geen muziek draaien, radio uit, mp3 speler opbergenquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:03 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Sow weer een flinke inzinker op dit moment, je denkt dat je sterk bent, maar één nummer of foto zien en het gaat weer helemaal fout.
heb ik met elke scooter die langs rijdquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:09 schreef milagro het volgende:
[..]
geen muziek draaien, radio uit, mp3 speler opbergen
alles is van toepassing ineens.
ik zie ook altijd dan ineens iedereen in 'zijn ' auto rijden, of ineens draagt half Nederland zijn naam, ik zet de tv aan en net wordt door de presentator zijn naam genoemd, is er een reclame over zijn auto, of het luchtje dat hij draagt , heeft de hele wereld ineens exact zijn kleur ogen, zijn mond, zijn haar., om gek van te worden, hè, zo in het begin van je verdriet.
true truequote:Op zaterdag 4 november 2006 18:30 schreef milagro het volgende:
als je dat echt wil moet je niet op haar site loeren, en moet je haar uit je lijst halen.
omdat ze messed met je gevoelens?quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:18 schreef dek23 het volgende:
waarom doet het zo onzinnig veel pijn en verdriet? als zij je 2 dagen geleden verteld heeft dat zij toch niet verliefd op je is....
nee, omdat hij wél verliefd op haar isquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:33 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
omdat ze messed met je gevoelens?
Vertel, jij bent vreemdgegaan?quote:Op zondag 5 november 2006 01:35 schreef Concordsky het volgende:
nooit gedacht dat ik in een topic als deze zou kijken maar damn wat heb ik een moeite om haar te vergeten... en het stomme er van is dat ik haar nooit echt duidelijk heb verteld hoe fucking veel ze voor me betekend.ik kan me zo voor mun kop slaan dat ik haar heb laten gaan... en voor wat? voor een meisje waar ik niet eens verliefd op ben en nu is zij verliefd op iemand anders
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker cynisch in zo'n topic als ditquote:Op zondag 5 november 2006 02:23 schreef cerror het volgende:
Ik ben d'r overheen
Cynisch?quote:Op zondag 5 november 2006 02:32 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Lekker cynisch in zo'n topic als dit![]()
neequote:Op zondag 5 november 2006 02:22 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Vertel, jij bent vreemdgegaan?
Hell yes! Meer bier!quote:Op zondag 5 november 2006 02:23 schreef cerror het volgende:
Ik ben d'r overheen, biertje iemand?
En frituur!quote:
En dat, 3 maal daags.quote:
3 x is wel errug minimaalquote:Op zondag 5 november 2006 02:49 schreef cerror het volgende:
[..]
En dat, 3 maal daags.
Lees bijsluiter voor proper gebruik.
Overheen kun je dubbel opvattenquote:
precies! tis zelf nog steeds dat ik onwijs verliefd ben.quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:20 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, omdat hij wél verliefd op haar is
niet iedereen die jou verdriet doet is een klootzak of bitch, hoor![]()
Hoelang is het uit?quote:Op zondag 5 november 2006 22:45 schreef Concordsky het volgende:
Ik hoor net weer iets over haar en haar nieuwe 'vriend'nooit gedacht dat ik me zo depressief kon voelen
niet zo heel lang... twee of drie wekenquote:
Het blijft nog wel even pijn doen. Ik heb 2 jaar geleden hier gepost en nu weer. Twee jaar geleden me vriendin betrapt met een gozer in haar huis.quote:Op zondag 5 november 2006 23:09 schreef Concordsky het volgende:
[..]
niet zo heel lang... twee of drie weken
normaal gesproken ben ik er na een dag of twee wel weer overheen...![]()
damn... how the fuck did you handled that?quote:Op zondag 5 november 2006 23:12 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Het blijft nog wel even pijn doen. Ik heb 2 jaar geleden hier gepost en nu weer. Twee jaar geleden me vriendin betrapt met een gozer in haar huis.
het leven zuigt niet zolang je mensen maar niet te dicht bij je laat... dat is nu wel weer bewezen...quote:Nu had ik een nieuwe vriendin en is het na 16 maanden weer fout gegaan. Life sucks.
Hoelang had je met haar?
Toen werd ik hier zogenaamd uitgelachen en moest ik niet zo janken. Fok is wel veranderd gelukkig.quote:Op zondag 5 november 2006 23:14 schreef Concordsky het volgende:
[..]
damn... how the fuck did you handled that?
[..]
het leven zuigt niet zolang je mensen maar niet te dicht bij je laat... dat is nu wel weer bewezen...
maandje of 8 denk ik
waarom liep het dit keer spaak?quote:Op zondag 5 november 2006 23:18 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Toen werd ik hier zogenaamd uitgelachen en moest ik niet zo janken. Fok is wel veranderd gelukkig.
En nu is het gewoon kut. Dit meisje kende ik al voor me andere ex maarja.
als er iets is waar ik nu geen zin in heb is het om lekker gezellig te doen met collega's of sociaal te doen op de sportschoolquote:Life goes on. Niet teveel bij stil staan, lekker werken en sporten.
Ik had er vorige week ook niet aan moeten denken. Maar het is heel raar, het lijkt wel alsof er in mn hoofd een soort muurtje rond mijn gevoelens voor hem is ontstaan. Zou ik hem te vaak zien (meerdere keren per week) dan zou dat muurtje afbrokkelen. Maar zou ik hem ongeveer 1x in de twee weken zien, dan zou dat muurtje dik genoeg blijven en wat binninin zit wegslijten. Beetje vaag, maar zo voelt het.quote:Op zondag 5 november 2006 23:33 schreef Concordsky het volgende:
dat je je ex sowieso gewoon kunt zien vind ik al een vooruitgang... zou er niet aan moeten denken nu
We groeiden uit elkaar, ik heb een aantal kut omperkingen gemaakt (ben vreemd gegaan, daar weet zij niets vanaf) en ik vertrouwd ehaar niet meer. Onwerkbare situatie, maar alsnog is zij de enige en ware voor me.quote:Op zondag 5 november 2006 23:27 schreef Concordsky het volgende:
[..]
waarom liep het dit keer spaak?
[..]
als er iets is waar ik nu geen zin in heb is het om lekker gezellig te doen met collega's of sociaal te doen op de sportschool
quote:Op maandag 6 november 2006 00:12 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
We groeiden uit elkaar, ik heb een aantal kut omperkingen gemaakt (ben vreemd gegaan, daar weet zij niets vanaf) en ik vertrouwd ehaar niet meer. Onwerkbare situatie, maar alsnog is zij de enige en ware voor me.
Ik ga ook gewoon naar de sportschool, je hoofd legen en denken ik word gewoon lekkeren kan elke chick krijgen die ik wil.
Kan het gewoon niet opbrengen om iets anders te doen dan de hele dag aan haar te denken terwijl ik zelf dondersgoed weet dat dat niet goed is en nogal zielig over komtquote:Op maandag 6 november 2006 00:12 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ik ga ook gewoon naar de sportschool, je hoofd legen en denken ik word gewoon lekkeren kan elke chick krijgen die ik wil.
dat verschrikkelijke lusteloze gevoel. het helemaal nergens zin in hebben. alleen maar aan 1 persoon denken en dan beseffen dat je de leuke dingen die je samen deed toch wel heel erg mist.quote:Op maandag 6 november 2006 00:49 schreef Concordsky het volgende:
[..]
Kan het gewoon niet opbrengen om iets anders te doen dan de hele dag aan haar te denken terwijl ik zelf dondersgoed weet dat dat niet goed is en nogal zielig over komt
ik wou ook even radiostilte met mijn ex, ze heeft het een week vol gehouden.., toen kreeg ik een mailtje; ja ik mis je toch wel.quote:Op maandag 6 november 2006 14:16 schreef Theamerican het volgende:
ik heb het anderhalve week volgehouden geen contact na het uitgaa van onze relatie en ga nu net smsen met me stomme kop hoe labiel ben ik kan mezelf wel wurgen dat ik zo stom ben geweest
niet meer afspreken totdat de prikkel weg is, of gewoon doorgaan met die prikkel..quote:Op maandag 6 november 2006 14:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
Het is bij mij nu 3 weken uit na een relatie van langer dan 2 jaar. Vrij moeilijk aangezien ze uit Londen kwam en woont nu in A'dam. Hebben een aantal maanden bij elkaar gewoond maar het liep gewoon niet zoals we wilden. Nu kunnen we elkaar weer op een normale manier spreken maar het voelt nog steeds wel rot. Elke keer denk ik weer life goes on maar goed je wordt nog wel geprikkeld door het verleden.
dont know terug mailen?quote:Op maandag 6 november 2006 14:26 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
ik wou ook even radiostilte met mijn ex, ze heeft het een week vol gehouden.., toen kreeg ik een mailtje; ja ik mis je toch wel.
moet je daar mee dan![]()
Ach elkaar zien is geen probleem lijkt mijquote:Op maandag 6 november 2006 14:32 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
niet meer afspreken totdat de prikkel weg is, of gewoon doorgaan met die prikkel..![]()
Misschien terugmailen met 'Ik mis jou ook, maar het is voor ons allebei beter zo.' Of: als je haar helemaal niet mist iets in de trant van: 'In het begin miste ik jou ook, maar ik begin langzamerhand mn leven weer op de rails te krijgen'quote:Op maandag 6 november 2006 14:26 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
ik wou ook even radiostilte met mijn ex, ze heeft het een week vol gehouden.., toen kreeg ik een mailtje; ja ik mis je toch wel.
moet je daar mee dan![]()
hm dat was misschien beter geweest.quote:Op maandag 6 november 2006 16:06 schreef Mavro het volgende:
[..]
Misschien terugmailen met 'Ik mis jou ook, maar het is voor ons allebei beter zo.' Of: als je haar helemaal niet mist iets in de trant van: 'In het begin miste ik jou ook, maar ik begin langzamerhand mn leven weer op de rails te krijgen'
Verder zou ik het niet weten. Wel altijd aangeven dat je haar ook mist anders is het superlullig. En als je haar niet mist, gewoon doen alsof je haar wel gemist hebt maar dan ook gelijk duidelijk maken dat het niks meer kan worden. Weet zij waar ze aan toe is en jij hebt het netjes afgehandeld.
Of zou je zelf willen dat het weer aanging? Als je dat zou willen zou ik een tijdje geen contact houden en dan na een hele tijd nog een keer afspreken ofzo. Kijken of je het na die tijd alsnog ziet zitten.
tis niet voor niks een ex, ik zou zeggen beetje afstand, en over een weekje gewoon rustig weer ff vragen hoe het is. exxen liggen bij iedereen gevoelig namelijk, door verleden enzoquote:
Dat heb ik vaker gehoord de afgelopen dagen.quote:Op maandag 6 november 2006 21:04 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
tis niet voor niks een ex, ik zou zeggen beetje afstand, en over een weekje gewoon rustig weer ff vragen hoe het is. exxen liggen bij iedereen gevoelig namelijk, door verleden enzo![]()
klopt, als je het gaat forceren dat ze dr ex niet meer mag/wil zien heb je grote kans dat je haar verder van je af stoot...quote:Op maandag 6 november 2006 21:17 schreef DonSauza het volgende:
Ik heb alle mogelijke contacten verwijderd, anders blijf ik toch smsen/bellen/msnen en dan schiet het niet op.
Idd om problemen tussen ons te voorkomen die maatregel maar genomen, maar wel erg moeilijk hoor om geen contact te hebben met iemand die je erg leuk vindt.quote:Op maandag 6 november 2006 21:36 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
klopt, als je het gaat forceren dat ze dr ex niet meer mag/wil zien heb je grote kans dat je haar verder van je af stoot...
me scusiquote:Op maandag 6 november 2006 21:48 schreef DonSauza het volgende:
Ik heb je trouwens een mailtje gestuurd FlappieWappie
Hehe op de sportschool kan je idd ff je hoofd legen! Toen ik mijn ex voor het laatst had gebeld was net voordat ik ging trainen. Damn wat ging die training lekker zeg, ff alles eruit gooien!quote:Op maandag 6 november 2006 00:12 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
We groeiden uit elkaar, ik heb een aantal kut omperkingen gemaakt (ben vreemd gegaan, daar weet zij niets vanaf) en ik vertrouwd ehaar niet meer. Onwerkbare situatie, maar alsnog is zij de enige en ware voor me.
Ik ben met me stomme kop een aantal keer vreemdgegaan. Hier heeft/ had zij geen idee van. Dit is stom geweest en nu is het over tussen ons door andere redenen, maarja. Ik reken er niet meer op dat het goed komt. Kut situatie.quote:
Ik moet op andere blaren zitten en niet die van het vreemdgaan.quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:12 schreef Xtinction het volgende:
No offence gast, maar dan moet je niet zeiken. Ook al weet ze het niet, jij hebt ooit je relatie op het spel gezet, dat was een bewuste keuze, en nu moet je op de blaren zitten, en dan niet gaan lopen miepen...
Dan nog. Je bent verantwoordelijk voor je eigen daden. En als ze achteraf erachter komt dat je ook nog eens bent vreemdgegaan (ook al was dat niet de reden van jullie break-up), dan geef ik je weinig kans dat ze het nog wil proberen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:45 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ik moet op andere blaren zitten en niet die van het vreemdgaan.
Dan zit een nieuwe relatie met dezelfde dame er echt niet in lijkt me. Maar wil je vrienden met de dame ik kwestie blijven, of niet? Zo wel dan lijkt een biechtsessie me wel enigszinds op de plaats...zeg ik nu gemakkelijk zonder je situatie te weten...quote:Ik ben met me stomme kop een aantal keer vreemdgegaan. Hier heeft/ had zij geen idee van. Dit is stom geweest en nu is het over tussen ons door andere redenen, maarja. Ik reken er niet meer op dat het goed komt. Kut situatie.
Helaas veels en veels te herkenbaar...!quote:En het hopeloze gevoel dat je nooit meer iemand zult vinden waar je het zo goed mee kon vinden.
Helemaal mee eens, echt waar. Je zou je echt moeten schamen als je toch nog het recht denkt te hebben haar terug te kunnen krijgen..quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:12 schreef Xtinction het volgende:
No offence gast, maar dan moet je niet zeiken. Ook al weet ze het niet, jij hebt ooit je relatie op het spel gezet, dat was een bewuste keuze, en nu moet je op de blaren zitten, en dan niet gaan lopen miepen...
zonder ruzie is het aller lastigst, lijkt me heerlijk dat je gewoon kunt zeggen dat je een ex een kutwijf is ofzoquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:58 schreef Mr._JA het volgende:
[..]
Dan zit een nieuwe relatie met dezelfde dame er echt niet in lijkt me. Maar wil je vrienden met de dame ik kwestie blijven, of niet? Zo wel dan lijkt een biechtsessie me wel enigszinds op de plaats...zeg ik nu gemakkelijk zonder je situatie te weten...
[..]
Helaas veels en veels te herkenbaar...!
Ik probeer nu toch vooral dankbaar te zijn voor de tijd die we samen hebben gehad en niet al te verdrietig te zijn - is best lastig, zeker als je uitmekaar bent gegaan zonder ruzie.
Naja, heerlijk is dat ook niet, was ook redelijk van m'n stuk toen het (met ruzie) uitging, maar ik had in ieder geval door dat het gewoonweg niet meer ging.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:44 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
zonder ruzie is het aller lastigst, lijkt me heerlijk dat je gewoon kunt zeggen dat je een ex een kutwijf is ofzo![]()
foto's zijn mooi omdat er zoveel herinneringen in zitten. Alleen wel extreem vervelend dat je die herinneringen juist kwijt wil...quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:17 schreef Mavro het volgende:
Zit net foto's op mn pc door te bladeren. Tzijn er toch wel veel met hem.
En ineens voelt het kut. Klote. Ik wil de foto's niet weggooien, maar kzet ze wel ff in een aparte map.
Waarom zou je ze kwijt willen, zijn toch mooie herinneringen?quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:21 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
foto's zijn mooi omdat er zoveel herinneringen in zitten. Alleen wel extreem vervelend dat je die herinneringen juist kwijt wil...
Ik zie dit zelf toch ook niet helemaal zitten... hier hebben we het wel over gehad, maar met mijn drukke 'baan' zou dat toch niet helemaal lukken, ik heb iets van 15-20 vakantiedagen per jaar, zeker niet als iets van 2 maanden de basis is daarvan.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:11 schreef mark_dabomb het volgende:
Als jullie zo van elkaar houden, waarom is het dan uit? De afstand is onoverkomelijk misschien maar liefde overwint alles toch? Een vriend van mij heeft al jaren een relatie met een meisje uit NY, moet toch kunnen
omdat bij die foto herinneringen alles nog goed was, en je dan in 1x vergeet wat er dan afgelopen weken is gebeurd waarom het uit is met je ex.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:32 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Waarom zou je ze kwijt willen, zijn toch mooie herinneringen?![]()
![]()
Ja ligt er maar net aan natuurlijk..
uiteraard, houden zeker, zonde om stukjes "leven" weg te gooienquote:Op woensdag 8 november 2006 13:49 schreef HiddeRV het volgende:
Ik hou lekker de foto's en kaarten, zijn toch leuke herinneringen.Als je er nog mee zit gewoon niet bekijken. Later lach je erom en vond je het een leuke tijd maar wil je het niet persee terug.
lekker van genieten zou ik zeggen, elke dag weerquote:Op woensdag 8 november 2006 14:33 schreef Pompsnol het volgende:
Ik kijk af en toe in dit topic om me extra blij te voelen met m'n vriendin. We wonen een tijdje samen en zijn nu bezig met een huis te kopen![]()
![]()
Wat een verademing, iemand die precies verwoordt wat ik voel. Ik maak precies hetzelfde mee. Mijn ex is binnen een maand alweer met iemand anders aan het klooien en mag op haar feestjes gaan komen, waar ik ineens niet meer mag komen (hoewel dat eerst wel het geval was (zie topic 'Ineens over... kan dat?')). Je weet dat jij de beste bent voor jouw ex en je snapt niet hoe ze in kan zien dat iemand anders beter voor haar is. Erg moeilijk.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:12 schreef flappiewappie het volgende:
verdomme, zie ik net een paar fotos op haar "hyves" met haar nieuw vriend, en dr moeder/familie enzo.
daar hoor ik gewoon te staan, komt hard aan dat soort dingen
loop je helemaal warm aan en kan je wel kei hard tegen de muur aan lopen met je vinger in je keel.
verdomme wat een klote gevoel.
ik word echt gek, ik weet dat zij uiteindelijk aan het kortste eind trekt, ik deed namelijk echt teveel voor haar.
vele kanten is het beter zo. Maar ik begin nu echt wanhopig te worden ofzo, ik moet een ander, en dat wil ik niet. Ik wil niet zomaar een ander.
kut gevoel, vooral op dit soort momenten zie ik maar weer hoe druk ik er mee ben, en voor mijn gevoel zij niet.![]()
Hmm, ik heb gewoon tegen mezelf gezegd, zij is degene die zichzelf straks tegen komt. Ik niet. Ik weet dat heel veel andere meisjes een moord zouden doen voor wat ik voor haar heb gedaan en hoe ik haar heb behandeld.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:58 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Wat een verademing, iemand die precies verwoordt wat ik voel. Ik maak precies hetzelfde mee. Mijn ex is binnen een maand alweer met iemand anders aan het klooien en mag op haar feestjes gaan komen, waar ik ineens niet meer mag komen (hoewel dat eerst wel het geval was (zie topic 'Ineens over... kan dat?')). Je weet dat jij de beste bent voor jouw ex en je snapt niet hoe ze in kan zien dat iemand anders beter voor haar is. Erg moeilijk.
Mijn ex binnen een paar dagen.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:58 schreef Arokh86 het volgende:
Wat een verademing, iemand die precies verwoordt wat ik voel. Ik maak precies hetzelfde mee. Mijn ex is binnen een maand alweer met iemand anders aan het klooien en mag op haar feestjes gaan komen, waar ik ineens niet meer mag komen (hoewel dat eerst wel het geval was (zie topic 'Ineens over... kan dat?')). Je weet dat jij de beste bent voor jouw ex en je snapt niet hoe ze in kan zien dat iemand anders beter voor haar is. Erg moeilijk.
thats the spirit, zeker weten, vroeg of laat weten ze wat ze hebben weg gedaanquote:Op donderdag 9 november 2006 12:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mijn ex binnen een paar dagen.Of eigenlijk daarvoor al.
![]()
Maarja, ze moet vooral doen wat ze niet laten kan. Als ze mij niet wil dan ben ik het wel waard voor iemand anders.![]()
Het is gewoon zo.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:20 schreef Moja het volgende:
Ik vind het wel een beetje arrogant van de mensen die beweren zelf beter te zijn voor hun ex dan 'de nieuwe vriend'. Ik snap wel dat je jezelf wat beter wilt laten voelen maar probeer dat op een andere manier, verzuurde mensen zijn zeker niet aantrekkelijk.
Hoewel sarcasmeovergoten, is het inderdaad zo.quote:
Je moet het ook niet zo graag willen begrijpen. Dit heeft echt helemaal niks met vrouwen te maken. Gevoel is een raar iets, komt en gaat enzo. Soms gaan die gevoelens gewoon weg. Dat is niet jouw schuld en niet van degene die de relatie verbreekt, het is gewoon zo. Hoe lullig en hard dat ook is.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:41 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Hoewel sarcasmeovergoten, is het inderdaad zo.Wat ik allemaal voor haar deed en wat we allemaal samen meemaakten kan ze niet zomaar vergeten. Ze wil(de) in mijn geval zo graag vrienden blijven juist omdat ik zoveel voor haar betekende. Vrouwen... ik snap er geen ruk van.
Dat is het zeker. Ik heb het zelf ook gehad hoor, maar dan na een relatie van 2.5 jaar was zijn gevoel er voor mij op een gegeven moment gewoon niet meer. Ik vond het nog het meest klote dat ik niet kwaad kon zijn oid omdat dat het zo veel makkelijker zou maken. Ik was er echt kapot van maar ben er nu ook weer bovenop dus het kan bestquote:Op donderdag 9 november 2006 15:45 schreef Arokh86 het volgende:
Klopt. Maar het is wel kut.
quote:Op donderdag 9 november 2006 15:53 schreef Arokh86 het volgende:
Je hoeveelste vriend was dat? Hoe 'wispelturig' ben je? Hoe zijn je principes? M.a.w.: ben je een sletje en maakt het je geen flikker uit wie je zoent e.d.?![]()
Puur uit nieuwsgierigheid.
Uhm, nee ik was zeker geen sletjequote:Op donderdag 9 november 2006 16:01 schreef Arokh86 het volgende:
Het was een vrij serieuze vraag, afgezien van dat 'sletje'. Voor mij was bijvoorbeeld het zoenen erg belangrijk en voor haar ook, niet zomaar iets dat je met iemand zómaar doet. In dat geval kun je natuurlijk makkelijk van zoiets af zien. Maar hoe minder makkelijk je ergens aan kunt komen, hoe erger je het zult missen als het weg is.
Nee dat deed ik zeker niet. Maar wat is je punt nu eigenlijk?quote:Op donderdag 9 november 2006 16:31 schreef Arokh86 het volgende:
Ja, maar dan zul je toch sneller bijvoorbeeld iemand weer beginnen te zoenen. Dat beschouw je in dat geval dan als een vrij normale zaak, toch? Zoende je veel jongens toen je je vriend nog niet had?
Ik denk dat dat is omdat veel mensen graag iemand hebben waarmee ze lief en leed delen én sex kunnen hebben :pquote:Op donderdag 9 november 2006 22:24 schreef Maxxieh het volgende:
Best vreemd, heb opzich geen behoefte meer aan mijn ex maar eigenlijk wel al aan een nieuw vriendinnetje..![]()
Of is dit eigenlijk gewoon te verklaren omdat ik een vriendin gewend ben?
(ik weet zeker dat ik nog niet over mijn ex heen ben hoor.)
ja maar mensen die te vroeg in een relatie met een ander springen, komen later in een veel dieper gat lijkt mijquote:Op donderdag 9 november 2006 22:58 schreef Mavro het volgende:
[..]
Ik denk dat dat is omdat veel mensen graag iemand hebben waarmee ze lief en leed delen én sex kunnen hebben :p
Maar ff serieus; de aandacht in een relatie, iemand die er voor je is, de intimiteit, dat alles zorgt ervoor dat veel mensen graag een relatie willen. Vooral als het net uit is. Dan mis je echt iets en moet je weer helemaal wennen aan het idee dat je 'alleen' bent.
Dat is ook weer zo! Ik zou dat eigenlijk ook wel eens willen ervaren, na mijn tentamenweek lekker uitgaan en dan zien we wel hoe het verloopt!:) Gelukkig is er geen kans dat ik mijn ex tegenkom bij het uitgaan, aangezien zij gelukkig naar andere clubs gaat dan ik.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:16 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
ja maar mensen die te vroeg in een relatie met een ander springen, komen later in een veel dieper gat lijkt mij![]()
ik wil wel ns ervaren hoe het is om een poosje wat aan te klieren hier en daar. Lijkt me persoonlijk veel interessanter en leerzamer![]()
werkt wel goed voor een tijdje, maar als je druk bezig gaat met haten, blijft zij/hij ook door je hoofd spokenquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:11 schreef poebeertjuh het volgende:
Ik heb het geprobeerd maar vanaf nu HAAT ik mijn ex.![]()
Sterktequote:Op zaterdag 11 november 2006 17:02 schreef wobbel het volgende:
* meldt zich bij de groep
na ruim 18 maanden
Omdat je rationeel misschien wel single wilt blijven, maar gevoelsmatig niet...?quote:Op zondag 12 november 2006 13:05 schreef flappiewappie het volgende:
hoe komt het dat ik na 4 weken bij elke meisje dat ik spreek/hoi zegt oid. Meteen ga kijken of het een potentieel vriendinnetje is? ik wil gewoon single blijven...
hmm, lastig, naar welke zou ik dan luisterren moetenquote:Op zondag 12 november 2006 13:24 schreef Fawn het volgende:
[..]
Omdat je rationeel misschien wel single wilt blijven, maar gevoelsmatig niet...?
Ik heb hier ook 'last' van hoor.. Ik denk gewoon dat je na een relatie behoefte aan een vriendin, hiermee bedoel ik dan het samen zijn, intieme dingen doen blablabla. Al dit soort dingen worden natuurlijk een gewenning na verloop van tijd, je mist dit nu gewoon. Maar dit zal uiteraard wel vanzelf weer weggaan!quote:Op zondag 12 november 2006 13:05 schreef flappiewappie het volgende:
hoe komt het dat ik na 4 weken bij elke meisje dat ik spreek/hoi zegt oid. Meteen ga kijken of het een potentieel vriendinnetje is? ik wil gewoon single blijven...
Is het net uit met een ex??quote:Op zondag 12 november 2006 14:00 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
hmm, lastig, naar welke zou ik dan luisterren moeten![]()
maandje,quote:
Flikker op man, het is nu ook bijna 2 wekn uit met mijn ex, maar ik ga er geen wedstrijdje van maken. Van mij mag ze sterven. TIjdens de relatie altijd vertellen dat ze er altijd voor me zou zijn en anders was dan me ex en me dan op dezelfde manier dumpen ook voor een ander (maar daar durft ze nog niet voor uit te komen).quote:Op zondag 12 november 2006 18:04 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
maandje,
maar komt ook omdat mijn ex er meteen met een ander vandoor is gegaan, dus voelt als een soort van "wedstrijdje"![]()
ja daarom heb ik er ook een dubbel gevoel over, heb geen zin om haar te laten vertellen wat ik moet doen.quote:Op zondag 12 november 2006 18:07 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Flikker op man, het is nu ook bijna 2 wekn uit met mijn ex, maar ik ga er geen wedstrijdje van maken. Van mij mag ze sterven. TIjdens de relatie altijd vertellen dat ze er altijd voor me zou zijn en anders was dan me ex en me dan op dezelfde manier dumpen ook voor een ander (maar daar durft ze nog niet voor uit te komen).
Maar ga er geen wedstrijd van maken, je staat er boven kerel echt waar.
Zelfde voor mij, ik wou er nog energie in steken. En hopelijk komt ze er snel genoeg achter wat ze heeft gedumpt en misschien zijn mijn verdenkingen richting die andere gozer ook fout, maarja.....quote:Op zondag 12 november 2006 19:02 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
ja daarom heb ik er ook een dubbel gevoel over, heb geen zin om haar te laten vertellen wat ik moet doen.
maar goed, ik kiek wel, vanaf nu ook geen vrienden meer met mn ex, irritant wijf![]()
Dan ben je op zoek naar warmte, dat is wat je mist, ook heel logisch.quote:Op zondag 12 november 2006 18:04 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
maandje,
maar komt ook omdat mijn ex er meteen met een ander vandoor is gegaan, dus voelt als een soort van "wedstrijdje"![]()
jij ging toch vreemd tijdens jullie relatie?quote:Op zondag 12 november 2006 19:12 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Zelfde voor mij, ik wou er nog energie in steken. En hopelijk komt ze er snel genoeg achter wat ze heeft gedumpt en misschien zijn mijn verdenkingen richting die andere gozer ook fout, maarja.....
Ik heb 2 keer gezoend met een dame.quote:Op zondag 12 november 2006 21:43 schreef milagro het volgende:
[..]
jij ging toch vreemd tijdens jullie relatie?
dus weet je zeker dat je wil dat ze erachter komt wat ze heeft gedumpt?
Damn dan was het nooit bedoeld man.quote:Op zondag 12 november 2006 23:35 schreef friemel het volgende:
nou, bij mij kwam na 3 maand het hoge woord er uit, niet meer verliefd... sjees, wat voel ik me gaar nu, 3 dagen later.. het lijkt wel alsof het haar verder niks kan schelen.. zij gaat vrolijk lachend verder, en nu zit ik hier.. Hou totaal niet van single zijn, maar ben het wel een tijdje geweest voor dat ze voorbij kwam.. en het voelt alsof het nou weer meer dan een jaar gaat duren voordat ik dit verwerkt heb.![]()
klopt, liefst was ik ook vrienden gebleven, maar de lol is dat meestal nadat het uit is gegaan de persoon veranderd (of al veranderd is) omdat het anders ook niet uit was gegaan.quote:Op maandag 13 november 2006 09:15 schreef freud het volgende:
Wat mij opvalt, is dat veel hun ex ineens als een reincarnatie zien van de duivel. Je kon het prima vinden met elkaar, maar als het uit is gegaan, dan is ze ineens niets meer. Lijkt me meer een verdedigingsmechanisme om het uit elkaar gaan te vergemakkelijken dan echte 'haat'.
En ja, ik weet wel war ik het over heb. Na een kleine 4 jaar weer single, als goeie vrienden uit elkaar, hadden wel een huis en wat viervoeters rondlopen. Als het er niet meer inzit, dan zit het er niet meer in. Kan je beter de realiteit onder ogen zien, dan doormodderen.
Het is imo een redelijk normale reactie om snel weer een ander te willen. Het erkennen van het wegvallen, ermee om leren gaan, en je leven oppakken is de moeilijke weg.quote:Op maandag 13 november 2006 09:43 schreef flappiewappie het volgende:
klopt, liefst was ik ook vrienden gebleven, maar de lol is dat meestal nadat het uit is gegaan de persoon veranderd (of al veranderd is) omdat het anders ook niet uit was gegaan.
en dan het feit dat ze er meteen met een ander persoon van door gaat, is het niet meteen haat. maar wel zoiets van, does ff normaal![]()
Dat je ze omzet in 'haat' zijn juist die mensen(vaak jongens) die doen alsof ze stoer zijn en het hun niks scheelt.quote:Op maandag 13 november 2006 09:15 schreef freud het volgende:
Wat mij opvalt, is dat veel hun ex ineens als een reincarnatie zien van de duivel. Je kon het prima vinden met elkaar, maar als het uit is gegaan, dan is ze ineens niets meer. Lijkt me meer een verdedigingsmechanisme om het uit elkaar gaan te vergemakkelijken dan echte 'haat'.
En ja, ik weet wel war ik het over heb. Na een kleine 4 jaar weer single, als goeie vrienden uit elkaar, hadden wel een huis en wat viervoeters rondlopen. Als het er niet meer inzit, dan zit het er niet meer in. Kan je beter de realiteit onder ogen zien, dan doormodderen.
Het maakt het een stuk makkelijker en vaak is er ook wel een 'goede' rede om te haten.quote:Op maandag 13 november 2006 16:40 schreef HiddeRV het volgende:
[..]
Dat je ze omzet in 'haat' zijn juist die mensen(vaak jongens) die doen alsof ze stoer zijn en het hun niks scheelt.
Heb het vaak genoeg met een ander meisje over mijn ex gehad en ze vinden het erg tof dat ik eraan toegeef en gewoon zeg dat ik het onwijs kut vind en mee zit. En haar haten is zo nutteloos, waarom zou je?
Idd, ik zou willen dat ik mijn ex kon haten. Ik houd echter nog steeds van haar en iedereen weet dat.quote:Op maandag 13 november 2006 16:58 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Het maakt het een stuk makkelijker en vaak is er ook wel een 'goede' rede om te haten.
Mja ik leef ermee, wat ik altijd handig vind en waardoor ik me blij voel is als ik weet wat ik van plan ben qua liefde enzo. Als het net uit is weet je niks natuurlijk. Maar je kan het na een tijdje je ex vertellen hoe erg je voor der voelt en tegelijk naar een ander meisje zoeken/aan werken. Zo is het bij mij nu en ik leef heerlijk. Is nu anderhalve maand uit.quote:Op maandag 13 november 2006 16:58 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Het maakt het een stuk makkelijker en vaak is er ook wel een 'goede' rede om te haten.
Ik neem aan dat ze toch wel weet hoeveel je voor d'r voelt? Als ik mijn ex dat zou vertellen zou ze met een diepe zucht chagrijnig zeggen: "ja, dat weet ik onderhand welquote:Op maandag 13 november 2006 20:13 schreef HiddeRV het volgende:
[..]
Mja ik leef ermee, wat ik altijd handig vind en waardoor ik me blij voel is als ik weet wat ik van plan ben qua liefde enzo. Als het net uit is weet je niks natuurlijk. Maar je kan het na een tijdje je ex vertellen hoe erg je voor der voelt en tegelijk naar een ander meisje zoeken/aan werken. Zo is het bij mij nu en ik leef heerlijk. Is nu anderhalve maand uit.
Ik weet het niet, heb toch niks te verliezen.quote:Op maandag 13 november 2006 22:01 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze toch wel weet hoeveel je voor d'r voelt? Als ik mijn ex dat zou vertellen zou ze met een diepe zucht chagrijnig zeggen: "ja, dat weet ik onderhand wel"
2 jaar geleden genaait door een ex, en nu sta ik na 16 maanden weer met lege handen. En weer is ze er vandoor egaan met een ander. Die ex van 2 jaar geleden ben ik vergeten en doet me niets meer. Ook niet alsi k haar zie, ik lach erom en zie hoe ze nu letterlijk mishandeld wordt door die kneus waarmee ze is gegaan.quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:25 schreef zoeperzazke het volgende:
Bweeegh moet het even kwijt maar weet niet waar.... Hier maar dan. Heb inmiddels al 2 jaar niks meer van m'n ex gehoord (en heb al 3 jaar een nieuwe relatie), maar vannacht heb ik ineens heel intens over hem gedroomd en nu moet ik al de hele ochtend aan hem denken... Zo stom.... maarja, contact opnemen is gewoon geen goed idee.
Ik vraag me af of het uberhaupt wel mogelijk is om exen ooit écht los te laten, als je ooit zoveel voor iemand gevoeld hebt blijf dat gevoel diep in je hart altijd aanwezig....
Mja ok, het ligt er wel heel erg aan hoe je uit elkaar bent gegaan en hoe de relatie achteraf was... Maar de relatie met deze ex was heel goed en intens, en er zijn eigenlijk nauwelijks niet-leuke dingen gebeurd toen ik wat met hem had, dus dan blijft dat positieve gevoel toch wel hangen....quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:31 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
2 jaar geleden genaait door een ex, en nu sta ik na 16 maanden weer met lege handen. En weer is ze er vandoor egaan met een ander. Die ex van 2 jaar geleden ben ik vergeten en doet me niets meer. Ook niet alsi k haar zie, ik lach erom en zie hoe ze nu letterlijk mishandeld wordt door die kneus waarmee ze is gegaan.
Ach we zijn nog jong. Trouwen komt er nog niet aan hequote:Op dinsdag 14 november 2006 09:32 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Mja ok, het ligt er wel heel erg aan hoe je uit elkaar bent gegaan en hoe de relatie achteraf was... Maar de relatie met deze ex was heel goed en intens, en er zijn eigenlijk nauwelijks niet-leuke dingen gebeurd toen ik wat met hem had, dus dan blijft dat positieve gevoel toch wel hangen....
Ik was na 2 weken met iemand anders in bed gedoken... Zij is nog steeds niet door gegaan... (zij had het uitgemaakt nogmaals)quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:42 schreef Arokh86 het volgende:
Ja, maar heb je haar helemaal niet meer gesproken sinds het uit is? Lijkt me sterk ook dat als jij zegt 'Ik houd van je' dat ze je dan weer terugwil. En ik neem aan dat ze toch wel weet dat je van haar houdt. Zij heeft het toch uitgemaakt, niet jij?
En oh, ben blij dát ze nog met je wil praten.Ik wil ook nog zoveel kwijt aan mn ex, maar dat wil ze niet meer aanhoren. Terwijl ze eerst alles nog zou willen, behalve het zoenen e.d... Vrouwen zijn vreemde wezensch.
Ik had ook de volgende dag met iemand nar bed kunnen gaan, maarja dat respect heb ik nog wel. Eerst verwerken en niet je verdriet wegneuken.quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:36 schreef HiddeRV het volgende:
[..]
Ik was na 2 weken met iemand anders in bed gedoken... Zij is nog steeds niet door gegaan... (zij had het uitgemaakt nogmaals)
Zaterdag wellicht bij een feestje waar ze ook is.![]()
Jezus, dat zou ik dus nooit kunnen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:36 schreef HiddeRV het volgende:
[..]
Ik was na 2 weken met iemand anders in bed gedoken... Zij is nog steeds niet door gegaan... (zij had het uitgemaakt nogmaals)
Zaterdag wellicht bij een feestje waar ze ook is.![]()
Ik dacht er over heen te zijn, merkte ik ook pas naderhand van niet. Maar ok, het hielp haar een beetje want ze had onwijse medelijden met mij en dat is gelukkig weggegaan.quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:54 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ik had ook de volgende dag met iemand nar bed kunnen gaan, maarja dat respect heb ik nog wel. Eerst verwerken en niet je verdriet wegneuken.
Je doet alsof ze je niets meer doet, maar ondertussen maak ik uit je woorden op dat het je nog zo diep zit.
Is dit een standaard tekst ofzo van (soon to be) vrouwelijke exen?quote:Op woensdag 15 november 2006 08:02 schreef HiddeRV het volgende:
Ze zei immers zelf toen ze het uitmaakte 'laat je verleiden'![]()
vind je het gekquote:Op woensdag 15 november 2006 13:25 schreef Arokh86 het volgende:
Pfuh, ik hoop dat die kuthoer van mij medelijden heeft. Eerst in tranen zeggen 'Ik wil je blijven zien' en nu me niet eens meer willen spreken. Godverdomme teringhoer. Reageren, ho maar. Zeg dan gewoon 'Ik wil je niet zien'. Kutwijf.
ik zou dat een verstandige zet vinden, sterker nog, ik vroeg er zelfs om , de keren dat ik de verlatene was.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:45 schreef Arokh86 het volgende:
Hahaha, nee hoor, geen trots. Gewoon teleurstelling wat omgezet wordt in frustratie. Hoe zou jij reageren als jouw liefde het uit zou maken en je absoluut nog zou willen blijven zien? Ik vond dat een goed idee. Zo zou ik over haar heen komen en ze wilde het zelf echt enorm graag, dat weet ik 100% zeker. Na een week echter was dat hélemaal weg en ik vraag me af hoe dat komt. Maar daar wil ze niet over praten, tja, dan word je aardig gefrustreerd.Het is net of ze gehersenspoeld is ofzo. Ze moet me niet helpen over haar heen te komen, ze moet uitleggen waarom ze nu ineens doet wat ze doet en ze niet doet wat ze eerst wilde doen. Want dat ze het uit haarzelf wilde, is 100% zeker.
Dus dat. Zij/ Hij kan alles maken en zeggen, en jij kan zeggen wat je wil maar maakt toch geen indruk op haar of hem.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:37 schreef flappiewappie het volgende:
grap van contacten houden met degene is dat degene die het uit had gemaakt altijd al een stap voor op degene is met wie het uit is gemaakt.
enigste wat je dan dus krijgt is dat de gedumpte in ondergeschikte rol zit.
Ze bewijst me een dienst door eerst me gerust te stellen dat we gewoon vrienden blijven (wat toen ook zo gemeend was) en daarna me zelfs bijna te haten?quote:Op woensdag 15 november 2006 14:49 schreef milagro het volgende:
[..]
ik zou dat een verstandige zet vinden, sterker nog, ik vroeg er zelfs om , de keren dat ik de verlatene was.
kontakt houden is gewoon niet slim, en natuurlijk zal de verlater in eerste instantie, al dan niet op aandringen van de ander, toestemmen met kontakt houden, maar meestal komen ze daar op terug omdat ze zíen, vóelen en ruiken dat het de ander hoop geeft.
en wat ik van jou hier lees, had jij die hoop ook.
kun je gefrustreerd zijn, iemand uitschelden voor teringhoer slaat nergens op in dit geval.
ze bewijst je een dienst, meneer, al voelt dat ms nu niet zo.
jij scheldt haar nu toch ook uit voor hoer, dus look who's talking.quote:Op woensdag 15 november 2006 16:11 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Ze bewijst me een dienst door eerst me gerust te stellen dat we gewoon vrienden blijven (wat toen ook zo gemeend was) en daarna me zelfs bijna te haten?
ohnee?quote:Op woensdag 15 november 2006 16:30 schreef milagro het volgende:
[..]
knip
je kan iemand niet verwijten dat zijn of haar gevoelens veranderd zijn.
Die ene keer dat ik me ff uitlaat omdat ze op 0 smsjes reageert wil niet zeggen dat ik dat constant doe.quote:Op woensdag 15 november 2006 16:30 schreef milagro het volgende:
[..]
jij scheldt haar nu toch ook uit voor hoer, dus look who's talking.
dat ze nú nog geen vrienden kan zijn met je betekent niet dat het in de toekomst niet kan.
NU bewijst ze je een dienst door jou de tijd te geven een en ander te accepteren, de hoop te laten varen, haar los te laten, en daarna, als dat gedaan is, is er ms een vriendschap mogelijk.
moet je het in de tussentijd niet gaan verpesten door wrokgevoelens, claimgedrag, verwijten, gemekker en gescheld.
wat had je dan gewild, nu vriendjes zijn, zij ondertussen haar leven oppakken, met anderen uitgaan, verliefd worden terwijl jij iedere keer als je haar gezien hebt, weer terug bij af bent?
get real, dat werkt niet.
ophouden met rancune gevoelens, je kan iemand niet verwijten dat zijn of haar gevoelens veranderd zijn.
Vriend, KAP ER MEE! DAT KIND MEOT UIT JE KOP VERDWIJNEN!!!quote:Op woensdag 15 november 2006 21:15 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Die ene keer dat ik me ff uitlaat omdat ze op 0 smsjes reageert wil niet zeggen dat ik dat constant doe.Ik behandel haar nog steeds poeslief en krijg weinig tot geen reactie terug.
Opnieuw verliefd worden helpt inderdaad erg.. Maar dat kun je niet altijd sturen hequote:Op woensdag 15 november 2006 22:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik heb de oplossing.
Gewoon binnen een aantal weken smoorverliefd worden op een lieve dame
Ik heb het geluk dat het zo mag zijnquote:Op woensdag 15 november 2006 23:42 schreef Green_eye het volgende:
[..]
Opnieuw verliefd worden helpt inderdaad erg.. Maar dat kun je niet altijd sturen he![]()
mijn ervaring; slijten laten, als je net zoals mij 2,5 jaar met nota bene mijn eerste echte relatie alles hebt gedaan, zit ze overal...quote:Op donderdag 16 november 2006 00:05 schreef TheSorrow het volgende:
Mijn ervaring: veel chillen met vrienden, en over van alles en nog wat lullen, behalve dat... nu kan ik er lacherig over praten, en inzien hoe stom ik ben geweestMaar life goes on, en ik heb nix te klagen
Been there, done that.. Heb 2 jaar gehad, ze was mijn eerste echte liefde en ook alles mee gedaan, en nu zit ze idd overal. Hoewel het loslaten nu wel IETS gemakkelijker gaat, de ene dag voel ik me prima de andere dag word ik wakker en dan zit zij in mijn gedachten. Erg frustrerend!quote:Op donderdag 16 november 2006 09:06 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
mijn ervaring; slijten laten, als je net zoals mij 2,5 jaar met nota bene mijn eerste echte relatie alles hebt gedaan, zit ze overal...![]()
ik mag vanavond weer losquote:Op donderdag 16 november 2006 12:39 schreef Maxxieh het volgende:
[..]
Been there, done that.. Heb 2 jaar gehad, ze was mijn eerste echte liefde en ook alles mee gedaan, en nu zit ze idd overal. Hoewel het loslaten nu wel IETS gemakkelijker gaat, de ene dag voel ik me prima de andere dag word ik wakker en dan zit zij in mijn gedachten. Erg frustrerend!![]()
Nog 2 weekjes bikkelen (tentamen), en daarna kan ik weer feesten en met andere meisjes praten.![]()
Herkansingen zijn bij mij in de zomervakantie, dus no way dat ik zin heb in een herkansing! Ik wil dan gewoon lekker op het strand liggen en lekker kunnen chillen.quote:Op donderdag 16 november 2006 12:46 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
ik mag vanavond weer los![]()
vond het maar lastig tijdens het leren, door die rust gaat mijn aandacht hele tijd naar de verkeerde dingen (haar enzo) maar goed, heb altijd de herkansingen nog![]()
Dit helpt niet, gewoon niks meer laten horen, laat zij ook niks horen?quote:Op woensdag 15 november 2006 21:15 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Die ene keer dat ik me ff uitlaat omdat ze op 0 smsjes reageert wil niet zeggen dat ik dat constant doe.Ik behandel haar nog steeds poeslief en krijg weinig tot geen reactie terug.
Had ik ook, 2 dagen nadat het uit was. Alleen kwam mijn eten niet naar boven want ik had ook 2 dagen nauwelijks gegeten. Vies gevoel moet ik zeggenquote:Op donderdag 16 november 2006 12:50 schreef HiddeRV het volgende:
Kan je trouwens soms overgeven door de emoties? Paar uur nadat het uit was ik alleen thuis was kwam me eten opeens naar boven zetten toen ik eraan dacht dat het net was uitgegaan.
Hebben anderen dat ook welles gehad?
ik heb meerdere malen kots neigingen gehad (dus in de vorm van kokhalzen) dus ja.., komt gewoon al die paniek gedachten en ellende naar boven... gaat wel over niks ergsquote:Op donderdag 16 november 2006 12:50 schreef HiddeRV het volgende:
Kan je trouwens soms overgeven door de emoties? Paar uur nadat het uit was ik alleen thuis was kwam me eten opeens naar boven zetten toen ik eraan dacht dat het net was uitgegaan.
Hebben anderen dat ook welles gehad?
Ik heb een week niet gegeten door de knoop in mn buik. Had geen eetlust en was ook heel veel misselijk, idd telkens als ik eraan dacht.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:08 schreef gewoonte het volgende:
[..]
Had ik ook, 2 dagen nadat het uit was. Alleen kwam mijn eten niet naar boven want ik had ook 2 dagen nauwelijks gegeten. Vies gevoel moet ik zeggen![]()
Ik ben blij om te kunnen zeggen dat ik hier eigenlijk niet meer hoef te posten. Het is bij mij allemaal vrij snel gegaan eigenlijk, had ik helemaal niet verwacht. Het is nu een maand uit en ik voel me goed, beter dan toen mijn ex mijn vriend nog was.
precies, laat die k*tho*ren gewoon in hun sop gaar koken, verdwijn van de aardbol.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:57 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Dus dat. Zij/ Hij kan alles maken en zeggen, en jij kan zeggen wat je wil maar maakt toch geen indruk op haar of hem.
+ als je degene die het uigemaakt heeft echt iets wi laten voelen dan moet je gewoon niets meer van je laten horen, dan komt de klap bij hun ook wel. Maar zolang jij je als een onderdanige hond gedraagd dan denken hun: :"Hey dat is lekker ik kan van 2/3/4 walletjes tegelijk eten en die (ex) blijft lekker bij me"
gedachte dat je misschien nog wel veel mooiere herinneringen met iemand anders kan hebben, hielp mij daar boven opquote:Op vrijdag 17 november 2006 11:54 schreef Maxxieh het volgende:
Bah, de dip begint te komen geloof ik. Begin steeds weer meer aan haar te denken en dat is erg frustrerend. Denken aan de mooie dingen die je samen hebt meegemaakt, aaargh ik word er gek van!
sukkelquote:Op zondag 19 november 2006 01:16 schreef HiddeRV het volgende:
Haha heb met me ex gezoend net, kvoel me geweldig, het maakt me weinig uit of het gevoel bij haar terug is ofnie.
quote:Op donderdag 16 november 2006 15:30 schreef Gallacher het volgende:
Ff iets waar ik mee zit,
Ik had 2 jaar een relatie met een meisje wat is uitgegaan. Zij maakte het toen uit,omdat het gevoel toen weggegaan was. Nouja,ik in een dip,maar had gelukkig veel vrienden en vriendinnen waar ik me verhaal kwijt kon. Binnen een maandje ging het alweer wat beter,had het geaccepteerd maar voelde nogwel pijn als ik op mezelf was. Maar na verloop van tijd ging bij mij de pijn ook weg en als ik der zie (met uitgaan soms,op het werk,ze werkt ook bij me in de supermarkt) dan heb ik niet meer die prikkel of een kut gevoel en kan ik voor mijn gevoel weer goed met der omgaan.
Maar nu heeft ze sinds 2 weken een nieuwe vriend waar ze niet mee te koop loopt enzo. Maar dan dacht ik dat we nu welweer echt als vrienden met elkaar om konden gaan nu.
Maar nu kreeg ik vanmiddag in een gesprek met haar te horen dat het allemaal zwaarder was gevallen dat ze dacht en dat ze het nog niet een plaatsje gheeft kunnen geven. Ze heeft het er ook over gehad met der nieuwe vriend en die had er begrip voor. Dat ze het nog te moeilijk vond om echt weer te doen alsof alles normaal was en ze daarvoor nog tijd nodig heeft.
Nou zit ik hier zo van hmmmmmmja. Ik weet niet zo goed wat ik daarmee moet. Iemand mij tips geven waarom ze zo reageerd?![]()
Waarschijnlijk omdat jij voor haar toch wel wat betekend hebt. En dat ze daar nog moeilijk mee. 2 jaar gooi niet zomaar weg, ook zij niet, ookal heeft ze het uitgemaakt...quote:
Sow, ik ben jaloers! Ik probeer echt zo erg om nieuwe meisjes te ontmoeten... En ik ontmoet ze ook wel, maar ik heb gewoon geen zin om op ze verliefd proberen te worden. Ik zou zo met ze in bed kunnen duiken bij wijze van spreken, maar ik heb er gewoon geen zin in. Ik ben niet het type dat zomaar met iemand 'iets gaat doen'.quote:Op zondag 19 november 2006 18:48 schreef flappiewappie het volgende:
Zoals jezelf al zegt, het heeft geen zin meer om er moeilijk over te gaan doen, zij heeft een ander klaar.., tis niet anders jongen![]()
Enigste wat je kan doen is hier van leren, en je volgende relatie 2x dan wel niet 10x beter te laten worden![]()
edit; owjah grappige "log" op je fotoboek, zo ging mijn gevoel ook ongeveer de laatste paar weken![]()
Maar goed, wel grappig, tis nu ongeveer 5 weekjes uit bij mij, en je voelt gewoon dat je nu pas weer helder kan denken, al die stomme stofjes in je hoofd van guttegut ben nog verliefd enzo, heb nu paar keer deze week gehad van dat je pas écht in kan zien hoe het nu allemaal zat, terwijl daar voorheen altijd nog een of andere roes over heen zat van; tkomt nooit meer goed.
zoveel leuke dames om mij heen, nooit eerder gezien, being single rules (voor zolang het duurt dan)
![]()
Ik ken het precies. Ook al was het bij mij maar een half jaar. Ik weet echter zeker dat er nooit iemand meer zal zijn die net zoals 'zij' is.quote:Ik zal haar ontzettend missen, dat doe ik nu al. Als ik zie hoe blij ze met hem is, de enorme roze wolk waar ze op zit als ze met hem chat of over hem praat is te pijnlijk. Op 31 december ben ik jarig, dat wordt een eenzame verjaardag tenzij ik me kan omringen met vrienden, en dat ziet er wel naar uit gelukkig.
We hebben maar één echte jaarwisseling samen gehad en de foto van onze zoen heb ik een tijd geleden uit boosheid van mijn telefoon gegooid. Kan me wel voor mijn kop slaan maar de herinnering is er nog steeds gelukkig.
Moet haar nu loslaten, kan niet anders. Boosheid, verdriet en teleurstelling wisselen in me af, de ene keer kan ik er beter mee omgaan dan de andere keer.
Het enige wat ik voor haar kan doen is hopen dat ze nu wel vindt wat ze zoekt en dat ze eindelijk gelukkig wordt.
Het was mijn eerste Echte Grote Liefde en dat is het ergens nog steeds. Heb fouten gemaakt die ik nooit meer zal maken en dingen niet gedaan die ik wel had moeten doen. Het waren in elk geval twee prachtige jaren en ik zal ze blijven koesteren. Voor altijd.
dat wil je toch ook niet, want meisjes zoals "zij" doen je pijn... toch?quote:Op zondag 19 november 2006 21:37 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Ik ken het precies. Ook al was het bij mij maar een half jaar. Ik weet echter zeker dat er nooit iemand meer zal zijn die net zoals 'zij' is.
dat hele verhaal van jou herkin ik wel! ik had een vriendin die op 4 maanden verkering met me had toen ze een andere jongen tegenkwam.. dat was een "vriend" na een tijdje begon ze steeds meer voor hem te voelen (natuurlijk zei ze dat niet tegen mij ) na een half jaar getouw trek (door hem en mij) had ik het helemaal gehad, heb haar verteld dat ze maar moest kiezen anders was ik pleiten! nou ja mevrouw koos voo rmij maar na een nachtje slapen voelde dat niet goed??quote:Op maandag 20 november 2006 01:01 schreef Mavro het volgende:
Ik vraag me alleen af: zou ik het ook aankunnen als die twee echt wat zouden krijgen?
Bedankt voor het advies. Ik ga ook echt niet wekelijks langs ofzo. 1x in de 4 weken ofzo vind ik vaak zat. Af en toe denk ik wel stiekem: hee, als jij nou keihard je hoofd stoot bij dat meisje, dan ben ik er nog steeds om je op te vangen of bij uit te huilen.quote:Op maandag 20 november 2006 07:51 schreef PPAUL het volgende:
[..]
dat hele verhaal van jou herkin ik wel! ik had een vriendin die op 4 maanden verkering met me had toen ze een andere jongen tegenkwam.. dat was een "vriend" na een tijdje begon ze steeds meer voor hem te voelen (natuurlijk zei ze dat niet tegen mij ) na een half jaar getouw trek (door hem en mij) had ik het helemaal gehad, heb haar verteld dat ze maar moest kiezen anders was ik pleiten! nou ja mevrouw koos voo rmij maar na een nachtje slapen voelde dat niet goed??
toen dus een punt achter gezet.. toen had ze iets met die andere kerol waar ik nogal hard van baalde! het is nu al 11 maanden geleden en ben nog steeds niet 100% over haar heen, want als ze nu met iemand zoent heb ik zoiets van dus... maar goed ik heb gelukkig ook al weer een heel lief/leuk vriendinnetje! dus ben helemaal gelukkig..
waarschijnlijk zou het wel moeilijk zijn maar goed gun het hem en probeer niet teveel contact met hem te hebben (weet dat dat heeel moeilijk kan zijn!!) maar goed success!(haha nu moet ik mijn vriendin 4 maanden missen omdat ik op stage in indonesie zit! das past kut
![]()
)
Thanks voor je reactie en complimentquote:Op zondag 19 november 2006 11:33 schreef GorgeousRose het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat jij voor haar toch wel wat betekend hebt. En dat ze daar nog moeilijk mee. 2 jaar gooi niet zomaar weg, ook zij niet, ookal heeft ze het uitgemaakt...
Maar mijn complimenten dat jij er nu al overheen bent![]()
laat hem los, anders zullen je je de komende jaren zo blijven voelen... kweet het, tis lastig maar stuk beter voor jezelfquote:Op maandag 20 november 2006 15:45 schreef Kostertje het volgende:
Ja wat doet het pijn he om je ex los te laten.. bij mij is het nu 2 weken uit, we willen vrienden blijven..(hij wilde niet meer) maar dat is verdomd moelijk, maak me helemaal gek vooral in het weekend.. wat doet hij en met wie, ga ik bellen, belt hij niet terug weer bellen..oooh ik wordt gek van mezelf, maar durf de stap niet te zetten om te zeggen ik wil je niet meer zien...heb echt het gevoel dat ik er aan onderdoor ga..
En als we elkaar zien.. is het leuk, gezellig en hebben we s..ex..maar als hij dan weer weg is dan is het klote..
Ik weet zelf gewoon niet meer waar ik mee bezig ben..
in mijn ogen moet je exxen zo snel mogelijk vergeten, de (meestal sterke) relatie met die persoon is zo uit zn verband gerukt dat het niet anders dan mis kan gaan, ten koste van jezelf en die anderequote:Op maandag 20 november 2006 15:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nog even terug te komen op dit hele gebeuren. Ik denk dat ik voor mezelf maar de knoop ga doorhakken om d'r voorlopig helemaal niet meer te spreken. Ik voel me er rot door en dat kan niet de bedoeling zijn. Zij is telkens jaloers op alles wat ik doe. Ik heb het liefste meisje van de wereld nu gevonden en ik denk dat ik mijn ex nu moe tgaan vergeten. Mensen verlaten doet zeer.
Als jullie eruit zijn stuur mij dan ff een mailtje ofzo, voor als ik straks weer eens een ex heb.quote:De kunst van het loslaten van een ex #45
er is geen truc, enigste wat je nodig hebt is tijdquote:Op maandag 20 november 2006 20:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Als jullie eruit zijn stuur mij dan ff een mailtje ofzo, voor als ik straks weer eens een ex heb.
Scheelt me 45 topics doorlezen
Het geeft je dus duidelijk hoop, maar hou in je achterhoofd dat het niet voor niets je ex is..quote:Op maandag 20 november 2006 21:20 schreef HiddeRV het volgende:
Nadat ik weer heb gezoend met me ex weet ik nu niet hoe het zit, zij had het uitgemaakt en nu hebben we afgesproken voor vrijdagmiddag om wat te drinken en te praten enzo. Ben benieuwd.To be continued dus
Maakt me eigenlijk weinig uit wat er gebeurd, of het weer even aangaat of niet, ben in beide situaties blij met me leven.quote:Op maandag 20 november 2006 21:38 schreef Maxxieh het volgende:
[..]
Het geeft je dus duidelijk hoop, maar hou in je achterhoofd dat het niet voor niets je ex is..
niet echt verstandig.krijgt ze later ook "beetje problemen" met jou en gaat ze er weer als een haas vandoor naar iemand anders.quote:Op zondag 26 november 2006 01:53 schreef HiddeRV het volgende:
Heb dus met me ex gepraat over alles en ik was afgelopen week onwijs aan het twijfelen, uiteindelijk waren we beide mee eens niet met elkaar verder te gaan. Ben opgelucht door het gesprek, heel veel duidelijk geworden en veel vragen waren beantwoord.
Het kwam erop neer dat ze nog tot vorige week (toen ik haar weer zoende en ze me even die avond weer leuk vond) ze heel veel twijfelde of ze wel het goede had gedaan om uit te maken. Maar doordat ik met iemand naar bed was geweest in de tussentijd zag ze het niezo zitten tussen ons meer. Zij was in de tussentijd met niemand naar bed gegaan of gezoend, in 2 maanden.
Ben er echt helemaal over heen nu en heb al een nieuw meiske opt oog, die bezet is maar beetje problemen met der vrindje.
Ja precies.quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:03 schreef Houniet het volgende:
nieuwe liefde is voor mij vaak de oplossing geweest
amenquote:Op zondag 26 november 2006 01:59 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ja precies.
als je weer iemand vind waar je helemaal verliefd op wordt, is die ander zo vergeten.
geduld is een schone zaakquote:Op zondag 26 november 2006 10:18 schreef Twinkle20 het volgende:
Het is inmiddels 9 maanden uit met mijn ex en ik kan nu pas zeggen dat ik echt over hem heen ben (gelukkig).
Ik denk soms nog wel aan hem maar ben niet meer verliefd op hem.. Ik wil hem niet meer zien, ik hoef hem niet meer om me heen. Ik weet dat ik een heleboel andere lieve mensen om mij heen heb die zich wel om mij bekommeren, en dat zijn de mensen die een vriendschap waard zijn. Bij hem heb ik dat gevoel absoluut niet en het voelt wel goed zo.
Dus ik ben weer alive and kicking, na een lange periode.
Laat de mannen maar komen haha (al wil dat nog niet zo lukken hehe..)
Doe een ander niet aan wat je zelf ook niet wilt overkomen. Dus blijf met je klauwen van iemands anders zijn vrouwtje af.quote:Op zondag 26 november 2006 01:53 schreef HiddeRV het volgende:
Ben er echt helemaal over heen nu en heb al een nieuw meiske opt oog, die bezet is maar beetje problemen met der vrindje.
Negeren negeren. Dit zijn mindgames die ze nu met je speelt. Zij gaat nu pas doorkrijgen datze je ook echt kwijt is.quote:Op maandag 27 november 2006 23:10 schreef flappiewappie het volgende:
fok-het
alles telkens op de rij, komt dat mens telkens aan met van die mailtjes... ik word er gééék van! vooral als ze dan weer onzin begint uit te kramen als ik zal nooit meer iemand ontmoeten zoals jij.., WAAROM MAAK JE HET UIT DAN...
typisch gevalletje ik weet niet wat ik wil...of gevalletje ik wil graag alles...
Nee wacht gewoon tot het uit is een tijdje, merk al aan der dat ze haar huidige vriendje niet zo leuk meer vind.quote:Op zondag 26 november 2006 16:36 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Doe een ander niet aan wat je zelf ook niet wilt overkomen. Dus blijf met je klauwen van iemands anders zijn vrouwtje af.
Mijn ex is bijna 28 en die zit achter 16/jarige meisjes aan..quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:47 schreef Sunshine2006 het volgende:
Mijn ex van 25 (ik ben 24) heeft nou ineens al zo'n 2 maanden met een of andere foute kopie van mij, een 16 jarige bimbo. Hoe diep kun je zakken! Pedo is het gewoon!!! Ik bedoel 16! Kom op, dat kan je toch niet serieus nemen!![]()
zo snel mogelijk een ander, al is het een kut relatie, door de relatie te hebben denk je niet meer aan haar...quote:Op woensdag 29 november 2006 01:17 schreef Sjoewe het volgende:
Van de zomer een meisje tegen gekomen waarvan ik eindelijk echt dacht van 'ja, dit is d'r'. Een hevige verliefdheid volgde en het werd wat tussen ons. Het was eigenlijk te mooi om waar te zijn, er was vriendschap, veel gepraat, veel ondernemen, goed integreren in elkaars vrienden groep. Kortom we hadden het echt heel leuk samen, en voor mij groeide de liefde. Voor haar niet. Ze vertelde me vorige week dat ze me niet meer miste als ik er niet was. Dat we het nog steeds leuk hadden, maar dat de liefde versleten was voor haar. Uit het niks, ik had het echt nergens aan gemerkt, terwijl ik eigenlijk de rest van d'r buien prima kon benoemen en ontdekken.
Het uitgaan ging heel lief, heel eerlijk en met veel begrip en geknuffel. Eigenlijk zo goed als het aan was ging het ook uit. En dat is opzich fijn, maar...
Ik kan niet boos zijn, ik kan me niks afvragen, we hebben gepraat, gemaild, alles elkaar verteld en elkaar zover je dat kan doen gesteund.
Maar hoe maak je een eind aan die hoop dat dit niet echt is, hoe kom ik van dat voetstuk af, dat eigenlijk alleen maar steviger geworden is door de manier waarop het allemaal gegaan is.
Pfff. Ruzie is veel makkelijker.
Is dat niet zielig voor de persoon die je daarvoor "misbruikt"?quote:Op woensdag 29 november 2006 08:17 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
zo snel mogelijk een ander, al is het een kut relatie, door de relatie te hebben denk je niet meer aan haar...
klinkt vrij zielig enzo, maar werkt wel... als je dat niet wil is het gewoon een kwestie van uitzitten en toe kijken hoe zij verder gaat met haar leven...
Nokken daarmee! Wat heb je er aan om iemand te volgen die toch niet samen met jou maar met een ander wil zijn?quote:[b]Op woensdag 29 november 2006 10:48 schreef deze week weer ff een dipje en zit weer 10/20 keer per dag op haar site te kijken.
Dit heeft ze dus neergezet. Op mijn reactie op Justin Timerlake - What goes around.quote:Yes, i know you wanted me to read it.
but no, nobody is playing me like that.
however it's a fact that whatever goes around comes back around,
i really don't think i should be feeling like something is going to come back at me.
i hope for you, that what ever you tryed to manage with this, successfull accompliced.
And yes, i know that you know that i am a good young women.
and no, i never have been doing all the things you thought i whas doing.
Mjah, zeker als ze een ander hebben hoeft dat toch niet?quote:Op woensdag 29 november 2006 11:16 schreef Sunshine2006 het volgende:
Ik denk dat iedereen dat wel doet als het net uit is, verleiding is een beetje groot dan. En benieuwd of er nog nieuwe dingen bij staan, wat hem nu bezig houdt of zij...
Bij mij werkt dat vooral met muziek van toen ik nog zestien was. Machine Head, Type O negative, Biohazard, Joy Division, Metallica, Pantera, Slayer, dat soort werk. Lekker al je emoties kwijt in muziekquote:Op woensdag 29 november 2006 11:43 schreef Sunshine2006 het volgende:
OT: Liedjes werken heel sterk op je emoties. Moet je mee ophouden. Zet ipv dat lekker dance muziek op ofzo (basshunter ofzo hahah), daar word je vrolijker van...
![]()
Ik heb al 4 maanden een nieuwe vriendin nadat het in januari met mijn ex is uitgegaan. We hadden een relatie van 5.5 jaar. Nog steeds kijk ik op haar hyves-pagina en dat terwijl ik al een nieuwe vriendin heb.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:16 schreef Sunshine2006 het volgende:
Ik denk dat iedereen dat wel doet als het net uit is, verleiding is een beetje groot dan. En benieuwd of er nog nieuwe dingen bij staan, wat hem nu bezig houdt of zij...
dont get your hopes up.., misschien alleen naar vriendschap ofzo, maar zelfs dat... (Hoe leg je je nieuwe vriendin uit dat je je ex af-en-toe nog wel eens ziet)quote:Op woensdag 29 november 2006 16:55 schreef mark_dabomb het volgende:
Over een maandje gaan we is proberen af te spreken...
Niet heel raar, je hoopt toch dat het goed gaat met iemand uiteindelijk, ik heb mijn vorige ex bijna een half jaar na dato nog serieus aangeboden om mee te gaan naar het ziekenhuis toen ze een MRI-scan moest laten maken. Hoefde uiteindelijk niet, maar ik was zo gegaan. Je houd toch nooit helemaal op met van iemand houden.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:04 schreef jagermeister1 het volgende:
Blijft toch nieuwsgierig naar mijn ex. Vreemd...
Oh jawel hoor, ik ben niet de leukste persoon op aarde en hoefde helemaal niet bij mijn ex te passen.quote:Op woensdag 29 november 2006 13:49 schreef Sunshine2006 het volgende:
Meestal zoek je toch ook dan onbewust naar dingen wat je zelf fout heb gedaan? Anders kun je het toch niet echt bevatten...
I know.quote:Op donderdag 30 november 2006 09:20 schreef Sunshine2006 het volgende:
Misschien een beetje hard om te zeggen maar zodra iemand een keer is vreemd gegaan, dan zit dat in diegenes karakter. De kans is dan dus ook zeer groot dat dit zich weer gaat herhalen.
Je moet niet op zoek gaan, ik ben woensdag na een maand uit zijn ook weer een leuk meisje/ vrouw tegengekomen. Meteen weer een lekkker gevoel in me buik, ook al wordt het totaal niets het is goed om te voelen dat ik weer verliefd kan worden. Jezelf niet gaan dwingen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:00 schreef Duracell het volgende:
ben nu zo een maand of 6 verder na een relatie van bijna 7 jaar.
Betrap mezelf erop dat ik heel veel rondkijk, maar niemand lijkt "goed" genoeg..bekent probleem?
komt nog wel, gewoon even relaxerenquote:Op zaterdag 2 december 2006 14:48 schreef Duracell het volgende:
Ik zoek ook niet (geloof ik ook niet in) en wil mezelf ook zeker niet dwingen, maar het gebeurt nu dat ik bv aan de praat raak en wel zoiets heb van jou wil ik vaker spreken (andere partij ook) Maar dat ik dat dan niet doe...Omdat ik het simpelweg niet vertrouw
ik welquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:56 schreef flappiewappie het volgende:
, maar die wil volgens mij meteen weer een echt vaste relatie, daar heb ik dus géén behoefte aan.![]()
het gevoel dat er altijd iemand anders voor je is/klaarstaat, dat gevoel misde ik ook.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:15 schreef Retarded het volgende:
[..]
ik welHet is net 2 maanden uit met mijn vriendin (1,5 jaar) en had het er de eerste 2 weken helemaal niet moeilijk mee. Toen opeens, vanuit het niets, begon ik te twijfelen aan mijn beslissing en kwam ik erachter dat ik haar toch wel heel erg mistte. Ben na ongeveer 4 weken naar dr toe gegaan en mn hart uitgestort. Ze vond het heel erg lief, maar zei dat het voor haar gewoon erg moeilijk was. Ondanks dat we het beiden hebben uitgemaakt, staat zij achter haar beslissing en ik dus niet meer. Erg klote... en ben de afgelopen dagen ook behoorlijk depresief geweest. Huilbuien vanuit het niets.. zelfs tijdens het werk! Niet normaal, zo erg ben ik er kapot van... maar zij wil niet meer verder, en ze is al verder gegaan met dr leven. Erg goed van d'r vind ik, maar had het toch graag anders gezien. We hebben nu ook geen contact meer, omdat het voor mij "makkelijker" moet zijn. Ik vind het helemaal niet makkelijk, want ik mis mijn maatje gewoon
Kijk, jij begrijptquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:56 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
komt nog wel, gewoon even relaxeren![]()
beter dan dat je met elke vrouw die wel geinterreseerd is meteen aan de haal gaat![]()
ik ga vanavond weer even "rond" kijken, heb al wel iemand waar ik heel erg geinterreseerd in ben, maar die wil volgens mij meteen weer een echt vaste relatie, daar heb ik dus géén behoefte aan.![]()
ach, totaal afhankelijk, als je gek op iemand bent en die verlies je, voel je je toch logisch compleet kut, op dat moment overheerst het ongelukkig voelen compleet je leven, maar gelukkig is dat tijdelijk, alleen aan die wijsheid heb je op het meest verse moment niet zoveel, hè, bovendien weet je dat zelf ook wel.quote:Op zondag 3 december 2006 14:42 schreef Pracissor het volgende:
De grootste fout die je hebt gemaakt is om je geluk totaal afhankelijk van haar te maken.
dat associeren is naar, ja, helaas ontkom je daar in het begin niet aan, probeer het ook niet op te zoeken, al is dat soms ook lastig en ga al helemaal niet zitten invullen hoe zij er onverschillig onder is, en 'vast en zeker lekker doorleeft' (mocht je dat doen dan , hè) , je weet immers niet wat de ander doet en voelt, en ook al lijkt de ander onverschillig, dat hoeft diegene van binnen niet te zijn.quote:Op zondag 3 december 2006 15:39 schreef Woesteling het volgende:
Ze is absoluut geen kutwijf, ik hou nog steeds zielsveel van haar, en wens haar wel het allerbeste (en dat ben ik natuurlijk).
We zagen elkaar echter niet elk weekend. Meestal zagen we elkaar 2 of 3 weekenden achter elkaar, en daarna een weekendje voor onszelf. Ik beperkte haar ook absoluut niet in haar doen en laten. Als ze ergens naartoe wou was ik de laatste die haar tegen zou houden. We gingen ook best wel dingen doen met elkaars vriendenkring. Natuurlijk lang niet iedere week, maar ik was geen onbekende..
Nu moet ik maar proberen niet meer alle dingen met haar te associëren, want zo'n beetje alles wat ik om me heen heb heeft een verband met haar..
Kutzooi is het ook allemaal..![]()
Jij wilt niet weten ho0eveel vrouwen mooi en lief voor jou kunnen zijn.quote:Op zondag 3 december 2006 21:02 schreef Woesteling het volgende:
Heb net anderhalf uur gefietst.. Proberen mijn gedachte een beetje te verzetten, alleen het lukte niet echt.. Het was wel lekker om eventjes wat anders te doen, en de koude buitenlucht knapte ik wel wat van op, maar toch blijf ik aan haar denken.. Ze is zo lief en mooi
Kloptquote:Op zondag 3 december 2006 21:06 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Jij wilt niet weten ho0eveel vrouwen mooi en lief voor jou kunnen zijn.
True...quote:Op maandag 4 december 2006 15:43 schreef VaLkyRie het volgende:
je moet eerst inzien dat je niemand nodig hebt om gelukkig te zijn...
Pas als je daarmee vrede hebt kan jeje eigen geluk delen met iemandanders blijf je toch maar aanmodderen.
Iddquote:Op maandag 4 december 2006 17:37 schreef VaLkyRie het volgende:
Het is nou eenmaal zoMensen denken dat een partner je leven compleet gaat maken, het geluk brengen dat je lijkt te missen. Dit wordt ook gevoed door alle liefdesliedjes en sentimenteel geblaat, "You're the only one for me', 'I can't live without you boehoehoe' enz enz...
Zo is het gewoon niet, sure, je bent een tijdje gelukkig als je verliefd bent maar op een gegeven moment wordt je echt weer teruggeworpen op jezelf en dan is dat gemis er weer en ben je niet meer zo blij met je partner en je partner niet met jou enz enz
Kan je daarna wel weer meteen verliefd worden en een relatie beginnen maar vaak wordt deze cyclus alleen maar herhaald.
Amen.quote:Op zondag 3 december 2006 15:04 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Als je het echt wilt veranderne duurt dit 2/3 weken. Geloof me ik ben 2 keer genaait door die kutwijven, beide keren zijn ze er vandoor gegaan met een ander. 2/3 weken en je hebt het ergste gehad. Er zijn genoeg andere vrouwen op deze wereld.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:48 schreef tongytongylickylicky het volgende:
maarja the story goes on.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |