Nu ze net grappig begint te worden, gaat ze weg.. Eerst was ik nooit fan van haar, maar ze is opzich best geinig..quote:
quote:
Ja heel jammer.quote:
& Tijlquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:53 schreef SuperRogier het volgende:
Gelukkig hebben we Ruben & Ruben nog![]()
Arie was wel goed vandaag, hij was iig beter dan de laatste weken.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:30 schreef Shirley het volgende:
Ik vond het maar een matige aflevering. Sowieso was Ruud de Wild niet grappig, en de rest viel ook een beetje tegen. Sara's rap was wel goed, maar dat was het ook wel.
Blij toe dat de Rubens en Tijl blijven. Naar mijn mening de drie leukste.
Nu alquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:07 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Maandags staat ie op uitzendinggemist of niet?
Een tv-programma lurken. Wtf.quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:41 schreef MissHobje het volgende:
Ohh dan ga ik die zo kijken![]()
Thanks voor de tipwas het vergeten te lurken.
ze doen nu reclame maken, dus iedereen kan meedoen, kvrees het ergste een b-tjequote:Op zaterdag 4 november 2006 11:05 schreef supkaa het volgende:
Tenzij natuurlijk d'r vervanger nog erger is..
Hoe kom je daar nou weer bijquote:Op zaterdag 4 november 2006 06:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik wist trouwens niet dat Ruben N een belg was... verklaart zijn ímitatie van een belg.
de OP gelezenquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij
Matige aflevering, niet echt vaak gelachen. Ruud de Wild had echt geen humor, omg.
Dit betwijfel ik... Vind Ruud normaal wel stoer, althans in de tijd van 3fm (luister nooit 538) en ik denk dat hij nu wel wist dat ze dit allemaal met een knipoog bedoelden, die kneusjes van GeenStijl menen het ook echt wat ze allemaal zeggen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:47 schreef thaduck het volgende:
Die Ruud moet ophoeren, eerst GeenStijl aanklagen omdat ze zijn zogenaamde kunst afzeiken en dan bij de Lama's er zelf om lachen als ze het afzeiken, hypocriete lul!
Eeuh op wikipedia staat het ook al zo "duidelijk":quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ohja.
Misschien is hij heel snel weer naar Nederland verhuisd, want zijn Belgische accent klinkt niet echt super geweldig.
En dan zou het de eerste Belg zijn die ik leuk (grappig) vind.
hij zal dan wel rijke nl-ouders hebbenquote:Op zaterdag 4 november 2006 13:41 schreef Haunter het volgende:
[..]
Eeuh op wikipedia staat het ook al zo "duidelijk":
Ruben Nicolai (8 mei 1975, Lanaken, België) is een Nederlands cabaretier en tv-presentator.
Ach hou toch op, iemand die GS serieus neemt die spoort niet!quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:26 schreef LeonH het volgende:
[..]
Dit betwijfel ik... Vind Ruud normaal wel stoer, althans in de tijd van 3fm (luister nooit 538) en ik denk dat hij nu wel wist dat ze dit allemaal met een knipoog bedoelden, die kneusjes van GeenStijl menen het ook echt wat ze allemaal zeggen.
Sylvia-alert.quote:
Nee klopt. Iedereen zegt wel dat Sarah wel grappig was gisteren, maar alleen die rap was wel goed gedaan. De rest was gewoon, zoals altijd, kut.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:33 schreef Rebbedebje het volgende:
Ik vond het nou niet echt een geweldige aflevering gisteren en Ruud![]()
Hm, even een citaat uit die column: We zien Ruud close-up voor de camera in huilen uitbarsten, enkele seconden nadat hij woest snuivend is klaargekomen op een pasfoto van Tatum Dagelet.quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:32 schreef thaduck het volgende:
[..]
Ach hou toch op, iemand die GS serieus neemt die spoort niet!
Komt bij dat hij op GS in een Column afgezeken werd wat duidelijk vermeld was, dus dan weet je dat het je kan gebeuren. Hij doet zelf niet anders op de radio overigens!
Sinds ie naar 538 is hoor ik hem ook nooit meer, maar soms denk ik wel eens dat volkert de verkeerde heeft geraakt
ok dan, dit was dus de laatste uitzendingquote:Op zaterdag 4 november 2006 18:51 schreef SilverBullet het volgende:
Wanneer begint het volgende seizoen?
Lanakenquote:Op zaterdag 4 november 2006 14:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
hij zal dan wel rijke nl-ouders hebben
al besteldquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:28 schreef Veerboot het volgende:
Viel me wat tegen gisteren. Wel leuk, maar niet heel leuk.
DVD van dit seizoen is trouwens ook niet duur: 12,50 euro. Maar ff bestellen dus
http://www.bnn.nl/page/lamadvd
quote:Op woensdag 8 november 2006 13:20 schreef dRobje het volgende:
[..]
juist..
maar goed ook, want hij doet die belgen erg grappig
Ruben Nicolai iig, volgens de RTL-sitequote:Op woensdag 8 november 2006 23:33 schreef Smeich het volgende:
De Lama's morgen bij Jensen! (als ik het goed hoorde net)
Of het was nog niet bekend?quote:Op donderdag 9 november 2006 22:27 schreef Xilantof het volgende:.
Ze noemen alleen Sarah als "vertrekkende lama". Waarschijnlijk zal Arie dan nog eens invallen als een ander ziek is o.i.d.
En Tijl en Patrick Lodiersquote:Op donderdag 9 november 2006 22:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Ruben Nicolai iig, volgens de RTL-site
http://www.rtl.nl/shows/jensen/video/quote:Op donderdag 9 november 2006 23:51 schreef Cee het volgende:
Kut, gemist. Herhaling?
bedoel je niet Tijl?quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:28 schreef Bigfoot414 het volgende:
[..]
Zo te zien was Ruben N. strontlazarus van die champagne.
Vorige week was de laatste toch? Vanavond zal de compilatie wel zijn.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:41 schreef Shirley het volgende:
Vanavond de laatste van het seizoen toch? Ben benieuwd wie de gast is.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:39 schreef Elvi het volgende:
Nee het is een compilatieFrans Bauer is nooit gast geweest
En het stukje van Queen als compensatie.quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Hij was idd hilarisch! Ze hebben echt de leukste stukjes gepakt...
Ik als trouw Queenfan kan dat juist zeer waarderen...quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:07 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
En het stukje van Queen als compensatie.![]()
Ik vind dat echt een kut stukje, maar ja.
Mensen met de meeste posts op een forum hebben geen levenquote:Op zaterdag 11 november 2006 02:02 schreef tong80 het volgende:
Mensen die de Lama's leuk vinden hebben geen humor
Dat bedoel ik.Maak er dan wat leuks vanquote:Op zaterdag 11 november 2006 02:04 schreef Haunter het volgende:
[..]
Mensen met de meeste posts op een forum hebben geen leven
quote:7000 lama's aangemeld
Al ongeveer 7000 gegadigden hebben zich aangemeld als nieuwe Lama. Door het vertrek van de Lama's Sara Kroos en Arie Koomen moest het gelijknamige improvisatieprogramma van BNN op zoek naar vervangers. De inschrijving op lamagezocht.nl is dinsdag gesloten.
Presentator-eindredacteur Patrick Lodiers wil alle Lama's in spe ontvangen, maar Lama Tijl Beckand denkt daar anders over. Lodiers: ,Het verrast me hoeveel mensen zich aanmelden. En ja, ik vind dat we ze dan eigenlijk wel allemaal moeten zien. Dat is wel zo eerlijk, al is het een enorme klus.''
Beckand ziet dat niet zitten. ,,Als er vijf geschikte mensen bijzitten, is het heel veel.'' Hij verklaart: ,,Er zijn vijf factoren: je moet in het openbaar spreken zonder dat je weet wat je precies gaat zeggen, dat moet bovendien grappig zijn en dat voor een zaal vol publiek, terwijl je weet dat er een miljoen tv-kijkers zijn. Er zijn er weinig die dat kunnen en durven.'' De nieuwe Lama moet in elk geval gezellig zijn, vindt Beckand, en niet te veel op de klok kijken. Goed spel is ook belangrijk.
Inmiddels is besloten de zoektocht volgend jaar op tv te brengen, al is de vorm van dat programma nog totaal onbekend, aldus Lodiers. Hij staat er nog steeds versteld van dat het programma de Gouden Televizierring 2006 heeft gewonnen. ,,Het vergroot wel de druk op het programma, we moeten meer ons best doen.'' Beckand wil sowieso meer spanning in de show. ,,We willen meer met kleine verhaaltjes gaan werken, zodat je in enkele minuten ook nog eens een verhaallijn in de gaten moet houden. Zo blijft het leuk, ook voor ons.''
juistem.. ik ook..quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:34 schreef AirRaid het volgende:
miste alleen mevrouw van dam
ik heb me opgegeven alleen puur voor de lol. lijkt me gewoon geinig om zo iets mee te maken.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:31 schreef Elvi het volgende:
Wie heeft zich opgegeven voor de audities?
Dat zegt dus genoeg over Rosaquote:Op zaterdag 18 november 2006 12:00 schreef Michellee het volgende:
Ik was donderdag bij de theatervoorstelling van de lama's....erg lachen en ze hadden een nieuwe lama, Rosa...
Deed mij weer verlangen naar Sara ....(en niet dat ik Sara zo goed vond)
lees ff de vorige topics door, voordat je een vraag steltquote:Op maandag 20 november 2006 13:03 schreef Patch het volgende:
Ben ik de enige die De Lama's niet leuk vind?
Nee, dat is niet stoer natuurlijk als je je wilt afzetten tegen de iets populairs hequote:Op maandag 20 november 2006 15:38 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
lees ff de vorige topics door, voordat je een vraag stelt
Ja zie de topic waar de Lama DVD te koop is.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:02 schreef Hanneman het volgende:
Waar kan ik de nieuwe DVD van de Lama's kopen? Alleen maar via BNN?
Als je even erover nadenkt kunnen ze niet een programma maken voordat er een nieuwe Lama is.quote:Op maandag 27 november 2006 18:58 schreef Foeske het volgende:
Ik wil ook supergraag naar een show, maar alles is uitverkocht volgens mij![]()
Hoe staat het eigenlijk met de televisieshow? Worden er nog wel nieuwe uitzendingen gemaakt voordat dat programma komt waarin ze een nieuwe lama zoeken? Ik hoop het![]()
Gelukkig heb ik sowieso nog best wat afleveringen in te halen. Vraag me niet waarom, maar ik heb de lama's pas in september ofzo ontdektNou ja, had ooit weleens een stukje gezien, maar ik heb nooit beseft hoe leuk het was. Met als voordeel dat ik nog zo'n 30 uitzendingen te kijken had op internet
Heb me wel vermaakt dus de afgelopen weken...
Ik mag op auditie komen.... Vrijdag 22 decemberquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:31 schreef Elvi het volgende:
Wie heeft zich opgegeven voor de audities?
quote:Op maandag 18 december 2006 10:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik mag op auditie komen.... Vrijdag 22 december![]()
wat gaaf! ik heb mij zelf ook opgegeven voor de lol, maar verder niets meer van vernomenquote:Op maandag 18 december 2006 10:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
kan nog komen, ik mocht 9 december op autitie komen en kreeg ook pas een week van te voren berricht daarover. echter kon ik geen vrij meer regelen van mijn werk dus ben ik niet kunnen gaan.quote:Op maandag 18 december 2006 11:25 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
wat gaaf! ik heb mij zelf ook opgegeven voor de lol, maar verder niets meer van vernomen
Ik ook om 8.00, maar kan dan niet, jammer dat ze daardoor een potentiele superlama missenquote:Op maandag 18 december 2006 10:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
zo graag wil ik niet... maar als ik wel had gekunt was ik waarschijnlijk wel gegaan..quote:Op maandag 18 december 2006 14:09 schreef Sethje het volgende:
als je het echt wilt dan ga je toch gewoon
Hier wat bewegende beeldenquote:Op maandag 18 december 2006 23:02 schreef Madine het volgende:
Hmm.. ik heb ook een brief ontvangen voor komende vrijdag. D'r is alleen één probleem, of eigenlijk twee: ik heb niet zo'n zin om helemaal naar Amsterdam af te reizen in mijn eentje, da's namelijk zo saai, en ik heb helaas niemand kunnen vinden om mee te nemen, iedereen heeft een vol programma of vind me gewoon een klootzak, dat kan natuurlijk ook.
Maar dan het tweede probleem, en dat is iets groter: Ik ken de Lama's helemaal niet. Ik heb me opgegeven voor een programma dat ik nooit gekeken heb. Heeft het uberhaupt zin om daar dan heen te gaan? Nu heb ik wel begrepen dat je oude afleveringen terug kan kijken, maar aangezien mijn computer zo traag als dikke stront door een dunne trechter is geeft dat dit soort effect bij mij (I'm not kidding)
OMFGquote:Op maandag 18 december 2006 23:02 schreef Madine het volgende:
Heeft het uberhaupt zin om daar dan heen te gaan? Nu heb ik wel begrepen dat je oude afleveringen terug kan kijken, maar aangezien mijn computer zo traag als dikke stront door een dunne trechter is geeft dat dit soort effect bij mij (I'm not kidding)
Mooie kikkers.quote:Op maandag 18 december 2006 23:10 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Hier wat bewegende beelden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zie je GVD!!!!! Op die teringcomputer van mij krijg je alleen kikkers te zien!!quote:Op maandag 18 december 2006 23:10 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Hier wat bewegende beelden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet bij Imageshack uploaden, die houden niet van FOK!quote:Op maandag 18 december 2006 23:39 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik probeer er 1ntje opnieuw:
[afbeelding]
Oh oke.quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:38 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Nee maar ik had ze gewoon kant en klaar ergens van gekopieerd.![]()
Bij de Mediamarkt is dvd 6 euro geloof ikquote:Op maandag 18 december 2006 23:02 schreef Madine het volgende:
Hmm.. ik heb ook een brief ontvangen voor komende vrijdag. D'r is alleen één probleem, of eigenlijk twee: ik heb niet zo'n zin om helemaal naar Amsterdam af te reizen in mijn eentje, da's namelijk zo saai, en ik heb helaas niemand kunnen vinden om mee te nemen, iedereen heeft een vol programma of vind me gewoon een klootzak, dat kan natuurlijk ook.
Maar dan het tweede probleem, en dat is iets groter: Ik ken de Lama's helemaal niet. Ik heb me opgegeven voor een programma dat ik nooit gekeken heb. Heeft het uberhaupt zin om daar dan heen te gaan? Nu heb ik wel begrepen dat je oude afleveringen terug kan kijken, maar aangezien mijn computer zo traag als dikke stront door een dunne trechter is geeft dat dit soort effect bij mij (I'm not kidding)
quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:38 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb de plaatjes even opnieuw geupload:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tsja, dit zegt weinig over hoe leuk, grappig, origneel, vermakelijk etc etc. ze zijn...quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:38 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb de plaatjes even opnieuw geupload:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Stoerquote:Op maandag 18 december 2006 19:04 schreef het-is-mij het volgende:
Ik mag vrijdag ook komen
Had het eigenlijk voor de fun ingevuld hehe maar ik moet vrijdag werken dus zou ik event. nog wat moeten regelen en denk niet dat dat lukt.........
Neeeeee!quote:Op woensdag 20 december 2006 20:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ruben Nicolai is 'in verwachting', in het voorjaar verwachten hij en zijn vriendin (kennelijk toch niet homo dus) een kindje.
quote:Op woensdag 20 december 2006 20:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ruben Nicolai is 'in verwachting', in het voorjaar verwachten hij en zijn vriendin (kennelijk toch niet homo dus) een kindje.
Voor hun leukquote:Op woensdag 20 december 2006 20:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ben ook benieuwdquote:Op vrijdag 22 december 2006 08:39 schreef het-is-mij het volgende:
Ik ben dus niet gegaan, kon geen vrij krijgen.
Benieuwd of er nog andere fokkers zijn geweest.
Ben wel geweest, maar paspoort vergetenquote:Op vrijdag 22 december 2006 08:39 schreef het-is-mij het volgende:
Ik ben dus niet gegaan, kon geen vrij krijgen.
Benieuwd of er nog andere fokkers zijn geweest.
Woei, heb er zin inquote:Op maandag 8 januari 2007 17:06 schreef Jonnyboy het volgende:
Aanstaande vrijdag start het nieuwe programma 'lama gezocht' op Nederland 3
tofquote:Op maandag 8 januari 2007 17:06 schreef Jonnyboy het volgende:
Leuk!quote:Op maandag 8 januari 2007 17:06 schreef Jonnyboy het volgende:
Lachen om nog genantere grappen van mensen die nog minder grappig zijn dan de lama's. Nou dit wordt wel heel triest, denk ikquote:Op maandag 8 januari 2007 17:06 schreef Jonnyboy het volgende:
PUB selectie is ergens anders hoorquote:Op woensdag 10 januari 2007 02:53 schreef 1603 het volgende:
Keeeihard lachen om hun eigen niet grappige grappen. De Lama's zijn gayyy
Ja. Er zaten teveel vrouwen bijquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:33 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Iemand al een promo gezien voor a.s vrijdag?
hmm..quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:01 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ja. Er zaten teveel vrouwen bij.
Is daar al een topic over ?quote:Op maandag 8 januari 2007 17:06 schreef Jonnyboy het volgende:
Grapje dat was de juryquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
Voor de geïnteresseerden: zometeen een interview bij RTL Boulevard met een paar van de laatste overgebleven toekomstige Lama's.
quote:
Jeej da's al snel..!quote:
Dat is een kwestie van ervaring/afleren, komt vanzelf wel.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Een minpuntje aan Ad-just vind ik dat hij er soms bij staat en praat alsof hij in een hele serieuze musical zit ofzo.![]()
Okequote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:32 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van ervaring/afleren, komt vanzelf wel.
Ik alleen vandaag, door dat pak.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:30 schreef Haunter het volgende:
Altijd als ik Patrick bij de Lama's zie, moet ik aan Austin Powers denken
Papa van Ad-just? bent u het?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:18 schreef Canisfire het volgende:
Ad-just is gewoon de king. kan uitgroeien tot gezicht van de lama's denk ik zelf.
Euhm dat was Cowboy Henk...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:42 schreef Bluezz het volgende:
Terechte winnaar.
En in de eerste minuut dat ik hem zag vond ik hem al op Johnny Bravo lijken, en wat voor t-shirt droeg ie vanavond![]()
ik vond de voorwerpenronde echt een 'inkomronde'....ook bij Ad-Justquote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:05 schreef Scofield het volgende:
Ad-Just was duidelijk de beste.... Vooral de voorwerpenronde vond ik super grappig..... "Come little Frodo"
LOL
![]()
zal wel bij lamagezocht staanquote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:17 schreef IkWilbert het volgende:
is de uitzendig waarin de uitslag bekend wordt gemaakt nog ergens terug te zien??
Die zocht ik ook want dat had ik gemist maar die is hier te vindenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:17 schreef IkWilbert het volgende:
is de uitzendig waarin de uitslag bekend wordt gemaakt nog ergens terug te zien??
Helemaal eensquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:52 schreef Knipoogje het volgende:
Wel leuk om al die reakties te lezen hier op dit forum over hoe slecht ze allemaal wel niet zijn en hoeveel beter de andere lama's
Ik vond het best een leuke uitzending. Plezier straalde eraf bij iedereen. Er kon niet geknipt worden (wat normaal VEEL wordt gedaan, de bestaande lama's zijn namelijk helemaal niet zo leuk).
Alain viel wederom tegen. Rob was gewoon best leuk, maar dat is voornamelijk door zijn mimiek en bovendien vestigt hij te veel de aandacht op zichzelf. En Ad-just was gewoon de beste, beter dan de meeste lama's zelf. Waar Ruben Van der meer als een echte lama aan zijn tietenzat te likken en kwam Ad-just met de achterspiegel
Maar Ruben kwam met die joodse familie omdat Ad-Just die "spiegel" opzijdraaide (om de ingemaakte eendjes te kunnen zienquote:
Titanicquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:34 schreef Liquidootje het volgende:
Uit welke film kwam die scene waar Ruben van der Meer zijn tiet tegen de glazen gevangeniswand drukte?
Omdat ik het mij kan herinneren. Het ging over een man die in de gevangenis zat ivm met een drugsmokkel ofzo. Volgens mij in zo'n arabisch land werd die gevangen genomen. Toen kwam zijn meisje op bezoek en deed dan die scene. Waarom denk je dat er zoveel mensen zo hartelijk moesten lachen om dat tafereeltje.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:49 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
TitanicWie zegt dat dat uit een film komt
Je kan ook met 6 man op het podium staan krijg je gewoon 3 tegen 3.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:48 schreef isVuur het volgende:
Terechte winnaar
![]()
Nu eens kijken hoe BNN de nieuwe Lama's gaat inpassen. Vaste Lama's Tijl, Ruben en Ruben en dan steeds 1 v/d 3 nieuwe Lama's (Jeroen van Citroën-reclame, die andere nieuwe en Ad-Just) of gaat iedereen doorwisselen?
Volgens mij zijn Tijl en Ruben Nicolaï er altijd bij geweest, toch?
the cable guy als ik het goed hebquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:52 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Omdat ik het mij kan herinneren. Het ging over een man die in de gevangenis zat ivm met een drugsmokkel ofzo. Volgens mij in zo'n arabisch land werd die gevangen genomen. Toen kwam zijn meisje op bezoek en deed dan die scene. Waarom denk je dat er zoveel mensen zo hartelijk moesten lachen om dat tafereeltje.
Jim Carey had het ook eens als een parody in een van zijn films gedaan.![]()
Hebben ze nog 2 nieuwe lama's dan?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:48 schreef isVuur het volgende:
Nu eens kijken hoe BNN de nieuwe Lama's gaat inpassen. Vaste Lama's Tijl, Ruben en Ruben en dan steeds 1 v/d 3 nieuwe Lama's (Jeroen van Citroën-reclame, die andere nieuwe en Ad-Just) of gaat iedereen doorwisselen?
Ja klopt! En nu nog de originele filmquote:
Jaquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:02 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Hebben ze nog 2 nieuwe lama's dan?
quote:De Lama’s uitgebreid met Jeroen van Koningsbrugge en Jandino Asporaat.
Ze beschikken volgens BNN over improvisatietalent, zijn grappig en bestand tegen de genadeloze zoemer van Patrick. Jeroen van Koningsbrugge en Jandino Asporaat mogen zich binnenkort één van De Lama’s noemen. De zoektocht in het BNN-programma Lama Gezocht naar de zesde en tevens laatste Lama duurt voort. Kortom twee Lama’s gevonden, nog één te gaan!
Aanstaande vrijdag, 19 februari, om 21.15 uur is bij BNN op 3 te zien hoe de wannabe-Lama's Alain, Rob, Rebecca, Ad-just, Mark en Eddy nog steeds in de race zijn voor Holland's next Lama. Onder de bezielende leiding van Sara Kroos en Arie Koomen betreden zij het mekka van de Nederlandse theaters Carré voor de halve finale. De derde nieuwe Lama wordt volgende week vrijdag, 23 februari, bekend in de finale van Lama Gezocht. Live vanuit het Posttheater in Arnhem gooien de drie finalisten alles in de strijd om het publiek in de zaal en thuis te overtuigen dat zij het talent hebben om de zesde Lama te worden.
Het is aan de jury bestaande uit: Ellemijn Veldhuyzen van Zanten, Justus van Oel, Arjen Lubach en Alexander Nijeboer om deze laatste Lama te vinden. Met het vertrek van Sara Kroos en Arie Koomen zoekt BNN komisch talent dat zich kan meten met De Lama’s. Om dat talent te vinden, plaatste BNN diverse advertenties waarop ruim 6.500 mensen reageerden via lamagezocht.nl
vond of vind?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:07 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik vond Tijl trouwens wel heel slecht
Midnight Express was dat volgens mij.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:03 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ja klopt! En nu nog de originele film
Misschien moet ik het maar eens stiekem in het filmquizz topic stoppper![]()
Ik vind Tijl in ieder geval niet een echt sterke lama. Hij komt wel eens leuk uit de hoek met droge grappen, maar hij is altijd erg 'op zoek' ...vaak 'ehm uh ja eh'-gedrag .quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:40 schreef Hankster het volgende:
vond of vind?
dus wat een kuttopic ... dus wat doe je hierquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:48 schreef Robzilla het volgende:
Wat een kutprogramma eigenlijk
Waarom kijk je dan?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:48 schreef Robzilla het volgende:
Wat een kutprogramma eigenlijk
Jeroen is goed.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:15 schreef Rebbedebje het volgende:
Meer dan 1 nieuwe lama?!?!
En die van de citroën reclames?!?! Gatverdamme![]()
Ik dacht vrijdag maar daar ben ik nu niet zo zeker meer van.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:47 schreef SoupNazi het volgende:
Ja wanneer komen nieuwe afleveringen op TV?
Ik hoorde ook vrijdag vorige week, maar dacht dat dat dus over afgelopen vrijdag ging. Dus misschien deze week toch.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:19 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik dacht vrijdag maar daar ben ik nu niet zo zeker meer van.
De Lama's - vanaf 16 maart 2007quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:45 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Ik hoorde ook vrijdag vorige week, maar dacht dat dat dus over afgelopen vrijdag ging. Dus misschien deze week toch.
Kut.quote:Vanaf 16 maart zendt BNN 6 nieuwe afleveringen uit van 'De Lama's', waarbij het aankomt op het improvisatietalent van de panelleden en de inbreng van het publiek. De presentator van dit festijn is Patrick Lodiers.
Het vaste panel van 'De Lama's' bestaat uit Ruben Nicolai, Ruben van de Meer, Tijl Beckand, Jeroen van Koningsbrugge, Jandino Asporaat en Ad-Just Bouwman, de winnaar van Lama Gezocht, de zoektocht naar de 'nieuwe Lama'.
De Lama's is gebaseerd op de succesvolle Channel 4-serie 'Whose line is it anyway?'.
een negerquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:12 schreef Stansfield het volgende:
Wie is jandino Asporaat?
quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:27 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
De Lama's - vanaf 16 maart 2007
[..]
Kut.
Nieuwe site?quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:53 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik had m al gezien op de vernieuwde lama website.
Niet een beeeetje ookquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:16 schreef Taurus het volgende:
Ik snap er geen zak van, waarom gaat Patrick opeens in 't midden staan?ik vind dat 'n beetje storend!
Er staat wel een tafeltje klaar tussen het publiek.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:16 schreef snellejelle het volgende:
Waarom is Patrick in beeld?
gelukkig is 'ie niet meer zo prominent in beeldquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:18 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Er staat wel een tafeltje klaar tussen het publiek.
Hij vond alles wel enorm grappig namelijkquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:19 schreef snellejelle het volgende:
[..]
gelukkig is 'ie niet meer zo prominent in beeld
Vraag ik me ook op. af.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:27 schreef superhaagie het volgende:
Waarom doet Ad-Just niet gelijk mee?
hij moet nog wennen aan het niveauquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:27 schreef superhaagie het volgende:
Waarom doet Ad-Just niet gelijk mee?
Dat duurt nog n paar maanden danquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:27 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hij moet nog wennen aan het niveau
Iddquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |