dat hele verhaal van jou herkin ik wel! ik had een vriendin die op 4 maanden verkering met me had toen ze een andere jongen tegenkwam.. dat was een "vriend" na een tijdje begon ze steeds meer voor hem te voelen (natuurlijk zei ze dat niet tegen mij ) na een half jaar getouw trek (door hem en mij) had ik het helemaal gehad, heb haar verteld dat ze maar moest kiezen anders was ik pleiten! nou ja mevrouw koos voo rmij maar na een nachtje slapen voelde dat niet goed??quote:Op maandag 20 november 2006 01:01 schreef Mavro het volgende:
Ik vraag me alleen af: zou ik het ook aankunnen als die twee echt wat zouden krijgen?
Bedankt voor het advies. Ik ga ook echt niet wekelijks langs ofzo. 1x in de 4 weken ofzo vind ik vaak zat. Af en toe denk ik wel stiekem: hee, als jij nou keihard je hoofd stoot bij dat meisje, dan ben ik er nog steeds om je op te vangen of bij uit te huilen.quote:Op maandag 20 november 2006 07:51 schreef PPAUL het volgende:
[..]
dat hele verhaal van jou herkin ik wel! ik had een vriendin die op 4 maanden verkering met me had toen ze een andere jongen tegenkwam.. dat was een "vriend" na een tijdje begon ze steeds meer voor hem te voelen (natuurlijk zei ze dat niet tegen mij ) na een half jaar getouw trek (door hem en mij) had ik het helemaal gehad, heb haar verteld dat ze maar moest kiezen anders was ik pleiten! nou ja mevrouw koos voo rmij maar na een nachtje slapen voelde dat niet goed??
toen dus een punt achter gezet.. toen had ze iets met die andere kerol waar ik nogal hard van baalde! het is nu al 11 maanden geleden en ben nog steeds niet 100% over haar heen, want als ze nu met iemand zoent heb ik zoiets van dus... maar goed ik heb gelukkig ook al weer een heel lief/leuk vriendinnetje! dus ben helemaal gelukkig..
waarschijnlijk zou het wel moeilijk zijn maar goed gun het hem en probeer niet teveel contact met hem te hebben (weet dat dat heeel moeilijk kan zijn!!) maar goed success!(haha nu moet ik mijn vriendin 4 maanden missen omdat ik op stage in indonesie zit! das past kut
![]()
)
Thanks voor je reactie en complimentquote:Op zondag 19 november 2006 11:33 schreef GorgeousRose het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat jij voor haar toch wel wat betekend hebt. En dat ze daar nog moeilijk mee. 2 jaar gooi niet zomaar weg, ook zij niet, ookal heeft ze het uitgemaakt...
Maar mijn complimenten dat jij er nu al overheen bent![]()
laat hem los, anders zullen je je de komende jaren zo blijven voelen... kweet het, tis lastig maar stuk beter voor jezelfquote:Op maandag 20 november 2006 15:45 schreef Kostertje het volgende:
Ja wat doet het pijn he om je ex los te laten.. bij mij is het nu 2 weken uit, we willen vrienden blijven..(hij wilde niet meer) maar dat is verdomd moelijk, maak me helemaal gek vooral in het weekend.. wat doet hij en met wie, ga ik bellen, belt hij niet terug weer bellen..oooh ik wordt gek van mezelf, maar durf de stap niet te zetten om te zeggen ik wil je niet meer zien...heb echt het gevoel dat ik er aan onderdoor ga..
En als we elkaar zien.. is het leuk, gezellig en hebben we s..ex..maar als hij dan weer weg is dan is het klote..
Ik weet zelf gewoon niet meer waar ik mee bezig ben..
in mijn ogen moet je exxen zo snel mogelijk vergeten, de (meestal sterke) relatie met die persoon is zo uit zn verband gerukt dat het niet anders dan mis kan gaan, ten koste van jezelf en die anderequote:Op maandag 20 november 2006 15:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nog even terug te komen op dit hele gebeuren. Ik denk dat ik voor mezelf maar de knoop ga doorhakken om d'r voorlopig helemaal niet meer te spreken. Ik voel me er rot door en dat kan niet de bedoeling zijn. Zij is telkens jaloers op alles wat ik doe. Ik heb het liefste meisje van de wereld nu gevonden en ik denk dat ik mijn ex nu moe tgaan vergeten. Mensen verlaten doet zeer.
Als jullie eruit zijn stuur mij dan ff een mailtje ofzo, voor als ik straks weer eens een ex heb.quote:De kunst van het loslaten van een ex #45
er is geen truc, enigste wat je nodig hebt is tijdquote:Op maandag 20 november 2006 20:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Als jullie eruit zijn stuur mij dan ff een mailtje ofzo, voor als ik straks weer eens een ex heb.
Scheelt me 45 topics doorlezen
Het geeft je dus duidelijk hoop, maar hou in je achterhoofd dat het niet voor niets je ex is..quote:Op maandag 20 november 2006 21:20 schreef HiddeRV het volgende:
Nadat ik weer heb gezoend met me ex weet ik nu niet hoe het zit, zij had het uitgemaakt en nu hebben we afgesproken voor vrijdagmiddag om wat te drinken en te praten enzo. Ben benieuwd.To be continued dus
Maakt me eigenlijk weinig uit wat er gebeurd, of het weer even aangaat of niet, ben in beide situaties blij met me leven.quote:Op maandag 20 november 2006 21:38 schreef Maxxieh het volgende:
[..]
Het geeft je dus duidelijk hoop, maar hou in je achterhoofd dat het niet voor niets je ex is..
niet echt verstandig.krijgt ze later ook "beetje problemen" met jou en gaat ze er weer als een haas vandoor naar iemand anders.quote:Op zondag 26 november 2006 01:53 schreef HiddeRV het volgende:
Heb dus met me ex gepraat over alles en ik was afgelopen week onwijs aan het twijfelen, uiteindelijk waren we beide mee eens niet met elkaar verder te gaan. Ben opgelucht door het gesprek, heel veel duidelijk geworden en veel vragen waren beantwoord.
Het kwam erop neer dat ze nog tot vorige week (toen ik haar weer zoende en ze me even die avond weer leuk vond) ze heel veel twijfelde of ze wel het goede had gedaan om uit te maken. Maar doordat ik met iemand naar bed was geweest in de tussentijd zag ze het niezo zitten tussen ons meer. Zij was in de tussentijd met niemand naar bed gegaan of gezoend, in 2 maanden.
Ben er echt helemaal over heen nu en heb al een nieuw meiske opt oog, die bezet is maar beetje problemen met der vrindje.
Ja precies.quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:03 schreef Houniet het volgende:
nieuwe liefde is voor mij vaak de oplossing geweest
amenquote:Op zondag 26 november 2006 01:59 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ja precies.
als je weer iemand vind waar je helemaal verliefd op wordt, is die ander zo vergeten.
geduld is een schone zaakquote:Op zondag 26 november 2006 10:18 schreef Twinkle20 het volgende:
Het is inmiddels 9 maanden uit met mijn ex en ik kan nu pas zeggen dat ik echt over hem heen ben (gelukkig).
Ik denk soms nog wel aan hem maar ben niet meer verliefd op hem.. Ik wil hem niet meer zien, ik hoef hem niet meer om me heen. Ik weet dat ik een heleboel andere lieve mensen om mij heen heb die zich wel om mij bekommeren, en dat zijn de mensen die een vriendschap waard zijn. Bij hem heb ik dat gevoel absoluut niet en het voelt wel goed zo.
Dus ik ben weer alive and kicking, na een lange periode.
Laat de mannen maar komen haha (al wil dat nog niet zo lukken hehe..)
Doe een ander niet aan wat je zelf ook niet wilt overkomen. Dus blijf met je klauwen van iemands anders zijn vrouwtje af.quote:Op zondag 26 november 2006 01:53 schreef HiddeRV het volgende:
Ben er echt helemaal over heen nu en heb al een nieuw meiske opt oog, die bezet is maar beetje problemen met der vrindje.
Negeren negeren. Dit zijn mindgames die ze nu met je speelt. Zij gaat nu pas doorkrijgen datze je ook echt kwijt is.quote:Op maandag 27 november 2006 23:10 schreef flappiewappie het volgende:
fok-het
alles telkens op de rij, komt dat mens telkens aan met van die mailtjes... ik word er gééék van! vooral als ze dan weer onzin begint uit te kramen als ik zal nooit meer iemand ontmoeten zoals jij.., WAAROM MAAK JE HET UIT DAN...
typisch gevalletje ik weet niet wat ik wil...of gevalletje ik wil graag alles...
Nee wacht gewoon tot het uit is een tijdje, merk al aan der dat ze haar huidige vriendje niet zo leuk meer vind.quote:Op zondag 26 november 2006 16:36 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Doe een ander niet aan wat je zelf ook niet wilt overkomen. Dus blijf met je klauwen van iemands anders zijn vrouwtje af.
Mijn ex is bijna 28 en die zit achter 16/jarige meisjes aan..quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:47 schreef Sunshine2006 het volgende:
Mijn ex van 25 (ik ben 24) heeft nou ineens al zo'n 2 maanden met een of andere foute kopie van mij, een 16 jarige bimbo. Hoe diep kun je zakken! Pedo is het gewoon!!! Ik bedoel 16! Kom op, dat kan je toch niet serieus nemen!![]()
zo snel mogelijk een ander, al is het een kut relatie, door de relatie te hebben denk je niet meer aan haar...quote:Op woensdag 29 november 2006 01:17 schreef Sjoewe het volgende:
Van de zomer een meisje tegen gekomen waarvan ik eindelijk echt dacht van 'ja, dit is d'r'. Een hevige verliefdheid volgde en het werd wat tussen ons. Het was eigenlijk te mooi om waar te zijn, er was vriendschap, veel gepraat, veel ondernemen, goed integreren in elkaars vrienden groep. Kortom we hadden het echt heel leuk samen, en voor mij groeide de liefde. Voor haar niet. Ze vertelde me vorige week dat ze me niet meer miste als ik er niet was. Dat we het nog steeds leuk hadden, maar dat de liefde versleten was voor haar. Uit het niks, ik had het echt nergens aan gemerkt, terwijl ik eigenlijk de rest van d'r buien prima kon benoemen en ontdekken.
Het uitgaan ging heel lief, heel eerlijk en met veel begrip en geknuffel. Eigenlijk zo goed als het aan was ging het ook uit. En dat is opzich fijn, maar...
Ik kan niet boos zijn, ik kan me niks afvragen, we hebben gepraat, gemaild, alles elkaar verteld en elkaar zover je dat kan doen gesteund.
Maar hoe maak je een eind aan die hoop dat dit niet echt is, hoe kom ik van dat voetstuk af, dat eigenlijk alleen maar steviger geworden is door de manier waarop het allemaal gegaan is.
Pfff. Ruzie is veel makkelijker.
Is dat niet zielig voor de persoon die je daarvoor "misbruikt"?quote:Op woensdag 29 november 2006 08:17 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
zo snel mogelijk een ander, al is het een kut relatie, door de relatie te hebben denk je niet meer aan haar...
klinkt vrij zielig enzo, maar werkt wel... als je dat niet wil is het gewoon een kwestie van uitzitten en toe kijken hoe zij verder gaat met haar leven...
Nokken daarmee! Wat heb je er aan om iemand te volgen die toch niet samen met jou maar met een ander wil zijn?quote:[b]Op woensdag 29 november 2006 10:48 schreef deze week weer ff een dipje en zit weer 10/20 keer per dag op haar site te kijken.
Dit heeft ze dus neergezet. Op mijn reactie op Justin Timerlake - What goes around.quote:Yes, i know you wanted me to read it.
but no, nobody is playing me like that.
however it's a fact that whatever goes around comes back around,
i really don't think i should be feeling like something is going to come back at me.
i hope for you, that what ever you tryed to manage with this, successfull accompliced.
And yes, i know that you know that i am a good young women.
and no, i never have been doing all the things you thought i whas doing.
Mjah, zeker als ze een ander hebben hoeft dat toch niet?quote:Op woensdag 29 november 2006 11:16 schreef Sunshine2006 het volgende:
Ik denk dat iedereen dat wel doet als het net uit is, verleiding is een beetje groot dan. En benieuwd of er nog nieuwe dingen bij staan, wat hem nu bezig houdt of zij...
Bij mij werkt dat vooral met muziek van toen ik nog zestien was. Machine Head, Type O negative, Biohazard, Joy Division, Metallica, Pantera, Slayer, dat soort werk. Lekker al je emoties kwijt in muziekquote:Op woensdag 29 november 2006 11:43 schreef Sunshine2006 het volgende:
OT: Liedjes werken heel sterk op je emoties. Moet je mee ophouden. Zet ipv dat lekker dance muziek op ofzo (basshunter ofzo hahah), daar word je vrolijker van...
![]()
Ik heb al 4 maanden een nieuwe vriendin nadat het in januari met mijn ex is uitgegaan. We hadden een relatie van 5.5 jaar. Nog steeds kijk ik op haar hyves-pagina en dat terwijl ik al een nieuwe vriendin heb.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:16 schreef Sunshine2006 het volgende:
Ik denk dat iedereen dat wel doet als het net uit is, verleiding is een beetje groot dan. En benieuwd of er nog nieuwe dingen bij staan, wat hem nu bezig houdt of zij...
dont get your hopes up.., misschien alleen naar vriendschap ofzo, maar zelfs dat... (Hoe leg je je nieuwe vriendin uit dat je je ex af-en-toe nog wel eens ziet)quote:Op woensdag 29 november 2006 16:55 schreef mark_dabomb het volgende:
Over een maandje gaan we is proberen af te spreken...
Niet heel raar, je hoopt toch dat het goed gaat met iemand uiteindelijk, ik heb mijn vorige ex bijna een half jaar na dato nog serieus aangeboden om mee te gaan naar het ziekenhuis toen ze een MRI-scan moest laten maken. Hoefde uiteindelijk niet, maar ik was zo gegaan. Je houd toch nooit helemaal op met van iemand houden.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:04 schreef jagermeister1 het volgende:
Blijft toch nieuwsgierig naar mijn ex. Vreemd...
Oh jawel hoor, ik ben niet de leukste persoon op aarde en hoefde helemaal niet bij mijn ex te passen.quote:Op woensdag 29 november 2006 13:49 schreef Sunshine2006 het volgende:
Meestal zoek je toch ook dan onbewust naar dingen wat je zelf fout heb gedaan? Anders kun je het toch niet echt bevatten...
I know.quote:Op donderdag 30 november 2006 09:20 schreef Sunshine2006 het volgende:
Misschien een beetje hard om te zeggen maar zodra iemand een keer is vreemd gegaan, dan zit dat in diegenes karakter. De kans is dan dus ook zeer groot dat dit zich weer gaat herhalen.
Je moet niet op zoek gaan, ik ben woensdag na een maand uit zijn ook weer een leuk meisje/ vrouw tegengekomen. Meteen weer een lekkker gevoel in me buik, ook al wordt het totaal niets het is goed om te voelen dat ik weer verliefd kan worden. Jezelf niet gaan dwingen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:00 schreef Duracell het volgende:
ben nu zo een maand of 6 verder na een relatie van bijna 7 jaar.
Betrap mezelf erop dat ik heel veel rondkijk, maar niemand lijkt "goed" genoeg..bekent probleem?
komt nog wel, gewoon even relaxerenquote:Op zaterdag 2 december 2006 14:48 schreef Duracell het volgende:
Ik zoek ook niet (geloof ik ook niet in) en wil mezelf ook zeker niet dwingen, maar het gebeurt nu dat ik bv aan de praat raak en wel zoiets heb van jou wil ik vaker spreken (andere partij ook) Maar dat ik dat dan niet doe...Omdat ik het simpelweg niet vertrouw
ik welquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:56 schreef flappiewappie het volgende:
, maar die wil volgens mij meteen weer een echt vaste relatie, daar heb ik dus géén behoefte aan.![]()
het gevoel dat er altijd iemand anders voor je is/klaarstaat, dat gevoel misde ik ook.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:15 schreef Retarded het volgende:
[..]
ik welHet is net 2 maanden uit met mijn vriendin (1,5 jaar) en had het er de eerste 2 weken helemaal niet moeilijk mee. Toen opeens, vanuit het niets, begon ik te twijfelen aan mijn beslissing en kwam ik erachter dat ik haar toch wel heel erg mistte. Ben na ongeveer 4 weken naar dr toe gegaan en mn hart uitgestort. Ze vond het heel erg lief, maar zei dat het voor haar gewoon erg moeilijk was. Ondanks dat we het beiden hebben uitgemaakt, staat zij achter haar beslissing en ik dus niet meer. Erg klote... en ben de afgelopen dagen ook behoorlijk depresief geweest. Huilbuien vanuit het niets.. zelfs tijdens het werk! Niet normaal, zo erg ben ik er kapot van... maar zij wil niet meer verder, en ze is al verder gegaan met dr leven. Erg goed van d'r vind ik, maar had het toch graag anders gezien. We hebben nu ook geen contact meer, omdat het voor mij "makkelijker" moet zijn. Ik vind het helemaal niet makkelijk, want ik mis mijn maatje gewoon
Kijk, jij begrijptquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:56 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
komt nog wel, gewoon even relaxeren![]()
beter dan dat je met elke vrouw die wel geinterreseerd is meteen aan de haal gaat![]()
ik ga vanavond weer even "rond" kijken, heb al wel iemand waar ik heel erg geinterreseerd in ben, maar die wil volgens mij meteen weer een echt vaste relatie, daar heb ik dus géén behoefte aan.![]()
ach, totaal afhankelijk, als je gek op iemand bent en die verlies je, voel je je toch logisch compleet kut, op dat moment overheerst het ongelukkig voelen compleet je leven, maar gelukkig is dat tijdelijk, alleen aan die wijsheid heb je op het meest verse moment niet zoveel, hè, bovendien weet je dat zelf ook wel.quote:Op zondag 3 december 2006 14:42 schreef Pracissor het volgende:
De grootste fout die je hebt gemaakt is om je geluk totaal afhankelijk van haar te maken.
dat associeren is naar, ja, helaas ontkom je daar in het begin niet aan, probeer het ook niet op te zoeken, al is dat soms ook lastig en ga al helemaal niet zitten invullen hoe zij er onverschillig onder is, en 'vast en zeker lekker doorleeft' (mocht je dat doen dan , hè) , je weet immers niet wat de ander doet en voelt, en ook al lijkt de ander onverschillig, dat hoeft diegene van binnen niet te zijn.quote:Op zondag 3 december 2006 15:39 schreef Woesteling het volgende:
Ze is absoluut geen kutwijf, ik hou nog steeds zielsveel van haar, en wens haar wel het allerbeste (en dat ben ik natuurlijk).
We zagen elkaar echter niet elk weekend. Meestal zagen we elkaar 2 of 3 weekenden achter elkaar, en daarna een weekendje voor onszelf. Ik beperkte haar ook absoluut niet in haar doen en laten. Als ze ergens naartoe wou was ik de laatste die haar tegen zou houden. We gingen ook best wel dingen doen met elkaars vriendenkring. Natuurlijk lang niet iedere week, maar ik was geen onbekende..
Nu moet ik maar proberen niet meer alle dingen met haar te associëren, want zo'n beetje alles wat ik om me heen heb heeft een verband met haar..
Kutzooi is het ook allemaal..![]()
Jij wilt niet weten ho0eveel vrouwen mooi en lief voor jou kunnen zijn.quote:Op zondag 3 december 2006 21:02 schreef Woesteling het volgende:
Heb net anderhalf uur gefietst.. Proberen mijn gedachte een beetje te verzetten, alleen het lukte niet echt.. Het was wel lekker om eventjes wat anders te doen, en de koude buitenlucht knapte ik wel wat van op, maar toch blijf ik aan haar denken.. Ze is zo lief en mooi
Kloptquote:Op zondag 3 december 2006 21:06 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Jij wilt niet weten ho0eveel vrouwen mooi en lief voor jou kunnen zijn.
True...quote:Op maandag 4 december 2006 15:43 schreef VaLkyRie het volgende:
je moet eerst inzien dat je niemand nodig hebt om gelukkig te zijn...
Pas als je daarmee vrede hebt kan jeje eigen geluk delen met iemandanders blijf je toch maar aanmodderen.
Iddquote:Op maandag 4 december 2006 17:37 schreef VaLkyRie het volgende:
Het is nou eenmaal zoMensen denken dat een partner je leven compleet gaat maken, het geluk brengen dat je lijkt te missen. Dit wordt ook gevoed door alle liefdesliedjes en sentimenteel geblaat, "You're the only one for me', 'I can't live without you boehoehoe' enz enz...
Zo is het gewoon niet, sure, je bent een tijdje gelukkig als je verliefd bent maar op een gegeven moment wordt je echt weer teruggeworpen op jezelf en dan is dat gemis er weer en ben je niet meer zo blij met je partner en je partner niet met jou enz enz
Kan je daarna wel weer meteen verliefd worden en een relatie beginnen maar vaak wordt deze cyclus alleen maar herhaald.
Amen.quote:Op zondag 3 december 2006 15:04 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Als je het echt wilt veranderne duurt dit 2/3 weken. Geloof me ik ben 2 keer genaait door die kutwijven, beide keren zijn ze er vandoor gegaan met een ander. 2/3 weken en je hebt het ergste gehad. Er zijn genoeg andere vrouwen op deze wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |