De voorfilmpjes zien er erg goed uit. Hopelijk beter dan Idols.quote:7-delige Zoektocht waarin te zien is hoe er uit de 7000 aanmeldingen een ideale Lama geselecteerd zal worden. Met personeelsadvertenties in dagbladen en op tv heeft BNN mensen met humor opgeroepen te solliciteren naar de functie van Lama m/v (parttime). Na een aantal grote auditierondes zal er met een groep van acht potentiële Lama's hard gewerkt worden om de improvisatietalenten aan te scherpen en de humor op het gewenste niveau te krijgen.
Wel als ze door de originele leden gekozen worden, geef ze een kans. Pas dan oordelenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:40 schreef Elvi het volgende:
Ik ga wel kijken, maar ik vind t helemaal niks dat er 'gewone' mensen bij de lama's komen![]()
Ah kut jaquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:54 schreef Jivis het volgende:
Wel kut dat de jury niet bestaat uit de Lama's
http://www.mediacourant.nl/?p=2448quote:De zoektocht naar een nieuwe Lama is inmiddels in volle gang. Vanaf vanavond is bij BNN het nieuwe programma Lama Gezocht (21.15 uur, Ned3) te zien, waarin presentator Patrick Lodiers te zien is op zoektocht naar een nieuw komisch talent die net als Ruben Nicolai, Ruben van de Meer en Tijl Beckand mag optreden in De Lama’s. In zeven afleveringen komen de hoogte- en dieptepunten van de zoektocht voorbij met komische talenten, maar ook met de minder grappige medemens.
De jury die deze nieuwe Lama moet vinden, bestaat uit Ellemijn Veldhuyzen van Zanten, Justus van Oel, Arjen Lubach en Alexander Nijeboer. Zij beoordelen of de ruim 6.500 kandidaten die zich hebben aangemeld inderdaad over de juiste kwaliteiten van een Lama beschikken. Dus of deze Lama’s in spe grappig zijn, improvisatietalent hebben, goed kunnen acteren en bestand zijn tegen de genadeloze zoemer. Kortom dat zij kunnen zorgen voor een leuke avond. (Foto: Erik Keyzer)
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het was net op 101.tv
Ik vond het niet zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |