Dit betwijfel ik... Vind Ruud normaal wel stoer, althans in de tijd van 3fm (luister nooit 538) en ik denk dat hij nu wel wist dat ze dit allemaal met een knipoog bedoelden, die kneusjes van GeenStijl menen het ook echt wat ze allemaal zeggen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:47 schreef thaduck het volgende:
Die Ruud moet ophoeren, eerst GeenStijl aanklagen omdat ze zijn zogenaamde kunst afzeiken en dan bij de Lama's er zelf om lachen als ze het afzeiken, hypocriete lul!
Eeuh op wikipedia staat het ook al zo "duidelijk":quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ohja.
Misschien is hij heel snel weer naar Nederland verhuisd, want zijn Belgische accent klinkt niet echt super geweldig.
En dan zou het de eerste Belg zijn die ik leuk (grappig) vind.
hij zal dan wel rijke nl-ouders hebbenquote:Op zaterdag 4 november 2006 13:41 schreef Haunter het volgende:
[..]
Eeuh op wikipedia staat het ook al zo "duidelijk":
Ruben Nicolai (8 mei 1975, Lanaken, België) is een Nederlands cabaretier en tv-presentator.
Ach hou toch op, iemand die GS serieus neemt die spoort niet!quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:26 schreef LeonH het volgende:
[..]
Dit betwijfel ik... Vind Ruud normaal wel stoer, althans in de tijd van 3fm (luister nooit 538) en ik denk dat hij nu wel wist dat ze dit allemaal met een knipoog bedoelden, die kneusjes van GeenStijl menen het ook echt wat ze allemaal zeggen.
Sylvia-alert.quote:
Nee klopt. Iedereen zegt wel dat Sarah wel grappig was gisteren, maar alleen die rap was wel goed gedaan. De rest was gewoon, zoals altijd, kut.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:33 schreef Rebbedebje het volgende:
Ik vond het nou niet echt een geweldige aflevering gisteren en Ruud![]()
Hm, even een citaat uit die column: We zien Ruud close-up voor de camera in huilen uitbarsten, enkele seconden nadat hij woest snuivend is klaargekomen op een pasfoto van Tatum Dagelet.quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:32 schreef thaduck het volgende:
[..]
Ach hou toch op, iemand die GS serieus neemt die spoort niet!
Komt bij dat hij op GS in een Column afgezeken werd wat duidelijk vermeld was, dus dan weet je dat het je kan gebeuren. Hij doet zelf niet anders op de radio overigens!
Sinds ie naar 538 is hoor ik hem ook nooit meer, maar soms denk ik wel eens dat volkert de verkeerde heeft geraakt
ok dan, dit was dus de laatste uitzendingquote:Op zaterdag 4 november 2006 18:51 schreef SilverBullet het volgende:
Wanneer begint het volgende seizoen?
Lanakenquote:Op zaterdag 4 november 2006 14:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
hij zal dan wel rijke nl-ouders hebben
al besteldquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:28 schreef Veerboot het volgende:
Viel me wat tegen gisteren. Wel leuk, maar niet heel leuk.
DVD van dit seizoen is trouwens ook niet duur: 12,50 euro. Maar ff bestellen dus
http://www.bnn.nl/page/lamadvd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |