Jullie moeten eerst nog ff winnen van VVOG. Kzal die greunen voor t eerst van me leven eens aanmoedigenquote:Op maandag 8 januari 2007 17:55 schreef F1Bas het volgende:
3 Februari zorgen wij er wel voor dat ze helemaal weg willen uit hoofdklasse B
Zaterdag eerst tegen een 4e klasser voor de bekerquote:Op maandag 8 januari 2007 18:13 schreef HPayne het volgende:
[..]
Jullie moeten eerst nog ff winnen van VVOG. Kzal die greunen voor t eerst van me leven eens aanmoedigen![]()
6-0quote:Op maandag 8 januari 2007 18:31 schreef VVIJSSELMEERVOGELS het volgende:
Wat gaat het worden denk je?
Alweer verplaatst? Zucht.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:58 schreef Dennus-F het volgende:
vvog - ijsselmeervogels is verplaatst naar 27 januari volgens de vvog site.
Mja, vorig jaar was VVOG juist de angstgegner van IJsselmeervogels. Helaas kan ik die dag waar het naar verplaatst is niet komen kijken, dus zullen de Vogels wel winnenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:56 schreef VVIJSSELMEERVOGELS het volgende:
Ze zijn zeker een beetje bang.....
Tuurlijk winnen we HPaynequote:Op woensdag 10 januari 2007 06:04 schreef HPayne het volgende:
[..]
Mja, vorig jaar was VVOG juist de angstgegner van IJsselmeervogels. Helaas kan ik die dag waar het naar verplaatst is niet komen kijken, dus zullen de Vogels wel winnen![]()
Ik las ook ergens dat IJsselmeervogels interesse had in buitenspeler Istvan Bakx van Hoek.
Dat lijkt mij ook wat ver.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:29 schreef methodmich het volgende:
Op zich niet vreemd dat ze iemand zoeken voor de linkerkant. Opschoor is al vaak geblesseerd geweest.
Vraag me alleen af of Bakx dat wil. Die had al min of meer heimwee naar Zeeland bij Sparta en om nu vanuit Zeeland naar Bunschoten te rijden......
Hij kan in ieder geval thuisblijven als ze in Zeeland moeten spelen.Er stond trouwens ook in het bericht dat hij dan om de reistijd dragelijk te maken in de randstad zou gaan wonen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:38 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook wat ver.
Is hij wel goed genoeg denk je?
Tsja, met alle respect maar jullie waren zeker de zwaksten tot nu toe.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:18 schreef El_Buho het volgende:
SSV'65 ... einde verhaal? De komende 4 westrijden zijn cruciaal, staan we dan noh met lege handen .... dan hebben we in ieder geval genoten van het jaartje hoofdklasse ! 4 februari de burenruzie met VV Kloetinge, sleutelduelletje....
We krijgen 1 of twee kunstgrasvelden. Zowel svs als VVIJV krijgen beide een kunstgrasveld op het hoofdveld. Beide clubs willen echter ook 1 bijveld als kunstgrasveld hebben. Echter, de velden zijn van de gemeente en de financiering is nog niet rond. Het is nu wachten op politieke beslissingen.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:19 schreef geenaam het volgende:
VVIJ, wat krijgen we nou? Twee of vier kunstgrasvelden?
Ik zie het liefst natuurlijk Dogan weer tegug op het middenveld, maar dit is blijkbaar niet zijn seizoen. Rijsdijk heeft eerder op het middenveld gespeeld, dus dat is geen probleem. Wellicht dat er centraal in de verdediging nu eerst aan een eigen jeugd speler kan worden gedacht (De Haan bijvoorbeeld).quote:Op maandag 8 januari 2007 21:10 schreef F1Bas het volgende:
VVIJ, wat vind je van de nieuwe opstelling (wellicht) voor na de winterstop?
Joordens centraal naast Tosh en Rijsdijk als beuker op het middenveld.
Lijkt me wel wat.
Ik denk dat de Sparta Nijkerk en GVVV en QB onderschat en dat je SVS overschat.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:17 schreef HPayne het volgende:
Nu het toch winterstop is een mooi moment om mn voorspelling te geven over hoe de competitie gaat eindigen. Leuk om dat achteraf te zien.
1. IJsselmeervogels
2. Spakenburg
3. Nunspeet
4. Sparta Nijkerk
5. GVVV
6. Quick Boys
7. Hoek
8. Ajax
9. Bennekom
10. Geinoord
11. Kloetinge
12. Huizen
13. VVOG
14. SSV'65
IJsselmeervogels blijkt ook dit jaar de sterkste
Spakenburg heeft nog een wedstrijd tegoed tegen SSV, dus die komen wel terug.
Nunspeet houd het niet vol en komt in een dipje.
Quick Boys blijft geen rol van betekenis spelen.
Bennekom gaat beter presteren na het vertrek van Bert van Sas.
Onderin gaan VVOG en Huizen het uitmaken wie er rechtstreeks gaat degraderen.
SSV'65 einde verhaal.
Jullie?
Quick Boys onderschat ik zeker niet omdat ik ze erg slecht vond voetballen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 07:26 schreef VVIJSSELMEERVOGELS het volgende:
[..]
Ik denk dat de Sparta Nijkerk en GVVV en QB onderschat en dat je SVS overschat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |