abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43534812
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 09:32 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Mja ok, het ligt er wel heel erg aan hoe je uit elkaar bent gegaan en hoe de relatie achteraf was... Maar de relatie met deze ex was heel goed en intens, en er zijn eigenlijk nauwelijks niet-leuke dingen gebeurd toen ik wat met hem had, dus dan blijft dat positieve gevoel toch wel hangen....
Ach we zijn nog jong. Trouwen komt er nog niet aan he

Ik denk altijd maar zo we hebben een beter leven dan een straatkind zonder ouders in de ghetto van Rio
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_43537409
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 00:42 schreef Arokh86 het volgende:
Ja, maar heb je haar helemaal niet meer gesproken sinds het uit is? Lijkt me sterk ook dat als jij zegt 'Ik houd van je' dat ze je dan weer terugwil. En ik neem aan dat ze toch wel weet dat je van haar houdt. Zij heeft het toch uitgemaakt, niet jij?

En oh, ben blij dát ze nog met je wil praten. Ik wil ook nog zoveel kwijt aan mn ex, maar dat wil ze niet meer aanhoren. Terwijl ze eerst alles nog zou willen, behalve het zoenen e.d... Vrouwen zijn vreemde wezensch.
Ik was na 2 weken met iemand anders in bed gedoken... Zij is nog steeds niet door gegaan... (zij had het uitgemaakt nogmaals)
Zaterdag wellicht bij een feestje waar ze ook is.
pi_43537845
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 11:36 schreef HiddeRV het volgende:

[..]

Ik was na 2 weken met iemand anders in bed gedoken... Zij is nog steeds niet door gegaan... (zij had het uitgemaakt nogmaals)
Ik had ook de volgende dag met iemand nar bed kunnen gaan, maarja dat respect heb ik nog wel. Eerst verwerken en niet je verdriet wegneuken.

Je doet alsof ze je niets meer doet, maar ondertussen maak ik uit je woorden op dat het je nog zo diep zit.
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
pi_43562017
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 11:36 schreef HiddeRV het volgende:

[..]

Jezus, dat zou ik dus nooit kunnen.
pi_43568219
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 11:54 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Ik had ook de volgende dag met iemand nar bed kunnen gaan, maarja dat respect heb ik nog wel. Eerst verwerken en niet je verdriet wegneuken.

Je doet alsof ze je niets meer doet, maar ondertussen maak ik uit je woorden op dat het je nog zo diep zit.
Ik dacht er over heen te zijn, merkte ik ook pas naderhand van niet. Maar ok, het hielp haar een beetje want ze had onwijse medelijden met mij en dat is gelukkig weggegaan.

@ Arokh

Ik dacht ook dat ik het niet kon, one night stands zijn niks voor mij, maar ik wilde er gewoon te graag overheen komen en voor aan haar laten zien dat ik er niet mee zit. Heeft averechts gewerkt aan mijn kant maar dat maakt niet uit. Ze zei immers zelf toen ze het uitmaakte 'laat je verleiden'
pi_43568896
quote:
Op woensdag 15 november 2006 08:02 schreef HiddeRV het volgende:
Ze zei immers zelf toen ze het uitmaakte 'laat je verleiden'
Is dit een standaard tekst ofzo van (soon to be) vrouwelijke exen? Niet dezelfde bewoordingen maar het komt wel op hetzelfde neer, alsof je daarmee ineens geholpen bent ofzo.
pi_43574870
Pfuh, ik hoop dat die kuthoer van mij medelijden heeft. Eerst in tranen zeggen 'Ik wil je blijven zien' en nu me niet eens meer willen spreken. Godverdomme teringhoer. Reageren, ho maar. Zeg dan gewoon 'Ik wil je niet zien'. Kutwijf.
pi_43575375
quote:
Op woensdag 15 november 2006 13:25 schreef Arokh86 het volgende:
Pfuh, ik hoop dat die kuthoer van mij medelijden heeft. Eerst in tranen zeggen 'Ik wil je blijven zien' en nu me niet eens meer willen spreken. Godverdomme teringhoer. Reageren, ho maar. Zeg dan gewoon 'Ik wil je niet zien'. Kutwijf.
vind je het gek

jij vindt dat je ex jou moet helpen om over haar heen te komen, toch?
bizarre opvatting en wel zo dat ze er verstandig aandoet om afstand te nemen.
je kunt geen troost zoeken bij degene die je hart breekt.
als vraag ik me af of het bij jou niet meer trots is, zoals je nu reageert met je teringhoergeouwehoer.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_43577378
Hahaha, nee hoor, geen trots. Gewoon teleurstelling wat omgezet wordt in frustratie. Hoe zou jij reageren als jouw liefde het uit zou maken en je absoluut nog zou willen blijven zien? Ik vond dat een goed idee. Zo zou ik over haar heen komen en ze wilde het zelf echt enorm graag, dat weet ik 100% zeker. Na een week echter was dat hélemaal weg en ik vraag me af hoe dat komt. Maar daar wil ze niet over praten, tja, dan word je aardig gefrustreerd. Het is net of ze gehersenspoeld is ofzo. Ze moet me niet helpen over haar heen te komen, ze moet uitleggen waarom ze nu ineens doet wat ze doet en ze niet doet wat ze eerst wilde doen. Want dat ze het uit haarzelf wilde, is 100% zeker.
pi_43577505
quote:
Op woensdag 15 november 2006 14:45 schreef Arokh86 het volgende:
Hahaha, nee hoor, geen trots. Gewoon teleurstelling wat omgezet wordt in frustratie. Hoe zou jij reageren als jouw liefde het uit zou maken en je absoluut nog zou willen blijven zien? Ik vond dat een goed idee. Zo zou ik over haar heen komen en ze wilde het zelf echt enorm graag, dat weet ik 100% zeker. Na een week echter was dat hélemaal weg en ik vraag me af hoe dat komt. Maar daar wil ze niet over praten, tja, dan word je aardig gefrustreerd. Het is net of ze gehersenspoeld is ofzo. Ze moet me niet helpen over haar heen te komen, ze moet uitleggen waarom ze nu ineens doet wat ze doet en ze niet doet wat ze eerst wilde doen. Want dat ze het uit haarzelf wilde, is 100% zeker.
ik zou dat een verstandige zet vinden, sterker nog, ik vroeg er zelfs om , de keren dat ik de verlatene was.

kontakt houden is gewoon niet slim, en natuurlijk zal de verlater in eerste instantie, al dan niet op aandringen van de ander, toestemmen met kontakt houden, maar meestal komen ze daar op terug omdat ze zíen, vóelen en ruiken dat het de ander hoop geeft.

en wat ik van jou hier lees, had jij die hoop ook.

kun je gefrustreerd zijn, iemand uitschelden voor teringhoer slaat nergens op in dit geval.
ze bewijst je een dienst, meneer, al voelt dat ms nu niet zo.
pi_43578497
Gewoon vergeten. Maandagavond ging ik nog kapot door die k*t hoer en nu gaat het alemaal wel weer. I.p.v. 100 keer op haar site kijken heb ik vandaag pas 2x gekeken. Stapje voor stapje, maar contact houden is geen optie. Jij zult die hoop blijven houden.
pi_43579065
grap van contacten houden met degene is dat degene die het uit had gemaakt altijd al een stap voor op degene is met wie het uit is gemaakt.

enigste wat je dan dus krijgt is dat de gedumpte in ondergeschikte rol zit. Wat ik mijn ex niet gunde is dat ,omdat ik destijds erg veel van haar hield, mij kon gebruiken om lekker tegen aan te lullen en met al haar problemen te zitten, terwijl ze plezier aan het maken was met anderen. En ook het feit dat als we aan het chatten/bellen waren ze me altijd lichte hoop gaf. Van; ik zie ons in de toekomst nog weer samen enzo. Zijn gewoon klote streken waar je dwars doorheen moet kijken. Wat erg moeilijk is omdat ze 2 en half jaar je vertrouwen heeft gehad. In mijn geval ben ik echt beter af zonder haar. Ik heb nu 3 dates gehad (nog geen zin in iets vast ofzo) en al die 3 meiden had ik meer "klik" mee dan met haar.

ach ja, van je fouten moet je leren zeg ik maar...
pi_43579514
hmmm jah ik heb nu ook zoiets van ja als je contact wilt moet het van haar kant af komen,
ik laat zo min mogelijk van mij horen en als ik al van me laat horen dan is het puur zakelijk meestal.
omdat ik geen hoop meer heb dat het nog goed komt, ben ook alweer verliefd op een ander wat niet helemaal op rolletjes loopt maar dat is een ander topic van mij
life is like a present you never know what is in it
pi_43579783
quote:
Op woensdag 15 november 2006 15:37 schreef flappiewappie het volgende:
grap van contacten houden met degene is dat degene die het uit had gemaakt altijd al een stap voor op degene is met wie het uit is gemaakt.

enigste wat je dan dus krijgt is dat de gedumpte in ondergeschikte rol zit.
Dus dat. Zij/ Hij kan alles maken en zeggen, en jij kan zeggen wat je wil maar maakt toch geen indruk op haar of hem.

+ als je degene die het uigemaakt heeft echt iets wi laten voelen dan moet je gewoon niets meer van je laten horen, dan komt de klap bij hun ook wel. Maar zolang jij je als een onderdanige hond gedraagd dan denken hun: :"Hey dat is lekker ik kan van 2/3/4 walletjes tegelijk eten en die (ex) blijft lekker bij me"
pi_43580045
quote:
Op woensdag 15 november 2006 14:49 schreef milagro het volgende:

[..]

ik zou dat een verstandige zet vinden, sterker nog, ik vroeg er zelfs om , de keren dat ik de verlatene was.

kontakt houden is gewoon niet slim, en natuurlijk zal de verlater in eerste instantie, al dan niet op aandringen van de ander, toestemmen met kontakt houden, maar meestal komen ze daar op terug omdat ze zíen, vóelen en ruiken dat het de ander hoop geeft.

en wat ik van jou hier lees, had jij die hoop ook.

kun je gefrustreerd zijn, iemand uitschelden voor teringhoer slaat nergens op in dit geval.
ze bewijst je een dienst, meneer, al voelt dat ms nu niet zo.
Ze bewijst me een dienst door eerst me gerust te stellen dat we gewoon vrienden blijven (wat toen ook zo gemeend was) en daarna me zelfs bijna te haten?

[ Bericht 1% gewijzigd door Arokh86 op 15-11-2006 16:16:20 ]
pi_43580398
quote:
Op woensdag 15 november 2006 16:11 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

Ze bewijst me een dienst door eerst me gerust te stellen dat we gewoon vrienden blijven (wat toen ook zo gemeend was) en daarna me zelfs bijna te haten?
jij scheldt haar nu toch ook uit voor hoer, dus look who's talking.

dat ze nú nog geen vrienden kan zijn met je betekent niet dat het in de toekomst niet kan.
NU bewijst ze je een dienst door jou de tijd te geven een en ander te accepteren, de hoop te laten varen, haar los te laten, en daarna, als dat gedaan is, is er ms een vriendschap mogelijk.

moet je het in de tussentijd niet gaan verpesten door wrokgevoelens, claimgedrag, verwijten, gemekker en gescheld.

wat had je dan gewild, nu vriendjes zijn, zij ondertussen haar leven oppakken, met anderen uitgaan, verliefd worden terwijl jij iedere keer als je haar gezien hebt, weer terug bij af bent?

get real, dat werkt niet.
ophouden met rancune gevoelens, je kan iemand niet verwijten dat zijn of haar gevoelens veranderd zijn.
pi_43588492
quote:
Op woensdag 15 november 2006 16:30 schreef milagro het volgende:

[..]
knip

je kan iemand niet verwijten dat zijn of haar gevoelens veranderd zijn.
ohnee?
pi_43589402
quote:
Op woensdag 15 november 2006 16:30 schreef milagro het volgende:

[..]

jij scheldt haar nu toch ook uit voor hoer, dus look who's talking.

dat ze nú nog geen vrienden kan zijn met je betekent niet dat het in de toekomst niet kan.
NU bewijst ze je een dienst door jou de tijd te geven een en ander te accepteren, de hoop te laten varen, haar los te laten, en daarna, als dat gedaan is, is er ms een vriendschap mogelijk.

moet je het in de tussentijd niet gaan verpesten door wrokgevoelens, claimgedrag, verwijten, gemekker en gescheld.

wat had je dan gewild, nu vriendjes zijn, zij ondertussen haar leven oppakken, met anderen uitgaan, verliefd worden terwijl jij iedere keer als je haar gezien hebt, weer terug bij af bent?

get real, dat werkt niet.
ophouden met rancune gevoelens, je kan iemand niet verwijten dat zijn of haar gevoelens veranderd zijn.
Die ene keer dat ik me ff uitlaat omdat ze op 0 smsjes reageert wil niet zeggen dat ik dat constant doe. Ik behandel haar nog steeds poeslief en krijg weinig tot geen reactie terug.
pi_43590499
quote:
Op woensdag 15 november 2006 21:15 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

Die ene keer dat ik me ff uitlaat omdat ze op 0 smsjes reageert wil niet zeggen dat ik dat constant doe. Ik behandel haar nog steeds poeslief en krijg weinig tot geen reactie terug.
Vriend, KAP ER MEE! DAT KIND MEOT UIT JE KOP VERDWIJNEN!!!

Ze reageerd niet omdat ze je niet meer wil, ZE WIL JE NIET MEER!

Dus gedraag je niet als een onderdanige bitch tegen haar en zet je schouders eronder. Jij bent de man!
pi_43593057
Ach ja.. het is niet makkelijk. Het is echt een kwestie van tijd, en volhouden. Op een gegeven moment zul je steeds minder verwijzingen naar die persoon zien, en het beetje bij beetje los kunnen laten
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 15 november 2006 @ 22:42:02 #171
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_43593085
Ik heb de oplossing.

Gewoon binnen een aantal weken smoorverliefd worden op een lieve dame
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_43594660
quote:
Op woensdag 15 november 2006 22:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik heb de oplossing.

Gewoon binnen een aantal weken smoorverliefd worden op een lieve dame
Opnieuw verliefd worden helpt inderdaad erg.. Maar dat kun je niet altijd sturen he
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 15 november 2006 @ 23:46:52 #173
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_43594759
quote:
Op woensdag 15 november 2006 23:42 schreef Green_eye het volgende:

[..]

Opnieuw verliefd worden helpt inderdaad erg.. Maar dat kun je niet altijd sturen he
Ik heb het geluk dat het zo mag zijn
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_43595185
Alweer een hele tijd geleden dat ik (in een voorganger) van deze topic heb gepost. Ik kan weet nog dat ik me toen ontzettend kut voelde en dat ik dacht dat ik nooit meer iemand zou vinden waar ik zo gek op kon zijn. Ik ga nu alweer bijna twee maanden met een ontzettend leuke en lieve jongen waar ik ook mee op een lijn zit. Ik hoef niks te zeggen en hij weet al hoe ik me voel. Dit had ik een half jaar geleden niet kunnen bedenken.

Aan de rest, veel sterkte!
pi_43595199
Mijn ervaring: veel chillen met vrienden, en over van alles en nog wat lullen, behalve dat... nu kan ik er lacherig over praten, en inzien hoe stom ik ben geweest Maar life goes on, en ik heb nix te klagen
† The 3 Kings †
pi_43599094
quote:
Op donderdag 16 november 2006 00:05 schreef TheSorrow het volgende:
Mijn ervaring: veel chillen met vrienden, en over van alles en nog wat lullen, behalve dat... nu kan ik er lacherig over praten, en inzien hoe stom ik ben geweest Maar life goes on, en ik heb nix te klagen
mijn ervaring; slijten laten, als je net zoals mij 2,5 jaar met nota bene mijn eerste echte relatie alles hebt gedaan, zit ze overal...
pi_43604586
quote:
Op donderdag 16 november 2006 09:06 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

mijn ervaring; slijten laten, als je net zoals mij 2,5 jaar met nota bene mijn eerste echte relatie alles hebt gedaan, zit ze overal...
Been there, done that.. Heb 2 jaar gehad, ze was mijn eerste echte liefde en ook alles mee gedaan, en nu zit ze idd overal. Hoewel het loslaten nu wel IETS gemakkelijker gaat, de ene dag voel ik me prima de andere dag word ik wakker en dan zit zij in mijn gedachten. Erg frustrerend!
Nog 2 weekjes bikkelen (tentamen), en daarna kan ik weer feesten en met andere meisjes praten.
pi_43604834
quote:
Op donderdag 16 november 2006 12:39 schreef Maxxieh het volgende:

[..]

Been there, done that.. Heb 2 jaar gehad, ze was mijn eerste echte liefde en ook alles mee gedaan, en nu zit ze idd overal. Hoewel het loslaten nu wel IETS gemakkelijker gaat, de ene dag voel ik me prima de andere dag word ik wakker en dan zit zij in mijn gedachten. Erg frustrerend!
Nog 2 weekjes bikkelen (tentamen), en daarna kan ik weer feesten en met andere meisjes praten.
ik mag vanavond weer los

vond het maar lastig tijdens het leren, door die rust gaat mijn aandacht hele tijd naar de verkeerde dingen (haar enzo) maar goed, heb altijd de herkansingen nog
pi_43604920
quote:
Op donderdag 16 november 2006 12:46 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

ik mag vanavond weer los

vond het maar lastig tijdens het leren, door die rust gaat mijn aandacht hele tijd naar de verkeerde dingen (haar enzo) maar goed, heb altijd de herkansingen nog
Herkansingen zijn bij mij in de zomervakantie, dus no way dat ik zin heb in een herkansing! Ik wil dan gewoon lekker op het strand liggen en lekker kunnen chillen.
pi_43605001
Kan je trouwens soms overgeven door de emoties? Paar uur nadat het uit was ik alleen thuis was kwam me eten opeens naar boven zetten toen ik eraan dacht dat het net was uitgegaan.
Hebben anderen dat ook welles gehad?
pi_43605091
quote:
Op woensdag 15 november 2006 21:15 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

Dit helpt niet, gewoon niks meer laten horen, laat zij ook niks horen?
Sjah das kut maar dan weet je dat ook weer, heb al 2 weken niks meer van m'n ex gehoord, en hoe langer die tijd duurt hoe minder het me boeit...het vrijgezel zijn heb ik toch wel gemist eigenlijk
Make The Floor Burn!
pi_43610075
Ff iets waar ik mee zit,

Ik had 2 jaar een relatie met een meisje wat is uitgegaan. Zij maakte het toen uit,omdat het gevoel toen weggegaan was. Nouja,ik in een dip,maar had gelukkig veel vrienden en vriendinnen waar ik me verhaal kwijt kon. Binnen een maandje ging het alweer wat beter,had het geaccepteerd maar voelde nogwel pijn als ik op mezelf was. Maar na verloop van tijd ging bij mij de pijn ook weg en als ik der zie (met uitgaan soms,op het werk,ze werkt ook bij me in de supermarkt) dan heb ik niet meer die prikkel of een kut gevoel en kan ik voor mijn gevoel weer goed met der omgaan.
Maar nu heeft ze sinds 2 weken een nieuwe vriend waar ze niet mee te koop loopt enzo. Maar dan dacht ik dat we nu welweer echt als vrienden met elkaar om konden gaan nu.
Maar nu kreeg ik vanmiddag in een gesprek met haar te horen dat het allemaal zwaarder was gevallen dat ze dacht en dat ze het nog niet een plaatsje gheeft kunnen geven. Ze heeft het er ook over gehad met der nieuwe vriend en die had er begrip voor. Dat ze het nog te moeilijk vond om echt weer te doen alsof alles normaal was en ze daarvoor nog tijd nodig heeft.

Nou zit ik hier zo van hmmmmmmja. Ik weet niet zo goed wat ik daarmee moet. Iemand mij tips geven waarom ze zo reageerd?
  donderdag 16 november 2006 @ 16:08:18 #183
151279 gewoonte
I know the pieces fit.
pi_43611451
quote:
Op donderdag 16 november 2006 12:50 schreef HiddeRV het volgende:
Kan je trouwens soms overgeven door de emoties? Paar uur nadat het uit was ik alleen thuis was kwam me eten opeens naar boven zetten toen ik eraan dacht dat het net was uitgegaan.
Had ik ook, 2 dagen nadat het uit was. Alleen kwam mijn eten niet naar boven want ik had ook 2 dagen nauwelijks gegeten. Vies gevoel moet ik zeggen

Ik ben blij om te kunnen zeggen dat ik hier eigenlijk niet meer hoef te posten. Het is bij mij allemaal vrij snel gegaan eigenlijk, had ik helemaal niet verwacht. Het is nu een maand uit en ik voel me goed, beter dan toen mijn ex mijn vriend nog was.
pi_43611504
quote:
Op donderdag 16 november 2006 12:50 schreef HiddeRV het volgende:
ik heb meerdere malen kots neigingen gehad (dus in de vorm van kokhalzen) dus ja.., komt gewoon al die paniek gedachten en ellende naar boven... gaat wel over niks ergs
  donderdag 16 november 2006 @ 17:37:20 #185
160346 Mavro
Black & Red
pi_43614730
quote:
Op donderdag 16 november 2006 16:08 schreef gewoonte het volgende:

[..]

Had ik ook, 2 dagen nadat het uit was. Alleen kwam mijn eten niet naar boven want ik had ook 2 dagen nauwelijks gegeten. Vies gevoel moet ik zeggen

Ik ben blij om te kunnen zeggen dat ik hier eigenlijk niet meer hoef te posten. Het is bij mij allemaal vrij snel gegaan eigenlijk, had ik helemaal niet verwacht. Het is nu een maand uit en ik voel me goed, beter dan toen mijn ex mijn vriend nog was.
Ik heb een week niet gegeten door de knoop in mn buik. Had geen eetlust en was ook heel veel misselijk, idd telkens als ik eraan dacht.
Tzijn de vlinders die afsterven
"If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."
pi_43618292
Het is kennelijk niet meer uit, want hij zei net dat hij mijn nieuwe haarstijl vreselijk genoeg vond om het uit te kunnen maken ?
  donderdag 16 november 2006 @ 23:31:59 #187
158972 echt_gaar
denk na sukkel !
pi_43625134
quote:
Op woensdag 15 november 2006 15:57 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Dus dat. Zij/ Hij kan alles maken en zeggen, en jij kan zeggen wat je wil maar maakt toch geen indruk op haar of hem.

+ als je degene die het uigemaakt heeft echt iets wi laten voelen dan moet je gewoon niets meer van je laten horen, dan komt de klap bij hun ook wel. Maar zolang jij je als een onderdanige hond gedraagd dan denken hun: :"Hey dat is lekker ik kan van 2/3/4 walletjes tegelijk eten en die (ex) blijft lekker bij me"
precies, laat die k*tho*ren gewoon in hun sop gaar koken, verdwijn van de aardbol.
"There are weapons of mass destruction in Iraq!....." (George W Bush)
pi_43633252
Bah, de dip begint te komen geloof ik. Begin steeds weer meer aan haar te denken en dat is erg frustrerend. Denken aan de mooie dingen die je samen hebt meegemaakt, aaargh ik word er gek van!
pi_43634257
begin een beetje uit de dip te komen , zie weer overal mooie vrouwen om me heen met enige potentie tot meer.
en het weer is nu ook niet meer zo grauw als de afgelopen paar dagen
life is like a present you never know what is in it
pi_43635776
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 11:54 schreef Maxxieh het volgende:
Bah, de dip begint te komen geloof ik. Begin steeds weer meer aan haar te denken en dat is erg frustrerend. Denken aan de mooie dingen die je samen hebt meegemaakt, aaargh ik word er gek van!
gedachte dat je misschien nog wel veel mooiere herinneringen met iemand anders kan hebben, hielp mij daar boven op
pi_43675274
Haha heb met me ex gezoend net, kvoel me geweldig, het maakt me weinig uit of het gevoel bij haar terug is ofnie.
pi_43676960
quote:
Op zondag 19 november 2006 01:16 schreef HiddeRV het volgende:
Haha heb met me ex gezoend net, kvoel me geweldig, het maakt me weinig uit of het gevoel bij haar terug is ofnie.
sukkel
pi_43677566
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:30 schreef Gallacher het volgende:
Ff iets waar ik mee zit,

Ik had 2 jaar een relatie met een meisje wat is uitgegaan. Zij maakte het toen uit,omdat het gevoel toen weggegaan was. Nouja,ik in een dip,maar had gelukkig veel vrienden en vriendinnen waar ik me verhaal kwijt kon. Binnen een maandje ging het alweer wat beter,had het geaccepteerd maar voelde nogwel pijn als ik op mezelf was. Maar na verloop van tijd ging bij mij de pijn ook weg en als ik der zie (met uitgaan soms,op het werk,ze werkt ook bij me in de supermarkt) dan heb ik niet meer die prikkel of een kut gevoel en kan ik voor mijn gevoel weer goed met der omgaan.
Maar nu heeft ze sinds 2 weken een nieuwe vriend waar ze niet mee te koop loopt enzo. Maar dan dacht ik dat we nu welweer echt als vrienden met elkaar om konden gaan nu.
Maar nu kreeg ik vanmiddag in een gesprek met haar te horen dat het allemaal zwaarder was gevallen dat ze dacht en dat ze het nog niet een plaatsje gheeft kunnen geven. Ze heeft het er ook over gehad met der nieuwe vriend en die had er begrip voor. Dat ze het nog te moeilijk vond om echt weer te doen alsof alles normaal was en ze daarvoor nog tijd nodig heeft.

Nou zit ik hier zo van hmmmmmmja. Ik weet niet zo goed wat ik daarmee moet. Iemand mij tips geven waarom ze zo reageerd?
  zondag 19 november 2006 @ 11:33:04 #194
135740 GorgeousRose
Mooi Roosje :)
pi_43679625
quote:
Op zondag 19 november 2006 04:15 schreef Gallacher het volgende:

[..]
Waarschijnlijk omdat jij voor haar toch wel wat betekend hebt. En dat ze daar nog moeilijk mee. 2 jaar gooi niet zomaar weg, ook zij niet, ookal heeft ze het uitgemaakt...
Maar mijn complimenten dat jij er nu al overheen bent
  zondag 19 november 2006 @ 17:00:43 #195
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_43689042
Sinds 30 oktober is het tussen mijn ex en mij definitief uit. En een week later tussen haar en haar nieuwe vriend aan. Het liep al maanden niet lekker en de laatste paar weken vanaf grofweg eind september kwam daar ook nog eens bij dat ze via Guild Wars (wat we samen speelden en waarbij ikhaar heb gevraagd of ze ook de guild wilde joinen!) een nieuwe vriend heeft gevonden.

Dat liep dus al een tijdje en toen is ze naar hem toegegaan. Met hem heeft ze zo'n geweldige klik gehad dat ik volledig uit beeld ben verdwenen. Hij wil haar alles geven waar ik nog niet aan toe ben, trouwen en kinderen. Vooral kinderen, die wens/drang/obsessie is bij haar zo groot dat alles daarvoor moet wijken.
En dan te bedenken dat hij twee keer zou oud is als zij. (zij 25, hij 52)

We hebben in totaal twee jaar een relatie gehad en we kennen elkaar al ruim tien jaar. Ik heb eigenlijk zowat zeven jaar op haar gewacht. Wilde geen vaste relaties met andere meisjes omdat ik niet wilde dat áls de gelegenheid zich voor zou doen met haar dat ik dan bezet zou zijn.

Misschien jammer, misschien had het ook wel zo moeten zijn. We leven nog samen maar aankomend weekeind ga ik weer tijdelijk terug naar mijn ouders om van daaruit een woning te vinden in de regio Amsterdam/Utrecht.

Ik zal haar ontzettend missen, dat doe ik nu al. Als ik zie hoe blij ze met hem is, de enorme roze wolk waar ze op zit als ze met hem chat of over hem praat is te pijnlijk. Op 31 december ben ik jarig, dat wordt een eenzame verjaardag tenzij ik me kan omringen met vrienden, en dat ziet er wel naar uit gelukkig.
We hebben maar één echte jaarwisseling samen gehad en de foto van onze zoen heb ik een tijd geleden uit boosheid van mijn telefoon gegooid. Kan me wel voor mijn kop slaan maar de herinnering is er nog steeds gelukkig.

Moet haar nu loslaten, kan niet anders. Boosheid, verdriet en teleurstelling wisselen in me af, de ene keer kan ik er beter mee omgaan dan de andere keer.
Het enige wat ik voor haar kan doen is hopen dat ze nu wel vindt wat ze zoekt en dat ze eindelijk gelukkig wordt.

Het was mijn eerste Echte Grote Liefde en dat is het ergens nog steeds. Heb fouten gemaakt die ik nooit meer zal maken en dingen niet gedaan die ik wel had moeten doen. Het waren in elk geval twee prachtige jaren en ik zal ze blijven koesteren. Voor altijd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Elegy op 19-11-2006 19:53:37 ]
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_43692299
Zoals jezelf al zegt, het heeft geen zin meer om er moeilijk over te gaan doen, zij heeft een ander klaar.., tis niet anders jongen

Enigste wat je kan doen is hier van leren, en je volgende relatie 2x dan wel niet 10x beter te laten worden

edit; owjah grappige "log" op je fotoboek, zo ging mijn gevoel ook ongeveer de laatste paar weken

Maar goed, wel grappig, tis nu ongeveer 5 weekjes uit bij mij, en je voelt gewoon dat je nu pas weer helder kan denken, al die stomme stofjes in je hoofd van guttegut ben nog verliefd enzo, heb nu paar keer deze week gehad van dat je pas écht in kan zien hoe het nu allemaal zat, terwijl daar voorheen altijd nog een of andere roes over heen zat van; tkomt nooit meer goed.

zoveel leuke dames om mij heen, nooit eerder gezien, being single rules (voor zolang het duurt dan )
pi_43692669
Sterkte, Elegy , erg mooi verwoord, ik werd er stil van...

Ik zie net Chet Baker op tv met 'Time after Time', en dat deed me denken aan dit andere prachtige nummer van hem, heel toepasselijk voor dit topic en ook goed om eens lekker bij te janken

You Don't Know What Love Is - Chet Baker

You don't know what love is
Until you've learned the meaning of the blues
Until you've loved a love you've had to lose

You don't know how lips hurt
Until you've kissed and had to pay the cost
Until you've flipped your heart and you have lost

Do you know how a lost heart feels
The thought of reminiscing
And how lips that taste of tears
Lose their taste for kissing

You don't know how hearts burn
For love that can not live yet never dies
Until you've faced each dawn with sleepless eyes

You don't know how hearts burn
For love that can not live yet never dies
Until you've faced each dawn with sleepless eyes
You don't know what love is.....what love is....

pi_43698402
quote:
Op zondag 19 november 2006 18:48 schreef flappiewappie het volgende:
Zoals jezelf al zegt, het heeft geen zin meer om er moeilijk over te gaan doen, zij heeft een ander klaar.., tis niet anders jongen

Enigste wat je kan doen is hier van leren, en je volgende relatie 2x dan wel niet 10x beter te laten worden

edit; owjah grappige "log" op je fotoboek, zo ging mijn gevoel ook ongeveer de laatste paar weken

Maar goed, wel grappig, tis nu ongeveer 5 weekjes uit bij mij, en je voelt gewoon dat je nu pas weer helder kan denken, al die stomme stofjes in je hoofd van guttegut ben nog verliefd enzo, heb nu paar keer deze week gehad van dat je pas écht in kan zien hoe het nu allemaal zat, terwijl daar voorheen altijd nog een of andere roes over heen zat van; tkomt nooit meer goed.

zoveel leuke dames om mij heen, nooit eerder gezien, being single rules (voor zolang het duurt dan )
Sow, ik ben jaloers! Ik probeer echt zo erg om nieuwe meisjes te ontmoeten... En ik ontmoet ze ook wel, maar ik heb gewoon geen zin om op ze verliefd proberen te worden. Ik zou zo met ze in bed kunnen duiken bij wijze van spreken, maar ik heb er gewoon geen zin in. Ik ben niet het type dat zomaar met iemand 'iets gaat doen'.
pi_43698522
quote:
Ik zal haar ontzettend missen, dat doe ik nu al. Als ik zie hoe blij ze met hem is, de enorme roze wolk waar ze op zit als ze met hem chat of over hem praat is te pijnlijk. Op 31 december ben ik jarig, dat wordt een eenzame verjaardag tenzij ik me kan omringen met vrienden, en dat ziet er wel naar uit gelukkig.
We hebben maar één echte jaarwisseling samen gehad en de foto van onze zoen heb ik een tijd geleden uit boosheid van mijn telefoon gegooid. Kan me wel voor mijn kop slaan maar de herinnering is er nog steeds gelukkig.

Moet haar nu loslaten, kan niet anders. Boosheid, verdriet en teleurstelling wisselen in me af, de ene keer kan ik er beter mee omgaan dan de andere keer.
Het enige wat ik voor haar kan doen is hopen dat ze nu wel vindt wat ze zoekt en dat ze eindelijk gelukkig wordt.

Het was mijn eerste Echte Grote Liefde en dat is het ergens nog steeds. Heb fouten gemaakt die ik nooit meer zal maken en dingen niet gedaan die ik wel had moeten doen. Het waren in elk geval twee prachtige jaren en ik zal ze blijven koesteren. Voor altijd.
Ik ken het precies. Ook al was het bij mij maar een half jaar. Ik weet echter zeker dat er nooit iemand meer zal zijn die net zoals 'zij' is.
pi_43700207
quote:
Op zondag 19 november 2006 21:37 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

Ik ken het precies. Ook al was het bij mij maar een half jaar. Ik weet echter zeker dat er nooit iemand meer zal zijn die net zoals 'zij' is.
dat wil je toch ook niet, want meisjes zoals "zij" doen je pijn... toch?

en ja verliefd worden doe ik niet meer zo snel nee, iig niet meer zo erg als met haar, dat moet héél erg slijten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')