De bron is natuurlijk erg objectiefquote:HerbstMeister
En voor de derde keer op rij zijn we weer HerbstMeister ( Qwa verlies punten zijn we de eerste seizoen helft koploper wat er ook gebeurt tegen Gvvv ) En we weten wat er gebeurde bij de twee vorige twee jaren dat we dat waren. Toen werden we KAMPIOEN. En na de verloren wedstrijd van Nunspeet in Nijkerk, lijkt het er op dat we dat weer gaan worden. Al hangt de worst wel aan de finish natuurlijk. Maar ik wil het eigenlijk niet over HerbstMeister hebben. Eigenlijk is WINTER-Kampioen een beter woord voor deze titel. Niet om de andere spelers te kort te doen. Maar als je twee keer scoort in de Derby heb je wel een streepje voor. Op naar de Titel jongens.
Niet qua verliespuntenquote:Op zondag 10 december 2006 11:56 schreef methodmich het volgende:
Nog één speelronde, dus volgens mij kan Nunspeet nog de officiële wintertitel pakken.
Welke 2?quote:Op zondag 10 december 2006 12:01 schreef methodmich het volgende:
Nee, dat is vaak een consul van de club. Dus dat kan best waar.
Er waren gisteren trouwens twee rode vogels in Werkendam te zien als supporter. Een voormalig rode Vogel mocht twee ballen uit zijn netje halen.
Kwong en Stanley?quote:Op zondag 10 december 2006 12:24 schreef methodmich het volgende:
Lijkt me niet lastig om te raden welke 2 kwamen supporteren....
Mooie tegenstander FC Twente. En IJsselmeervogels naar Spanje, toe maar weer, kun je niet meegaan als mascotte ofzo Bas?quote:Op zondag 10 december 2006 12:20 schreef methodmich het volgende:
Zeker een hoop! Wij gaan op trainingskamp, spelen daar tegen de FC Twente, en dan nog wat oefenen in januari. Maar ook een inhaalduel tegen Ter Leede.
Tegen wie gaat Nunspeet zoal spelen?
ASWH speelt ook in Spanje tegen Twente.quote:Op zondag 10 december 2006 12:31 schreef HPayne het volgende:
[..]
Mooie tegenstander FC Twente. En IJsselmeervogels naar Spanje, toe maar weer, kun je niet meegaan als mascotte ofzo Bas?![]()
Oefenwedstrijden Nunspeet: Flevo Boys, Be Quick 28, Berkum, WHC, HHC Hardenberg, DVS'33, Zeewolde, Urk, OWIOS, SDC Putten.
Alvast wennen aan volgend jaar he.quote:Op zondag 10 december 2006 12:33 schreef methodmich het volgende:
[..]
ASWH speelt ook in Spanje tegen Twente.
Zitten leuke potjes tussen voor Nunspeet, lekker testen tegen de hoofdklasse C.
Nee dat is waar maar die zie ik altijd wel samen. Kevin en Jeffrey Winter waren bijvoorbeeld bij Lisse, uiteraard.quote:Op zondag 10 december 2006 12:32 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen Rode Vogels meer???
weer 13-0 zeker. Als in een zetel naar de titel die Vogels..quote:Op maandag 11 december 2006 01:19 schreef F1Bas het volgende:
O ja, IJsselmeervogels moet in de beker wéér tegen een 4de klasser, IJFC
Ja, die wedstrijd was ook erg slecht en had niet een écht derby sfeer, zoals dit jaar bijvoorbeeld.quote:Op maandag 11 december 2006 01:24 schreef HPayne het volgende:
[..]
weer 13-0 zeker. Als in een zetel naar de titel die Vogels..Vorig jaar gingen jullie eruit tegen Spakenburg, daar was ik ook nog bij die wedstrijd.
Klopt. Maar het lijkt me toch niet zo lastig te raden welke twee Vogels bij Kozakken Boys - ASWH kwamen buurten?quote:Op zondag 10 december 2006 13:19 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nee dat is waar maar die zie ik altijd wel samen. Kevin en Jeffrey Winter waren bijvoorbeeld bij Lisse, uiteraard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |