zo graag wil ik niet... maar als ik wel had gekunt was ik waarschijnlijk wel gegaan..quote:Op maandag 18 december 2006 14:09 schreef Sethje het volgende:
als je het echt wilt dan ga je toch gewoon
Hier wat bewegende beeldenquote:Op maandag 18 december 2006 23:02 schreef Madine het volgende:
Hmm.. ik heb ook een brief ontvangen voor komende vrijdag. D'r is alleen één probleem, of eigenlijk twee: ik heb niet zo'n zin om helemaal naar Amsterdam af te reizen in mijn eentje, da's namelijk zo saai, en ik heb helaas niemand kunnen vinden om mee te nemen, iedereen heeft een vol programma of vind me gewoon een klootzak, dat kan natuurlijk ook.
Maar dan het tweede probleem, en dat is iets groter: Ik ken de Lama's helemaal niet. Ik heb me opgegeven voor een programma dat ik nooit gekeken heb. Heeft het uberhaupt zin om daar dan heen te gaan? Nu heb ik wel begrepen dat je oude afleveringen terug kan kijken, maar aangezien mijn computer zo traag als dikke stront door een dunne trechter is geeft dat dit soort effect bij mij (I'm not kidding)
OMFGquote:Op maandag 18 december 2006 23:02 schreef Madine het volgende:
Heeft het uberhaupt zin om daar dan heen te gaan? Nu heb ik wel begrepen dat je oude afleveringen terug kan kijken, maar aangezien mijn computer zo traag als dikke stront door een dunne trechter is geeft dat dit soort effect bij mij (I'm not kidding)
Mooie kikkers.quote:Op maandag 18 december 2006 23:10 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Hier wat bewegende beelden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zie je GVD!!!!! Op die teringcomputer van mij krijg je alleen kikkers te zien!!quote:Op maandag 18 december 2006 23:10 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Hier wat bewegende beelden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet bij Imageshack uploaden, die houden niet van FOK!quote:Op maandag 18 december 2006 23:39 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik probeer er 1ntje opnieuw:
[afbeelding]
Oh oke.quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:38 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Nee maar ik had ze gewoon kant en klaar ergens van gekopieerd.![]()
Bij de Mediamarkt is dvd 6 euro geloof ikquote:Op maandag 18 december 2006 23:02 schreef Madine het volgende:
Hmm.. ik heb ook een brief ontvangen voor komende vrijdag. D'r is alleen één probleem, of eigenlijk twee: ik heb niet zo'n zin om helemaal naar Amsterdam af te reizen in mijn eentje, da's namelijk zo saai, en ik heb helaas niemand kunnen vinden om mee te nemen, iedereen heeft een vol programma of vind me gewoon een klootzak, dat kan natuurlijk ook.
Maar dan het tweede probleem, en dat is iets groter: Ik ken de Lama's helemaal niet. Ik heb me opgegeven voor een programma dat ik nooit gekeken heb. Heeft het uberhaupt zin om daar dan heen te gaan? Nu heb ik wel begrepen dat je oude afleveringen terug kan kijken, maar aangezien mijn computer zo traag als dikke stront door een dunne trechter is geeft dat dit soort effect bij mij (I'm not kidding)
quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:38 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb de plaatjes even opnieuw geupload:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tsja, dit zegt weinig over hoe leuk, grappig, origneel, vermakelijk etc etc. ze zijn...quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:38 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb de plaatjes even opnieuw geupload:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Stoerquote:Op maandag 18 december 2006 19:04 schreef het-is-mij het volgende:
Ik mag vrijdag ook komen
Had het eigenlijk voor de fun ingevuld hehe maar ik moet vrijdag werken dus zou ik event. nog wat moeten regelen en denk niet dat dat lukt.........
Neeeeee!quote:Op woensdag 20 december 2006 20:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ruben Nicolai is 'in verwachting', in het voorjaar verwachten hij en zijn vriendin (kennelijk toch niet homo dus) een kindje.
quote:Op woensdag 20 december 2006 20:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ruben Nicolai is 'in verwachting', in het voorjaar verwachten hij en zijn vriendin (kennelijk toch niet homo dus) een kindje.
Voor hun leukquote:Op woensdag 20 december 2006 20:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ben ook benieuwdquote:Op vrijdag 22 december 2006 08:39 schreef het-is-mij het volgende:
Ik ben dus niet gegaan, kon geen vrij krijgen.
Benieuwd of er nog andere fokkers zijn geweest.
Ben wel geweest, maar paspoort vergetenquote:Op vrijdag 22 december 2006 08:39 schreef het-is-mij het volgende:
Ik ben dus niet gegaan, kon geen vrij krijgen.
Benieuwd of er nog andere fokkers zijn geweest.
Woei, heb er zin inquote:Op maandag 8 januari 2007 17:06 schreef Jonnyboy het volgende:
Aanstaande vrijdag start het nieuwe programma 'lama gezocht' op Nederland 3
tofquote:Op maandag 8 januari 2007 17:06 schreef Jonnyboy het volgende:
Leuk!quote:Op maandag 8 januari 2007 17:06 schreef Jonnyboy het volgende:
Lachen om nog genantere grappen van mensen die nog minder grappig zijn dan de lama's. Nou dit wordt wel heel triest, denk ikquote:Op maandag 8 januari 2007 17:06 schreef Jonnyboy het volgende:
PUB selectie is ergens anders hoorquote:Op woensdag 10 januari 2007 02:53 schreef 1603 het volgende:
Keeeihard lachen om hun eigen niet grappige grappen. De Lama's zijn gayyy
Ja. Er zaten teveel vrouwen bijquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:33 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Iemand al een promo gezien voor a.s vrijdag?
hmm..quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:01 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ja. Er zaten teveel vrouwen bij.
Is daar al een topic over ?quote:Op maandag 8 januari 2007 17:06 schreef Jonnyboy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |