abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44894630
Goede voetballer, natuurlijk perfect geschikt voor in de zaal.

Toch ben ik wel benieuwd in hoeverre Spakenburg na de winterstop nog gaat aanhaken.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_44896727
quote:
Op zondag 31 december 2006 16:35 schreef methodmich het volgende:
Toch ben ik wel benieuwd in hoeverre Spakenburg na de winterstop nog gaat aanhaken.
Daar gaan we natuurlijk niet vanuit
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_44943989
Ik zag de terugblik van HPayne ineens ook opduiken op het forum van www.ijsselmeervogels.com

Via F1Bas?? Dan kan je mijn terugblik op A ook wel posten in dat topic.
www.thuisuiteten.nl
pi_44945254
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:16 schreef methodmich het volgende:
Ik zag de terugblik van HPayne ineens ook opduiken op het forum van www.ijsselmeervogels.com

Nee, dat was ik niet

Wil die van jou best posten als je het niet erg vindt?
pi_44945331
Oh ja hoor, doe ze maar allebei. De serieuze en de grappige. Kijken wat ze er van vinden.
www.thuisuiteten.nl
pi_44945856
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:59 schreef methodmich het volgende:
Oh ja hoor, doe ze maar allebei. De serieuze en de grappige. Kijken wat ze er van vinden.
pi_44947041
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:16 schreef methodmich het volgende:

Ik had zelf een linkje naar dit topic geplaatst, voor de gein. http://forum.ijsselmeervogels.com/showthread.php?t=285&page=20
Is wel leuk als dit topic ook een beetje naamsbekendheid krijgt toch?! F1Bas wat let je om jou Spelersrapport er ook op te zetten?
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_44948202
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 18:02 schreef HPayne het volgende:

[..]

F1Bas wat let je om jou Spelersrapport er ook op te zetten?
Niks, misschien wel een idee
pi_44951391
Ja F1Bas. Doen! Tijdens de wedstrijden ben je ook altijd de fanatiekste!! En het is een goed stuk!
Heb je ook zo'n hekel aan die club van blauw en wit. Ze hebben geen supporters en ze spelen weer voor niks. Want het leven duurt maar even. Ja de blauwe gaan eraan.
pi_44961108
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 20:15 schreef VVIJSSELMEERVOGELS het volgende:
Ja F1Bas. Doen! Tijdens de wedstrijden ben je ook altijd de fanatiekste!! En het is een goed stuk!
Zeg VVIJ, zet jouw cijfers hier eens neer al denk ik dat je het aardig met me eens ben als ik je geklaag over bepaalde spelers hoor wees een beetje lief voor Knuppe

Voor de mensen hier: VVIJ en ik gaan altijd samen naar de wedstrijden toe
pi_44963870
Is die Knuppe echt zo slecht dan.. ?

Quick Boys heeft het contract met trainer John Blok met één jaar verlengd. (Voz.com)

Toch knap van een trainer die onder druk stond na de slechte prestaties.
pi_44976992
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 00:42 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Dat idee had ik al een beetje gekregen.

Dat Quick Boys John Blok heeft gehouden, verrast me niet zo. Ze schijnen wel al bezig te zijn met enkele aanwinsten voor volgend seizoen. Florencio Cornelia wordt bijvoorbeeld genoemd.
www.thuisuiteten.nl
pi_44982486
Quick Boys wil naast nieuwe spelers ook weer terug naar de hoofdklasse A. De poule met ijsselmeervogels is blijkbaar te zwaar voor ze.

Wellicht is Knuppe een goede speler voor ze!
Heb je ook zo'n hekel aan die club van blauw en wit. Ze hebben geen supporters en ze spelen weer voor niks. Want het leven duurt maar even. Ja de blauwe gaan eraan.
pi_44984664
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 00:42 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Zeg VVIJ, zet jouw cijfers hier eens neer al denk ik dat je het aardig met me eens ben als ik je geklaag over bepaalde spelers hoor wees een beetje lief voor Knuppe

Oke, dan beperk ik me tot cijfers en tot spelers die voldoende hebben gespeeld om beoordeeld te worden. (het is maar een mening)

Verboom; 5
Hartog; 7
Henry de Graaf; 7
Tosch; 7
Rijsdijk; 8
K. Winter; 8,5
vd Steen; 7,5
Knuppe; 5,5
De Waal; 7
Kemper; 8,5
J. Winter; 8
De Jong 7,5
Schouten 6,5
pi_44995339
De Vogels gaan vandaag(donderdag) op trainingskamp naar Marbella, zaterdag een oefenwedstrijd tegen Volendam.

En VVIJ, Kevin Winter en Kemper een hoger cijfer dan Jeffrey? Opvallend. Voor de rest zijn we het aardig met elkaar eens.
pi_45009999
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:41 schreef VVIJSSELMEERVOGELS het volgende:
Quick Boys wil naast nieuwe spelers ook weer terug naar de hoofdklasse A. De poule met ijsselmeervogels is blijkbaar te zwaar voor ze.
In A zouden ze het ook niet beter doen hoor, vermoedelijk zelfs nog wat lager staan.

Mooi rapportje wel!
www.thuisuiteten.nl
pi_45083603
Bert van Sas ontslagen als trainer van Bennekom. Niet vreemd, gezien de bedroevende resultaten. Camiel Jager neemt zijn taken over, met Kees van Wonderen als assistent.

Verder is Sjoerd van der Waal volgens de overlevering in onderhandeling met ASWH over een terugkeer.
www.thuisuiteten.nl
pi_45095873
IJsselmeervogels heeft zaterdag gelijk gespeeld tegen FC Volendam met 1-1. Lang niet gek.

De officiele reden van QB om terug te gaan naar A is het feit dat Wij en de buurtjes kunstgras krijgen. Sparta Nijkerk heeft dit al en 3 ploegen met kunstgras is te veel voor QB

@ F1Bas

Kevin en Kemper hebben beter gevoetbald. Jeffrey heeft veel gecoord en dat moet ook als spits (vandaar de 8). Maar wat betreft voetbal brengen Kevin en Kemper net is meer.
pi_45098612
quote:
Op zondag 7 januari 2007 00:33 schreef VVIJSSELMEERVOGELS het volgende:
IJsselmeervogels heeft zaterdag gelijk gespeeld tegen FC Volendam met 1-1. Lang niet gek.

De officiele reden van QB om terug te gaan naar A is het feit dat Wij en de buurtjes kunstgras krijgen. Sparta Nijkerk heeft dit al en 3 ploegen met kunstgras is te veel voor QB

@ F1Bas

Kevin en Kemper hebben beter gevoetbald. Jeffrey heeft veel gecoord en dat moet ook als spits (vandaar de 8). Maar wat betreft voetbal brengen Kevin en Kemper net is meer.
1-1 is prima al moet je er niet teveel waarde aan hechten. Op de officiele website staan leuke verslagen van het trainingskamp.

Laat de wedstrijden maar weer beginnen, wordt weer leuk volgende week VVIJ.

En Sjoerd zal denk ik ook wel terug naar ASWH gaan, ik heb ook liever dat Alexender blijft.
  zondag 7 januari 2007 @ 13:09:55 #270
141341 Hoornes
V.V. Katwijk-supporter
pi_45105439
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:41 schreef VVIJSSELMEERVOGELS het volgende:

Wellicht is Knuppe een goede speler voor ze!
2005/2006: 7. Quick Boys 26 - 37 (Hoofdklasse A)
2006/2007: 7. Quick Boys 14 - 24 (Hoofdklasse B)

Verder:
Ajax in A 11e, nu in B 8e.
Hoek in A 12e, nu in B 5e.
Kloetinge in A 11e, nu 10e.

Oftewel: onwaarschijnlijk...

De keuze van quick boys voor B was er één van financiële aard. Bij bollenstreekderbies mag er geen bier geschonken worden, terwijl dat voor geen enkele wedstrijd dit seizoen het geval is. Toch wegen de financiële baten blijkbaar niet op tegen de kosten. M.i. kun je als bollenstreekclub beter spelen tegen nietszeggende tegenstander in de buurt (Noordwijk en Ter Leede) dan tegen vergelijkbare clubs 100 km verderop.
pi_45122235
Wat op zich wel opvallend is, is dat de officiele verklaring van QB is dat ze niet tegen tegenstanders willen spelen die op kunstgras spelen. Maar ze zitten al een aantal jaar tijdens het trainingskamp in tenerife op kunstgras te trainen.

Ik persoonlijk heb helemaal niks met QB!!!
pi_45130514
Ik denk niet dat dat de hoofdreden is eigenlijk. Je kunt verscheidene dingen bedenken. Denk meer dat de achterban er achterzit. Voor de supporters is het natuurlijk veel leuker in de Hoofdklasse A, vele derbys en bekende tegenstanders.

Nu het niet zo gaat als gehoopt in B krabbelen ze dus weer terug. De vraag is in hoeverre de KNVB QuickBoys nu nog serieus gaat nemen.
pi_45149720
3 Februari zorgen wij er wel voor dat ze helemaal weg willen uit hoofdklasse B
pi_45150243
Nong, daar he jie helemoal geliek in bassie
pi_45150330
quote:
Op maandag 8 januari 2007 17:55 schreef F1Bas het volgende:
3 Februari zorgen wij er wel voor dat ze helemaal weg willen uit hoofdklasse B
Jullie moeten eerst nog ff winnen van VVOG. Kzal die greunen voor t eerst van me leven eens aanmoedigen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')