abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44279468
Balen dit zeg. 2-1 verloren in Nijkerk. Maar wat een mooie spannende derby, met veel publiek.

Eerste 20 minuten waren nog heel aardig van Nunspeet, maar als je 4!!! grote kansen NIET afmaakt.
Daarna moest Nunspeet aan de noodrem trekken na een aanval via de snelle Salim Amerzgiou. Dat was helaas in de 16 meter. Terechte penalty.. Henar maakte het bekwaam af.
2e helft waren beide ploegen gelijkwaardig, wat het tot een mooi schouwspel maakte.
Het was ook een echte derby, veel strijd, gele kaarten veel en fel publiek.
Wat ook bij een derby hoort is hecktiek, dat gebeurde ondermeer in de slotfase. Toen niemand het meer verwachtte werd er dan eindelijk een kans afgemaakt door Nunspeet 1-1. We stonden op de banken.
En dan... 2 minuten later... Een geweldige goal van Sparta speler Arnold Klein. van 20 meter een volley in de rechterbovenhoek. Nunspeet was verslagen en het werd feest in Nijkerk.

En zo is er een einde gekomen aan de zegereeks. Nijkerk kan weer naar boven kijken, en IJsselmeervogels is de lachende derde...
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_44292470
quote:
HerbstMeister

En voor de derde keer op rij zijn we weer HerbstMeister ( Qwa verlies punten zijn we de eerste seizoen helft koploper wat er ook gebeurt tegen Gvvv ) En we weten wat er gebeurde bij de twee vorige twee jaren dat we dat waren. Toen werden we KAMPIOEN. En na de verloren wedstrijd van Nunspeet in Nijkerk, lijkt het er op dat we dat weer gaan worden. Al hangt de worst wel aan de finish natuurlijk. Maar ik wil het eigenlijk niet over HerbstMeister hebben. Eigenlijk is WINTER-Kampioen een beter woord voor deze titel. Niet om de andere spelers te kort te doen. Maar als je twee keer scoort in de Derby heb je wel een streepje voor. Op naar de Titel jongens.
De bron is natuurlijk erg objectief
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_44297112
Speeldag 13

Bennekom - Geinoord 3-5 (0-3)
30. 0-1 Daniël Kops 42. 0-2 Dennis Groenendijk 45. 0-3 Michel van der Valk 60. 1-3 Henk van Essen 70. 1-4 Dennis Groenendijk (penalty) 78. 2-4 Dennis van Meegdenburg 88. 2-5 Daniël Kops 90 (+1). 3-5 Dennis van Meegdenburg (penalty)
Rood: Gökhan Yilmaz en Danny Lücke (Bennekom), Jan Maarten van Dijk (Geinoord)

GVVV - SSV '65 6-0 (1-0)
15. 1-0 Danny van Brenk 56. 2-0 Arent Zweistra 62. 3-0 Danny van Brenk 76. 4-0 Rudy van Doorn 83. 5-0 Edwin van Rooijen 85. 6-0 Wouter van Hoof

Kloetinge - Huizen 0-0 (0-0)

Quick Boys - Hoek 1-0 (0-0)
60. 1-0 Maarten Bak

Spakenburg - AFC Ajax 1-0 (0-0)
54. 1-0 Richard Rademaker

Sparta Nijkerk - Nunspeet 2-1 (1-0)
26. 1-0 Raoul Henar (penalty) 88. 1-1 Gerjan Mulder 90. 2-1 Arnold Klein

VVOG - IJsselmeervogels afgelast

STAND

1. IJsselmeervogels 12-29
2. Nunspeet 13-28
3. Sparta Nijkerk 13-25
4. GVVV 13-23
5. Hoek 13-22
6. Spakenburg 12-21
7. Quick Boys 13-21
8. AFC Ajax 13-14 (-7)
9. Geinoord 13-14 (-9)
10. Huizen 13-13
11. Kloetinge 13-12
12. Bennekom 13-10
13. VVOG 12-7
14. SSV '65 12-4

TOPSCORERS

1. Jan Huijgens (Hoek) 14
Jeffrey Winter (IJsselmeervogels) 14
3. Raoul Henar (Sparta Nijkerk) 11
4. Maarten Bak (Quick Boys) 10
5. Daniël Kops (Geinoord) 8
Arie Smit (Nunspeet) 8

Dennis Groenendijk nam samen met jonkie Daniël Kops met beiden twee goals Geinoord bij de hand in Bennekom

Nog één speelronde, dus volgens mij kan Nunspeet nog de officiële wintertitel pakken.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_44297189
Volgende week uit naar GVVV, die zijn aardig in vorm.

Vreemd dat VVOG - Vogels bijna als enige is afgelast. Ik lees ook dat het kan komen omdat VVOG veel blessure's heeft. Is het echt een onpartijdig iemand die keuringen doet?
pi_44297226
Nee, dat is vaak een consul van de club. Dus dat kan best waar.

Er waren gisteren trouwens twee rode vogels in Werkendam te zien als supporter. Een voormalig rode Vogel mocht twee ballen uit zijn netje halen.
www.thuisuiteten.nl
pi_44297338
quote:
Op zondag 10 december 2006 11:56 schreef methodmich het volgende:
Nog één speelronde, dus volgens mij kan Nunspeet nog de officiële wintertitel pakken.
Niet qua verliespunten
pi_44297357
Nee, maar dat tellen ze nooit natuurlijk. Winterkampioen is de ploeg die in de laatste stand voor de winterstop eerste staat.
www.thuisuiteten.nl
pi_44297473
Ik zie volgende week nog wel kansen, als de Vogels uit moeten naar GVVV. Dat wordt een lastige pot voor jullie. Wij moeten naar Ajax. Ook niet makkelijk, maar wel te doen.
Heb trouwens gister heel wat "rode" supporters gezien en zelfs ook spelers die Sparta met succes naar de overwinning schreeuwden.
pi_44297494
AFC Ajax is thuis doorgaans niet zo sterk, tenminste vorig seizoen. Dus daar liggen wel kansen. Stelletje zaalvoetballers zijn het.
www.thuisuiteten.nl
pi_44297671
Nee Ajax is niet echt een team, het is meer individuele kwalteit. Dus oprollen die gasten.
Daarna volgt de winterstop. Nunspeet heeft daarin maar liefst 10!! oefenwedstrijden gepland tegen voornamelijk hoofdklassers. Lijkt me wat veel in een maand. Al zal niet alles doorgaan natuurlijk
pi_44297712
Zeker een hoop! Wij gaan op trainingskamp, spelen daar tegen de FC Twente, en dan nog wat oefenen in januari. Maar ook een inhaalduel tegen Ter Leede.

Tegen wie gaat Nunspeet zoal spelen?
www.thuisuiteten.nl
pi_44297717
quote:
Op zondag 10 december 2006 12:01 schreef methodmich het volgende:
Nee, dat is vaak een consul van de club. Dus dat kan best waar.

Er waren gisteren trouwens twee rode vogels in Werkendam te zien als supporter. Een voormalig rode Vogel mocht twee ballen uit zijn netje halen.
Welke 2?

IJsselmeervogels heeft trouwens een trainingskamp in Spanje.
pi_44297802
Lijkt me niet lastig om te raden welke 2 kwamen supporteren....
www.thuisuiteten.nl
pi_44297972
quote:
Op zondag 10 december 2006 12:24 schreef methodmich het volgende:
Lijkt me niet lastig om te raden welke 2 kwamen supporteren....
Kwong en Stanley?
pi_44298001
quote:
Op zondag 10 december 2006 12:20 schreef methodmich het volgende:
Zeker een hoop! Wij gaan op trainingskamp, spelen daar tegen de FC Twente, en dan nog wat oefenen in januari. Maar ook een inhaalduel tegen Ter Leede.

Tegen wie gaat Nunspeet zoal spelen?
Mooie tegenstander FC Twente. En IJsselmeervogels naar Spanje, toe maar weer, kun je niet meegaan als mascotte ofzo Bas?

Oefenwedstrijden Nunspeet: Flevo Boys, Be Quick 28, Berkum, WHC, HHC Hardenberg, DVS'33, Zeewolde, Urk, OWIOS, SDC Putten.
pi_44298037
quote:
Op zondag 10 december 2006 12:30 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Kwong en Stanley?
Dat zijn toch geen Rode Vogels meer???
www.thuisuiteten.nl
pi_44298049
quote:
Op zondag 10 december 2006 12:31 schreef HPayne het volgende:

[..]

Mooie tegenstander FC Twente. En IJsselmeervogels naar Spanje, toe maar weer, kun je niet meegaan als mascotte ofzo Bas?

Oefenwedstrijden Nunspeet: Flevo Boys, Be Quick 28, Berkum, WHC, HHC Hardenberg, DVS'33, Zeewolde, Urk, OWIOS, SDC Putten.
ASWH speelt ook in Spanje tegen Twente.

Zitten leuke potjes tussen voor Nunspeet, lekker testen tegen de hoofdklasse C.
www.thuisuiteten.nl
pi_44298084
quote:
Op zondag 10 december 2006 12:33 schreef methodmich het volgende:

[..]

ASWH speelt ook in Spanje tegen Twente.

Zitten leuke potjes tussen voor Nunspeet, lekker testen tegen de hoofdklasse C.
Alvast wennen aan volgend jaar he.
pi_44298653
nou, ik kan best geloven dat alles afgelast is bij vvog, ik heb de trainingsvelden gezien daar.

Verder speelde mijn cluppie, die ook uit harderwijk komt wel door. maar vvog's hoofdveld ligt in een kuil.
pi_44299384
quote:
Op zondag 10 december 2006 12:32 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dat zijn toch geen Rode Vogels meer???
Nee dat is waar maar die zie ik altijd wel samen. Kevin en Jeffrey Winter waren bijvoorbeeld bij Lisse, uiteraard.
  zondag 10 december 2006 @ 21:49:43 #171
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_44312900
zoals ik al een keer zei, Daniël Kops van Geinoord is een jongen om in de gaten te houden.
I don't eat meat......but I sure like to BONE!!!!!!!
pi_44318521
O ja, IJsselmeervogels moet in de beker wéér tegen een 4de klasser, IJFC
pi_44318568
quote:
Op maandag 11 december 2006 01:19 schreef F1Bas het volgende:
O ja, IJsselmeervogels moet in de beker wéér tegen een 4de klasser, IJFC
weer 13-0 zeker. Als in een zetel naar de titel die Vogels.. Vorig jaar gingen jullie eruit tegen Spakenburg, daar was ik ook nog bij die wedstrijd.
pi_44318623
quote:
Op maandag 11 december 2006 01:24 schreef HPayne het volgende:

[..]

weer 13-0 zeker. Als in een zetel naar de titel die Vogels.. Vorig jaar gingen jullie eruit tegen Spakenburg, daar was ik ook nog bij die wedstrijd.
Ja, die wedstrijd was ook erg slecht en had niet een écht derby sfeer, zoals dit jaar bijvoorbeeld.
pi_44333777
quote:
Op zondag 10 december 2006 13:19 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Nee dat is waar maar die zie ik altijd wel samen. Kevin en Jeffrey Winter waren bijvoorbeeld bij Lisse, uiteraard.
Klopt. Maar het lijkt me toch niet zo lastig te raden welke twee Vogels bij Kozakken Boys - ASWH kwamen buurten?
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')