abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43397814
quote:
Op donderdag 9 november 2006 15:53 schreef Arokh86 het volgende:
Je hoeveelste vriend was dat? Hoe 'wispelturig' ben je? Hoe zijn je principes? M.a.w.: ben je een sletje en maakt het je geen flikker uit wie je zoent e.d.?

Puur uit nieuwsgierigheid.
pi_43397974
Het was een vrij serieuze vraag, afgezien van dat 'sletje'. Voor mij was bijvoorbeeld het zoenen erg belangrijk en voor haar ook, niet zomaar iets dat je met iemand zómaar doet. In dat geval kun je natuurlijk makkelijk van zoiets af zien. Maar hoe minder makkelijk je ergens aan kunt komen, hoe erger je het zult missen als het weg is.
pi_43398438
Beste remedie: alle contact verbreken en negeren, werkt prima
Make The Floor Burn!
pi_43398951
quote:
Op donderdag 9 november 2006 16:01 schreef Arokh86 het volgende:
Het was een vrij serieuze vraag, afgezien van dat 'sletje'. Voor mij was bijvoorbeeld het zoenen erg belangrijk en voor haar ook, niet zomaar iets dat je met iemand zómaar doet. In dat geval kun je natuurlijk makkelijk van zoiets af zien. Maar hoe minder makkelijk je ergens aan kunt komen, hoe erger je het zult missen als het weg is.
Uhm, nee ik was zeker geen sletje Het was mijn eerste sirieuze relatie 2.5 jaar lang dus

Trouwens al was ik wel aan het rondsletten geweest voor die tijd, dan was ik nog steeds net zo gek op hem geweest en was het verdriet net zo erg.
pi_43399113
Ja, maar dan zul je toch sneller bijvoorbeeld iemand weer beginnen te zoenen. Dat beschouw je in dat geval dan als een vrij normale zaak, toch? Zoende je veel jongens toen je je vriend nog niet had?
pi_43399258
quote:
Op donderdag 9 november 2006 16:31 schreef Arokh86 het volgende:
Ja, maar dan zul je toch sneller bijvoorbeeld iemand weer beginnen te zoenen. Dat beschouw je in dat geval dan als een vrij normale zaak, toch? Zoende je veel jongens toen je je vriend nog niet had?
Nee dat deed ik zeker niet. Maar wat is je punt nu eigenlijk? Sommige mensen doen dat wel sneller maar dat zegt helemaal niets over wat je voor iemand voelt hoor.
pi_43399360
Nee dat klopt, maar op die manier hecht je je minder aan het zoenen omdat je dat toch al altijd deed. Iets dat je weinig doet maar wel heel graag doet, ga je natuurlijk missen als je het niet meer doet.
  donderdag 9 november 2006 @ 17:25:44 #108
107692 Martuh
Jepperdepep
pi_43401020
Ik gooi em eventjes in MyAT ook al ben ik er naar mijn mening redelijk ver met loslaten. Nu weer effe een kutmomentje omdat zij het heel erg moeilijk heeft thuis, alleen kan ze er niet veel aan doen.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''
(Fabio Capello)
pi_43412650
Best vreemd, heb opzich geen behoefte meer aan mijn ex maar eigenlijk wel al aan een nieuw vriendinnetje.. Of is dit eigenlijk gewoon te verklaren omdat ik een vriendin gewend ben?

(ik weet zeker dat ik nog niet over mijn ex heen ben hoor.)
  donderdag 9 november 2006 @ 22:58:14 #110
160346 Mavro
Black & Red
pi_43413987
quote:
Op donderdag 9 november 2006 22:24 schreef Maxxieh het volgende:
Best vreemd, heb opzich geen behoefte meer aan mijn ex maar eigenlijk wel al aan een nieuw vriendinnetje.. Of is dit eigenlijk gewoon te verklaren omdat ik een vriendin gewend ben?

(ik weet zeker dat ik nog niet over mijn ex heen ben hoor.)
Ik denk dat dat is omdat veel mensen graag iemand hebben waarmee ze lief en leed delen én sex kunnen hebben :p
Maar ff serieus; de aandacht in een relatie, iemand die er voor je is, de intimiteit, dat alles zorgt ervoor dat veel mensen graag een relatie willen. Vooral als het net uit is. Dan mis je echt iets en moet je weer helemaal wennen aan het idee dat je 'alleen' bent.
"If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."
pi_43414617
quote:
Op donderdag 9 november 2006 22:58 schreef Mavro het volgende:

[..]

Ik denk dat dat is omdat veel mensen graag iemand hebben waarmee ze lief en leed delen én sex kunnen hebben :p
Maar ff serieus; de aandacht in een relatie, iemand die er voor je is, de intimiteit, dat alles zorgt ervoor dat veel mensen graag een relatie willen. Vooral als het net uit is. Dan mis je echt iets en moet je weer helemaal wennen aan het idee dat je 'alleen' bent.
ja maar mensen die te vroeg in een relatie met een ander springen, komen later in een veel dieper gat lijkt mij

ik wil wel ns ervaren hoe het is om een poosje wat aan te klieren hier en daar. Lijkt me persoonlijk veel interessanter en leerzamer
pi_43415228
quote:
Op donderdag 9 november 2006 23:16 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

ja maar mensen die te vroeg in een relatie met een ander springen, komen later in een veel dieper gat lijkt mij

ik wil wel ns ervaren hoe het is om een poosje wat aan te klieren hier en daar. Lijkt me persoonlijk veel interessanter en leerzamer
Dat is ook weer zo! Ik zou dat eigenlijk ook wel eens willen ervaren, na mijn tentamenweek lekker uitgaan en dan zien we wel hoe het verloopt!:) Gelukkig is er geen kans dat ik mijn ex tegenkom bij het uitgaan, aangezien zij gelukkig naar andere clubs gaat dan ik.
pi_43424129
Ik heb het geprobeerd maar vanaf nu HAAT ik mijn ex.
Ik maak geen fouten. Ik beperk mij tot blunders.
  vrijdag 10 november 2006 @ 13:38:35 #114
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_43425022
The opposite of love isnt hate, love and hate are two faces of the same coin, the opposite of love, is indifference...

Sterke woorden uit Desperate housewives
pi_43435467
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 13:11 schreef poebeertjuh het volgende:
Ik heb het geprobeerd maar vanaf nu HAAT ik mijn ex.
werkt wel goed voor een tijdje, maar als je druk bezig gaat met haten, blijft zij/hij ook door je hoofd spoken
pi_43454637
Wat een kut gevoel is het toch
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  zaterdag 11 november 2006 @ 17:02:35 #117
37634 wobbel
Da WoBBeL King
pi_43456161
* meldt zich bij de groep
na ruim 18 maanden
pi_43456197
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 17:02 schreef wobbel het volgende:
* meldt zich bij de groep
na ruim 18 maanden
Sterkte
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
pi_43473582
hoe komt het dat ik na 4 weken bij elke meisje dat ik spreek/hoi zegt oid. Meteen ga kijken of het een potentieel vriendinnetje is? ik wil gewoon single blijven...
  zondag 12 november 2006 @ 13:24:10 #120
153540 Fawn
Keep Watching!
pi_43474171
quote:
Op zondag 12 november 2006 13:05 schreef flappiewappie het volgende:
hoe komt het dat ik na 4 weken bij elke meisje dat ik spreek/hoi zegt oid. Meteen ga kijken of het een potentieel vriendinnetje is? ik wil gewoon single blijven...
Omdat je rationeel misschien wel single wilt blijven, maar gevoelsmatig niet...?
KISSSSSSSSSSS
pi_43474226
Voor mensen die moeite hebben met loslaten, al aan aversietherapie gedacht?
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_43475277
quote:
Op zondag 12 november 2006 13:24 schreef Fawn het volgende:

[..]

Omdat je rationeel misschien wel single wilt blijven, maar gevoelsmatig niet...?
hmm, lastig, naar welke zou ik dan luisterren moeten
pi_43475347
Het is weer zondagochtend, ik reken er op dat er vandaag weer drie mensen aansluiten.
pi_43476712
quote:
Op zondag 12 november 2006 13:05 schreef flappiewappie het volgende:
Ik heb hier ook 'last' van hoor.. Ik denk gewoon dat je na een relatie behoefte aan een vriendin, hiermee bedoel ik dan het samen zijn, intieme dingen doen blablabla. Al dit soort dingen worden natuurlijk een gewenning na verloop van tijd, je mist dit nu gewoon. Maar dit zal uiteraard wel vanzelf weer weggaan!
  zondag 12 november 2006 @ 15:12:59 #125
153540 Fawn
Keep Watching!
pi_43477684
quote:
Op zondag 12 november 2006 14:00 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

hmm, lastig, naar welke zou ik dan luisterren moeten
Is het net uit met een ex??
KISSSSSSSSSSS
pi_43482376
quote:
Op zondag 12 november 2006 15:12 schreef Fawn het volgende:

[..]

Is het net uit met een ex??
maandje,

maar komt ook omdat mijn ex er meteen met een ander vandoor is gegaan, dus voelt als een soort van "wedstrijdje"
pi_43482494
quote:
Op zondag 12 november 2006 18:04 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

maandje,

maar komt ook omdat mijn ex er meteen met een ander vandoor is gegaan, dus voelt als een soort van "wedstrijdje"
Flikker op man, het is nu ook bijna 2 wekn uit met mijn ex, maar ik ga er geen wedstrijdje van maken. Van mij mag ze sterven. TIjdens de relatie altijd vertellen dat ze er altijd voor me zou zijn en anders was dan me ex en me dan op dezelfde manier dumpen ook voor een ander (maar daar durft ze nog niet voor uit te komen).

Maar ga er geen wedstrijd van maken, je staat er boven kerel echt waar.
pi_43484165
quote:
Op zondag 12 november 2006 18:07 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Flikker op man, het is nu ook bijna 2 wekn uit met mijn ex, maar ik ga er geen wedstrijdje van maken. Van mij mag ze sterven. TIjdens de relatie altijd vertellen dat ze er altijd voor me zou zijn en anders was dan me ex en me dan op dezelfde manier dumpen ook voor een ander (maar daar durft ze nog niet voor uit te komen).

Maar ga er geen wedstrijd van maken, je staat er boven kerel echt waar.
ja daarom heb ik er ook een dubbel gevoel over, heb geen zin om haar te laten vertellen wat ik moet doen.

maar goed, ik kiek wel, vanaf nu ook geen vrienden meer met mn ex, irritant wijf
pi_43484465
quote:
Op zondag 12 november 2006 19:02 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

ja daarom heb ik er ook een dubbel gevoel over, heb geen zin om haar te laten vertellen wat ik moet doen.

maar goed, ik kiek wel, vanaf nu ook geen vrienden meer met mn ex, irritant wijf
Zelfde voor mij, ik wou er nog energie in steken. En hopelijk komt ze er snel genoeg achter wat ze heeft gedumpt en misschien zijn mijn verdenkingen richting die andere gozer ook fout, maarja.....
  zondag 12 november 2006 @ 20:17:53 #130
153540 Fawn
Keep Watching!
pi_43486651
quote:
Op zondag 12 november 2006 18:04 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

maandje,

Dan ben je op zoek naar warmte, dat is wat je mist, ook heel logisch.
Iets wat het gemis van je ex compenseert. Gevoelsmatig wil de die warmte maar rationeel vind je het beter om even alleen te zijn. Ik zou zeker nog even koersen op je ratio...
KISSSSSSSSSSS
  zondag 12 november 2006 @ 21:33:26 #131
135740 GorgeousRose
Mooi Roosje :)
pi_43489598
Tvp'tje...
nog geen 1,5 maand uit...
pi_43490033
quote:
Op zondag 12 november 2006 19:12 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Zelfde voor mij, ik wou er nog energie in steken. En hopelijk komt ze er snel genoeg achter wat ze heeft gedumpt en misschien zijn mijn verdenkingen richting die andere gozer ook fout, maarja.....
jij ging toch vreemd tijdens jullie relatie?

dus weet je zeker dat je wil dat ze erachter komt wat ze heeft gedumpt?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_43490345
quote:
Op zondag 12 november 2006 21:43 schreef milagro het volgende:

[..]

jij ging toch vreemd tijdens jullie relatie?

dus weet je zeker dat je wil dat ze erachter komt wat ze heeft gedumpt?
Ik heb 2 keer gezoend met een dame.

En dat heeft op haar nooit een negatieve invloed gehad, wel op mij. Dat was stom van mij. Ook al heeft zij er niets van gemerkt, ik krijg het alsnog 10x zo hard terug...karma. En als ik nu opnieuw zou beginnen of een kans zou krijgen zou ik het allemaal heel anders aanpakken.
pi_43494207
nou, bij mij kwam na 3 maand het hoge woord er uit, niet meer verliefd... sjees, wat voel ik me gaar nu, 3 dagen later.. het lijkt wel alsof het haar verder niks kan schelen.. zij gaat vrolijk lachend verder, en nu zit ik hier.. Hou totaal niet van single zijn, maar ben het wel een tijdje geweest voor dat ze voorbij kwam.. en het voelt alsof het nou weer meer dan een jaar gaat duren voordat ik dit verwerkt heb.
Waar komt dit te staan?
  maandag 13 november 2006 @ 02:17:51 #135
38337 Duracell
Ever Lasting Power
pi_43497529
The hardest thing in life is watching someone you love, loving someone else...
pi_43498221
quote:
Op zondag 12 november 2006 23:35 schreef friemel het volgende:
nou, bij mij kwam na 3 maand het hoge woord er uit, niet meer verliefd... sjees, wat voel ik me gaar nu, 3 dagen later.. het lijkt wel alsof het haar verder niks kan schelen.. zij gaat vrolijk lachend verder, en nu zit ik hier.. Hou totaal niet van single zijn, maar ben het wel een tijdje geweest voor dat ze voorbij kwam.. en het voelt alsof het nou weer meer dan een jaar gaat duren voordat ik dit verwerkt heb.
Damn dan was het nooit bedoeld man.
Mijn ex heeft uur lang uitgehuild bij een vriendin nadat ze het het uitgemaakt, ze zat er nog erg mee de eerste dagen en vond het kut voor mij.
Maar aangezien jouwe er niet zo mee zit was het nooit bedoeld om samen te zijn, dus schijt hebben en die hoer vergeten. 'It's always darkest before dawn'
pi_43499013
Meldt mezelf dan ook maar alvast.

Ik blijf er nog voor vechten, het is nog maar heel kort geleden en ik heb eerst nog wat andere dingen op te lossen.
  FOK!fotograaf maandag 13 november 2006 @ 09:15:29 #138
18921 freud
Who's John Galt?
pi_43499197
Wat mij opvalt, is dat veel hun ex ineens als een reincarnatie zien van de duivel. Je kon het prima vinden met elkaar, maar als het uit is gegaan, dan is ze ineens niets meer. Lijkt me meer een verdedigingsmechanisme om het uit elkaar gaan te vergemakkelijken dan echte 'haat'.

En ja, ik weet wel war ik het over heb. Na een kleine 4 jaar weer single, als goeie vrienden uit elkaar, hadden wel een huis en wat viervoeters rondlopen. Als het er niet meer inzit, dan zit het er niet meer in. Kan je beter de realiteit onder ogen zien, dan doormodderen.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_43499680
quote:
Op maandag 13 november 2006 09:15 schreef freud het volgende:
Wat mij opvalt, is dat veel hun ex ineens als een reincarnatie zien van de duivel. Je kon het prima vinden met elkaar, maar als het uit is gegaan, dan is ze ineens niets meer. Lijkt me meer een verdedigingsmechanisme om het uit elkaar gaan te vergemakkelijken dan echte 'haat'.

En ja, ik weet wel war ik het over heb. Na een kleine 4 jaar weer single, als goeie vrienden uit elkaar, hadden wel een huis en wat viervoeters rondlopen. Als het er niet meer inzit, dan zit het er niet meer in. Kan je beter de realiteit onder ogen zien, dan doormodderen.
klopt, liefst was ik ook vrienden gebleven, maar de lol is dat meestal nadat het uit is gegaan de persoon veranderd (of al veranderd is) omdat het anders ook niet uit was gegaan.

en dan het feit dat ze er meteen met een ander persoon van door gaat, is het niet meteen haat. maar wel zoiets van, does ff normaal
  FOK!fotograaf maandag 13 november 2006 @ 09:48:00 #140
18921 freud
Who's John Galt?
pi_43499758
quote:
Op maandag 13 november 2006 09:43 schreef flappiewappie het volgende:
klopt, liefst was ik ook vrienden gebleven, maar de lol is dat meestal nadat het uit is gegaan de persoon veranderd (of al veranderd is) omdat het anders ook niet uit was gegaan.

en dan het feit dat ze er meteen met een ander persoon van door gaat, is het niet meteen haat. maar wel zoiets van, does ff normaal
Het is imo een redelijk normale reactie om snel weer een ander te willen. Het erkennen van het wegvallen, ermee om leren gaan, en je leven oppakken is de moeilijke weg.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_43511877
quote:
Op maandag 13 november 2006 09:15 schreef freud het volgende:

Dat je ze omzet in 'haat' zijn juist die mensen(vaak jongens) die doen alsof ze stoer zijn en het hun niks scheelt.
Heb het vaak genoeg met een ander meisje over mijn ex gehad en ze vinden het erg tof dat ik eraan toegeef en gewoon zeg dat ik het onwijs kut vind en mee zit. En haar haten is zo nutteloos, waarom zou je?
pi_43512514
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:40 schreef HiddeRV het volgende:

[..]

Dat je ze omzet in 'haat' zijn juist die mensen(vaak jongens) die doen alsof ze stoer zijn en het hun niks scheelt.
Heb het vaak genoeg met een ander meisje over mijn ex gehad en ze vinden het erg tof dat ik eraan toegeef en gewoon zeg dat ik het onwijs kut vind en mee zit. En haar haten is zo nutteloos, waarom zou je?
Het maakt het een stuk makkelijker en vaak is er ook wel een 'goede' rede om te haten.
pi_43518271
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:58 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Het maakt het een stuk makkelijker en vaak is er ook wel een 'goede' rede om te haten.
Idd, ik zou willen dat ik mijn ex kon haten. Ik houd echter nog steeds van haar en iedereen weet dat.
pi_43519374
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:58 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Mja ik leef ermee, wat ik altijd handig vind en waardoor ik me blij voel is als ik weet wat ik van plan ben qua liefde enzo. Als het net uit is weet je niks natuurlijk. Maar je kan het na een tijdje je ex vertellen hoe erg je voor der voelt en tegelijk naar een ander meisje zoeken/aan werken. Zo is het bij mij nu en ik leef heerlijk. Is nu anderhalve maand uit.

Ik haat geen enkele van me exxen, alleen als ze me wat aangedaan hebben zou ik ze haten. Maar dat is niet gebeurd.
Als je geen reden hebt om te haten moet je gewoon ruzie met haar zoeken, lucht vaak op hehe.
pi_43524170
quote:
Op maandag 13 november 2006 20:13 schreef HiddeRV het volgende:

[..]

Mja ik leef ermee, wat ik altijd handig vind en waardoor ik me blij voel is als ik weet wat ik van plan ben qua liefde enzo. Als het net uit is weet je niks natuurlijk. Maar je kan het na een tijdje je ex vertellen hoe erg je voor der voelt en tegelijk naar een ander meisje zoeken/aan werken. Zo is het bij mij nu en ik leef heerlijk. Is nu anderhalve maand uit.
Ik neem aan dat ze toch wel weet hoeveel je voor d'r voelt? Als ik mijn ex dat zou vertellen zou ze met een diepe zucht chagrijnig zeggen: "ja, dat weet ik onderhand wel "

pi_43526316
quote:
Op maandag 13 november 2006 22:01 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

Ik neem aan dat ze toch wel weet hoeveel je voor d'r voelt? Als ik mijn ex dat zou vertellen zou ze met een diepe zucht chagrijnig zeggen: "ja, dat weet ik onderhand wel "

Ik weet het niet, heb toch niks te verliezen. Of het dan weer iets wordt of niet maakt me niet uit, ik wil er het eruit hebben tegen haar.
pi_43530646
Ja, maar heb je haar helemaal niet meer gesproken sinds het uit is? Lijkt me sterk ook dat als jij zegt 'Ik houd van je' dat ze je dan weer terugwil. En ik neem aan dat ze toch wel weet dat je van haar houdt. Zij heeft het toch uitgemaakt, niet jij?

En oh, ben blij dát ze nog met je wil praten. Ik wil ook nog zoveel kwijt aan mn ex, maar dat wil ze niet meer aanhoren. Terwijl ze eerst alles nog zou willen, behalve het zoenen e.d... Vrouwen zijn vreemde wezensch.
pi_43534578
Bweeegh moet het even kwijt maar weet niet waar.... Hier maar dan. Heb inmiddels al 2 jaar niks meer van m'n ex gehoord (en heb al 3 jaar een nieuwe relatie), maar vannacht heb ik ineens heel intens over hem gedroomd en nu moet ik al de hele ochtend aan hem denken... Zo stom.... maarja, contact opnemen is gewoon geen goed idee.
Ik vraag me af of het uberhaupt wel mogelijk is om exen ooit écht los te laten, als je ooit zoveel voor iemand gevoeld hebt blijf dat gevoel diep in je hart altijd aanwezig....
I had a signature once. It was awful.
pi_43534691
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 09:25 schreef zoeperzazke het volgende:
Bweeegh moet het even kwijt maar weet niet waar.... Hier maar dan. Heb inmiddels al 2 jaar niks meer van m'n ex gehoord (en heb al 3 jaar een nieuwe relatie), maar vannacht heb ik ineens heel intens over hem gedroomd en nu moet ik al de hele ochtend aan hem denken... Zo stom.... maarja, contact opnemen is gewoon geen goed idee.
Ik vraag me af of het uberhaupt wel mogelijk is om exen ooit écht los te laten, als je ooit zoveel voor iemand gevoeld hebt blijf dat gevoel diep in je hart altijd aanwezig....
2 jaar geleden genaait door een ex, en nu sta ik na 16 maanden weer met lege handen. En weer is ze er vandoor egaan met een ander. Die ex van 2 jaar geleden ben ik vergeten en doet me niets meer. Ook niet alsi k haar zie, ik lach erom en zie hoe ze nu letterlijk mishandeld wordt door die kneus waarmee ze is gegaan.
pi_43534717
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 09:31 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

2 jaar geleden genaait door een ex, en nu sta ik na 16 maanden weer met lege handen. En weer is ze er vandoor egaan met een ander. Die ex van 2 jaar geleden ben ik vergeten en doet me niets meer. Ook niet alsi k haar zie, ik lach erom en zie hoe ze nu letterlijk mishandeld wordt door die kneus waarmee ze is gegaan.
Mja ok, het ligt er wel heel erg aan hoe je uit elkaar bent gegaan en hoe de relatie achteraf was... Maar de relatie met deze ex was heel goed en intens, en er zijn eigenlijk nauwelijks niet-leuke dingen gebeurd toen ik wat met hem had, dus dan blijft dat positieve gevoel toch wel hangen....
I had a signature once. It was awful.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')