ik heb me opgegeven alleen puur voor de lol. lijkt me gewoon geinig om zo iets mee te maken.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:31 schreef Elvi het volgende:
Wie heeft zich opgegeven voor de audities?
Dat zegt dus genoeg over Rosaquote:Op zaterdag 18 november 2006 12:00 schreef Michellee het volgende:
Ik was donderdag bij de theatervoorstelling van de lama's....erg lachen en ze hadden een nieuwe lama, Rosa...
Deed mij weer verlangen naar Sara ....(en niet dat ik Sara zo goed vond)
lees ff de vorige topics door, voordat je een vraag steltquote:Op maandag 20 november 2006 13:03 schreef Patch het volgende:
Ben ik de enige die De Lama's niet leuk vind?
Nee, dat is niet stoer natuurlijk als je je wilt afzetten tegen de iets populairs hequote:Op maandag 20 november 2006 15:38 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
lees ff de vorige topics door, voordat je een vraag stelt
Ja zie de topic waar de Lama DVD te koop is.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:02 schreef Hanneman het volgende:
Waar kan ik de nieuwe DVD van de Lama's kopen? Alleen maar via BNN?
Als je even erover nadenkt kunnen ze niet een programma maken voordat er een nieuwe Lama is.quote:Op maandag 27 november 2006 18:58 schreef Foeske het volgende:
Ik wil ook supergraag naar een show, maar alles is uitverkocht volgens mij![]()
Hoe staat het eigenlijk met de televisieshow? Worden er nog wel nieuwe uitzendingen gemaakt voordat dat programma komt waarin ze een nieuwe lama zoeken? Ik hoop het![]()
Gelukkig heb ik sowieso nog best wat afleveringen in te halen. Vraag me niet waarom, maar ik heb de lama's pas in september ofzo ontdektNou ja, had ooit weleens een stukje gezien, maar ik heb nooit beseft hoe leuk het was. Met als voordeel dat ik nog zo'n 30 uitzendingen te kijken had op internet
Heb me wel vermaakt dus de afgelopen weken...
Ik mag op auditie komen.... Vrijdag 22 decemberquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:31 schreef Elvi het volgende:
Wie heeft zich opgegeven voor de audities?
quote:Op maandag 18 december 2006 10:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik mag op auditie komen.... Vrijdag 22 december![]()
wat gaaf! ik heb mij zelf ook opgegeven voor de lol, maar verder niets meer van vernomenquote:Op maandag 18 december 2006 10:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
kan nog komen, ik mocht 9 december op autitie komen en kreeg ook pas een week van te voren berricht daarover. echter kon ik geen vrij meer regelen van mijn werk dus ben ik niet kunnen gaan.quote:Op maandag 18 december 2006 11:25 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
wat gaaf! ik heb mij zelf ook opgegeven voor de lol, maar verder niets meer van vernomen
Ik ook om 8.00, maar kan dan niet, jammer dat ze daardoor een potentiele superlama missenquote:Op maandag 18 december 2006 10:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |