Bij mij werkt dat vooral met muziek van toen ik nog zestien was. Machine Head, Type O negative, Biohazard, Joy Division, Metallica, Pantera, Slayer, dat soort werk. Lekker al je emoties kwijt in muziekquote:Op woensdag 29 november 2006 11:43 schreef Sunshine2006 het volgende:
OT: Liedjes werken heel sterk op je emoties. Moet je mee ophouden. Zet ipv dat lekker dance muziek op ofzo (basshunter ofzo hahah), daar word je vrolijker van...
![]()
Ik heb al 4 maanden een nieuwe vriendin nadat het in januari met mijn ex is uitgegaan. We hadden een relatie van 5.5 jaar. Nog steeds kijk ik op haar hyves-pagina en dat terwijl ik al een nieuwe vriendin heb.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:16 schreef Sunshine2006 het volgende:
Ik denk dat iedereen dat wel doet als het net uit is, verleiding is een beetje groot dan. En benieuwd of er nog nieuwe dingen bij staan, wat hem nu bezig houdt of zij...
dont get your hopes up.., misschien alleen naar vriendschap ofzo, maar zelfs dat... (Hoe leg je je nieuwe vriendin uit dat je je ex af-en-toe nog wel eens ziet)quote:Op woensdag 29 november 2006 16:55 schreef mark_dabomb het volgende:
Over een maandje gaan we is proberen af te spreken...
Niet heel raar, je hoopt toch dat het goed gaat met iemand uiteindelijk, ik heb mijn vorige ex bijna een half jaar na dato nog serieus aangeboden om mee te gaan naar het ziekenhuis toen ze een MRI-scan moest laten maken. Hoefde uiteindelijk niet, maar ik was zo gegaan. Je houd toch nooit helemaal op met van iemand houden.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:04 schreef jagermeister1 het volgende:
Blijft toch nieuwsgierig naar mijn ex. Vreemd...
Oh jawel hoor, ik ben niet de leukste persoon op aarde en hoefde helemaal niet bij mijn ex te passen.quote:Op woensdag 29 november 2006 13:49 schreef Sunshine2006 het volgende:
Meestal zoek je toch ook dan onbewust naar dingen wat je zelf fout heb gedaan? Anders kun je het toch niet echt bevatten...
I know.quote:Op donderdag 30 november 2006 09:20 schreef Sunshine2006 het volgende:
Misschien een beetje hard om te zeggen maar zodra iemand een keer is vreemd gegaan, dan zit dat in diegenes karakter. De kans is dan dus ook zeer groot dat dit zich weer gaat herhalen.
Je moet niet op zoek gaan, ik ben woensdag na een maand uit zijn ook weer een leuk meisje/ vrouw tegengekomen. Meteen weer een lekkker gevoel in me buik, ook al wordt het totaal niets het is goed om te voelen dat ik weer verliefd kan worden. Jezelf niet gaan dwingen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:00 schreef Duracell het volgende:
ben nu zo een maand of 6 verder na een relatie van bijna 7 jaar.
Betrap mezelf erop dat ik heel veel rondkijk, maar niemand lijkt "goed" genoeg..bekent probleem?
komt nog wel, gewoon even relaxerenquote:Op zaterdag 2 december 2006 14:48 schreef Duracell het volgende:
Ik zoek ook niet (geloof ik ook niet in) en wil mezelf ook zeker niet dwingen, maar het gebeurt nu dat ik bv aan de praat raak en wel zoiets heb van jou wil ik vaker spreken (andere partij ook) Maar dat ik dat dan niet doe...Omdat ik het simpelweg niet vertrouw
ik welquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:56 schreef flappiewappie het volgende:
, maar die wil volgens mij meteen weer een echt vaste relatie, daar heb ik dus géén behoefte aan.![]()
het gevoel dat er altijd iemand anders voor je is/klaarstaat, dat gevoel misde ik ook.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:15 schreef Retarded het volgende:
[..]
ik welHet is net 2 maanden uit met mijn vriendin (1,5 jaar) en had het er de eerste 2 weken helemaal niet moeilijk mee. Toen opeens, vanuit het niets, begon ik te twijfelen aan mijn beslissing en kwam ik erachter dat ik haar toch wel heel erg mistte. Ben na ongeveer 4 weken naar dr toe gegaan en mn hart uitgestort. Ze vond het heel erg lief, maar zei dat het voor haar gewoon erg moeilijk was. Ondanks dat we het beiden hebben uitgemaakt, staat zij achter haar beslissing en ik dus niet meer. Erg klote... en ben de afgelopen dagen ook behoorlijk depresief geweest. Huilbuien vanuit het niets.. zelfs tijdens het werk! Niet normaal, zo erg ben ik er kapot van... maar zij wil niet meer verder, en ze is al verder gegaan met dr leven. Erg goed van d'r vind ik, maar had het toch graag anders gezien. We hebben nu ook geen contact meer, omdat het voor mij "makkelijker" moet zijn. Ik vind het helemaal niet makkelijk, want ik mis mijn maatje gewoon
Kijk, jij begrijptquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:56 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
komt nog wel, gewoon even relaxeren![]()
beter dan dat je met elke vrouw die wel geinterreseerd is meteen aan de haal gaat![]()
ik ga vanavond weer even "rond" kijken, heb al wel iemand waar ik heel erg geinterreseerd in ben, maar die wil volgens mij meteen weer een echt vaste relatie, daar heb ik dus géén behoefte aan.![]()
ach, totaal afhankelijk, als je gek op iemand bent en die verlies je, voel je je toch logisch compleet kut, op dat moment overheerst het ongelukkig voelen compleet je leven, maar gelukkig is dat tijdelijk, alleen aan die wijsheid heb je op het meest verse moment niet zoveel, hè, bovendien weet je dat zelf ook wel.quote:Op zondag 3 december 2006 14:42 schreef Pracissor het volgende:
De grootste fout die je hebt gemaakt is om je geluk totaal afhankelijk van haar te maken.
dat associeren is naar, ja, helaas ontkom je daar in het begin niet aan, probeer het ook niet op te zoeken, al is dat soms ook lastig en ga al helemaal niet zitten invullen hoe zij er onverschillig onder is, en 'vast en zeker lekker doorleeft' (mocht je dat doen dan , hè) , je weet immers niet wat de ander doet en voelt, en ook al lijkt de ander onverschillig, dat hoeft diegene van binnen niet te zijn.quote:Op zondag 3 december 2006 15:39 schreef Woesteling het volgende:
Ze is absoluut geen kutwijf, ik hou nog steeds zielsveel van haar, en wens haar wel het allerbeste (en dat ben ik natuurlijk).
We zagen elkaar echter niet elk weekend. Meestal zagen we elkaar 2 of 3 weekenden achter elkaar, en daarna een weekendje voor onszelf. Ik beperkte haar ook absoluut niet in haar doen en laten. Als ze ergens naartoe wou was ik de laatste die haar tegen zou houden. We gingen ook best wel dingen doen met elkaars vriendenkring. Natuurlijk lang niet iedere week, maar ik was geen onbekende..
Nu moet ik maar proberen niet meer alle dingen met haar te associëren, want zo'n beetje alles wat ik om me heen heb heeft een verband met haar..
Kutzooi is het ook allemaal..![]()
Jij wilt niet weten ho0eveel vrouwen mooi en lief voor jou kunnen zijn.quote:Op zondag 3 december 2006 21:02 schreef Woesteling het volgende:
Heb net anderhalf uur gefietst.. Proberen mijn gedachte een beetje te verzetten, alleen het lukte niet echt.. Het was wel lekker om eventjes wat anders te doen, en de koude buitenlucht knapte ik wel wat van op, maar toch blijf ik aan haar denken.. Ze is zo lief en mooi
Kloptquote:Op zondag 3 december 2006 21:06 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Jij wilt niet weten ho0eveel vrouwen mooi en lief voor jou kunnen zijn.
True...quote:Op maandag 4 december 2006 15:43 schreef VaLkyRie het volgende:
je moet eerst inzien dat je niemand nodig hebt om gelukkig te zijn...
Pas als je daarmee vrede hebt kan jeje eigen geluk delen met iemandanders blijf je toch maar aanmodderen.
Iddquote:Op maandag 4 december 2006 17:37 schreef VaLkyRie het volgende:
Het is nou eenmaal zoMensen denken dat een partner je leven compleet gaat maken, het geluk brengen dat je lijkt te missen. Dit wordt ook gevoed door alle liefdesliedjes en sentimenteel geblaat, "You're the only one for me', 'I can't live without you boehoehoe' enz enz...
Zo is het gewoon niet, sure, je bent een tijdje gelukkig als je verliefd bent maar op een gegeven moment wordt je echt weer teruggeworpen op jezelf en dan is dat gemis er weer en ben je niet meer zo blij met je partner en je partner niet met jou enz enz
Kan je daarna wel weer meteen verliefd worden en een relatie beginnen maar vaak wordt deze cyclus alleen maar herhaald.
Amen.quote:Op zondag 3 december 2006 15:04 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Als je het echt wilt veranderne duurt dit 2/3 weken. Geloof me ik ben 2 keer genaait door die kutwijven, beide keren zijn ze er vandoor gegaan met een ander. 2/3 weken en je hebt het ergste gehad. Er zijn genoeg andere vrouwen op deze wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |