Misschien terugmailen met 'Ik mis jou ook, maar het is voor ons allebei beter zo.' Of: als je haar helemaal niet mist iets in de trant van: 'In het begin miste ik jou ook, maar ik begin langzamerhand mn leven weer op de rails te krijgen'quote:Op maandag 6 november 2006 14:26 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
ik wou ook even radiostilte met mijn ex, ze heeft het een week vol gehouden.., toen kreeg ik een mailtje; ja ik mis je toch wel.
moet je daar mee dan![]()
hm dat was misschien beter geweest.quote:Op maandag 6 november 2006 16:06 schreef Mavro het volgende:
[..]
Misschien terugmailen met 'Ik mis jou ook, maar het is voor ons allebei beter zo.' Of: als je haar helemaal niet mist iets in de trant van: 'In het begin miste ik jou ook, maar ik begin langzamerhand mn leven weer op de rails te krijgen'
Verder zou ik het niet weten. Wel altijd aangeven dat je haar ook mist anders is het superlullig. En als je haar niet mist, gewoon doen alsof je haar wel gemist hebt maar dan ook gelijk duidelijk maken dat het niks meer kan worden. Weet zij waar ze aan toe is en jij hebt het netjes afgehandeld.
Of zou je zelf willen dat het weer aanging? Als je dat zou willen zou ik een tijdje geen contact houden en dan na een hele tijd nog een keer afspreken ofzo. Kijken of je het na die tijd alsnog ziet zitten.
tis niet voor niks een ex, ik zou zeggen beetje afstand, en over een weekje gewoon rustig weer ff vragen hoe het is. exxen liggen bij iedereen gevoelig namelijk, door verleden enzoquote:
Dat heb ik vaker gehoord de afgelopen dagen.quote:Op maandag 6 november 2006 21:04 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
tis niet voor niks een ex, ik zou zeggen beetje afstand, en over een weekje gewoon rustig weer ff vragen hoe het is. exxen liggen bij iedereen gevoelig namelijk, door verleden enzo![]()
klopt, als je het gaat forceren dat ze dr ex niet meer mag/wil zien heb je grote kans dat je haar verder van je af stoot...quote:Op maandag 6 november 2006 21:17 schreef DonSauza het volgende:
Ik heb alle mogelijke contacten verwijderd, anders blijf ik toch smsen/bellen/msnen en dan schiet het niet op.
Idd om problemen tussen ons te voorkomen die maatregel maar genomen, maar wel erg moeilijk hoor om geen contact te hebben met iemand die je erg leuk vindt.quote:Op maandag 6 november 2006 21:36 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
klopt, als je het gaat forceren dat ze dr ex niet meer mag/wil zien heb je grote kans dat je haar verder van je af stoot...
me scusiquote:Op maandag 6 november 2006 21:48 schreef DonSauza het volgende:
Ik heb je trouwens een mailtje gestuurd FlappieWappie
Hehe op de sportschool kan je idd ff je hoofd legen! Toen ik mijn ex voor het laatst had gebeld was net voordat ik ging trainen. Damn wat ging die training lekker zeg, ff alles eruit gooien!quote:Op maandag 6 november 2006 00:12 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
We groeiden uit elkaar, ik heb een aantal kut omperkingen gemaakt (ben vreemd gegaan, daar weet zij niets vanaf) en ik vertrouwd ehaar niet meer. Onwerkbare situatie, maar alsnog is zij de enige en ware voor me.
Ik ga ook gewoon naar de sportschool, je hoofd legen en denken ik word gewoon lekkeren kan elke chick krijgen die ik wil.
Ik ben met me stomme kop een aantal keer vreemdgegaan. Hier heeft/ had zij geen idee van. Dit is stom geweest en nu is het over tussen ons door andere redenen, maarja. Ik reken er niet meer op dat het goed komt. Kut situatie.quote:
Ik moet op andere blaren zitten en niet die van het vreemdgaan.quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:12 schreef Xtinction het volgende:
No offence gast, maar dan moet je niet zeiken. Ook al weet ze het niet, jij hebt ooit je relatie op het spel gezet, dat was een bewuste keuze, en nu moet je op de blaren zitten, en dan niet gaan lopen miepen...
Dan nog. Je bent verantwoordelijk voor je eigen daden. En als ze achteraf erachter komt dat je ook nog eens bent vreemdgegaan (ook al was dat niet de reden van jullie break-up), dan geef ik je weinig kans dat ze het nog wil proberen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:45 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ik moet op andere blaren zitten en niet die van het vreemdgaan.
Dan zit een nieuwe relatie met dezelfde dame er echt niet in lijkt me. Maar wil je vrienden met de dame ik kwestie blijven, of niet? Zo wel dan lijkt een biechtsessie me wel enigszinds op de plaats...zeg ik nu gemakkelijk zonder je situatie te weten...quote:Ik ben met me stomme kop een aantal keer vreemdgegaan. Hier heeft/ had zij geen idee van. Dit is stom geweest en nu is het over tussen ons door andere redenen, maarja. Ik reken er niet meer op dat het goed komt. Kut situatie.
Helaas veels en veels te herkenbaar...!quote:En het hopeloze gevoel dat je nooit meer iemand zult vinden waar je het zo goed mee kon vinden.
Helemaal mee eens, echt waar. Je zou je echt moeten schamen als je toch nog het recht denkt te hebben haar terug te kunnen krijgen..quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:12 schreef Xtinction het volgende:
No offence gast, maar dan moet je niet zeiken. Ook al weet ze het niet, jij hebt ooit je relatie op het spel gezet, dat was een bewuste keuze, en nu moet je op de blaren zitten, en dan niet gaan lopen miepen...
zonder ruzie is het aller lastigst, lijkt me heerlijk dat je gewoon kunt zeggen dat je een ex een kutwijf is ofzoquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:58 schreef Mr._JA het volgende:
[..]
Dan zit een nieuwe relatie met dezelfde dame er echt niet in lijkt me. Maar wil je vrienden met de dame ik kwestie blijven, of niet? Zo wel dan lijkt een biechtsessie me wel enigszinds op de plaats...zeg ik nu gemakkelijk zonder je situatie te weten...
[..]
Helaas veels en veels te herkenbaar...!
Ik probeer nu toch vooral dankbaar te zijn voor de tijd die we samen hebben gehad en niet al te verdrietig te zijn - is best lastig, zeker als je uitmekaar bent gegaan zonder ruzie.
Naja, heerlijk is dat ook niet, was ook redelijk van m'n stuk toen het (met ruzie) uitging, maar ik had in ieder geval door dat het gewoonweg niet meer ging.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:44 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
zonder ruzie is het aller lastigst, lijkt me heerlijk dat je gewoon kunt zeggen dat je een ex een kutwijf is ofzo![]()
foto's zijn mooi omdat er zoveel herinneringen in zitten. Alleen wel extreem vervelend dat je die herinneringen juist kwijt wil...quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:17 schreef Mavro het volgende:
Zit net foto's op mn pc door te bladeren. Tzijn er toch wel veel met hem.
En ineens voelt het kut. Klote. Ik wil de foto's niet weggooien, maar kzet ze wel ff in een aparte map.
Waarom zou je ze kwijt willen, zijn toch mooie herinneringen?quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:21 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
foto's zijn mooi omdat er zoveel herinneringen in zitten. Alleen wel extreem vervelend dat je die herinneringen juist kwijt wil...
Ik zie dit zelf toch ook niet helemaal zitten... hier hebben we het wel over gehad, maar met mijn drukke 'baan' zou dat toch niet helemaal lukken, ik heb iets van 15-20 vakantiedagen per jaar, zeker niet als iets van 2 maanden de basis is daarvan.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:11 schreef mark_dabomb het volgende:
Als jullie zo van elkaar houden, waarom is het dan uit? De afstand is onoverkomelijk misschien maar liefde overwint alles toch? Een vriend van mij heeft al jaren een relatie met een meisje uit NY, moet toch kunnen
omdat bij die foto herinneringen alles nog goed was, en je dan in 1x vergeet wat er dan afgelopen weken is gebeurd waarom het uit is met je ex.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:32 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Waarom zou je ze kwijt willen, zijn toch mooie herinneringen?![]()
![]()
Ja ligt er maar net aan natuurlijk..
uiteraard, houden zeker, zonde om stukjes "leven" weg te gooienquote:Op woensdag 8 november 2006 13:49 schreef HiddeRV het volgende:
Ik hou lekker de foto's en kaarten, zijn toch leuke herinneringen.Als je er nog mee zit gewoon niet bekijken. Later lach je erom en vond je het een leuke tijd maar wil je het niet persee terug.
lekker van genieten zou ik zeggen, elke dag weerquote:Op woensdag 8 november 2006 14:33 schreef Pompsnol het volgende:
Ik kijk af en toe in dit topic om me extra blij te voelen met m'n vriendin. We wonen een tijdje samen en zijn nu bezig met een huis te kopen![]()
![]()
Wat een verademing, iemand die precies verwoordt wat ik voel. Ik maak precies hetzelfde mee. Mijn ex is binnen een maand alweer met iemand anders aan het klooien en mag op haar feestjes gaan komen, waar ik ineens niet meer mag komen (hoewel dat eerst wel het geval was (zie topic 'Ineens over... kan dat?')). Je weet dat jij de beste bent voor jouw ex en je snapt niet hoe ze in kan zien dat iemand anders beter voor haar is. Erg moeilijk.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:12 schreef flappiewappie het volgende:
verdomme, zie ik net een paar fotos op haar "hyves" met haar nieuw vriend, en dr moeder/familie enzo.
daar hoor ik gewoon te staan, komt hard aan dat soort dingen
loop je helemaal warm aan en kan je wel kei hard tegen de muur aan lopen met je vinger in je keel.
verdomme wat een klote gevoel.
ik word echt gek, ik weet dat zij uiteindelijk aan het kortste eind trekt, ik deed namelijk echt teveel voor haar.
vele kanten is het beter zo. Maar ik begin nu echt wanhopig te worden ofzo, ik moet een ander, en dat wil ik niet. Ik wil niet zomaar een ander.
kut gevoel, vooral op dit soort momenten zie ik maar weer hoe druk ik er mee ben, en voor mijn gevoel zij niet.![]()
Hmm, ik heb gewoon tegen mezelf gezegd, zij is degene die zichzelf straks tegen komt. Ik niet. Ik weet dat heel veel andere meisjes een moord zouden doen voor wat ik voor haar heb gedaan en hoe ik haar heb behandeld.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:58 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Wat een verademing, iemand die precies verwoordt wat ik voel. Ik maak precies hetzelfde mee. Mijn ex is binnen een maand alweer met iemand anders aan het klooien en mag op haar feestjes gaan komen, waar ik ineens niet meer mag komen (hoewel dat eerst wel het geval was (zie topic 'Ineens over... kan dat?')). Je weet dat jij de beste bent voor jouw ex en je snapt niet hoe ze in kan zien dat iemand anders beter voor haar is. Erg moeilijk.
Mijn ex binnen een paar dagen.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:58 schreef Arokh86 het volgende:
Wat een verademing, iemand die precies verwoordt wat ik voel. Ik maak precies hetzelfde mee. Mijn ex is binnen een maand alweer met iemand anders aan het klooien en mag op haar feestjes gaan komen, waar ik ineens niet meer mag komen (hoewel dat eerst wel het geval was (zie topic 'Ineens over... kan dat?')). Je weet dat jij de beste bent voor jouw ex en je snapt niet hoe ze in kan zien dat iemand anders beter voor haar is. Erg moeilijk.
thats the spirit, zeker weten, vroeg of laat weten ze wat ze hebben weg gedaanquote:Op donderdag 9 november 2006 12:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mijn ex binnen een paar dagen.Of eigenlijk daarvoor al.
![]()
Maarja, ze moet vooral doen wat ze niet laten kan. Als ze mij niet wil dan ben ik het wel waard voor iemand anders.![]()
Het is gewoon zo.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:20 schreef Moja het volgende:
Ik vind het wel een beetje arrogant van de mensen die beweren zelf beter te zijn voor hun ex dan 'de nieuwe vriend'. Ik snap wel dat je jezelf wat beter wilt laten voelen maar probeer dat op een andere manier, verzuurde mensen zijn zeker niet aantrekkelijk.
Hoewel sarcasmeovergoten, is het inderdaad zo.quote:
Je moet het ook niet zo graag willen begrijpen. Dit heeft echt helemaal niks met vrouwen te maken. Gevoel is een raar iets, komt en gaat enzo. Soms gaan die gevoelens gewoon weg. Dat is niet jouw schuld en niet van degene die de relatie verbreekt, het is gewoon zo. Hoe lullig en hard dat ook is.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:41 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Hoewel sarcasmeovergoten, is het inderdaad zo.Wat ik allemaal voor haar deed en wat we allemaal samen meemaakten kan ze niet zomaar vergeten. Ze wil(de) in mijn geval zo graag vrienden blijven juist omdat ik zoveel voor haar betekende. Vrouwen... ik snap er geen ruk van.
Dat is het zeker. Ik heb het zelf ook gehad hoor, maar dan na een relatie van 2.5 jaar was zijn gevoel er voor mij op een gegeven moment gewoon niet meer. Ik vond het nog het meest klote dat ik niet kwaad kon zijn oid omdat dat het zo veel makkelijker zou maken. Ik was er echt kapot van maar ben er nu ook weer bovenop dus het kan bestquote:Op donderdag 9 november 2006 15:45 schreef Arokh86 het volgende:
Klopt. Maar het is wel kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |