geen muziek draaien, radio uit, mp3 speler opbergenquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:03 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Sow weer een flinke inzinker op dit moment, je denkt dat je sterk bent, maar één nummer of foto zien en het gaat weer helemaal fout.
heb ik met elke scooter die langs rijdquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:09 schreef milagro het volgende:
[..]
geen muziek draaien, radio uit, mp3 speler opbergen
alles is van toepassing ineens.
ik zie ook altijd dan ineens iedereen in 'zijn ' auto rijden, of ineens draagt half Nederland zijn naam, ik zet de tv aan en net wordt door de presentator zijn naam genoemd, is er een reclame over zijn auto, of het luchtje dat hij draagt , heeft de hele wereld ineens exact zijn kleur ogen, zijn mond, zijn haar., om gek van te worden, hè, zo in het begin van je verdriet.
true truequote:Op zaterdag 4 november 2006 18:30 schreef milagro het volgende:
als je dat echt wil moet je niet op haar site loeren, en moet je haar uit je lijst halen.
omdat ze messed met je gevoelens?quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:18 schreef dek23 het volgende:
waarom doet het zo onzinnig veel pijn en verdriet? als zij je 2 dagen geleden verteld heeft dat zij toch niet verliefd op je is....
nee, omdat hij wél verliefd op haar isquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:33 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
omdat ze messed met je gevoelens?
Vertel, jij bent vreemdgegaan?quote:Op zondag 5 november 2006 01:35 schreef Concordsky het volgende:
nooit gedacht dat ik in een topic als deze zou kijken maar damn wat heb ik een moeite om haar te vergeten... en het stomme er van is dat ik haar nooit echt duidelijk heb verteld hoe fucking veel ze voor me betekend.ik kan me zo voor mun kop slaan dat ik haar heb laten gaan... en voor wat? voor een meisje waar ik niet eens verliefd op ben en nu is zij verliefd op iemand anders
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker cynisch in zo'n topic als ditquote:Op zondag 5 november 2006 02:23 schreef cerror het volgende:
Ik ben d'r overheen
Cynisch?quote:Op zondag 5 november 2006 02:32 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Lekker cynisch in zo'n topic als dit![]()
neequote:Op zondag 5 november 2006 02:22 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Vertel, jij bent vreemdgegaan?
Hell yes! Meer bier!quote:Op zondag 5 november 2006 02:23 schreef cerror het volgende:
Ik ben d'r overheen, biertje iemand?
En frituur!quote:
En dat, 3 maal daags.quote:
3 x is wel errug minimaalquote:Op zondag 5 november 2006 02:49 schreef cerror het volgende:
[..]
En dat, 3 maal daags.
Lees bijsluiter voor proper gebruik.
Overheen kun je dubbel opvattenquote:
precies! tis zelf nog steeds dat ik onwijs verliefd ben.quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:20 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, omdat hij wél verliefd op haar is
niet iedereen die jou verdriet doet is een klootzak of bitch, hoor![]()
Hoelang is het uit?quote:Op zondag 5 november 2006 22:45 schreef Concordsky het volgende:
Ik hoor net weer iets over haar en haar nieuwe 'vriend'nooit gedacht dat ik me zo depressief kon voelen
niet zo heel lang... twee of drie wekenquote:
Het blijft nog wel even pijn doen. Ik heb 2 jaar geleden hier gepost en nu weer. Twee jaar geleden me vriendin betrapt met een gozer in haar huis.quote:Op zondag 5 november 2006 23:09 schreef Concordsky het volgende:
[..]
niet zo heel lang... twee of drie weken
normaal gesproken ben ik er na een dag of twee wel weer overheen...![]()
damn... how the fuck did you handled that?quote:Op zondag 5 november 2006 23:12 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Het blijft nog wel even pijn doen. Ik heb 2 jaar geleden hier gepost en nu weer. Twee jaar geleden me vriendin betrapt met een gozer in haar huis.
het leven zuigt niet zolang je mensen maar niet te dicht bij je laat... dat is nu wel weer bewezen...quote:Nu had ik een nieuwe vriendin en is het na 16 maanden weer fout gegaan. Life sucks.
Hoelang had je met haar?
Toen werd ik hier zogenaamd uitgelachen en moest ik niet zo janken. Fok is wel veranderd gelukkig.quote:Op zondag 5 november 2006 23:14 schreef Concordsky het volgende:
[..]
damn... how the fuck did you handled that?
[..]
het leven zuigt niet zolang je mensen maar niet te dicht bij je laat... dat is nu wel weer bewezen...
maandje of 8 denk ik
waarom liep het dit keer spaak?quote:Op zondag 5 november 2006 23:18 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Toen werd ik hier zogenaamd uitgelachen en moest ik niet zo janken. Fok is wel veranderd gelukkig.
En nu is het gewoon kut. Dit meisje kende ik al voor me andere ex maarja.
als er iets is waar ik nu geen zin in heb is het om lekker gezellig te doen met collega's of sociaal te doen op de sportschoolquote:Life goes on. Niet teveel bij stil staan, lekker werken en sporten.
Ik had er vorige week ook niet aan moeten denken. Maar het is heel raar, het lijkt wel alsof er in mn hoofd een soort muurtje rond mijn gevoelens voor hem is ontstaan. Zou ik hem te vaak zien (meerdere keren per week) dan zou dat muurtje afbrokkelen. Maar zou ik hem ongeveer 1x in de twee weken zien, dan zou dat muurtje dik genoeg blijven en wat binninin zit wegslijten. Beetje vaag, maar zo voelt het.quote:Op zondag 5 november 2006 23:33 schreef Concordsky het volgende:
dat je je ex sowieso gewoon kunt zien vind ik al een vooruitgang... zou er niet aan moeten denken nu
We groeiden uit elkaar, ik heb een aantal kut omperkingen gemaakt (ben vreemd gegaan, daar weet zij niets vanaf) en ik vertrouwd ehaar niet meer. Onwerkbare situatie, maar alsnog is zij de enige en ware voor me.quote:Op zondag 5 november 2006 23:27 schreef Concordsky het volgende:
[..]
waarom liep het dit keer spaak?
[..]
als er iets is waar ik nu geen zin in heb is het om lekker gezellig te doen met collega's of sociaal te doen op de sportschool
quote:Op maandag 6 november 2006 00:12 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
We groeiden uit elkaar, ik heb een aantal kut omperkingen gemaakt (ben vreemd gegaan, daar weet zij niets vanaf) en ik vertrouwd ehaar niet meer. Onwerkbare situatie, maar alsnog is zij de enige en ware voor me.
Ik ga ook gewoon naar de sportschool, je hoofd legen en denken ik word gewoon lekkeren kan elke chick krijgen die ik wil.
Kan het gewoon niet opbrengen om iets anders te doen dan de hele dag aan haar te denken terwijl ik zelf dondersgoed weet dat dat niet goed is en nogal zielig over komtquote:Op maandag 6 november 2006 00:12 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ik ga ook gewoon naar de sportschool, je hoofd legen en denken ik word gewoon lekkeren kan elke chick krijgen die ik wil.
dat verschrikkelijke lusteloze gevoel. het helemaal nergens zin in hebben. alleen maar aan 1 persoon denken en dan beseffen dat je de leuke dingen die je samen deed toch wel heel erg mist.quote:Op maandag 6 november 2006 00:49 schreef Concordsky het volgende:
[..]
Kan het gewoon niet opbrengen om iets anders te doen dan de hele dag aan haar te denken terwijl ik zelf dondersgoed weet dat dat niet goed is en nogal zielig over komt
ik wou ook even radiostilte met mijn ex, ze heeft het een week vol gehouden.., toen kreeg ik een mailtje; ja ik mis je toch wel.quote:Op maandag 6 november 2006 14:16 schreef Theamerican het volgende:
ik heb het anderhalve week volgehouden geen contact na het uitgaa van onze relatie en ga nu net smsen met me stomme kop hoe labiel ben ik kan mezelf wel wurgen dat ik zo stom ben geweest
niet meer afspreken totdat de prikkel weg is, of gewoon doorgaan met die prikkel..quote:Op maandag 6 november 2006 14:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
Het is bij mij nu 3 weken uit na een relatie van langer dan 2 jaar. Vrij moeilijk aangezien ze uit Londen kwam en woont nu in A'dam. Hebben een aantal maanden bij elkaar gewoond maar het liep gewoon niet zoals we wilden. Nu kunnen we elkaar weer op een normale manier spreken maar het voelt nog steeds wel rot. Elke keer denk ik weer life goes on maar goed je wordt nog wel geprikkeld door het verleden.
dont know terug mailen?quote:Op maandag 6 november 2006 14:26 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
ik wou ook even radiostilte met mijn ex, ze heeft het een week vol gehouden.., toen kreeg ik een mailtje; ja ik mis je toch wel.
moet je daar mee dan![]()
Ach elkaar zien is geen probleem lijkt mijquote:Op maandag 6 november 2006 14:32 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
niet meer afspreken totdat de prikkel weg is, of gewoon doorgaan met die prikkel..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |