Ik geloof dat de instellingen van je TV niet goed staan, want dat bij mij is dat jasje elke week oranje.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:15 schreef flugeltje het volgende:
die belg is Alain, in dat rode jasje is Rob en die lange met die kin is Ad-just
En nu maak ik die fout zelf ookquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:22 schreef flugeltje het volgende:
Te snel getikt tussen het kijken door
Niet veel anders dan normaal dus.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Het niveau is bedroevend tot nu toe.
Meer dan om die andere twee hoor.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:27 schreef wolferl het volgende:
Die Rob ook zo slecht, niemand lacht om hem.
Tis mij net best vlot gelukt, zal nu wel wat drukker zijn?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:30 schreef Tinkepink het volgende:
Probeer nu te stemmen via de website, maar dat wil niet zo lukken helaas.
Ja, op www.lamagezocht.nl zijn de verschillende stem-mogelijkheden te vinden.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:36 schreef Queen_Bee het volgende:
Kan je nu al stemmen dan? Zo tussendoor
Ik krijg De verbinding werd geherinitialiseerdquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, op www.lamagezocht.nl zijn de verschillende stem-mogelijkheden te vinden.
Ik heb tijdens de voorrondes héél vaak last gehad van plaatsvervangende schaamtequote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:42 schreef Tinkepink het volgende:
Ik kan gewoon niet naar die oranje stuiterbal kijken. Heb last van plaatsvervangende schaamte.
Dat is gayquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:43 schreef BVO het volgende:
Die gore buik die er steeds ondervandaan komt.
Dat had ik ook, daar stopte ik met kijkenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb tijdens de voorrondes héél vaak last gehad van plaatsvervangende schaamte
Dit IS de finale.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:46 schreef Piovan het volgende:
Staat hij straks met dat vestje in de finale
waar is het nu al te zien danquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:49 schreef Sirolf het volgende:
Om 23.20 gaan we verder met 'Lama Gevonden', wat duurt tot 0.05 uur.
Het was tot een minuutje geleden te zien op NED3. Nu komt eerst Je Zal Het Maar Hebben en wat Sport- en Journaals.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:50 schreef Piovan het volgende:
[..]
waar is het nu al te zien dan
ik raak in paniek
dus om 23.20 is de herhaling hoop ik toch gevold door de uitslag danquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het was tot een minuutje geleden te zien op NED3. Nu komt eerst Je Zal Het Maar Hebben en wat Sport- en Journaals.
Er is geen herhaling, alleen een uitslagquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:52 schreef Piovan het volgende:
[..]
dus om 23.20 is de herhaling hoop ik toch gevold door de uitslag dan
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:53 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Er is geen herhaling, alleen een uitslag
Heb je digitale tv? Kijk dan morgen of straks even op 101 (zender heet zo en zit hier op 228 geloof ik). Daar worden veel programma's van BNN herhaalt.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:50 schreef Piovan het volgende:
[..]
waar is het nu al te zien dan
ik raak in paniek
Ga je schamen! Rob stemmen!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:57 schreef Cybart het volgende:
*rob gestemd heb*
was twijfelen tussen rob en ad-just (inderdaad doe wat aan die naam, dat kan niet)
Alain kan je helemaal wegschrijven, tenzij belgie opeens masaal zit te kijken en te stemmen.
bij ad-just irriteer ik me vooral aan zijn neus
En ik vind zijn "inteligente" grappen niet echt bij de andere lama's passen...
al met al zou er ook een optie moeten zijn "geen van deze 3 wannabe-lama's"
Of gewoon morgen op Uitzendinggemist.nl hè.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:58 schreef Cyan het volgende:
[..]
Heb je digitale tv? Kijk dan morgen of straks even op 101 (zender heet zo en zit hier op 228 geloof ik). Daar worden veel programma's van BNN herhaalt.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:57 schreef Cybart het volgende:
*rob gestemd heb*
was twijfelen tussen rob en ad-just (inderdaad doe wat aan die naam, dat kan niet)
Alain kan je helemaal wegschrijven, tenzij belgie opeens masaal zit te kijken en te stemmen.
bij ad-just irriteer ik me vooral aan zijn neus
En ik vind zijn "inteligente" grappen niet echt bij de andere lama's passen...
al met al zou er ook een optie moeten zijn "geen van deze 3 wannabe-lama's"
Is ook een optiequote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Of gewoon morgen op Uitzendinggemist.nl hè.
ik me schamen...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ga je schamen! Rob stemmen!
Kan je me uitleggen waarom je hem beter vond dan de anderen?
lees dan nog maar eens wat ik er van vind...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:01 schreef Haunter het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Het gaat om de humor, niet om het uiterlijk.. En ook aangezien het hier niet om "wie kan de gekste bekken trekken zonder enige goede humor te hebben" gaat, valt Rob af.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:05 schreef Eltonno het volgende:
Kijk, mijn internet/computer begrijpt mij...
[afbeelding]
Misschien heeft de jury Rob alvast laten verwijderen.........echt ik kreeg diezelfde afbeelding op mijn lappie.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:07 schreef Eltonno het volgende:
hehehe nee seriues, zo stond het er echt..
misschien heb ik alleen de naam rob in het wit weggeshopped...:')
ok hate himquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:13 schreef ScottTracy het volgende:
Rob is echt zo'n geval van hate him or love him.
Lijkt me leuk in de patatzaak, maar daar is ook alles mee gezegd.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:13 schreef ScottTracy het volgende:
Rob is echt zo'n geval van hate him or love him.
Ik ookquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:03 schreef Suijk het volgende:
Ik heb wel eens friet bij Rob gehaald zag ik. Toch ga ik voor Ad-just.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Goeie friettent. Daarom stem ik op hem![]()
door types als jij zou die kneus dus winnenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Goeie friettent. Daarom stem ik op hem![]()
Haha ok...dus als hij wint is het niet terecht. Bij die andere 2 kneuzen welquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:46 schreef Canisfire het volgende:
Dat bedoel ik dus.. btw als Rob wint bevestigt dat mijn kijk op het Nederlandse volk.
23.20 ongeveerquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:57 schreef leolinedance het volgende:
wanneer gaat het verder?
Jammer dat de (oude)Lama´s niet om hun mening gevraagd werd ipv de jury (waar je weinig aan had)quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:59 schreef stame het volgende:
Ad-Just gestemd. Goede humor heeft die gast en past het beste bij de andere lama's.
Om Rob kon ik in het begin nog wel lachen, maar werd langzamerhand irritant.
Alain nooit echt super gevonden.
Leek of de 3 oude lama's ook meer de voorkeur gaven aan Ad-Just.
Idd, bij het moordwapen had hij het niet helemaal begrepen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:59 schreef Xrenity het volgende:
Rob probeerde een beetje te grappig te zijn bij het moordspel.
Volgens mij dacht ie dat het om een grafzerk ging in plaats van een putdeksel.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Idd, bij het moordwapen had hij het niet helemaal begrepen.
Hij improviseerde in zijn enthousiasme een kruis erbij waardoor het mis ging.
Daar sluit ik mij geheel bij aanquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:20 schreef alwaysthebest het volgende:
Van mij mag die Ad-Just wel winnen. Rob vind ik niet grappig, Alain wordt op den duur wat flauw.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:21 schreef Liquidootje het volgende:
Wtf. Was er eerder vandaag een uitzending geweest?? en nu is het gewoon de uitslag??
Draai Rob en Alain om en je hebt mijn meningquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:20 schreef alwaysthebest het volgende:
Van mij mag die Ad-Just wel winnen. Rob vind ik niet grappig, Alain wordt op den duur wat flauw.
We zijn het er met z'n allen iig over eens dat Ad-Just mag winnen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Draai Rob en Alain om en je hebt mijn mening.
Bij gebrek aan beter was hij de beste.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:24 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
We zijn het er met z'n allen iig over eens dat Ad-Just mag winnen..
Idem.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:27 schreef PeRi het volgende:
Alain heb ik geen enkele keer om moeten lachen en Rob is iets vol van zichzelf, totaal geen samenspel. Ik heb 1x per sms op Ad-Just gestemd. En een ' aantal' keer per internet.
Stil het wordt spannend!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:27 schreef Liquidootje het volgende:
Fuck man, wie heeft de uitzending gecapped
Hij leek op voorhand de winnaarquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:29 schreef SigmundFreud het volgende:
Alain niet -- terecht.
Nee echt waar? Die drie reacties boven je zeiden wat andersquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:30 schreef Renesite het volgende:
Het is: ADJUST!
Zeker niet voor degene die hij vervangt: Sara Kroos.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:31 schreef hoM3r het volgende:
Ad-just, enige terechte winnaar, vanaf het begin al verreweg de leukste, en wat mij betreft doet hij ook (nog) niet onder voor de andere lama's.
Hahahahaha! Jij had lama moeten worden!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:31 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Nee echt waar? Die drie reacties boven je zeiden wat anders
Dat kon ook niet anders.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:31 schreef SoupNazi het volgende:
Zeker niet voor degene die hij vervangt: Sara Kroos.
Kan erger hoor.quote:
Met z'n 'ja hey ik ben een Belg he'quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:32 schreef nikky het volgende:
Ik snapte ook totaal niet waarom die Alain naar de finale mocht. Zo grappig is hij niet.
Ja, bedoel ik. Zo verschrikkelijk rete-irritant.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
Met z'n 'ja hey ik ben een Belg he'
Doet Jump toch ook nooitquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:34 schreef nikky het volgende:
[..]
Ja, bedoel ik. Zo verschrikkelijk rete-irritant.
Ad-just, leuke gozert.
Ja, maar Jump is wél grappig.quote:
Ja belachelijk dat zijn vrienden in het publiek niet gewoon stil zijn.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:34 schreef SoupNazi het volgende:
Jezus, nu gaat iedereen lachen om al die grappen van Adjust ookal zijn ze niet grappig.
Ja idd, ik snap ook niet dat ad-just er even niet bij is met zijn hoofd nadat hij de finale heeft gewonnen.. Weird..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:37 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Ja belachelijk dat zijn vrienden in het publiek niet gewoon stil zijn.
totaal mee oneens..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:34 schreef Liquidootje het volgende:
De originele lama's zijn zo veel beter!
Nou in die afsluiter vond ik hem wederom niet echt sterk...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:39 schreef SoupNazi het volgende:
Nou dat was het dan. Nu maar hopen dat Adjust ook onder druk kan presteren want er wordt nu zeker wat van hem verwacht.
Jij vind hem niet beter dan Sara Kroos die alleen maar lompe bier en tieten grappen kan maken?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:34 schreef Liquidootje het volgende:
De originele lama's zijn zo veel beter!
Dat is nu juist voorbij. Bij de opnames kunnen ze knippen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:39 schreef SoupNazi het volgende:
Nou dat was het dan. Nu maar hopen dat Adjust ook onder druk kan presteren want er wordt nu zeker wat van hem verwacht.
Adjust kan makkelijk mee met het niveau van de lama's.quote:
Wie nietquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:42 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Adjust kan makkelijk mee met het niveau van de lama's.
Ik snapte hem niet... (quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:42 schreef Cee het volgende:
"Geen ijzer wel ijzer geen ijzer wel ijzer"![]()
iddquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:42 schreef Cee het volgende:
Prachtig die gast die zei dat die goed Johan Cruyff kon nadoen maar er echt geen ruk van konquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:43 schreef Zephyrus het volgende:
Terecht winnaar, inderdaad.
Nou, was leuk. Ze mogen wel vaker zulke audities op tv gooien. Valt er nog wat te lachen c.q. leedvermaak te beleven.
Adjust is niet alleen met hem komen er nog twee nieuwe versterkingen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:43 schreef Eltonno het volgende:
Vraag me echt of of de andere lama's tevreden zijn met hun nieuwste aanwinst....
Ze hebben natuurlijk al wel 3 jaar meer ervaring.. In het begin waren ze ook niet alllemaal even top.... maargoed, daar word je wel op aangekeken als je nieuw bent...
Alain iig zeker niet en Rob speelde echt te weinig met ze samen. AdJust vond ik er prima tussen passen en zeker met zijn niveau past hij er helemaal tussen.quote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:42 schreef Cee het volgende:
quote:
traliekooiquote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:49 schreef Liquidootje het volgende:
Nu begrijp ik ook waarom iedereen rob zo goed vond
Nee, juist goed!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:59 schreef TerroRobbie het volgende:
alain die red het ook wel... lullig voor rob die kan weer in de frietzaak gaan werken.
Precies! Nu hij een beetje bekent is kan hij misschien een eigen frietenzaak openen.quote:
Met die tweede plaats komt ie heus ook wel ergens terecht in de theaterwereld hoor.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:02 schreef Liquidootje het volgende:
Precies! Nu hij een beetje bekent is kan hij misschien een eigen frietenzaak openen.![]()
![]()
Kom goan we noar rupke de friettekupke.![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:02 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Precies! Nu hij een beetje bekent is kan hij misschien een eigen frietenzaak openen.![]()
![]()
Kom goan we noar rupke de friettekupke.![]()
Ik vind die andere Ruben beter. Nicolai is ook een hele tijd 'uit vorm' geweest, deze aflevering was hij wel weer ok.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:02 schreef hoM3r het volgende:
Ik vind het zo overdreven dat iedereen nu doet alsof de gevestigde lama's van die humorgoden zijn. Alleen Ruben Nicolai vind ik er vrij duidelijk boven uitsteken. Die andere doen ook maar truukjes, wat ook niet anders niet kan bij improviseren.
Oh kut zeg, volgens mij ken ik hem wel. Weet alleen niet meer waarvan. Hij lijkt niet zo heel grappig.quote:
Ja, de excuusnegerquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:07 schreef SoupNazi het volgende:
Jandino moet er wel bij anders hebben ze geen zwarte.
Eens is ik. Ruben van der meer is consequent super. Nicolai was van wat ik net bij de uitslag had gezien wel meesterlijk natuurlijk. Maar toen hij ook nog dat rat van fortuin deed enzo vond ik ehm maar een kwal en dat reflecteerde ook op zijn lama's performancequote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:06 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Ik vind die andere Ruben beter. Nicolai is ook een hele tijd 'uit vorm' geweest, deze aflevering was hij wel weer ok.
Inderdaad, er moet altijd een minderheid inzitten. Eerst was het een vrouw, nu een neger.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:07 schreef SoupNazi het volgende:
Jandino moet er wel bij anders hebben ze geen zwarte.
Precies, én deze kan er ook weer uit als hij niet goed is, en dan komt er nog een (succesvol) seizoen Lama Gezocht.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:10 schreef Heathen het volgende:
[..]
Inderdaad, er moet altijd een minderheid inzitten. Eerst was het een vrouw, nu een neger.
preciesquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:12 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Precies, én deze kan er ook weer uit als hij niet goed is, en dan komt er nog een (succesvol) seizoen Lama Gezocht.
http://www.101.tv/ ?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:13 schreef Drasss het volgende:
Kan je de aflevering al ergens zien of moeten we tot morgen wachten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |