Daar gaan we natuurlijk niet vanuitquote:Op zondag 31 december 2006 16:35 schreef methodmich het volgende:
Toch ben ik wel benieuwd in hoeverre Spakenburg na de winterstop nog gaat aanhaken.
Nee, dat was ik nietquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:16 schreef methodmich het volgende:
Ik zag de terugblik van HPayne ineens ook opduiken op het forum van www.ijsselmeervogels.com
Via F1Bas?? Dan kan je mijn terugblik op A ook wel posten in dat topic.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:59 schreef methodmich het volgende:
Oh ja hoor, doe ze maar allebei. De serieuze en de grappige. Kijken wat ze er van vinden.
Ik had zelf een linkje naar dit topic geplaatst, voor de gein. http://forum.ijsselmeervogels.com/showthread.php?t=285&page=20quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:16 schreef methodmich het volgende:
Ik zag de terugblik van HPayne ineens ook opduiken op het forum van www.ijsselmeervogels.com
Via F1Bas?? Dan kan je mijn terugblik op A ook wel posten in dat topic.
Niks, misschien wel een ideequote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:02 schreef HPayne het volgende:
[..]
F1Bas wat let je om jou Spelersrapport er ook op te zetten?![]()
Zeg VVIJ, zet jouw cijfers hier eens neer al denk ik dat je het aardig met me eens ben als ik je geklaag over bepaalde spelers hoorquote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:15 schreef VVIJSSELMEERVOGELS het volgende:
Ja F1Bas. Doen! Tijdens de wedstrijden ben je ook altijd de fanatiekste!! En het is een goed stuk!
Dat idee had ik al een beetje gekregen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:42 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Voor de mensen hier: VVIJ en ik gaan altijd samen naar de wedstrijden toe![]()
Oke, dan beperk ik me tot cijfers en tot spelers die voldoende hebben gespeeld om beoordeeld te worden. (het is maar een mening)quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:42 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zeg VVIJ, zet jouw cijfers hier eens neer al denk ik dat je het aardig met me eens ben als ik je geklaag over bepaalde spelers hoorwees een beetje lief voor Knuppe
Voor de mensen hier: VVIJ en ik gaan altijd samen naar de wedstrijden toe![]()
In A zouden ze het ook niet beter doen hoor, vermoedelijk zelfs nog wat lager staan.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:41 schreef VVIJSSELMEERVOGELS het volgende:
Quick Boys wil naast nieuwe spelers ook weer terug naar de hoofdklasse A. De poule met ijsselmeervogels is blijkbaar te zwaar voor ze.
1-1 is prima al moet je er niet teveel waarde aan hechten. Op de officiele website staan leuke verslagen van het trainingskamp.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:33 schreef VVIJSSELMEERVOGELS het volgende:
IJsselmeervogels heeft zaterdag gelijk gespeeld tegen FC Volendam met 1-1. Lang niet gek.
De officiele reden van QB om terug te gaan naar A is het feit dat Wij en de buurtjes kunstgras krijgen. Sparta Nijkerk heeft dit al en 3 ploegen met kunstgras is te veel voor QB
@ F1Bas
Kevin en Kemper hebben beter gevoetbald. Jeffrey heeft veel gecoord en dat moet ook als spits (vandaar de 8). Maar wat betreft voetbal brengen Kevin en Kemper net is meer.
2005/2006: 7. Quick Boys 26 - 37 (Hoofdklasse A)quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:41 schreef VVIJSSELMEERVOGELS het volgende:
Quick Boys wil naast nieuwe spelers ook weer terug naar de hoofdklasse A. De poule met ijsselmeervogels is blijkbaar te zwaar voor ze.
Wellicht is Knuppe een goede speler voor ze!
Jullie moeten eerst nog ff winnen van VVOG. Kzal die greunen voor t eerst van me leven eens aanmoedigenquote:Op maandag 8 januari 2007 17:55 schreef F1Bas het volgende:
3 Februari zorgen wij er wel voor dat ze helemaal weg willen uit hoofdklasse B
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |