Hmmm hoe kom ik nu weer bij Huizenquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:23 schreef methodmich het volgende:
Kaba is van Bennekom, jullie tegenstander van zaterdag....
quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:25 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hmmm hoe kom ik nu weer bij Huizen![]()
Neemt niet weg dat er bij Huizen ook een zwak verdedigende neger loopt
Moeten we behalve die kale nog meer spelers 'vrezen'?quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:23 schreef methodmich het volgende:
Kaba is van Bennekom, jullie tegenstander van zaterdag....
Melchiot!quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:25 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat er bij Huizen ook een zwak verdedigende neger loopt
Die ja. Je weet er wel wat van voor iemand die nooit gaatquote:
Ze waren vorige zaterdag op bezoek bij Odysseus'91 dus toen heb ik ze zien voetballenquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:38 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Die ja. Je weet er wel wat van voor iemand die nooit gaat
http://www.ad.nl/utrecht/sport/article847398.ecequote:Op dinsdag 28 november 2006 23:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ze waren vorige zaterdag op bezoek bij Odysseus'91 dus toen heb ik ze zien voetballen.
Zie krantenartikel in hools
Yup, er staat er ook nog 1 in de Gooi en Eemlander, maar dat is een klein stukje.quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:48 schreef F1Bas het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/utrecht/sport/article847398.ece
die?
Jan de Graafquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
Yup, er staat er ook nog 1 in de Gooi en Eemlander, maar dat is een klein stukje.
[afbeelding]
Bas Dreef en Arno Splinter zijn geen slechte middenvelders hoor. Keiji Aikawa altijd wel veel in beweging. En jullie oud-speler Paulo Meijndershagen, al is dat een mooi weer voetballer. Wil zich misschien wel laten zien.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:55 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Moeten we behalve die kale nog meer spelers 'vrezen'?
En hoog op de lijst met gewenste versterkingen van ons, maar misschien zijn we al een jaar te laat. Had afgelopen zomer al gekund.....quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:55 schreef HPayne het volgende:
Morgen eerst tegen Kloetinge, met een van de beste voetballers uit de Hoofdklasse in de gelederen: oud betaald voetballer John Schot.
Sparta - Nunspeet wordt toch wel een topper. Voor de rest hebben jullie wel 2 wedstrijden die 'te winnen zijn'.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:55 schreef HPayne het volgende:
Het programma nog voor de winterstop voor ons:
IJsselmeervogels - Bennekom
Nunspeet - Kloetinge
VVOG - IJsselmeervogels
Sparta Nijkerk - Nunspeet
GVVV - IJsselmeervogels
Ajax - Nunspeet
Denk dat de Vogels daarbij in het voordeel zijn, als het om de titel herbstmeister gaat
Morgen eerst tegen Kloetinge, met een van de beste voetballers uit de Hoofdklasse in de gelederen: oud betaald voetballer John Schot.
Alsmede een derby idd een topper, xtra leuk dus. Voor de Vogels is GVVV uit traditioneel altijd lastig, hoewel ze dit jaar niet best presteren in Veenendaal.quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:14 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Sparta - Nunspeet wordt toch wel een topper. Voor de rest hebben jullie wel 2 wedstrijden die 'te winnen zijn'.
Er is maar één kampioen, en dat zal ook dit jaar weer gaan gebeurenquote:Op maandag 4 december 2006 19:35 schreef methodmich het volgende:
Zou een mooie stunt zijn hoor!
We moeten gewoon zorgen dat het elftal zoals het er nu staat in intact blijft. Goeie verdedeging en spitsen die hun goals meepakken.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:11 schreef methodmich het volgende:
De voornaamste concurrenten laten het behoorlijk afweten, dus ik denk dat de Vogels het wel weer zullen gaan doen. Tenzij Nunspeet voor een daverende verrassing kan zorgen.
Nee absoluut niet, grote kans dat die volgend jaar weer in Hoofdklasse A spelen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:19 schreef methodmich het volgende:
Spakenburg wellicht nog wel, die had ik al hoger verwacht. Dat Quick Boys af lijkt te haken verbaast me geenszins.
Samen met Huizen de zwakste ploeg die ik gezien heb. SSV is dan zeker nog een stuk minder dan Huizen, als ze 2 keer over de middenlijn zijn gekomen is het veel.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:53 schreef HPayne het volgende:
Als ik de verslagen van hun site mag geloven, zijn ze onfortuinlijk maar voetballen ze niet slecht. Maarja dat is vast gezien door een blauwe bril.
Wel opvallend (Rijsoord, SSV, en Groote Lindt) ploegen uit 1C.
quote:Kraker in Nijkerk
Het eerste van IJsselmeervogels is dan wel afgelast. Er wordt nog wel gevoetbald in onze poule.
De mooiste wedstrijd van dit weekend is op een kwartiertje rijden van ons dorp. Nunspeet de nummer twee (1 puntje achter ons) moet in Nijkerk voetballen tegen Sparta, die op de derde plek staat.
Sparta Nijkerk zal moeten winnen om aansluiting met IJsselmeervogels te houden en Nunspeet kan bij winst aan kop komen.
Mooi detail van deze wedstrijd is dat het elftal van Nunspeet aardig wat spelers herbergt met een Spakenburgs verleden. Frank van Twillert, Maurice Pot, Mathieu van Tienhoven en Wim Huijgen zijn namelijk afdankertjes van SVS. Maar ook Bram Zwaan mogen we niet vergeten. Deze verdediger was ooit een talent van IJsselmeervogels.
Hierdoor hinkt mijn gevoel op twee gedachten. Aan de éne kant hoop ik op winst voor Sparta, zodat het kampioenschap weer iets dichterbij komt. Aan de andere kant ben ik voor Nunspeet, omdat Bram Zwaan daar voetbalt en ik het nog steeds zonde vind dat een groot voetballer als Frank van Twillert niet bij een Spakenburgse club zit.
Maar daar zullen Ruben de Goede, Rob Koelewijn en Henk van Steeg (ex-blauwen) van Sparta waarschijnlijk geen rekening mee houden.
Dan maar een gelijkspel!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |