abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 november 2006 @ 16:06:19 #51
160346 Mavro
Black & Red
pi_43293549
quote:
Op maandag 6 november 2006 14:26 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

ik wou ook even radiostilte met mijn ex, ze heeft het een week vol gehouden.., toen kreeg ik een mailtje; ja ik mis je toch wel.

moet je daar mee dan
Misschien terugmailen met 'Ik mis jou ook, maar het is voor ons allebei beter zo.' Of: als je haar helemaal niet mist iets in de trant van: 'In het begin miste ik jou ook, maar ik begin langzamerhand mn leven weer op de rails te krijgen'

Verder zou ik het niet weten. Wel altijd aangeven dat je haar ook mist anders is het superlullig. En als je haar niet mist, gewoon doen alsof je haar wel gemist hebt maar dan ook gelijk duidelijk maken dat het niks meer kan worden. Weet zij waar ze aan toe is en jij hebt het netjes afgehandeld.

Of zou je zelf willen dat het weer aanging? Als je dat zou willen zou ik een tijdje geen contact houden en dan na een hele tijd nog een keer afspreken ofzo. Kijken of je het na die tijd alsnog ziet zitten.
"If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."
pi_43303602
quote:
Op maandag 6 november 2006 16:06 schreef Mavro het volgende:

[..]

Misschien terugmailen met 'Ik mis jou ook, maar het is voor ons allebei beter zo.' Of: als je haar helemaal niet mist iets in de trant van: 'In het begin miste ik jou ook, maar ik begin langzamerhand mn leven weer op de rails te krijgen'

Verder zou ik het niet weten. Wel altijd aangeven dat je haar ook mist anders is het superlullig. En als je haar niet mist, gewoon doen alsof je haar wel gemist hebt maar dan ook gelijk duidelijk maken dat het niks meer kan worden. Weet zij waar ze aan toe is en jij hebt het netjes afgehandeld.

Of zou je zelf willen dat het weer aanging? Als je dat zou willen zou ik een tijdje geen contact houden en dan na een hele tijd nog een keer afspreken ofzo. Kijken of je het na die tijd alsnog ziet zitten.
hm dat was misschien beter geweest.

Ik heb maar meteen terug gemailt hoe en wat me allemaal dwars zat/zit. aan de ene kant stom want ik ben haar geen uitleg schuldig, andere kant was het wel een pak van mijn hart.

Of ik haar terug wil..., met vlagen ik mis vooral het fysieke, en uiteraard gewoon dat er altijd een persoon voor je klaar staat (al heb ik sinds kort geleerd dat je dat ouders dat ook kunnen )

Ze heeft overigens alweer een ander (paar dagen nadat het uit was was ze daarmee al op stap) zag ze vandaag nog wel in de stad lopen. deed me minder pijn dan ik dacht, vooral omdat ik weet wat voor een loser die gast is.
pi_43303843
Tijdje terug een super leuk meisje ontmoet, maar ze had toen nog een vriend maar dat ging niet zo goed.
Paar weken geleden heeft ze het dan eindelijk uitgemaakt en kregen wij weer contact met elkaar.

Echt een super leuke meid en we kwam erachter dat we ontzettend goed bij elkaar passen, qua interesses etc.

We zijn samen een avondje weg geweest wat super gezellig was!

Komt ze een paar dagen later met het verhaal dat ze nog veel gevoelens voor haar ex heeft en dat ze die sprak op msn en hem nog een kans wil geven....

Wat kan je je op zo'n moment ontzettend KUT voelen!
Vooral als je het gevoel hebt dat dit DE meid is en ze dat jou ook laat merken de dagen na de 1e date...echt een bummer!

Love sucks!

[ Bericht 3% gewijzigd door DonSauza op 06-11-2006 23:13:37 ]
pi_43304581
quote:
Op maandag 6 november 2006 20:48 schreef DonSauza het volgende:

knipje
tis niet voor niks een ex, ik zou zeggen beetje afstand, en over een weekje gewoon rustig weer ff vragen hoe het is. exxen liggen bij iedereen gevoelig namelijk, door verleden enzo

[ Bericht 51% gewijzigd door flappiewappie op 06-11-2006 22:09:53 ]
pi_43305070
quote:
Op maandag 6 november 2006 21:04 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

tis niet voor niks een ex, ik zou zeggen beetje afstand, en over een weekje gewoon rustig weer ff vragen hoe het is. exxen liggen bij iedereen gevoelig namelijk, door verleden enzo
Dat heb ik vaker gehoord de afgelopen dagen.
Ben zelf ook van mening dat het idd niet voor niks haar ex is en dat de ex goed op haar in heeft gesproken.
pi_43305123
Ik heb alle mogelijke contacten verwijderd, anders blijf ik toch smsen/bellen/msnen en dan schiet het niet op.
pi_43306157
quote:
Op maandag 6 november 2006 21:17 schreef DonSauza het volgende:
Ik heb alle mogelijke contacten verwijderd, anders blijf ik toch smsen/bellen/msnen en dan schiet het niet op.
klopt, als je het gaat forceren dat ze dr ex niet meer mag/wil zien heb je grote kans dat je haar verder van je af stoot...
pi_43306399
quote:
Op maandag 6 november 2006 21:36 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

klopt, als je het gaat forceren dat ze dr ex niet meer mag/wil zien heb je grote kans dat je haar verder van je af stoot...
Idd om problemen tussen ons te voorkomen die maatregel maar genomen, maar wel erg moeilijk hoor om geen contact te hebben met iemand die je erg leuk vindt.
pi_43306742
Ik heb je trouwens een mailtje gestuurd FlappieWappie
pi_43307881
quote:
Op maandag 6 november 2006 21:48 schreef DonSauza het volgende:
Ik heb je trouwens een mailtje gestuurd FlappieWappie
me scusi
pi_43309852
quote:
Op maandag 6 november 2006 00:12 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

We groeiden uit elkaar, ik heb een aantal kut omperkingen gemaakt (ben vreemd gegaan, daar weet zij niets vanaf) en ik vertrouwd ehaar niet meer. Onwerkbare situatie, maar alsnog is zij de enige en ware voor me.

Ik ga ook gewoon naar de sportschool, je hoofd legen en denken ik word gewoon lekker en kan elke chick krijgen die ik wil.
Hehe op de sportschool kan je idd ff je hoofd legen! Toen ik mijn ex voor het laatst had gebeld was net voordat ik ging trainen. Damn wat ging die training lekker zeg, ff alles eruit gooien! Dit is dus ook een goede afleiding voor mij, ff lekker alles om me heen vergeten.
pi_43310830
quote:
Op maandag 6 november 2006 22:10 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

me scusi
Dankje!!
pi_43312179
Ben net een weekje vrij definitief weg van mijn vriendin, klote situatie. We hebben mekaar leren kennen tijdens m'n studie in Engeland, en uitgerekend in de laatste paar maanden wat gekregen - we waren al hele goede vrienden en vooral tijdens de laatste stressvolle weken er veel aanmekaar gehad. In totaal (met mekaar niet al te veel zien) 2 maanden toch samen geweest.

Elkaar vorig weekend voorlopig voor de laatste keer gezien, was met Halloween een lang weekend daar, 2 dagen vrij vrienden, 2 dagen met z'n 2en in een hotelletje daar gedoken, echt een supertijd met mekaar gehad (ik zal de details jullie besparen...)! Nu weg van mekaar, ik woon in Duitsland voor minimaal de komende 3 jaar, en zij zit in Londen (ze is Brits), dus hebben samen besloten dat relatietechnisch het geen goed idee is dit 3 jaar vol te houden, gezien de afstand en mijn intensieve 'baan'.

Al was dit al vanaf het begin soort-van de bedoeling (opbreken nadat we weg zijn van mekaar) voel me nog absoluut 100% tot haar aangetrokken, en kan me nu helemaal geen ander meisje wat-dan-ook voorstellen.

Zij heeft redelijk hetzelfde, iedere dag is het nog steeds smsjes/emails sturen, etc. Ik hou nog verschrikkelijk veel van haar, het is een wereldmeid, iemand met wie ik tot zover écht het idee had dat het serieus iets zou kunnen worden.

Voel me vrij klote (understatement) nu - moet me bedwingen niet iedere minuut aan haar te denken, maar das verdomd lastig! Grrr.

[ Bericht 4% gewijzigd door Mr._JA op 06-11-2006 23:48:47 (Alinea\'s enzo...) ]
pi_43316684
quote:
Op maandag 6 november 2006 00:39 schreef Beroepsgokker het volgende:

[..]

Ik ben met me stomme kop een aantal keer vreemdgegaan. Hier heeft/ had zij geen idee van. Dit is stom geweest en nu is het over tussen ons door andere redenen, maarja. Ik reken er niet meer op dat het goed komt. Kut situatie.

En het hopeloze gevoel dat je nooit meer iemand zult vinden waar je het zo goed mee kon vinden.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  dinsdag 7 november 2006 @ 10:12:31 #65
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_43317859
No offence gast, maar dan moet je niet zeiken. Ook al weet ze het niet, jij hebt ooit je relatie op het spel gezet, dat was een bewuste keuze, en nu moet je op de blaren zitten, en dan niet gaan lopen miepen...
pi_43324873
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 10:12 schreef Xtinction het volgende:
No offence gast, maar dan moet je niet zeiken. Ook al weet ze het niet, jij hebt ooit je relatie op het spel gezet, dat was een bewuste keuze, en nu moet je op de blaren zitten, en dan niet gaan lopen miepen...
Ik moet op andere blaren zitten en niet die van het vreemdgaan.
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
  dinsdag 7 november 2006 @ 14:54:23 #67
160346 Mavro
Black & Red
pi_43325178
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 14:45 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Ik moet op andere blaren zitten en niet die van het vreemdgaan.
Dan nog. Je bent verantwoordelijk voor je eigen daden. En als ze achteraf erachter komt dat je ook nog eens bent vreemdgegaan (ook al was dat niet de reden van jullie break-up), dan geef ik je weinig kans dat ze het nog wil proberen.
pi_43337841
quote:
Ik ben met me stomme kop een aantal keer vreemdgegaan. Hier heeft/ had zij geen idee van. Dit is stom geweest en nu is het over tussen ons door andere redenen, maarja. Ik reken er niet meer op dat het goed komt. Kut situatie.
Dan zit een nieuwe relatie met dezelfde dame er echt niet in lijkt me. Maar wil je vrienden met de dame ik kwestie blijven, of niet? Zo wel dan lijkt een biechtsessie me wel enigszinds op de plaats...zeg ik nu gemakkelijk zonder je situatie te weten...
quote:
En het hopeloze gevoel dat je nooit meer iemand zult vinden waar je het zo goed mee kon vinden.
Helaas veels en veels te herkenbaar...!
Ik probeer nu toch vooral dankbaar te zijn voor de tijd die we samen hebben gehad en niet al te verdrietig te zijn - is best lastig, zeker als je uitmekaar bent gegaan zonder ruzie.
pi_43337901
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 10:12 schreef Xtinction het volgende:
Helemaal mee eens, echt waar. Je zou je echt moeten schamen als je toch nog het recht denkt te hebben haar terug te kunnen krijgen..
pi_43342546
edit
pi_43342553
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 20:58 schreef Mr._JA het volgende:

[..]

Dan zit een nieuwe relatie met dezelfde dame er echt niet in lijkt me. Maar wil je vrienden met de dame ik kwestie blijven, of niet? Zo wel dan lijkt een biechtsessie me wel enigszinds op de plaats...zeg ik nu gemakkelijk zonder je situatie te weten...
[..]

Helaas veels en veels te herkenbaar...!
Ik probeer nu toch vooral dankbaar te zijn voor de tijd die we samen hebben gehad en niet al te verdrietig te zijn - is best lastig, zeker als je uitmekaar bent gegaan zonder ruzie.
zonder ruzie is het aller lastigst, lijkt me heerlijk dat je gewoon kunt zeggen dat je een ex een kutwijf is ofzo
pi_43343077
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 22:44 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

zonder ruzie is het aller lastigst, lijkt me heerlijk dat je gewoon kunt zeggen dat je een ex een kutwijf is ofzo
Naja, heerlijk is dat ook niet, was ook redelijk van m'n stuk toen het (met ruzie) uitging, maar ik had in ieder geval door dat het gewoonweg niet meer ging.
Dit doet inderdaad heel erg veel pijn. Gelukking hebben je wel altijd mekaar - proberen nu 'gewoon' vrienden te zijn, maar dat is ook lastig... zeg je nog steeds 'I love you' onder je smsjes of niet.... Je wilt ook echt als een stalker overkomen...
pi_43343392
dat zou ik absoluut niet doen, een kusje kan wel of XXX maar I love you is ECHT voor stelletjes.
Hoor ik die Griekse melodie...
pi_43343740
Maar als je toch nog echt zo voelt? Ik weet ook wel dat het voor stelletjes is, maar ik hou nog steeds ont-zet-tend veel van haar, (en dat is wederzijds gelukkig!) dus waarom dat niet zeggen...
Het 'voelt' inderdaad wat vreemd, en zal op den duur ook wel verdwijnen...
pi_43344067
Als jullie zo van elkaar houden, waarom is het dan uit? De afstand is onoverkomelijk misschien maar liefde overwint alles toch? Een vriend van mij heeft al jaren een relatie met een meisje uit NY, moet toch kunnen
Hoor ik die Griekse melodie...
pi_43344088
verdomme, zie ik net een paar fotos op haar "hyves" met haar nieuw vriend, en dr moeder/familie enzo.

daar hoor ik gewoon te staan, komt hard aan dat soort dingen
loop je helemaal warm aan en kan je wel kei hard tegen de muur aan lopen met je vinger in je keel.
verdomme wat een klote gevoel.

ik word echt gek, ik weet dat zij uiteindelijk aan het kortste eind trekt, ik deed namelijk echt teveel voor haar.
vele kanten is het beter zo. Maar ik begin nu echt wanhopig te worden ofzo, ik moet een ander, en dat wil ik niet. Ik wil niet zomaar een ander.

kut gevoel, vooral op dit soort momenten zie ik maar weer hoe druk ik er mee ben, en voor mijn gevoel zij niet.

[ Bericht 39% gewijzigd door flappiewappie op 07-11-2006 23:20:05 ]
  dinsdag 7 november 2006 @ 23:17:54 #77
160346 Mavro
Black & Red
pi_43344381
Zit net foto's op mn pc door te bladeren. Tzijn er toch wel veel met hem.

En ineens voelt het kut. Klote. Ik wil de foto's niet weggooien, maar kzet ze wel ff in een aparte map.
pi_43344510
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 23:17 schreef Mavro het volgende:
Zit net foto's op mn pc door te bladeren. Tzijn er toch wel veel met hem.

En ineens voelt het kut. Klote. Ik wil de foto's niet weggooien, maar kzet ze wel ff in een aparte map.
foto's zijn mooi omdat er zoveel herinneringen in zitten. Alleen wel extreem vervelend dat je die herinneringen juist kwijt wil...
pi_43344986
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 23:21 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

foto's zijn mooi omdat er zoveel herinneringen in zitten. Alleen wel extreem vervelend dat je die herinneringen juist kwijt wil...
Waarom zou je ze kwijt willen, zijn toch mooie herinneringen?

Ja ligt er maar net aan natuurlijk..
pi_43345449
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 23:11 schreef mark_dabomb het volgende:
Als jullie zo van elkaar houden, waarom is het dan uit? De afstand is onoverkomelijk misschien maar liefde overwint alles toch? Een vriend van mij heeft al jaren een relatie met een meisje uit NY, moet toch kunnen
Ik zie dit zelf toch ook niet helemaal zitten... hier hebben we het wel over gehad, maar met mijn drukke 'baan' zou dat toch niet helemaal lukken, ik heb iets van 15-20 vakantiedagen per jaar, zeker niet als iets van 2 maanden de basis is daarvan.
Dat zou alleen maar uitmonden in heel veel frustratie en waarschijnlijk ruzie en het leven in 2 verschillende werelden voor beide kanten. Aan de ene kant ben toch ook best blij dat we een fantastische tijd gehad hebben, en dat niets het meer kan verspillen. Maargoed, we zien wel.
Maarja, blijft een situatie...
  † In Memoriam † woensdag 8 november 2006 @ 10:19:15 #81
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_43351502
Het is een vak apart, maar niet mijn vak want het lukt mij voor geen meter.
Carpe Libertatem
pi_43355981
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 23:32 schreef Beroepsgokker het volgende:

[..]

Waarom zou je ze kwijt willen, zijn toch mooie herinneringen?

Ja ligt er maar net aan natuurlijk..
omdat bij die foto herinneringen alles nog goed was, en je dan in 1x vergeet wat er dan afgelopen weken is gebeurd waarom het uit is met je ex.

groot nadeel van lange afstand relaties vind ik altijd vertrouwen, en toch het lichamelijke contact wat je mist. Ik zou toch zeker willen dat ik een vriendin elke week minstens 1x zie, anders kan je het in mijn ogen geen echte relatie noemen.
pi_43357248
Ik hou lekker de foto's en kaarten, zijn toch leuke herinneringen. Als je er nog mee zit gewoon niet bekijken. Later lach je erom en vond je het een leuke tijd maar wil je het niet persee terug.
pi_43357467
quote:
Op woensdag 8 november 2006 13:49 schreef HiddeRV het volgende:
Ik hou lekker de foto's en kaarten, zijn toch leuke herinneringen. Als je er nog mee zit gewoon niet bekijken. Later lach je erom en vond je het een leuke tijd maar wil je het niet persee terug.
uiteraard, houden zeker, zonde om stukjes "leven" weg te gooien
  woensdag 8 november 2006 @ 14:33:52 #85
100631 Pompsnol
FOK! SpuitHoer
pi_43358634
Ik kijk af en toe in dit topic om me extra blij te voelen met m'n vriendin. We wonen een tijdje samen en zijn nu bezig met een huis te kopen
Pijpe een euro!
pi_43358664
quote:
Op woensdag 8 november 2006 14:33 schreef Pompsnol het volgende:
Ik kijk af en toe in dit topic om me extra blij te voelen met m'n vriendin. We wonen een tijdje samen en zijn nu bezig met een huis te kopen
lekker van genieten zou ik zeggen, elke dag weer
pi_43382024
net met mijn ex gechat, vond dat dat wel weer kon, kwas voor mijn gevoel al weer heel stuk verder met mijn "verwerking" dan haar. Voelt appart, want zij heeft alweer een nieuwe vriend en alles. Gevoel dat ik me moet bewijzen is helemaal weg. Heb mezelf gewoon aangepraat dat ik dat helemaal niet hoef, want ik heb alles best goed voor mekaar.

Nja ik ga slapen, zal wel weer een flinke droom worden...
pi_43382682
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 23:12 schreef flappiewappie het volgende:
verdomme, zie ik net een paar fotos op haar "hyves" met haar nieuw vriend, en dr moeder/familie enzo.

daar hoor ik gewoon te staan, komt hard aan dat soort dingen
loop je helemaal warm aan en kan je wel kei hard tegen de muur aan lopen met je vinger in je keel.
verdomme wat een klote gevoel.

ik word echt gek, ik weet dat zij uiteindelijk aan het kortste eind trekt, ik deed namelijk echt teveel voor haar.
vele kanten is het beter zo. Maar ik begin nu echt wanhopig te worden ofzo, ik moet een ander, en dat wil ik niet. Ik wil niet zomaar een ander.

kut gevoel, vooral op dit soort momenten zie ik maar weer hoe druk ik er mee ben, en voor mijn gevoel zij niet.
Wat een verademing, iemand die precies verwoordt wat ik voel. Ik maak precies hetzelfde mee. Mijn ex is binnen een maand alweer met iemand anders aan het klooien en mag op haar feestjes gaan komen, waar ik ineens niet meer mag komen (hoewel dat eerst wel het geval was (zie topic 'Ineens over... kan dat?')). Je weet dat jij de beste bent voor jouw ex en je snapt niet hoe ze in kan zien dat iemand anders beter voor haar is. Erg moeilijk.
pi_43386416
quote:
Op donderdag 9 november 2006 00:58 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

Wat een verademing, iemand die precies verwoordt wat ik voel. Ik maak precies hetzelfde mee. Mijn ex is binnen een maand alweer met iemand anders aan het klooien en mag op haar feestjes gaan komen, waar ik ineens niet meer mag komen (hoewel dat eerst wel het geval was (zie topic 'Ineens over... kan dat?')). Je weet dat jij de beste bent voor jouw ex en je snapt niet hoe ze in kan zien dat iemand anders beter voor haar is. Erg moeilijk.
Hmm, ik heb gewoon tegen mezelf gezegd, zij is degene die zichzelf straks tegen komt. Ik niet. Ik weet dat heel veel andere meisjes een moord zouden doen voor wat ik voor haar heb gedaan en hoe ik haar heb behandeld.

En bij jou was het na een maand, bij mij een week daarna
En daarbij, ik ben lekker vrijgezel, zij zit weer vast aan al die relatie shit
  † In Memoriam † donderdag 9 november 2006 @ 12:12:46 #90
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_43390377
quote:
Op donderdag 9 november 2006 00:58 schreef Arokh86 het volgende:
Mijn ex binnen een paar dagen. Of eigenlijk daarvoor al.

Maarja, ze moet vooral doen wat ze niet laten kan. Als ze mij niet wil dan ben ik het wel waard voor iemand anders.
Carpe Libertatem
pi_43391490
quote:
Op donderdag 9 november 2006 12:12 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Mijn ex binnen een paar dagen. Of eigenlijk daarvoor al.

Maarja, ze moet vooral doen wat ze niet laten kan. Als ze mij niet wil dan ben ik het wel waard voor iemand anders.
thats the spirit, zeker weten, vroeg of laat weten ze wat ze hebben weg gedaan
pi_43396214
Een paar dagen is wel heel erg kut. Stiekem heb ik iets soortgelijks meegemaakt. Mijn ex d'r huidige net-niet-vriend was in de tijd dat wij nog iets hadden een hele goeie vriend van haar (ik kende 'm verder niet). Toen ik zei dat ze hem wel héél leuk vond, keek ze me lacherig aan en na een 'Je bent toch niet jaloers?' verzekerde ze me dat ze 'm niet leuk vond. Dus ik liet haar haar gang gaan. Stom dat ik haar vertrouwd heb.
pi_43396538
Ik vind het wel een beetje arrogant van de mensen die beweren zelf beter te zijn voor hun ex dan 'de nieuwe vriend'. Ik snap wel dat je jezelf wat beter wilt laten voelen maar probeer dat op een andere manier, verzuurde mensen zijn zeker niet aantrekkelijk.
pi_43397168
quote:
Op donderdag 9 november 2006 15:20 schreef Moja het volgende:
Ik vind het wel een beetje arrogant van de mensen die beweren zelf beter te zijn voor hun ex dan 'de nieuwe vriend'. Ik snap wel dat je jezelf wat beter wilt laten voelen maar probeer dat op een andere manier, verzuurde mensen zijn zeker niet aantrekkelijk.
Het is gewoon zo.
pi_43397256
quote:
Op donderdag 9 november 2006 15:39 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Het is gewoon zo.
Hoewel sarcasmeovergoten, is het inderdaad zo. Wat ik allemaal voor haar deed en wat we allemaal samen meemaakten kan ze niet zomaar vergeten. Ze wil(de) in mijn geval zo graag vrienden blijven juist omdat ik zoveel voor haar betekende. Vrouwen... ik snap er geen ruk van.
pi_43397278
quote:
Op donderdag 9 november 2006 15:39 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Het is gewoon zo.
Ok dan
pi_43397336
quote:
Op donderdag 9 november 2006 15:41 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

Hoewel sarcasmeovergoten, is het inderdaad zo. Wat ik allemaal voor haar deed en wat we allemaal samen meemaakten kan ze niet zomaar vergeten. Ze wil(de) in mijn geval zo graag vrienden blijven juist omdat ik zoveel voor haar betekende. Vrouwen... ik snap er geen ruk van.
Je moet het ook niet zo graag willen begrijpen. Dit heeft echt helemaal niks met vrouwen te maken. Gevoel is een raar iets, komt en gaat enzo. Soms gaan die gevoelens gewoon weg. Dat is niet jouw schuld en niet van degene die de relatie verbreekt, het is gewoon zo. Hoe lullig en hard dat ook is.
pi_43397360
Klopt. Maar het is wel kut.
pi_43397530
quote:
Op donderdag 9 november 2006 15:45 schreef Arokh86 het volgende:
Klopt. Maar het is wel kut.
Dat is het zeker. Ik heb het zelf ook gehad hoor, maar dan na een relatie van 2.5 jaar was zijn gevoel er voor mij op een gegeven moment gewoon niet meer. Ik vond het nog het meest klote dat ik niet kwaad kon zijn oid omdat dat het zo veel makkelijker zou maken. Ik was er echt kapot van maar ben er nu ook weer bovenop dus het kan best
pi_43397697
Je hoeveelste vriend was dat? Hoe 'wispelturig' ben je? Hoe zijn je principes? M.a.w.: ben je een sletje en maakt het je geen flikker uit wie je zoent e.d.?

Puur uit nieuwsgierigheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')